Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 72

Aihe: Drippa.co.uk / Nesteklubi

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    104
    Noi ekan laatikon 12mg oli itsellekkin liian tiukkoja, onneksi toi 6mg tuli mukaan.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    104
    Jaahas taas kävin kipasee drippa boxin postista, huimat 2viikkoa kesti tulla. Ja eikun setuppeja vääntää että saadaan maisteluun.

     
     
  3. #43
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Mulla on ollu 2puol viikkoo odotus päällä maksusta. Ois kyllä hyvä lisä et sais aina sen viestin paketista ku on lähteny

     
     
  4. #44
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mun mielest on kiva yllättyy aina kerran kuussa ku ei muista et sellasta on edes tulossa

     
     
  5. #45
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Itel on aina jatkuva jännitys et riittääkö nesteet. Ja tällä hetkellä ei oo jäljellä kuin huonoja nesteitä mitkä ei meinaa maistuu

     
     
  6. #46
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Kai sulla nyt jossain jemmassa joku diy pullo on?

     
     
  7. #47
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    No kun ei ole. Tiivareita on varmaa neljä putelii mut pohjia tai niksoja ei oo yhtään. Pitäs varmaa tän dripan kaa alkaa taas ite miksailemaan ku helpohkoahan tuo on.

     
     
  8. #48
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Tässä vähän omia mietteitä palvelusta: Drippa ? vaihtelua arkeen : Vapers.fi

     
     
  9. #49
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Muille on vissiin jo tullu tän kuun boksi? Viime kuun tuli n. Viikko maksusuorituksen jälkeen. Nyt on menny maksu 27.10 eikä vieläkään näy boksia. Oon kokeillu tiedustella facessa ja maililla mutta ei mitää vastausta.

     
     
  10. #50
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Eipä oo täälläkään näkyny, siirretään siis toiveet ens viikkoon

     
     
  11. #51
    Itselle riitti parin kuukauden kokeilu. Omalta ei toivottujen listalta löytyy anis ja tupakkamaut. Tämän kuun boksissa kahdessa nesteessä oli anista ja näiden lisäksi yksi puteli joka tuli myös viime kuussa. Ja taas tuli huomattua oman maun rajoitteisuus kun ei meinaa mikään istua omaan suuhun. Jatketaan siis diy-linjalla ja testaillaan aina silloin tällöin jotain speciaali-hype nesteitä.

     
     
  12. #52
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Onko briteissä joku buumi tunkee mitä ihmeellisempiä mausteita nesteisiin? Mä en oo vielä yhtään "luonnollista" hedelmä tai jälkiruokamakua saanut, vaan millon nesteessä on tilliä, millon neilikkaa, rosmariinia ja ties mitä huttua. Ei ne nyt huonoja nesteitä ole ja kyllä sen 10ml nielasee, mut jotenkin todella outoja makuja, joita ei oo tottunut höyryymään.

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä chir's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    29
    Vitsi, tämä kyllä kuulostaa sen verran siistiltä palvelulta että taitaapi ensi kuussa olla testin paikka.

     
     
  14. #54
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Drippa oli ja meni. Ensimmäinen laatikko oli hieman että no tulipahan höyryteltyä ja uskon et omilla summittais valinnoilla olisin löytänyt parempia poltettavaksi kuin esim mitä tässä oli. Toinen laatikko veloitettiin 28 päivää sitten eikä sitä ole näkynyt ja uusi veloitus olisi ollut tiistaina joten peruin koko tilauksen ja pistin valituksen hävinneestä paketista.

    että sen pituinen se..

     
     
  15. #55
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Drippa oli ja meni. Ensimmäinen laatikko oli hieman että no tulipahan höyryteltyä ja uskon et omilla summittais valinnoilla olisin löytänyt parempia poltettavaksi kuin esim mitä tässä oli. Toinen laatikko veloitettiin 28 päivää sitten eikä sitä ole näkynyt ja uusi veloitus olisi ollut tiistaina joten peruin koko tilauksen ja pistin valituksen hävinneestä paketista.

    että sen pituinen se..
    Mulla lähtee myös tilauksen peruutus juurikin samoista syistä. Emailiin eivät vastaa eikä paketteja näy. Ja muutenkin tasan kaksi pulloa ollut keskivertoa parempia.

     
     
  16. #56
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Kannattaa varmaan tehdä distube paypalille mahd pian niin kauan kun siellä on rahaa tilillä mistä maksaa takas, itse päädyin tähän kun postiinkaan ei vastata.

     
     
  17. #57
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Näin ajattelin, vituttaa vaan tälläset moraalittomat kauppiaat nykyään. Minkäs teet. Tälläinen vastaava pitäis saada suomalaisiin käsiin, maksaisin mieluusti vaikka muutaman eugenin lisää että sais kunnon juissia luotettavasti.

     
     
  18. #58
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Itellä oli samaa vikaa aiemmin ettei boksia näkyny eikä mailiin vastattu. Kannattaa ehdottomasti kokeilla yhteydenottoa facebookin puolella nii sieltä vastaa kyllä vaikka saattaa siinäkin olla viivettä. Mulla meni yhden boksin kaa melkein puolitoista kk ennen ku sain sen mutta sen jälkeee tuli ihan normaalisti. En jaksa uskoa et tarkotuksella alkas ukottamaan.

     
     
  19. #59
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    No jos yhdellä jos toisella on hämminkiä niin eikö se kerro jo jotain? Ei välttis kyse olekaan huijaamisesta mutta kyse kuitenkin välinpitämättömästä perseilystä jossa asiakkaat ei kiinnosta?

     
     
  20. #60
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tätä lähinnä tarkoitin, en itsrkään usko että keräilee ihmisten rahoja vaan laittaa pakettia sillon kun huvittaa. Mulla on tilaus ollu muistaakseni n. 4 kk ajan ja 2 purkkia vasta ilmestynyt. Sähköpostiin tulee kyllä kerran kuukaudessa ilmoitus veloituksesta. Voihan toki olla että purkit jää junnaamaan johonkin matkan varrellakin mutta oon ymmärtäny että tätä tapahtuu aika monelle muullekin.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •