Sivu 3 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 754

Aihe: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

  1. #41
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Ei saa. Akku tulee modiin väärinpäin niin ainoa tapa saada Kick olisi piuhoittaa se oikeisiin napoihin.

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Oletkos muuten ehtinyt testata rosterisukkaa ilman hapetusta aluksi? VWn sivuilla joku oli moisella kombolla edennyt ilman merkittäviä haittoja Lavatubella. Jotenkin oikosulun mahdollisuus tulee ekana mieleen...
    KGO & Twist

     
     
  3. #43
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Olen kokeillut ja mun mielestä se on vaan laiska tapa tehdä wickki. Eli silloin hapetus tapahtuu hitaasti vastuksen toimiessa ja alkuvaiheessa koko systeemi on oikosulussa ja maistuu pskalle. Itse aina hapettanut huolella ja tarkastanut vielä yleismittarilla ettei johda jonka jälkeen ei edes tarvita sisäänajo vaihetta käytössä.

     
     
  4. #44

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Varmaan olet jo törmännyt "Bigfoot" lootaan? Hemmetti, se on juuri se suunta jota hain Gripperin paloittelulla Kaikki on näköjään jo keksitty Oli oikein asiaakin! Eipäs olekkaan HellFire:n 510-liitintä prässätty, vaan on työstetty Onneksi olen yleensä aika huolellinen Aika tavalla Zenesis tyyliin rakennettu? Josta tuli taas mieleen, että jotain Z-kirjaimella alkavaa mustaa piti rueta kyttäämään Oletkos itse BAM listalla?

     
     
  5. #45

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Varmaan olet jo törmännyt "Bigfoot" lootaan? Hemmetti, se on juuri se suunta jota hain Gripperin paloittelulla Kaikki on näköjään jo keksitty Oli oikein asiaakin! Eipäs olekkaan HellFire:n 510-liitintä prässätty, vaan on työstetty Onneksi olen yleensä aika huolellinen Aika tavalla Zenesis tyyliin rakennettu? Josta tuli taas mieleen, että jotain Z-kirjaimella alkavaa mustaa piti rueta kyttäämään Oletkos itse BAM listalla?
    Mullakin alkaa varmaan kohta olla asiaa tänne ... Kiitos Esan
    Se musta alumiininen mini zenesis on muutes päheen näkönen
    Kovasti kiinnostais se mut taidan kytätä kuitenkin sitä standart versioo isomman akun takia.

     
     
  6. #46
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Bigfoot nähty juu. BAM:ia en alkanut kyttäämään Mini Zene on matkalla kohti kotia ja tällä hetkellä listoillakin on vaan P&P ja Line SS. Meinasin että toistaiseksi ei mitään muuta tarviikkaan.... Ranskasta tuli tilattua uusi GGTS yläosa niin pääsee muuttamaan yhden putkista GGTS:ksi Kuinkas Hellfire skulaa?????

     
     
  7. #47

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Ei tullut Kanthal vielä postista Eli No go tällähetkellä. SS Don projekti edistyy, nyt on SS jatkopala Kickille Tulivat mojulle joku hetki sitten myyntiin. Nyt ei puutu enään kuin itse pötkö Kaippa nekin tulee kohta myyntiin?

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Just oli taas UKVapersilla myynnissä SS Doni. Kyllä niitä aina välillä löytyy. Tilasin jatkopalan ja uuden liittimen, tuo laskettu ei toimi kuin Linen kanssa. Olisit laittanu YV:tä oisin voinu heittää kirjekuoreen pätkän Kanthalia kokeilu tarkotuksiin

     
     
  9. #49

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Ja musta zen ostettu Nyt taitaa olla aika rueta repimään käkkäriä

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Herr Vuke minkä menitte tekemään, nyt tuo BAM alkoi himottaa itseäkin! Onneksi tosin noi Zenesikset ehtivät kaikki mennä, olisi muuten saattanut olla kiusaus pistää mokoma tilaukseen, toi mini vain on liian mini samoin, kuin BAM. Jos ei mahdu 18500 ja Kick (eli 18650 putki) ei omalla höyrintätahdilla kannata hankkia, koska akkuja tarvii monta taskuun.
    Mutta nyt me näemmä TAAS parveilemme LSVapin blogissa.
    KGO & Twist

     
     
  11. #51

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Hyvinhän täällä viihtyy, kylän paras baari, mikäs täällä on ollessa Pakkohan tuo bami oli ostaa!

     
     
  12. #52
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Oli se pakko se Bamikin tilata. kauan miettinyt että viittiikö mutta kun se vaan näyttää niin nätiltä. Mini on matkalla kohti kotia ja tuli tilattua uusi GGTS ylä setti, tuubi ja teleskooppi eli nyt olisi sitten GGTS + GG Stealth, kytkin ja pohja nuppi olikin jo ennestään tuossa ylimääräisinä. Doniin tulossa se jatke ja Kick. Juuri viime viikolla mietin että mitään ei tarvitse ja en tilaa mitään mutta näinhän tässä taas kävi, BAM, Zen Mini, P&P, Line SS, Pandora jne....

     
     
  13. #53
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Rispektiä moiselle omistautumiselle, itse en noiden Linejen jälkeen taida vähään aikaan muuhun sekaantua, Zenesis voisi tosin olla teh ultimate modi Kickillä varustettuna. Joutuisi tosin vain hankkiutumaan turhista tavaroista eroon.
    KGO & Twist

     
     
  14. #54

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Pakkohan tuo bami oli ostaa
    allekirjoittanut

    Oli se pakko se Bamikin tilata
    LSVap

    Olemmeko pakkomielteen vallassa EMME! Vaan koska se on niin pirun kaunis!

     
     
  15. #55

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Onnittelut Bamin ostaneille
    Itse olin just sopivasti ruottin maalla kun tuo myyntiin tuli niin ei tullut kiusausta vinguttaa visaa...

     
     
  16. #56

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Jaaha, täällä nää samat ukot piilossa Mä oon nyt jokusen viikon tota Zenesistä koeajanut ja kyllä se oli odottamisen arvoinen. Onneksi tilasin sen Zentaniumin niin toivottavasti on rahat hukattu näihin vehkeisiin vähäksi aikaa. BAMin sain juuri ja juuri vältettyä, kun uskottelin itselleni, että en pidä pienistä pattereista ja haluan Dragonin, kun se tulee.

     
     
  17. #57
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Tänne vaan, tilaa riittää Orionilla puhallellessa päätin perua Zenesiksen tilauksen (olis lähtenyt muuten tulemaan jo joitakin viikkoja sitten) oli muuttokin päällä niin budjetti sanoi ettei mitään tilata. mutta... BAM kun tuli niin limited edition, keveys ja sopiva hinta oli kaikki kohdallaan niin pakkohan se oli. Sitten kun vielä luotettava GG myyjä (joka ei muuten saisi myydä muualle kuin omaan maahansa) ilmoitti että vielä on GGTS:n yläosia ja uusia putkia koko modin kasaamiseen niin olihan siihenkin pakko sijoittaa. Ei ole hyvä tämä, piti olla muka budjetti mennyt ja nyt jo mennyt tässä kuussa 400€ sijoituksiin. Nooh, jos ensi kuussa olis helpompaa, kunhan Del ei laita nyt pm:ää LineSS:tä ja Imeo vähän hidastelee P&P:n kanssa niin ehkä vasta kesäkuussa pitää taas tuhlata. Kesäkuussa tosin olisi joka vuotinen Las Vegasin lävistäjien conventio matka edessä eli mukama ei yhtään budjettia sille kuulle... Kyllä on jännä, vaikka kuinka ajatteli että nyt on hyvä setti ja turhat myyty niin aina sitä jotain löytää mihin laittaa rahaa Pitänee taas laittaa jotain ylimääräisiä myyntiin jos vaikka sitten ne budjetoi uusiin hankintoihin. Kun on tullut järjestettyä tapahtumia uran aikana jonkun verran niin mielessä on pyörinyt Helsingin suunnalle järkätä joku pieni muotoinen vapotus miitti, pitää alkaa sitäkin pohtimaan ja juttelemaan tiloista jne. Kun olis aikaa niinkuin on hommaa....


     
     
  18. #58

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    2modia, all SS ja 14500 & 18350,18500,18650 akuille ja Kick mahtuu joka 18xxx versioon, yht 135euroa(oletuksena, että tulee samoilla posteilla) Hyvästi Don

     
     
  19. #59
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Tänne vaan, tilaa riittää Orionilla puhallellessa päätin perua Zenesiksen tilauksen (olis lähtenyt muuten tulemaan jo joitakin viikkoja sitten) oli muuttokin päällä niin budjetti sanoi ettei mitään tilata. mutta... BAM kun tuli niin limited edition, keveys ja sopiva hinta oli kaikki kohdallaan niin pakkohan se oli. Sitten kun vielä luotettava GG myyjä (joka ei muuten saisi myydä muualle kuin omaan maahansa) ilmoitti että vielä on GGTS:n yläosia ja uusia putkia koko modin kasaamiseen niin olihan siihenkin pakko sijoittaa. Ei ole hyvä tämä, piti olla muka budjetti mennyt ja nyt jo mennyt tässä kuussa 400€ sijoituksiin. Nooh, jos ensi kuussa olis helpompaa, kunhan Del ei laita nyt pm:ää LineSS:tä ja Imeo vähän hidastelee P&P:n kanssa niin ehkä vasta kesäkuussa pitää taas tuhlata. Kesäkuussa tosin olisi joka vuotinen Las Vegasin lävistäjien conventio matka edessä eli mukama ei yhtään budjettia sille kuulle... Kyllä on jännä, vaikka kuinka ajatteli että nyt on hyvä setti ja turhat myyty niin aina sitä jotain löytää mihin laittaa rahaa Pitänee taas laittaa jotain ylimääräisiä myyntiin jos vaikka sitten ne budjetoi uusiin hankintoihin. Kun on tullut järjestettyä tapahtumia uran aikana jonkun verran niin mielessä on pyörinyt Helsingin suunnalle järkätä joku pieni muotoinen vapotus miitti, pitää alkaa sitäkin pohtimaan ja juttelemaan tiloista jne. Kun olis aikaa niinkuin on hommaa....
    Oisit vaan prkl ottanut sen zenesiksen... olisin voinut lunastaa sen sulta pois...

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    2modia, all SS ja 14500 & 18350,18500,18650 akuille ja Kick mahtuu joka 18xxx versioon, yht 135euroa(oletuksena, että tulee samoilla posteilla) Hyvästi Don
    Mitkäs modit kyseessä...?

    Mulle sitten toi Doni?

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •