Sivu 4 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 585

Aihe: The Kick by Evolv

  1. #61

    Vs: The Kick by Evolv

    8,jotain paikallista valuuttaa postit. n. 45 egee oli koko lasku

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    18350 menee Kickin kanssa heittämällä vakioon, 18500 pitäisi sopia jatkopalalliseen.
    Mahtuu ilman jatkopalaa bolttiin, jos vaan korvaa boltin pohjassa olevan vieterin omalla patentilla/pienemmällä jousella. Oon ite just näpräilemässä jotain kikkaretta tuonne ettei tarvii tuota boltin hienoa ominaiskokoa turhaan modifioida.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  3. #63
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja toppi Näytä viesti
    Mahtuu ilman jatkopalaa bolttiin, jos vaan korvaa boltin pohjassa olevan vieterin omalla patentilla/pienemmällä jousella. Oon ite just näpräilemässä jotain kikkaretta tuonne ettei tarvii tuota boltin hienoa ominaiskokoa turhaan modifioida.
    Onneksi mulla tuli Peleon Boltissa melko pieneksi litistyvä jousi, joten kunhan kanukit shippaavat kickin.. pääsen joskus 2 viikon kuluttua kokeilemaan.
    Jos ei olisi mahtunut, kai Boltin jousenkin olis voinut poistaa kokonaan ja ruuvata siihen reikään jonkun pienen pultin/ruuvin kiristämään akun paikoilleen. Tosin painereikiä kai sitten pitäisi tehdä tuubiin.. pahimman varalle..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #64

    Vs: The Kick by Evolv

    Eeh, ja mä kysyin meneekö heittämällä Mä tyydyn modifioimaan nesteitä, tuotteeseen voin uuden, täysin valmiin osan vaihtaa/lisätä. Mutta en rupea modifioimaan niitä millään tavalla. Tai voisi käydä heikosti (nimimerkki: vaihdoin polkupyörän takarenkaan sisäkumia, ihmettelin kovin kun tuntui jäävän liikaa ruuveja/osia käsiin :-[)


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #65
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: The Kick by Evolv

    Kyllä se kick menee heittämällä kunhan akku valinta on ohjeiden mukainen eli alkuperäinen akkukoko ei käy. Aiemmin joku mainitsi HR atot Kickin kanssa käyttöön, ideahan on ettei välttis tarvii ola mitenkään erityisen HR, perus atty käy ja Kick säätää voltit sopiviksi, ainoastaan dual coilien kanssa on ongelmia.

     
     
  6. #66

    Vs: The Kick by Evolv

    Vääntäkääs nyt joku älykkäämpi mulle vielä rautalangasta, että pitääkö siihen olla nimen omaan AW IMR akut, vai käykö muutkin samaa kokoa olevat (trustfire/nimetön). Pohdin juuri, että tilaanko jatkopalan vaiko uudet akut. ???


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: The Kick by Evolv

    Sanokaa mitä sanotte, mutta kick mahtui bolttiin ihan heittämällä sisään. Vaihdoin kierteiden tilalle vanhasta paristokotelosta olevan kierteen josta jätin vain 2 alinta kieppiä jäljelle. Sen nakkasin boltin pohjalle, ja akku perään + boltti päälle. Mahtui hyvin ja ei helise eikä hölise.

    Ja tuo alkuperäinen kiekura tuolla boltin pohjalla lähtee vaikka pitkillä pinseteillä pois, ei sitä ole weldattu sinne kiinni mitenkään. Helppoa ja vaivatonta, eikä tarvitse mitään jatkopaloja tilailla.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Vääntäkääs nyt joku älykkäämpi mulle vielä rautalangasta, että pitääkö siihen olla nimen omaan AW IMR akut, vai käykö muutkin samaa kokoa olevat (trustfire/nimetön). Pohdin juuri, että tilaanko jatkopalan vaiko uudet akut. ???
    Valmistaja suosittelee VAIN noita AW IMR akkuja, koska ne ovat suojaamattomia ja turvallisemmalla kemialla valmistettuja. Itellä on tuossa hyllyssä noita boltin alkuperäisiä 18500 akkuja, mutta en ehkä tohdi testata (ei varmaan rikki menisi, mutta miksi testata jos on käypiä ja suositeltavia akkuja hallussa?).
    www.esauhut.com tilasin tuon akun, varmaan nopeiten saapi tuolta perille ellei nikotiinittomalle tule noita myyntiin.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  9. #69

    Vs: The Kick by Evolv

    Valmistaja puhuu ohjeissaan vain yleisesti IMR-akuista:

    ***USE IMR BATTERIES ONLY***The Kick was designed to be used with IMR batteries only.
    USE ONLY IMR BATTERIES.
    [..]
    *****REMEMBER – USE IMR BATTERIES ONLY*****


    Samoin jälleenmyyjistä esim. SaferCigs ja Happy Vaper puhuvat myös yleisellä tasolla IMR-akuista. Sitä vastoin jälleenmyyjistä Super T Manufacturing ilmoittaa "Use only AW IMR 18490 or AW IMR 18350 Batteries with the Kick"...

    E: Mutta itse laitan AW IMR:t, jahka palikat tulevat perille.

     
     
  10. #70

    Vs: The Kick by Evolv

    Oukei, kiitoksia vastauksista. Sitten mun on kannattavampaa ostaa vaikka sauhuttomalta noi AW IMR 18350 paristot, kuin jatkopala ja uudet 18500 paristot.

    Eli seuraava tyhmä kysymys :-[ Milläs noita 18350 paristoja voi ladata? Mulla on kotona toi TR-001 laturi (18500 paristoille). Käykö se, vai pitääkö hankkia uusi laturikin?


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #71

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Milläs noita 18350 paristoja voi ladata? Mulla on kotona toi TR-001 laturi (18500 paristoille). Käykö se, vai pitääkö hankkia uusi laturikin?
    Sillä voi lataa niitäkin.

     
     
  12. #72

    Vs: The Kick by Evolv

    Kiitos 8)


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #73

    Vs: The Kick by Evolv

    mitäs tuo kick niinku käytännös tekee noille dualcoileille?

     
     
  14. #74

    Vs: The Kick by Evolv

    Ei se tee mitään niille, Kick säätää tehoa Ohmin lain mukaan. Se on ihan sama mitä sinne nokalle työntää, teho pysyy vakiona(W). Noin karkeasti sanottuna

     
     
  15. #75
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: The Kick by Evolv

    Noh. 1.5 dual on kaksi 3ohmin vastusta. sinkku 1.5ohminen on yksi 1.5ohmin lanka. Kahdelle kannattaa tarjota enemmän tehoa kuin tuolle yksinäiselle, laskennallisesti ne on ihan samanlaiset Kickin silmissä mutta parempi hyötysuhde on kuitenkin tuossa singlessä, myös virran vaatimukset ovat isommat tuolle dualille ja rajoittimet tulevat vastaan jossain vaiheessa. Toimii kuitenkin erinomaisesti molemmilla.

     
     
  16. #76
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: The Kick by Evolv

    Taas olis tarjolla Kanadassa. Perhana niillähän on niitä vaiks kui pal.

     
     
  17. #77

    Vs: The Kick by Evolv

    Laittavat pienissä sarjoissa hyllyyn, mikä onkin ihan viisasta!

     
     
  18. #78

    Vs: The Kick by Evolv

    Minkäslaisen akun kanssa tämä Kick mahtuu Doniin ilman sen kummempia modailuja/jatkopalaa? Käsittääkseni jatkopalaa 18650 akkua varten ei Doniin vielä löydy?

     
     
  19. #79
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: The Kick by Evolv

    Kuten kaikkiin 18650 modeihin, Kick sopii Doniinkin 18490 akun kera.

     
     
  20. #80

    Vs: The Kick by Evolv

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Kuten kaikkiin 18650 modeihin, Kick sopii Doniinkin 18490 akun kera.
    Tänks, pitänee hommata varastoon nuita, jos tässä vaikka innostuu tuon Kickin tilaamaan.

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •