Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #81

    Vs: Reo Grand

    Ainakin mun omassa letku yltää pullon pohjalle ja tyhjenee pulloa painamalla tyhjäksi. Ei tarvi kallistella.

     
     
  2. #82

    Reo Grand

    Katso nyt edes kuvat reosmodsin kotisivuilta ! Ei se kallistaminen mitään auta! Päinvastoin
    Vastaus siis edelliseen viestiin!
    Ei silloin voi haluta, jos ei tiedä mitä haluaa

     
     
  3. #83

    Vs: Reo Grand

    Oon käyny niillä sivuilla usein. Ei niistä kuvista voi saada vastausta kysymykseeni. Luulo ei ole tiedon väärti, sen vuoksihan tässä kysellään Tässä ketjussa on hyviä kuvia laitteesta. Vanttilan mukaan putelin painaminen riittää, kun nestepinta on letkun alapään yläpuolella, ok, tämän halusin tietää ja ettei samanaikaista imaisua ilmeisesti tarvita. Jos sinne pari tippaa jää pohjalle niin no problem.

    Tarkoitin edellisessä tekstissä viikinki77:ää enkä Vanttilaa, jonka kuvia on viestiketjussa.

     
     
  4. #84

    Vs: Reo Grand

    Ei tosiaan tarvitse pulloa kallistella tai heilutella, letkua on sen verran ylimäärin että yltää helposti aivan pohjaan asti. Reossa on näkemistäni bottomefeedereista aivan 100-0 paras syöttösysteemi.

    En nyt oikein osaa päättää että ostanko vv-woodvilin vaiko en, hmm.. Ehkä mä ostan sen ja laitan Darwinin myyntiin.

     
     
  5. #85

    Vs: Reo Grand

    Saiko lonelyrider omansa? Itse hakkaan tässä vielä refreshia..

     
     
  6. #86
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Täällä tappelen vielä. Nyt oon 4/4 kohdassa, tässä on aina viimestään kaatunu.

     
     
  7. #87

    Vs: Reo Grand

    Mä sain omani just minuutti sitten, enkä edes ole varma mikä se niistä on

     
     
  8. #88

    Vs: Reo Grand

    Onneksi olkoon

     
     
  9. #89
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Meni läpi, jos pääsee paypalliin asti niin kuulemma pitäs olla selvä. Sain mun shortilla sijalla 19/26 olleen Reon.


     
     
  10. #90
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Hienoa vanttila!

     
     
  11. #91

    Vs: Reo Grand

    Kiitos kiitos, joku valko-musta kai se oli Aika helvetin monta kertaa oli hyvän näkönen modi ostoskorissa ja checkoutiin päästessä se modi oli jo kadonnu. Saa nähdä minkä näkönen laite sieltä on tulossa ku ei nuo kuvat oikeen näkyny kunnolla.

     
     
  12. #92

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Meni läpi, jos pääsee paypalliin asti niin kuulemma pitäs olla selvä. Sain mun shortilla sijalla 19/26 olleen Reon.

    Hah! Tuo oli se modi mitä koitin runttailla läpi tuossa sivussa toisella selaimella, mutta chrome päihitti firefoxin joten en vienyt checkoutia loppuun

     
     
  13. #93
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Heh. No onneks saatiin mitä haluttiin. Mulle ois kyl kelvannu niistä laitteista noin 100 niistä n. 128:stä , että oon tyytyväinen että sain tän 19:sta parhaan :P

     
     
  14. #94

    Vs: Reo Grand



    Kaks Reoa kahdessa päivässä, jokohan se riittäis hetkeksi.

     
     
  15. #95
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Reo Grand

    Hienot on.

    Metalliset vv Reot tulee pikapuoliin myyntiin ja niitä on 500+. Sillon sit ostetaan seuraavat

     
     
  16. #96

    Vs: Reo Grand

    Niinhän ne tulee, mutta nuo Robin aikataulut on aina heittäny ainaki kuukaudella, en jaksa uskoa että ennen kesäkuuta ainakaan on tulossa. Sitten kyllä ostetaan seuraavat.

     
     
  17. #97

    Vs: Reo Grand

    Komiat pelit teille on tulossa. Onnittelut!
    Metallisten tullessa kaupan tulen sitten minäkin kärkkymään paikalle.

     
     
  18. #98

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Onko Esalla tiedossa mitään paikkaa mistä voisi kiillotuspalvelua kysellä?
    Ei just nyt tule yhtään kaupallista mieleen, mitä voisin suositella. Lähtisin siitä liikkeelle mitä Rob sinulle sanoi

     
     
  19. #99

    Vs: Reo Grand

    Tuskin jaksan itse lähtä tuota buffailemaan, pitäisi purkaakin. Onhan tuo ihan "nätti" tuollaisenaankin

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Reo Grand

    Helevetin vittu... Taaskaan en päässy käsiksi tuohon puiseen vehkeeseen... Lopetan perkele työnteon että voin vuorokauden ympäri kärkkyä netissä jonku höyrykoneen perässä...


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •