Ajattelin sitten päiväkirjan perustaa. Ensimmäisen tilaukseni pistin Liberty Flightsiin 14.4.2012, ja starter kit tuli postiin 20.4.2012. Tämän jälkeen en olekaan normitupakkiin koskenut.

Äkkiä laskettuna siis kolme viikkoa on tullut vietettyä höyryissä. Pitemmittä puheitta alan listaamaan tähän hieman tilauksiani, ja jatkossa myös arvosteluita.

14.4.2012 1. Tilaus, joka sisältää seuraavaa:

E Liquid - O E Liquid 30ML - PG - Tobaccos USA MIX - PG - 30ML - EXTRA HIGH - 24MG £12.32
Electronic C Riva 510-T BLACK RIVA 510-T - STARTER KIT £28.89

Yhteishintaa £42.20

Tilauksen arvostelu:
Itse laite todella hyvä. aika perussettiä: 5 tankkia, 2 atomisaattoria, 2 akkua, 1 cone, kotelo ja usb-laturi. Akku kestää minun käytössä atomisaattoreilla hyvin: kertaakaan en ole päästänyt tyhjäksi, eli työpäivä + 4h menee erittäin helposti näillä akuilla, jotka ovat 650 mAh akkuja.

Neste sen sijaan... Liian vahvaa minulle. Aika mauton ja nirhaa kurkkua oikean tupakan tavoin. Olisi pitäny tuhalata pari lisätuntia lukemiseen ennen tilausta. Seuraavan tilauksen yhteydessä tämä homma korjaantuu, mutta tällä nesteellä höyryttelin tosiaan ensimmäisen viikon ehkä vain uutuudeninnosta johtuvalla voimalla

(lisää tähän kuva ostoksista.)


20.4.2012 2. Tilaus, joka sisältää seuraavaa:

E Liquid - D E Liquid - DV - Fruit PREMIER REAL BANANA - VG - 5ML - 11MG £2.54
E Liquid - G Vermillion River CARAMELIZED CAPPUCCINO - 5ML - 25MG £2.69
E Liquid - G Vermillion River FRUIT STRIPE ILLUSIONS - 5ML - 10MG £2.69
E Liquid - G Vermillion River HAWAIIAN PINEAPPLE - 5ML - 10MG £2.69
E Liquid - G Vermillion River KENTUCKY MAPLEWOOD - 5ML - 10MG £2.69
E Liquid - G Vermillion River KENTUCKY VANILLA - 5ML - 25MG £2.69
E Liquid - O E Liquid 5ML - VG - Tobaccos VG RY4 - VG - 5ML - HIGH - 18MG £2.54
E Liquid - O E Liquid 5ML - VG - Tobaccos VG USA MIX (TOBACCO) - VG - 5ML - HIGH - 18MG £2.54
E Liquid - X E Liquid - XO - Sweet & Others BANANA SPLIT - PG - 5ML - 14MG £2.54

Yhteishintaa £24.61

Tilauksen arvostelu:
Tämä on sitten se korjausarja joka olisi pitänyt tilata jo ensimmäisen tilauksen yhteydessä, mutta silloin olin tietenkin liian malttamaton. Kaikki nesteet ovat 5ML pulloissa, tarkoituksena löytää itselleni hyviä nesteitä. Pari nestettä valitsin tähän listaan puhtaasti muiden arvosteluiden perusteella (mm. Kentucky Maple wood, Kentucky Vanilla, Fruit Stripe ja RY4), loput taas valitsin enemmän tai vähemmän oman maun / luulon mukaan.

Kaikkia en ole vieläkään ehtinyt maistamaan. Päivittäisessä käytössä näistä on nykyisin Kentucky Maple wood (25mg versiona) ja kummankin banaaninmaun sekoitus (lonkalta heitetään aina, lähinnä halunnut itse miksata VG/PG). Aamuisin tuo 25mg on minulle vähän liian vahvaa, joten aloittelen yleensä banaanilla ja lopulta siirryn Maple woodiin.

(lisää kuva tilauksesta)

2.5.2012 3. Tilaus. joka sisältää seuraavaa:

E Liquid - G Vermillion River KENTUCKY MAPLEWOOD - 30ML - 25MG £12.99
Electronic C 510-T Atomizers BLACK 510-T - SINGLE £13.24
Electronic C Boge Cartomizers BOGE 510 CARTOMIZER 2.0 OHM (BLACK) - 5 PACK £5.52
Electronic C 510-T Cartridges BLACK - 510-T XL CARTRIDGE - 5 PACK £2.42
Electronic C Riva 510 Cones BLACK RIVA 510 - CONE £3.39

Yhteishintaa £37.68

Tilauksen arvostelu:

Hajoitettuani yhden atomisaattorin ja hävitettyä starttipakkauksessa tuleen conen (, päätin pistää tilaukseen atomisaattoreita ettei sähkösauhuttelu loppuisi kylmästi siihen, että ainoa toimiva atomisaatorini sanoisi itsensä irti.
Lisäksi tilasin isompia tankkeja atomisaattoreihin sekä ah niin ihanaa Kentucky Maple woodia, suoraan 30ML pullon.