Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #101
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macce Näytä viesti
    Lopetan perkele työnteon että voin vuorokauden ympäri kärkkyä netissä jonku höyrykoneen perässä...
    Oikein!

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Reo Grand

    Sain myös tilauksen sisään musta sinisestä reosta Nyt sitten vaan odotellaan ja hermoillaan hounoa erää olevien cartojen kanssa...
    onkos kellään kokemusta näistä http://www.ivapour-elixir.co.uk/atom...iser-2ohm.html ?

     
     
  3. #103

    Vs: Reo Grand

    Jep. Ciscot on hyviä ja ton Reon kanssa 3.7 voltilla suosittelen noita 1.5 tai 1.8 ohm versioita.
    Mun oma suosikki on tällähetkellä IKV io6 1.5ohm.
    Jos hommaat niin tarvii sit myös oman drip tipin ja noi perus io6 tipit on melko paskoja.
    Siam mods on tehnyt sarjan io6 tippejä mitkä on todella hyviä.
    Safercigsillä on tällähetkellä noita varastossa. Finnvape myy myös noita mut nyt on loppu.
    Toimii loistavasti Reossa.

     
     
  4. #104

    Vs: Reo Grand

    Vit** Täytän sanan loppuun jos alla oleva viesti koskee mun yksikköäni.

    "For those of you who recently bough a vv woodvil . I have run into a handful of mods that are firing on there own . I have one of the mods that did this I am testing it . If your mod shows any signs of turning on by itself please let me no and send the mod to me . I will repair the unit and get it back to you asap . I think its best if you keep your mod in the off position while your not using it . I apologize for any inconvenience there was no way of me seeing this before the units shipped . I beta tested several of these units and none of them showed any signs of this problem . Worst case is you will burn a carto or atomizer your batteries cant be damaged in any way from this . Please turn your mod to the off position when its not being used .If you have any questions feel free to email or call me I will be happy to speak with you
    Robert"

    Saiko lonelyrider saman?

    Pitää muuten avata oma ketjunsa tälle modille, tosin se kannattaa varmaan tehdä vasta sitten kun on oma (toimiva) modi käytettävissä.

     
     
  5. #105
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Sama posti tuli. Ei tässä kannata tressata etukäteen, kiroillaan sitten jos tuli viallinen.

     
     
  6. #106

    Vs: Reo Grand

    Lueskelin tuolta ECF'lta tästä ja näyttää että niitä tapauksia muutama on. Toinen "ongelma" mitä en tullut ajatelleeksenikaan on tuon puun viimeistelyyn käytetyn vahan tai lakan voimakas haju.
    Woodvil-ketjussa on paljon hyviä vinkkejä hajun poistamiseen, helpoimpana/toimivampana on modin laittaminen kahvipurujen joukkoon päiväksi tai pariksi. Ilmeisesti samaa ongelmaa tahtoo olla kaikkien puumodien kanssa ja edellä mainittu keino toimii siihen ilmeisen hyvin.

     
     
  7. #107

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Lueskelin tuolta ECF'lta tästä ja näyttää että niitä tapauksia muutama on. Toinen "ongelma" mitä en tullut ajatelleeksenikaan on tuon puun viimeistelyyn käytetyn vahan tai lakan voimakas haju.
    Woodvil-ketjussa on paljon hyviä vinkkejä hajun poistamiseen, helpoimpana/toimivampana on modin laittaminen kahvipurujen joukkoon päiväksi tai pariksi. Ilmeisesti samaa ongelmaa tahtoo olla kaikkien puumodien kanssa ja edellä mainittu keino toimii siihen ilmeisen hyvin.
    Mun MonkeyBoxx haisi uutena todella voimakkaasti lakalle jonkun 2 viikkoa ja sitten haju alkoi häipymään.
    Lakan haju oli niin voimakas että sen jopa maistoi kun höyrytteli. Alkuun tuntui ettei se käry häviä ikinä mutta kyllä siihen hetken päästä jo tottuikin. Ei siitä kannata ihmeemmin stressata.

     
     
  8. #108

    Vs: Reo Grand

    Tänään tuli tumbled grand ja huomenna tulee vv-reo, toivotaan vaan että akutkin tulee huomenna :-[

    Se mikä tekee tästä tumbled-viimeistelyllä olevasta grandista niin loistavan on se, että ei tarvitse erikseen hioa tai tehdä muita virittelyitä kickiä varten, toimii kuin ajatus. Viimeistelykin on jopa "liian siisti", odotin paljon rujompaa.

     
     
  9. #109
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Tänään tuli tumbled grand ja huomenna tulee vv-reo, toivotaan vaan että akutkin tulee huomenna :-[
    Kai mulle sit myyt ne vanhat reot?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #110
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Noi akut pitäis varmistaa hyvissä ajoin

    Suomen seurannassa näkyy oma paketti. Vähän toivon että tulisi mun postiin vielä tänään.

     
     
  11. #111

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Kai mulle sit myyt ne vanhat reot?
    En ikinä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Noi akut pitäis varmistaa hyvissä ajoin

    Suomen seurannassa näkyy oma paketti. Vähän toivon että tulisi mun postiin vielä tänään.
    Tajusin vasta tilauksen maksettuani, et oon myyny ja antanu pois kaikki mun 16340-akut. Samantien tilasin supert'lta AW protected 16340, ainoo mitä vaihtoehdoista oli tarjolla, ja tänään laitoin empirelta tulemaan muutaman parin AW 18350. SuperT'n postitukset on ainakin ennen ollu nopeita, olin itseasiassa yllättynyt että akut ei vielä tänään tullut.

     
     
  12. #112
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    [quote=vanttila;77895]
    En ikinä

    jotenkin arvasin, tuota sun sadetanssia katsoessa menee pää pyörälle, kiitos ilmaisesta kännistä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  13. #113

    Vs: Reo Grand

    Ole hyvä, seuraava jo maksaa.

     
     
  14. #114
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ole hyvä, seuraava jo maksaa.
    Hah hah, taidatkin olla huumorimiehiä, varo ettei reosta mene letku poikki(Olen vaan kateelinen).

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #115

    Vs: Reo Grand

    Varaletkuja on vaikka kuinka paljon

     
     
  16. #116
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Varaletkuja on vaikka kuinka paljon
    OT, niillähän voi sit vaiika hotaa suolihuuhtelun ei vaineskaan, olen itsekkin noita vermeitä kielipitkällä haaveillu,
    ja haaveilen edelleen, kiitos Vanttila,erittäin pätevä laite tuntuu olevan ja kaiken puolin toimintavarma, etkös jo useamman kuukauden ole
    ollut testihöyryttelijä kyseisellä laitteella.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  17. #117

    Vs: Reo Grand

    Jopa tämmösen neitsytsuolen huuhtelu voi tuon kokosilla letkuilla kestää viikon tai neljä.

    Testihöyryjä on helmikuusta asti otettu ja siinä määrin oltu tyytyväisiä että Darwinkin lähti paremmille laitumille. Nyt jasseri lähtee panttaamaan telkkarin et saat rahaa alumiinisiin VV-reoihin jotka tulee varmaan kuukauden päästä ja sillä välin minä lopetan puhumisen miesten suolista.

     
     
  18. #118
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Jopa tämmösen neitsytsuolen huuhtelu voi tuon kokosilla letkuilla kestää viikon tai neljä.

    Testihöyryjä on helmikuusta asti otettu ja siinä määrin oltu tyytyväisiä että Darwinkin lähti paremmille laitumille. Nyt jasseri lähtee panttaamaan telkkarin et saat rahaa alumiinisiin VV-reoihin jotka tulee varmaan kuukauden päästä ja sillä välin minä lopetan puhumisen miesten suolista.
    Kiitos vanttila, roger that. kieli pitkällä sitä darwinia kyttäsin ja hinta oli loppupelissä jo sellainen jota ulkomaan foorumitkin kauhístelivat, hulluja noi suomalaiset.
    Telkkaria en panttaa enkä kalsareista luovu, ja kuukauden päästä voi tilanne olla jo ihan toinen,tekeekö ne muuten kullattuja malleja.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #119

    Vs: Reo Grand



    Tommosia "kullattuja" ne tekee. Jos haluu oikeen kultauksen ja paalua riittää niin ainakin copperstylesin tyypit tekee niitä ECF'lla.

     
     
  20. #120
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Reo Grand

    No on se hieno,ei ole paalua ja tuskin mun kalsaritkaan kelpaa :-\ ehkä sit seuraavassa elämässä, mennään niillä mitä on eli
    ei millään. No onneksi haaveilu ei maksa vielä mitään.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Sivu 6 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •