Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 113 / 113

Aihe: The Howitzer VV

  1. #101

    Vs: The Howitzer VV

    3 ohmisia tuleekin käytettyä ja pelaavat hyvin. mitä sitä soppaan liikaa mausteita sekoittelemaan ^-^

     
     
  2. #102
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: The Howitzer VV

    Nyt toimas ihan normaalisti sillä Efestin akulla. Tosin karto on eri.. Jännä kun toimi sillon yks ilta vaan AW akulla. Tais olla enempi kartosta kiinni..
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  3. #103

    Vs: The Howitzer VV

    Imr akut toimivat noissa tuubeissa.....Mulla on olut noita kopio tuubeja noissa lavan kopioissa.. Lavan Lambon ja Mini lambon..... jotka on aitoja L-Riderin tuotteita toimivat kunnolla. Toivottavasti kunnon L-Rider antaisi vastaiskun kunnolla ja pilais näiden kopio skeidan hommat!!
    Toisaalta The Howitzer on paras tuubi missä olen höökailua harrastanut ja paras tuubi vaihdettavan akkuputken kanssa.....ja saatanan halvat osat ostaa uusiksi jos tarvetta....

     
     
  4. #104
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: The Howitzer VV

    Niinhän hyö teki, Lambo 4 tällä hetkellä kovin tuon ryhmän putki.
    KGO & Twist

     
     
  5. #105

    Vs: The Howitzer VV

    Kovasti nuo kauppaa noita L-Riderin kopio tuubeja ja ongelmia ollut niissä!!! Lambo ja Howitzer ...Kumma pakkomielle jollain että nykyinen Haupitsi on paska värkki!!!! Tosiasiassa tuo on paljon parempi kuin nuo Lavan kopiot..... ja voittaa kaikilla tasoilla nuo Lambon kopiota...

     
     
  6. #106
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071

    Vs: The Howitzer VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Kovasti nuo kauppaa noita L-Ryderin kopio tuubeja ja ongelmia ollut niissä!!! Lambo ja Howitzer ...Kumma pakkomielle jollain että nykyinen Haupitsi on paska värkki!!!! Tosiasiassa tuo on paljon parempi kuin nuo Lavan kopiot..... ja voittaa kaikilla tasoilla nuo Lambon kopiota....esim joku Brobus Lava on kaikkien järkien mukaan ihan neitien kamaa ja varmaan naisten tubii tulee olemaankin!!! Jos totta puhun...niin mua ei nakka paskaa mitkään noi ns eniten viestien lähittäjien kommentit.... mun pitää ostaa itse laite jonka testaan ja neste jonka totean paskaksi niin voin sanoa aidosti mikä multa tuntuu!!...Lambo mini vv oli mun tietojen mukaa viimeisin L-Ryderin värkki mikä toimi...nää 2.1 t ja sun muut torpedot oli täyttä skeidaa ja kopio valmistajien tuote!! ^-^
    Suattaapi olla. Lambo v4 ainakin kunnioittaa L-Rideria toimiessaan kui junan vessa. Ei kannata vittuuntua muiden kommenteista. Oma ruusu on muiden kurapaska.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #107

    Vs: The Howitzer VV

    Peleonin sivut väittää (translatella käännettynä), että tuo control unit olisi metallinen, mutta mikä itselleni tuli oli muovia

    Piti laittaa valitusta sinne suuntaan. Saa nyt nähdä mitä vastaavat.

    Ihan OK vehkeeltä vaikuttaa. Ajaa varmasti asiansa siinä mihin sen ostin eli baarivehkeeksi.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  8. #108

    Vs: The Howitzer VV

    Mulla on kyseinen pää kyllä metallia 2kpl Howitzerissa. Ainoastaan muovia on se missä 510- akkupää on kiinni. 2 kuukautta ollut tuo vanhempi ja mitään vikaa ei ole ollut...toisen tilasin huvikseni varalle. Pohjakorkki on laitteen heikoin kohta mutta ei sitäkään saa rikki jos ei väkisin käännä vika jengalle. Lavatuben korkit käy siihen ja jos ei ole risoja Lavoja kotona niin sen voi tilata kun nyt muistais mistä suomalaisesta verkkokaupasta. Muutaman euron maksaa.

     
     
  9. #109

    Vs: The Howitzer VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Lavatuben korkit käy siihen ja jos ei ole risoja Lavoja kotona niin sen voi tilata kun nyt muistais mistä suomalaisesta verkkokaupasta. Muutaman euron maksaa.
    Varmaankin tätä tarkoitit?
    http://www.finnvape.com/product/210/...jakorkki-musta
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  10. #110

    Vs: The Howitzer VV

    Toi juuri!! Sama kierre siinä. Näköjään tuo cromi lambon metalli korkkikin käy howitzeriin.

     
     
  11. #111

    Vs: The Howitzer VV

    Tai sitten tuolta....aika tuntematon kauppa mulle...ainakin karseita inaweran nesteitä välittää

    http://www.sauhupuoti.com/index.php?...index&cPath=20

     
     
  12. #112

    Vs: The Howitzer VV

    Hemmetti en edes muistanu että mulla on toi Indulgencen modi lojunnu tuolla kaapissa ja kas sen kunnon metalli pohjakorkki kävi täydellisesti Howitzeriin!! Siinä kunnon kierre ja jousikin.

     
     
  13. #113
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    12

    Vs: The Howitzer VV

    Onkos kukaan pellepeloton purkanut haupitsin kytkin/ohjain osaa? Meinaa toi kytkin vähän reistailla 3kk käytön jälkeen.
    Mitähän tolle olisi tehtävissä, toiminut tähän asti moitteettomasti.

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •