Sivu 7 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #121

    Vs: Reo Grand

    Laitetaas nyt vielä tännekkin kuvat kahdesta potkitusta reosta.




     
     
  2. #122
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    No mutta sullahan on tossa toisessa Kick, etkös itse sanonut jotta riittää tuo 3,7V, taidatkin olla takinkääntäjä.
    Kerro heti totuus,otus.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #123

    Vs: Reo Grand

    Riittää se oikein vallan mainiosti, kickit on säädetty vähän reilu 9W joka vastaa about 3.7V+1.5ohm. Kickin tuoma regulointi onkin se juttu, ei ne tehot. Molemmissa on siis kickit, mustasta otin kuvaushetkellä sen pois että siitä näkee mitä anodisoidulle reolle on tehtävä että kickin saa toimimaan.

     
     
  4. #124
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Riittää se oikein vallan mainiosti, kickit on säädetty vähän reilu 9W joka vastaa about 3.7V+1.5ohm. Kickin tuoma regulointi onkin se juttu, ei ne tehot.
    Seli seli, tää onkin näköjään meidän yksinpuhelu, mut enivei, ja myönnä että ei se sullekkaan 3,7V riitä, pitäää saada reilu 5V.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #125
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Onkos tossa mustassa mahdollisesti 1.5Io6? Toi tippi näyttäis pahalta samalta, jonka Saferilta justiinsa tilasin.
    Precision, arvaan ma?
    KGO & Twist

     
     
  6. #126

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Seli seli, tää onkin näköjään meidän yksinpuhelu, mut enivei, ja myönnä että ei se sullekkaan 3,7V riitä, pitäää saada reilu 5V.
    Ei kick pysty ees antamaan viittä volttia 1.5 ohmisille atoille, maksimi on 10W. X^2/1.5= 10W, eli maksimi 1.5ohmin atolle on 3.87298335V O0

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onkos tossa mustassa mahdollisesti 1.5Io6? Toi tippi näyttäis pahalta samalta, jonka Saferilta justiinsa tilasin.
    Precision, arvaan ma?
    Sepäs se, siam modsin tekele. Mulla on myös se safercigsin pyrex-tip, mut se on jo niin iso suussa et en tunne itseäni enään varmaksi sen kanssa. 8)

     
     
  7. #127

    Vs: Reo Grand

    Ite kahen vaiheilla tilaisko grandin vai sitte vasta kun tulee seuraavat vv:t... ???

     
     
  8. #128

    Vs: Reo Grand

    Molemmat tietenki.

     
     
  9. #129

    Vs: Reo Grand

    Tuli woodvil, ensimmäinen asia mitä huomaan on se että Buzz Pro tyylisessä säätöpyörässä ei ole minkään näköisiä värimerkintöjä eri volttiasteille vaan pyörä on täysin musta.. kaunis se kyllä on

     
     
  10. #130
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    kaunis se kyllä on
    Ei uskota. Laita kuvia.

     
     
  11. #131
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    Tuli woodvil, ensimmäinen asia mitä huomaan on se että Buzz Pro tyylisessä säätöpyörässä ei ole minkään näköisiä värimerkintöjä eri volttiasteille vaan pyörä on täysin musta.. kaunis se kyllä on
    Eikös tuossa ole Buzzin tekniikka, eli säätöväli 3-5,5?
    KGO & Twist

     
     
  12. #132
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Re: Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Ei uskota. Laita kuvia.

    Niinpä.


    Puheet pois ja kunnon kuvat kehiin!


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eikös tuossa ole Buzzin tekniikka, eli säätöväli 3-5,5?

    Kyllä on.


     
     
  13. #133

    Vs: Reo Grand

    Ilmeisesti joku suojasysteemi kun akun varaus laskee liian alas niin laite ei käynnisty? Lavassa vituttaa kun koittaa antaa höyryjä vaikka akun jännite on lavan mukaan 2.8v. Eihän sieltä oikein mitään tule. Välillä tutkii carton/attyn ja lisää nesteitä ymsymsyms kunnes tajuaa tsekata akun. Tilaa Vanttila yksi Smartboxi, haluan tietää miten vertautuu reoon Ellet suostu tilaamaan, voin jossain välissä lähettää omani testiin vaikkapa viikoksi, ellei se sitten liimaannu omaan käteeni Jos sinulle vaan käy

    Pakko sanoa että kyllä Suomalaiset on hulluja, kaikkea kallista pitää saada (Darwineja, vv-reoja, provareja ymsyms) , itsekkin olen miettinyt pidemmän aikaa jo Reoa, hintaa on vaan mukavasti, mutta metallirakenne grandissa, mekaaninen kytkin ja mitä kaikkea. Kyseessähän on lähes ikuinen laite.

    Onko noissa vv-reoissa muuten millainen takuu? Rob kuitenkin tuntuu olevan perfektionisti ja hoitavan lähes kaiken näihin liittyen. Nuo elektroniset jutut tuntuvat vaan olevan herkempiä oikuttelemaan.

    Muistan vielä kun ensinmäisen kerran eksyin sähkötupakka-maailmaan, valintana oli 510 tai 910. E-neste jututkin oli epäselviä ja en uskaltanut tilata kuin 0mg tavaraa. Nyt on bottom feedereita, top feedereita, tankkeja, cartoja, clearoja. Ja vitut tässä mitään rahaa säästyy, tosin onhan tämä halpa harrastus, varsinkin kuin muissakin harrastuksissa tuli poltettua normaalia röökiä, niin tässä tulee periaatteessa säästöä O0

     
     
  14. #134
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Ilmeisesti joku suojasysteemi kun akun varaus laskee liian alas niin laite ei käynnisty?
    Ei Puzzin piirissä noi hienoja ominaisuuksia ole. Harmitti kyllä kun sen huomasin, mutta ei se mua sitten kuitenkaan pysäyttänyt vv:tä hankkimasta.


    Takuu kestosta en osaa sanoa, mutta kaikki näyttää hoituvan mitä lähtijän päälle on. Olen näissä hommissa muutenki olettanut aina kun tilaan, että vain DOA löytyy.

     
     
  15. #135

    Vs: Reo Grand

    Tilaa Vanttila yksi Smartboxi, haluan tietää miten vertautuu reoon
    Ei mua oikeen tommoset pienet muovihommat kiinnosta. Jos ostasin pienemmän feederin, se ois vähemmän yllättäen Reo Mini.

    Nyt futaa VV-reo kunnolla kun akutkin tuli. Viimeistely tässä on kyllä virheetöntä, eikä lakkakaan haise. Koko on isompi kuin grandissa, korkeussuunnassa enemmän kuin leveydessä. Painoa on kuitenkin vähemmän, jopa yllättävän kevyeltä tuntuu. Itse laite toimii vallan mainiosti. Pitänee jossain vaiheessa mittailla noita jännitteitä, että voi itse laittaa merkit tuohon rullaan. Arvostelua voisi kirjoittaa sitten joskus kun jaksaa, eiköhän rider tee videotakin?

     
     
  16. #136
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Reo Grand

    Ei ajeta niitä akkuja alle 3 voltin, voipi olla kerrasta entinen!
    KGO & Twist

     
     
  17. #137
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Ei Puzzin piirissä noi hienoja ominaisuuksia ole. Harmitti kyllä kun sen huomasin, mutta ei se mua sitten kuitenkaan pysäyttänyt vv:tä hankkimasta.


    Takuu kestosta en osaa sanoa, mutta kaikki näyttää hoituvan mitä lähtijän päälle on. Olen näissä hommissa muutenki olettanut aina kun tilaan, että vain DOA löytyy.
    En tiedä tulenko säätämään ihan väärin mutta kyllä mulla buzz ainakin sammuttaa itsensä kun akkujen varaus laskee tonne 3,2v tietämille. Akut irti ja takas niin lähtee kyllä päälle mut jos koittaa höyrytellä niin sammuu.

     
     
  18. #138
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei mua oikeen tommoset pienet muovihommat kiinnosta. Jos ostasin pienemmän feederin, se ois vähemmän yllättäen Reo Mini.

    Nyt futaa VV-reo kunnolla kun akutkin tuli. Viimeistely tässä on kyllä virheetöntä, eikä lakkakaan haise. Koko on isompi kuin grandissa, korkeussuunnassa enemmän kuin leveydessä. Painoa on kuitenkin vähemmän, jopa yllättävän kevyeltä tuntuu. Itse laite toimii vallan mainiosti. Pitänee jossain vaiheessa mittailla noita jännitteitä, että voi itse laittaa merkit tuohon rullaan. Arvostelua voisi kirjoittaa sitten joskus kun jaksaa, eiköhän rider tee videotakin?
    Nyt on laite kotiutettu ja ulkonäkö on just mitä hainki, paremman näköinen kuin Robin ylivalottuneessa kuvassa. Kuvia tulossa kuva puuhun lähiaikoina. Ei välttämättä tänään, nyt vaan nautitaan Ja jännätään alkaako itekseen suhisemaan.

    Hajua on, mutta nokka pitää työntää laitteeseen kiinni että sen huomaa. Näillä näkymin en viitsi kahvinpuruilla alkaa touhuamaan.

    Video tietenkin tulee, mutta ei vielä vähään aikaan. Ensin teen Surge tankista (jossa on kivasti samat pullot kuin tässä) ja tästä sitten myöhemmin. ETA pari viikkoa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei ajeta niitä akkuja alle 3 voltin, voipi olla kerrasta entinen!
    Ei ole kyllä mitään dramaattista tapahtunut, kun minilavalla olen sinne 2.8:iin ne akut monasti jo vetänyt. Luulen että akun varauskykyyn vaikuttaa, en ole kylläkään "mitannut" (käytössä siis )niitä akkuja kun minilava on vain satunnaiskäytössä. Mutta nyt pääsen vertaamaan Reolla uutta imr paria vanhaan jota on siis alivolteilla rääkätty aika monta kertaa.

     
     
  19. #139
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    No nyt se on tilattu, Reo grande! kauan mietin mutta tilasin Darrenilta io6, niin rupesi homma valkenemaan tyhmemmällekin. Jessus on hyvät maut ja höyryt tossa io6 sessa, pelkästään drippailemalla. Aivan uusiin maku elämyksiin pitää tottua, vanhankin suu rupeaa napsaamaan. Kokeilkaa itse! Tilasin muuten äsken Darrenilta pari lisää. Ei tää halpaa ole totta vie, tai olisihan jos tietäisi ja uskoisi mitä haluu? mutta kai se polku on jokaisen itse kuljettava ja koettava luettava tienviitat, Ego, Lava, Bolt ym, kun mutkan jälkeen paljastuu taas uusi juttu jota on kokeiltava, kallista! Jep, Mutta elämä on. (vink, vink. Kun ja jos joku tätä lukee? Myyn Lavan ja Howitser vv kiinostuneet yhteyttä yv,llä)

     
     
  20. #140
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    No nyt se on tilattu, Reo grande! kauan mietin mutta tilasin Darrenilta io6, niin rupesi homma valkenemaan tyhmemmällekin. Jessus on hyvät maut ja höyryt tossa io6 sessa, pelkästään drippailemalla. Aivan uusiin maku elämyksiin pitää tottua, vanhankin suu rupeaa napsaamaan. Kokeilkaa itse!
    Ootko vielä HH.357 atoa kokeillu? :P
    Jollet, niin älä tuhlaa kaikkia ylistyssanoja vielä...

     
     
Sivu 7 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •