Sivu 8 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #141
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    En ole, pitää kokeilla pikku mersua ensin, ennen kun siirtyy "Bisnes" luokkaan. Io6 on sopivan hintainen mun kukkarolle. HH.357 on varmaan parempi, jos ja kun joskus kukkaro suo. Lupaan ilmoittaa siitä caps lockki päällä.

     
     
  2. #142

    Vs: Reo Grand

    Välttämättä ei 357 tuo enään mitään wow-elämystä io6-käyttäjälle. Olen käyttänyt magnumeita joulukuusta lähtien, io6 nyt muutaman kuukauden, ja uskallan väittää että varsinkin maku on io6:lla yhtä hyvä kuin magnumeilla. Rohkea mies väittäisi että io6 maku on jopa parempi kuin magnumilla, en tiedä olenko vielä niin rohkea. Imutekniikka eroaa suuresti atojen välillä, mutta lopputuloksessa ei juurikaan ole eroa. Itse käytän molempia tällä hetkellä rinnakkain, sillä on mehuja joita HH .357 ei vaan osaa hoitaa tukkeutumatta, nämä mehut höyrytellään io6'lla. Molempi parempi

     
     
  3. #143
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Reo Grand

    Olen melko vakuuttunut siitä, että VV Reo Grand on mun seuraava höyrystin. Autokauden taas alettua ei enää pärjää pelkällä drippauksella ja kartot on vaan liian huonoja.

     
     
  4. #144

    Vs: Reo Grand

    Tuli itekki tilattua grande! Jos muiden käyttäjien mielipiteet pitää paikkansa niin taitaa muut modit joutaa myyntiin.

     
     
  5. #145
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti


    Ei ole kyllä mitään dramaattista tapahtunut, kun minilavalla olen sinne 2.8:iin ne akut monasti jo vetänyt. Luulen että akun varauskykyyn vaikuttaa, en ole kylläkään "mitannut" (käytössä siis )niitä akkuja kun minilava on vain satunnaiskäytössä. Mutta nyt pääsen vertaamaan Reolla uutta imr paria vanhaan jota on siis alivolteilla rääkätty aika monta kertaa.
    Nyt olen näillä "kärsineillä" AW IMR akuilla yhden varauksen vv woodvillilla höyrytelly ja nestettä sain melkein pullollisen menemään eli 5,5ml. Voltteja oli koko ajan täydet ja atona 3 ohmin 357.Eli ei huonosti. Seuraavaksi kokeilen tuliterällä AW setillä.

     
     
  6. #146
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Reo saatavuus (by Rob):

    Grands
    In stock I will add more daily

    VV Grands
    Estimated sale date 6/12/2012

    Metal 18490s
    Estimated sale date 6/2/2012

    Reo Mini
    In stock I will add more daily

     
     
  7. #147
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Wau 9.5 tilattu, tänään kotona 14.5 postilaatikkoon. Uskomatonta! Nyt alkaa tutustuminen tähän kehuttuun Reo Grandeen, tuntuu aika herkästi alkavan kurluttamaan Io6;lla, no pitää opetella.
    Mitäköhän Vanttila tuossa Io6;ssa käyttää drip tippinä? Toi musta on ärsyttävän löysä!

     
     
  8. #148

     
     
  9. #149
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand


     
     
  10. #150
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Onpa Grande sivulla hiljaista. Hieman APUA kaipaisin! Nyt on Reo grandella pari viikkoa höyrytelty, ja en oikein ole tyytyväinen? Io6/1.5 ohm, mitä teen väärin, ei kunnon höyryjä, ja makukin aika köyhä wg 60% Pg 40%, imuvastus aika kova, jos vertaa kangereihin? Tuoko HH357 parannusta asiaan? Vanttila tuossa sanoi muutama viesti taaksepäin ettei paljon eroa Io6 ja HH357. Millä mallilla Vanttila höyryttelee?

     
     
  11. #151

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Onpa Grande sivulla hiljaista. Hieman APUA kaipaisin! Nyt on Reo grandella pari viikkoa höyrytelty, ja en oikein ole tyytyväinen? Io6/1.5 ohm, mitä teen väärin, ei kunnon höyryjä, ja makukin aika köyhä wg 60% Pg 40%, imuvastus aika kova, jos vertaa kangereihin? Tuoko HH357 parannusta asiaan? Vanttila tuossa sanoi muutama viesti taaksepäin ettei paljon eroa Io6 ja HH357. Millä mallilla Vanttila höyryttelee?
    En mä tiedä mitä sä teet väärin, onko ato varmasti 1.5 ohmia ja akut hyvässä kunnossa? .357 on yleisatona selvästi parempi kuin io6, mutta käytetty mehu vaikuttaa kuitenkin aika paljon. Itse olen jotenkin päätynyt käyttämään lähes yksinomaan COV'n butterscotchia, joka ei yksinkertaisesti toimi 357'lla vaan ato menee samantien tukkoon, io6 toimii ko. mehun kanssa huomattavasti paremmin. Tuo mehu on kuitenkin 100% VG, "normaalit" mehut toimii paremmin magnumin kanssa. Minä siis höyryttelen tällä hetkellä komboilla Reo+kick+io6+butterscotch ja Reo+kick+357+rawr vaporsin neste ja VV-reo+357+boba's bounty.

    Pidä huoli että akut on hyvässä tällingissä, atomisaattori oikeasti low resistance, mutta en oikeen osaa sanoa. Tämä on mekaaninen modi joten hirveästi kikkailua tähän ei liity. Jos ongelmana on se että akkujen jännnite tippuu liian nopeasti ja löylyt laiskistuvat, niin hommaa ihmeessä kick jonka regulointi tekee ihmeitä (tai vaihda tuore akku useammin).

     
     
  12. #152

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    ...
    Mitäköhän Vanttila tuossa Io6;ssa käyttää drip tippinä? Toi musta on ärsyttävän löysä!
    Vanttila käyttää itseasiassa http://www.safercigs.co.uk/The_Preci...3_6357263.aspx koska vanttila ei DCA'ta käytä bottomfeederin kanssa eikä hän halua adapterilla pidentää välimatkaa kiukaan ja huulten välillä.

     
     
  13. #153
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Kiitos vastauksesta, kyllä atot on LRää mittasin ne kaikki kolme ( Darrenilta) ja akut AWn ovat uusia, ja yöksi lataukseen. Mehuina Vermilon vanilla ja appelwood ja innaweran omat sekoitukset. Atot ennen käyttöä vodka pesuun, no mennään näillä ja opetellaan käyttöä.

     
     
  14. #154

    Vs: Reo Grand

    Eipä ole enään tullu muita laitteita käyttetyä kuin tuota grandea+357. On sen verran helppo käyttää ja höyryt on toista luokkaa kuin bogeilla. Mitenkäs tuon minin akkukesto? Tekis mieli tilata.....

     
     
  15. #155
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kiitos vastauksesta, kyllä atot on LRää mittasin ne kaikki kolme ( Darrenilta) ja akut AWn ovat uusia, ja yöksi lataukseen. Mehuina Vermilon vanilla ja appelwood ja innaweran omat sekoitukset. Atot ennen käyttöä vodka pesuun, no mennään näillä ja opetellaan käyttöä.
    Vastaanpa itselleni; eli Kyllä io6 on 1,5 ohmia kaikki, keksin koittaa 510-510 adpteria tuohon väliin,,,,,,
    No niiiin! Nyt oi joi kyllä höyryäää, ato ei saanut ilmaa tarpeeksi. Meinasin jo tuskastua tuohon.
    Nyt kyllä kelpaa, odotellaan kun Darren saa/lähettää Tip adapterin tuohon viellä, lähetti väärän 306.
    Oisko porukalla muita sopivia ehdokkaita, sais olla vähän pidempikin, kuumenee pirusti tuo ato.

     
     
  16. #156

    Vs: Reo Grand

    Ite käytän 510 liittimellä olevaa hh.357 seuraavaks ajattelin koittaa 901 liittimellä olevaa ja stealht adapteria. Noilla ei ainakaan huulet pala kun voi käyttää tippiä.

     
     
  17. #157
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Mistäs Joukkis noita tilailet? On Darrenilta Io6 jatkot loppu, eikä tiennyt koska saa. Olis hirmuinen tarve.

     
     
  18. #158

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Mistäs Joukkis noita tilailet? On Darrenilta Io6 jatkot loppu, eikä tiennyt koska saa. Olis hirmuinen tarve.

    http://www.avidvaper.com/ Ei taida muualta saada hh.357. Tänään tuli väsättyä diy ato ja toimii omasta mielestä parhaiten tällä hetkellä tuossa granden nokassa! 8) Tuossa ohjeet - http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3170.0


     
     
  19. #159
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Rohkea mies väittäisi että io6 maku on jopa parempi kuin magnumilla, en tiedä olenko vielä niin rohkea. Imutekniikka eroaa suuresti atojen välillä, mutta lopputuloksessa ei juurikaan ole eroa.
    Mä en taida olla mikään mestari-imijä, kun käytössä tuntuu olevan vaan aina se yksi ja sama imutekniikka.
    Mut voishan se vanhakin koira yrittää opetella uusia temppuja - eli mitkäs ne optimaaliset imutekniikat on näille atoille?

    Tuntuu että parhaat höyryt saan itte kummastakin pitkillä ja astetta voimakkaammilla imuilla.
    HH.357 olen lukenut, että lyhyet imut toimis parhaiten, mutta kyllä mulla ainakin höyryn määrä alkaa käsriä ja näyttäis se Hannakin aika hartaasti noita imeskelevän omissa videoissaan?

     
     
  20. #160
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo
    näyttäis se Hannakin aika hartaasti noita imeskelevän omissa videoissaan?
    OT: Perjantain piikkiin;
    Tiedän että tämä Hanna on mies, mut tuli vaan jotain aivan muuta videomateriaalia tuosta mieleen...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •