Sivu 12 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #221

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Sama oli itsellä, VG ei kurlannut maku ja sauhu ok, PG 50/50 jo kurlasi, sitten huomasin nuo pienet letkun pätkät ja jo rupesi toimimaan mainiosti, kannattaa kokeilla pitäisi olla mukana nykyisin nuo pienet kuristus letkut.
    Nojoo kyllä mä tuo letku homman tiesin, mutta en tajunnut kokeilla. Ajattelin, että kun neste kurkkaa kierteen välistä niin se olisi sopiva määrä.

     
     
  2. #222
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Reo Grand

    Mulla on HH357 long barrel hybrid.
    Meni aika kauan ennenkuin opin tätä hommaa. Kurlausta ja dryhittiä pari-kolme viikkoa.
    Nyt en ainakaan tällä hetkellä muuta käytä.
    Buzz+Penelope jäi sivuun.
    Chalicen meinasin just tilata mutta oli loppu.

     
     
  3. #223

    Vs: Reo Grand

    BF tutkielmat, osa 28 GG perheestä saa Ody dripmoden muutettua Grandiin sopivaksi bottomfeederiksi, basen työstöllä(kaventamalla osan matkaa kaivoon sopivaksi ja hieman poikkeavalla wikkauksella(nelipäisestä tuplawikistä käännetään yhdet päät kupin sisään). Ainakin minulla olevat keskiakselit ovat "putkia".

     
     
  4. #224

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Eipä mua ainakaan hirveästi ole vakuuttanut nämä mun nykyiset kiukaat Granden nokassa. IKV canon ja XLR maku on aikas olematon kartoon verrattuna. Canon joko kurlaa tai dry hittiä, oikean nestemäärän saavuttaminen tuntuu aika tasapainoilulta. Edellisen nesteen maku kummittelee taustalla pitkään. Yllättäen Joytechin 510 toimii parhaiten ja ei ole niin kranttu neste määrän suhteen.

    IO6 on vielä matkalla, joten toivotaan että se lunastaa potin.
    Oma kokemus cannonista on että se on melko huono. Antaa helvetisti höyryä mutta maku ei vaan löydy ja sit se perkeleen driptippi.
    Ikv510 on sellainen että se alkaa toimimaan kunnolla vasta päivän jälkeen, en tiedä miksi. Sen jälkeen on makua ja höyryä ihan riittävästi. Käytän niitä tällä hetkellä VVPVssäni ja olen erittäin tyytyväinen.
    Io6 on sellainen että maku ja höyry tulee melkein heti. Huono puoli on se että ei pysty käyttämään dripshieldiä niiden kanssa (tai ehkä pystyy, en ole varma) joten pitää olla erittäin varovainen kun drippaa. Jos drippaa likaa niin vuotaa mutta jos on varovainen niin on ne kyllä niin helkkarin loistavia. Jos kellään on myytävänän io6dca niin heitä mulle viesti.. olen kiinnostnut!

     
     
  5. #225

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Oma kokemus cannonista on että se on melko huono. Antaa helvetisti höyryä mutta maku ei vaan löydy ja sit se perkeleen driptippi.
    Ikv510 on sellainen että se alkaa toimimaan kunnolla vasta päivän jälkeen, en tiedä miksi. Sen jälkeen on makua ja höyryä ihan riittävästi. Käytän niitä tällä hetkellä VVPVssäni ja olen erittäin tyytyväinen.
    Io6 on sellainen että maku ja höyry tulee melkein heti. Huono puoli on se että ei pysty käyttämään dripshieldiä niiden kanssa (tai ehkä pystyy, en ole varma) joten pitää olla erittäin varovainen kun drippaa. Jos drippaa likaa niin vuotaa mutta jos on varovainen niin on ne kyllä niin helkkarin loistavia. Jos kellään on myytävänän io6dca niin heitä mulle viesti.. olen kiinnostnut!
    Io6:lla nyt hörytellyt satunnaisesti viikon päivät. En saa tästä kunnolla makua irti millään. TH on ok, ehkä vähän vaisumpi. Höyryä tulee kyllä perkeleesti siitä ei voi moittia.
    Testissä on ollut 4 tuttua nestettä ja kaikkissa uupuu maku. Harmi, kun kaikipuolin setuppi toimii muuten hienosti, niksa määrääkin saisi tiputtaa kun tuntuu kolahtavan nuppiin. Oonko vaan tottunu niin paljon kartojen röyhkeämpään makuun, että vanun mausta on tullut olennainen osa vapottelua? En tiedä, mutta kun tässä vuorotellen vedän Bobas bountyä kartosta ja atosta, niin kyllä sen tälle mehulle ominaisen kaurakeksi maun puuttumisen huomaa.

     
     
  6. #226

    Vs: Reo Grand

    Mites ootte hoitanee kickin maadoituksen. Kovasti oon hionut tuota sisäseinää ja pitäisi saada hyvän kontaktin, mutta 3.7v paikkeilla alkaa aina pätkiä pahasti. Ei hirveästi saa höyry tunteja ulos yhdestä akusta, kun tuossa vaiheessa saa heittää uudelleen laturiin. Pientä lisäpotkua saa kun vähän säätää maadoitusjousen paikkaa, muttei sekään kauaa auta.

    Onko tuohon jotain kikka kolmosta jolla saa kontaktia parannettua?

     
     
  7. #227

    Vs: Reo Grand

    Kick alkaa pätkimään noilla volteilla vaikka olis missä laitteessa. Omat alkaa pätkimään 3,6-3,7 voltin kohdilla, jos on väännetty hanat kaakkoon kickistä.

     
     
  8. #228
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Onko tuohon jotain kikka kolmosta jolla saa kontaktia parannettua?
    Tosiaan tuossa 3,6 - 3,7 alkaa pätkimään kun on 10 wattia taulussa... ei taida potku sitten enää riittää jatkuvaan boostaukseen, tai on säädetty raja liiankin turvalliseksi akkua ajatellen.

    Mutta kikka kolmonen on se, että vedät sähköjohdon kickin maadoitusjousesta akun alla olevaan maajouseen... ei ole enää asennolla väliä ja tiukalla kierreliitoksella kiinni.
    Kikka kakkonen on tehdä vaikka pyyhekumista sopivan kokoinen pala, joka pitää kickin kokoajan sopivassa asennossa:


     
     
  9. #229

    Vs: Reo Grand

    Nonii oon mä tuon sähköjohtokikan lukenut jostakin, muttei tullut mieleen. Pitää asentaa sellainen kun saa olla koko ajan kääntelemässä.

    Nyt kokeilin kituuttaa viimeiseen asti yhdellä akulla 7,5watilla ja pääsin 3.5 volttiin, kun löytyi oikea asento kickille. Alkaa olla jo ihan siedettävä tulos.
    Eihän 3.7 ole puoliakaan akun kapasiteetistä ja siihen lisätään kickin huono hyötysuhde niin eipä tuo montaa tuntia kestä. Vertaa vaikka 650 Twistiin, joka kestää mulla koko päivän

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: Reo Grand

    Plkle...kun pitää olla töissä... Postissa olisi odottamassa VV Reo Grand...

    15 watts maximum power output
    Wheel adjustable voltage dial
    batteries (16340 or 18350 AW imr recomeneded
    3-3 to 5.5 volt adjustment
    Over current Protection
    Over temp. protection
    Reverse Battery protection
    The mod uses a 6 ml bottle for your e juice
    Master On off switch

    Nopea toimitus, viikko sitten maanantaiaamuna tilasin

     
     
  11. #231
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Toi Buzzin VV on imho yksi parhaista. Tietty joku voisi valittaa näytön puuttumisesta, mutta suullahan se vapottelu tapahtuu.
    KGO & Twist

     
     
  12. #232
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Scooby Näytä viesti
    Plkle...kun pitää olla töissä... Postissa olisi odottamassa VV Reo Grand...
    Onhan tämä aika <3 , HH357 2.5ohm. nyt kiinni ja tulee vaikea valinta...provari+penelope, vai Reo huomenna mukaan töihin...

     
     
  13. #233
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Scooby Näytä viesti
    Onhan tämä aika <3 , HH357 2.5ohm. nyt kiinni ja tulee vaikea valinta...provari+penelope, vai Reo huomenna mukaan töihin...
    Eihän tota tarvi kahta kertaa miettiä... Reo ftw!

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  14. #234

    Vs: Reo Grand

    Viikon verran olen höyrytellyt reo grandilla atomisaattorina Vapage AMG Hybrid Bottom Feeder ja suukappaleena Vapage VMOD (tippi).
    Muhkeat höyryt, mutta en ole päässyt sinuiksi löysän imuvastuksen kanssa. Rinnalla vedän ego-c:tä, jossa tankki-suukappaleella on suurempi imuvastus. Paitsi liian pieni imuvastus, niin saan paremmat ja täydemmät maut egolla. Imuvastuksen sain parannettua, kun otin tipin pois ja laitoin egon suukappaleen tilalle. (atomisaattorin mukana tulleesta muoviholkista toinenkin pää auki ja suukappale erkalla kiinni.) Mautkin tuntuivat parantuneen, mutta ei vieläkään ihan huippua.

    Tiedättekö onko suuremman imuvastuksen omaavia tippejä myytävänä ? En ole itse netistä löytänyt enkä viitsisi jatkuvasti pelata erkkahomman kanssa.
    Olisiko löysä imuvastus vain tottumiskysymys ?
    Mistä huonommat maut ego-c:hen verrattuna voisi johtua ? Atomisaattoristako ?

     
     
  15. #235

    Vs: Reo Grand

    Kaikki noi ongelmat johtuu sun atomisaattorista, vaihtoon vaan. Hyväksi havaittuja on 306:set, io6:set ja HH:t. Jos rebuildable-linjalle haluaa niin sit era tai chalise.

     
     
  16. #236

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kaikki noi ongelmat johtuu sun atomisaattorista, vaihtoon vaan. Hyväksi havaittuja on 306:set, io6:set ja HH:t. Jos rebuildable-linjalle haluaa niin sit era tai chalise.
    Täytyy kokeilla niitä, chalisen tai eran olisin tilannut reon tilaamisen aikoihin, mutta olivat loppuneet ja sama tilanne taitaa olla nytkin. HH:n hinta on turhan kova. Jos tilanne korjaantuu uudella atolla, niin olisi mitä mainioin vehe !

     
     
  17. #237
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Reo Grand

    Myös EmpireModsin A7 on todettu toimivan (EM review sivulla) eikä ole hinnalla pilattu.

     
     
  18. #238

    Vs: Reo Grand

    ^ http://www.empiremods.com/product_p/brdg5105.htm

    Tossa on aika asiallisia dippailuatoja eikä ole pahan hintaisia. Sisukalut samanlaisia kuin HH357 mutta monta kertaa halvempia, ja höyryt on yhtä hyvät ku Magnumilla.

     
     
  19. #239
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Kandee muuten myös huomata, että Phoenixilta tulossa korjattava bf-ato. Joten ei välttämättä kannata hirveetä kasaa tilata atoja.
    KGO & Twist

     
     
  20. #240

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kandee muuten myös huomata, että Phoenixilta tulossa korjattava bf-ato. Joten ei välttämättä kannata hirveetä kasaa tilata atoja.
    Mjaaha, olisko tästä jossain lisätietoja?

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •