Sivu 51 / 95 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4147484950515253545561 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,001 - 1,020 / 1886

Aihe: Eleaf iStick

  1. #1001
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Siellä tukeva mielentila ilmeisesti?
    oöi muuten ihanpaskat fasttekin mantat. pyörii osat siksakkia onneks tuli nuo aidot ensin ettei usko loppuna. ☺

    sai niistä o renkaat sentäs ☺

     
     
  2. #1002
    Uskaltaako tuota 50w versioo nyt sitten ostaa? 20w ja 30w versiot pelittäneet täydellisesti. Olisko innokin mvp 3.0 pro paljon parempi?

     
     
  3. #1003
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Osta eVic VT. Saman firman tuote kylläkin.

     
     
  4. #1004
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Osta eVic VT. Saman firman tuote kylläkin.
    Mä oon luullu et Eleaf ja Joyetech on eri firmaa ??? Vai tuleeko romut samasta tehtaasta eri nimellä ???
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #1005
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    En ny ihan varma ole miten menee mutta muistelisin että eleaf on joyetechin sisaryhtiö. Saattaa olla vääräkin mielikuva.

    E: https://trademarks.justia.com/856/77...-85677872.html

     
     
  6. #1006
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    2
    Käytin Istick 30w Auki ja sain korjattua ton tulittamis vian. Jostain syystä itse piiri mikä liukuu urassaan laitteen sisällä, pääsi liikkumaan myös tulitusnapilta pois päin. Koska tulitusnappi on ton muovilevyn ja alumiini rungon välissä "kiinni" on napin liikerata jotain 1mm luokkaa ja luonnollisesti kun piiri karkasi niin nappi ei enää ylttänyt. Olisiko ajansaatossa toi akun yläpuolinen eli tulinapin puolinen akun eristysteippi painunut kasaan. Laitoin akun takaosaan sähköteipin tapaista tavaraa (sellotapee) ja nyt kaikki napit pelaa juuri eikä melkein. Aikaa hommaan kului 20min ja työkaluja tarvi t4 torxin, muovisen puhelimen näytönirroitus lastan.

    E: Linkki https://www.facebook.com/tompsoni/me...4851941&type=3
    Viimeksi muokannut Psyo; 06.06.15 kello 16:39. Syy: Linkki lisätty

     
     
  7. #1007
    Noniin täällä uutta tapahtumaa 50w istikin osalle. Valui nesteet tässä yksipäivä subtankista tulitusnapille. Valui se sama neste kyllä kaikkialle muuallekkin, mutta tulitusnappi kävi vielä pari-kolme kertaa pohjassa ennenkuin huomasin tämän. Sen jälkeen on alkanut ilmestyä mystisiä vikoja. Kun höyryttelen kyllikseni ja suljen akun, niin akku ei sulkeudu vaan jää päälle. Ei voi tulittaa, eikä voi sammuttaa. Näyttö on päällä n. 20 sec ja sammuu sitten itsekseen. Sen jälkeen toimii akku taas ihan normaalisti. Sitten taas toisinaan kun lähen höyryttää, niin akku menee päälle ekalla painalluksella eli ei tarvii sitä tulinappia 5x vaan 1x. Olisko jollain räjäytyskuvia ko. vehkeestä tahi joku purkanut videon/kuvien kera tämän vehkeen? Alkaa nimittäin olemaan semmosta vikaa että ei kauaa varmaan elä mikäli näitä akun poksumis -tarinoita on uskominen. Nythän tuo on taas laturissa kun lähes täysi akku loppui yllättäen!?!

     
     
  8. #1008
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614

     
     
  9. #1009
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    11
    Kuinkahan hyvin mahtaa toimia tuo Kanger subtank mini iStick 30w nokassa? Mulla on nyt Nautilus kiinni tuossa, ja vähän kihelmöisi tilata uutta. Käsittääkseni tuota voi ajella korkeammilla tehoilla kuin Nautilusta? (tälle en ole uskaltanut kovin paljon tehoja antaa kun jengi pelottelee että atopää paskoo ) Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta kyllä tää etäisesti ketjun aihetta sivuaa! ;D

     
     
  10. #1010
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vinya Näytä viesti
    Kuinkahan hyvin mahtaa toimia tuo Kanger subtank mini iStick 30w nokassa? Mulla on nyt Nautilus kiinni tuossa, ja vähän kihelmöisi tilata uutta. Käsittääkseni tuota voi ajella korkeammilla tehoilla kuin Nautilusta? (tälle en ole uskaltanut kovin paljon tehoja antaa kun jengi pelottelee että atopää paskoo ) Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta kyllä tää etäisesti ketjun aihetta sivuaa! ;D
    Täydellisesti, mulla on 2 subtankkia naitettu 2 eri istick 30w, ennen oli 3+3

     
     
  11. #1011
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Onko joku purkanut tulitusnappia 50w itikusta? Ei löytyny juutuupista ja tos ylempänäkin olevasta oli skipattu se kohta.. Tarttis putsata ku tulitus jää välillä pohjaan.
    Viimeksi muokannut Tompppa; 07.06.15 kello 12:35.

     
     
  12. #1012
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Onko joku purkanut tulitusnappia 50w itikusta? Ei löytyny juutuupista ja tos ylempänäkin olevasta oli skipattu se kohta.. Tarttis putsata ku tulitus välillä pohjaa.
    Mä oon, voin laitella kuvia kohta. Oon aiemminki laittanu johki.

     
     
  13. #1013
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ja tässä kuva , toi silikonijuttu menee taktiklen ja painonapin väliin.


     
     
  14. #1014
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Eiks toi irrallaan oleva kumi mene pienempien nappien päälle?

     
     
  15. #1015
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Mikäköhän tähän iStick 50wattiseen on mennyt kun säännöllisen satunnaisesti on alkanut antamaan Power Low herjaa vaikka akku olis täynnä? Sitten taas seuraavalla painalluksella tulittaa normaalisti. Siististi pidetty yksilö ja tähän asti toiminut moitteettomasti.

     
     
  16. #1016
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sahe69 Näytä viesti
    Mikäköhän tähän iStick 50wattiseen on mennyt kun säännöllisen satunnaisesti on alkanut antamaan Power Low herjaa vaikka akku olis täynnä? Sitten taas seuraavalla painalluksella tulittaa normaalisti. Siististi pidetty yksilö ja tähän asti toiminut moitteettomasti.
    Mulla tekee ihan samaa. Aluks toimi just tollain että seuraavalla tulituksella toimii. Noin viikonpäästä ei enää tulita ollenkaan vaikka olis piuhanpäässä. Noin puolivuotta vanha yksilö kyseessä. Olisko akut menny paskaks?
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  17. #1017
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Olisko akut menny paskaks?
    Omassa tapauksessa laite on alle 3 kk vanha eikä ole ollut ainoana modina joten en uskoisi akkujen simahtaneen. Lisäksi tuo ilmiön satunnaisuus viittaisi mielestäni johonkin kontakti tmv. häiriöön.
    No, laitoin myyjälle spostia, katsotaan mitä vastaa. Onneksi oli Suomesta ostettu laite.

     
     
  18. #1018
    Tätä ketjua kun nyt luin niin teinkö susipaskan hankinnan kun pistin 50w istickin tulemaan? :S

     
     
  19. #1019
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KarvaKorwa Näytä viesti
    Tätä ketjua kun nyt luin niin teinkö susipaskan hankinnan kun pistin 50w istickin tulemaan? :S
    Et.
    Spoileri!

     
     
  20. #1020
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    En nyt tietenkään pysty kun omastani sanomaan mutta ite en kyllä ostas jos nyt saisin päättää. Ihan jo pelkästään toi tulitusnappi on niin huono, mulla välillä ottaa kontaktia ja välillä ei. Vaihtelee ittekseen VV ja VW tilojen välillä ja sammuttelee itteensä.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •