Sivu 11 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 289

Aihe: Reo Grand

  1. #201
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Taidat ajaa takaa Kickin kanssa yhteensopivuutta?
    Löytyy Bacchaus ja toi Welhon Groove.
    KGO & Twist

     
     
  2. #202

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Geotrix Näytä viesti
    On se aika suolanen hinta. :-[ Chalice taitaa olla noista kahdesta se suositumpi/parempi? Onhan tuo HH357kin jo aika halvan olonen noihin verrattuna Mietitään mietitään. Taitaa reo olla ainoo metalli kuorinen bottomfeeder vai onko jotain muitakin vaihtoehtoja?
    http://www.vapage.com/V_MOD_s/173.htm#
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/gr...-mod-ecig.html

    Tuollaiset vaihtoehdot tuli äkkiä mieleen. Mutta reo on aina reo..

    Jos ostat vain yhden niin ota chalise, muuta en osaa sanoa, enkä perustele sen kummemmin Taitaa erankin hinta olla jotain 80e, jos yksistään ostaa. Kallista on, mut eihän noi oo ku muutaman kuukauden röökit

     
     
  3. #203
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Reo Grand

    Jooh, lähinnä revikkaa mietin sillä tasolla, onko noilla nyt maullisesti eroa niin paljon vrt. esim. cisco-306 atoihin. Kuitenkin aika monta atoa kustantaa tuolla 150 jyyrolla ja tämänhetkiset näyttäisivät olevan pitkäkestoisia.

     
     
  4. #204
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Reo Grand

    Itse taidan kuitenkin kallistua Empiremodsin atojen kannalle.
    Phoenixista saisi halvan korjattavan kunhan vain sen saisi modattua bf:lle sopivaksi.
    KGO & Twist

     
     
  5. #205

    Reo Grand

    Kannattaa myös pitää se mielessä, että nää korjattavat on vielä vuodenkin päästä jonkin arvoisia, parhaassa tapauksessa saa enemmän kuin sijoitti alunperin.

     
     
  6. #206
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Reo Grand

    Toki noin, mutta toistaiseksi 150 taalaa kertainvestointina atoon, olkoon miten hyvä vain, ON vain liikaa.
    KGO & Twist

     
     
  7. #207
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Toki noin, mutta toistaiseksi 150 taalaa kertainvestointina atoon, olkoon miten hyvä vain, ON vain liikaa.
    Jeah! On se hyvä että Eurot liikkuu, siihen se on suuniteltukin. Io6 toimii itsellä mainiosti ja edullisesti !

     
     
  8. #208
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Reo Grand

    Kyllähän näihin vehkeisiin ylipäänsä rahan laittaminen on tyhmää, aivan hyvin pärjäis jollain halvimmalla bottomfeederillä. Saman asian ajais ku reonki vermeet...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  9. #209
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Huoh.
    Selkeytyksen vuoksi KUKAAN EI KYSEENALAISTA kanssavapottelijan ostopolitiikkaa, lähinnä tässä on kyse puhtaasti objektiivisesta bang-per-buck-arvosta. Jälleenmyyntiarvo high-end-tuotteilla kompensoi hyvinkin alkuinvestoinnin, varsinkin rajoitetun tuotantoerän tuotteilla, mutta toisaalta se ei myöskään poissulje "vähempi on enempi"-filosofiaa.
    Tämä keskustelu, vaikkakin sangen tuottoisaa viestimäärällisesti, ei ole tarkoitettua tiettyä laitetta/laiteryhmää käsitteleviin ketjuihin ja sen voisikin ulkoistaa erilliseen hankintafilosofioihin liittyvään lankaan.
    Oma näkemykseni on, että kyllä, hyvä kiinalainen 510/306 ajaa asiansa bottomfeederin kiukaana.
    KGO & Twist

     
     
  10. #210

    Vs: Reo Grand

    Järkyttävää hintaa perustelee myös se, et mun ei tarvi parin viikon välein olla kyttäämässä uutta atosatsia se pelko perseessä, että pian nämäkin porsii tai valittamassa täälä, että tämä tuotantoerä oli taas paskaa, pakko tilata uusia. Ostan yhden hyvän ja pärjään sillä periaatteessa loppuelämän.

    Ei siinä, ostajan morkkis oli mullakin aika kova kun chalisen maksoin, mutta enää ei kaduta yhtään. Tämä ato on mun kirjoissa hakannut mm. molemmat odyt jotka olen omistanut.

    Mutta tämä keskustelu jatkukoon chalise ketjussa, jos on jatkuakseen

     
     
  11. #211

    Vs: Reo Grand

    Reossa ja bottomfeedereissä yleisesti kiehtoo käytettävyys. Mutta kun tarkemmin miettii, niin onko ne sen kätevämpiä kun esim tankki? :P Pitäs varmaan saada ensin bottomfeederi testiin muutamaks päiväks, että vois itelleen perustella tommosen ostamisen. Höyryn määrä ja maku pitäis olla sen 100€ arvonen pelkällä Reolla ja saman verran lisää jos hankkis chalisen. Köyhällä ei oo varaa maksaa fiiliksestä

     
     
  12. #212
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    No Chalicet on tällä hetkellä myyty loppuun, joten se kortti on käytetty.
    Kurlaaminen on valitettavan yleinen ilmiö, mutta tankissa taasen se tamppooni on oikutteleva. Näihin ei ei oikein voi Virallista Mielipidettä sanoa, jokainen pelaa näppituntumalla.
    KGO & Twist

     
     
  13. #213
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Reo Grand

    Omaa du bocagea käytellyt tässä muutaman viikon nyt ja sanoisin olevan vähintään yhtä kätevä kuin cartotankki, atomisaattorin tuomilla eduilla. Passaa varmaan aika moneen feederiin tuo em. asia.

     
     
  14. #214

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Omaa du bocagea käytellyt tässä muutaman viikon nyt ja sanoisin olevan vähintään yhtä kätevä kuin cartotankki, atomisaattorin tuomilla eduilla. Passaa varmaan aika moneen feederiin tuo em. asia.
    Itelle jotenki jääny pimentoon nää atomisaattorin tuomat edut? Osaatko tarkentaa?

     
     
  15. #215
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Reo Grand

    Atomisaattorissa ei ole vanua, eli toimivuus täysin kiinni kiukaan laadusta. Lisäksi koska vanu ei kärähdä, ovat pitkäikäisempiä kuin karto.
    KGO & Twist

     
     
  16. #216
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Reo Grand

    Mulle atomisaattori tuo itsessään seuraavia etuja:

    1) Parempi maku kuin cartoissa, joillain nesteillä jopa reilusti
    2) Parempi throat hit kuin cartoilla (ainakin niissä atoissa mitä käytän)
    3) Ei sivumakuja tai carton makua varsinkin jos poistaa sillan tai käyttää valmiiksi sillatonta atoa
    4) Helppo vaihtaa makua, puhaltaa aton tyhjäksi ja drippaa uutta sisään (vähän yksilöllistä, miten kukin ato käyttäytyy, mutta perusperiaate)

    Potentiaalisia miinuksia

    1) Drippaaminen on joko hauskaa tai sitten perseestä, itse olen kesän aikana palannut drippailuun suureksi osaksi
    2) Potentiaaliset huonot atot. Maksavat aina enemmän rahallisesti kuin kartot, ovat tosin itsellä olleet hintansa väärtejä kestonsa suhteen.

    Bottom feederillä tulee tuohon listaan sitten yksi cartotankin etu, eli nestettä kulkee kätevästi mukana isompi satsi. Ja tavallaan drippaat eri suunnasta, kevyt pullon puristus ja taas höyrytään.

     
     
  17. #217

    Vs: Reo Grand

    Eipä mua ainakaan hirveästi ole vakuuttanut nämä mun nykyiset kiukaat Granden nokassa. IKV canon ja XLR maku on aikas olematon kartoon verrattuna. Canon joko kurlaa tai dry hittiä, oikean nestemäärän saavuttaminen tuntuu aika tasapainoilulta. Edellisen nesteen maku kummittelee taustalla pitkään. Yllättäen Joytechin 510 toimii parhaiten ja ei ole niin kranttu neste määrän suhteen.

    IO6 on vielä matkalla, joten toivotaan että se lunastaa potin.

     
     
  18. #218

    Vs: Reo Grand

    Hmm, no en ole kyllä kokeillut tätä Mutta äkkiseltään ajatellen vois toimiakkin? Pohjaksi 510-eGo sovitin(ei suljettu), siihen ruuvataan kiinni vivi novan ato ja komeus viimeistellään phoenix kuoret(jossa on sama kierre kuin eGossa). Siinä on BF valmiina seikkailuun Sitä en tiedä kuin silican saisi vaihdettua meshiin ja minkälainen operaation se olisi tässä tapauksessa?

     
     
  19. #219

    Reo Grand

    Okei, heti iski halu tutkia Minulla on/oli 2 vivi nova V2 vaihtoatoa. Kummassakaan silica ei kulkenut vastuksen sisässä, vaan sen alla ja oli semmoisen putken varassa, jonka sisässä itse vastuskin on. Tuon putken saa pois ainostaan poistamalla silica wickin, koska muuten putken mukana nouseva wick repisi vastuksen mukanaan. Jostain olin saanut käsityksen että wick olisi vastuksen sisässä näissä? Joko nämä on ihan susia järjestään ja ei tosiaan ole ihme jos ei toimi vivi novat Jos semmonen ihme löytyy, missä wick on vastuksen sisässä, niin silica pitää ujuttaa ulkopuolelta roikkumasta, sisäpuolelle. Putken(sen valkoisen) ja rungon väliin. Vois melkein väittää jotta toimii Varmaan toimis vielä paremmin, jos ensin poistaa silican ja sitten nakkaa sen valkoisen putken mäkeen. Tämän jälkeen vetäsee neulan avulla uuden silican vastuksen sisään. Molemmissa vaihtopäissä vastus ei ollut linjassa sivuilla olevien hahlojen kanssa, joten melko vakaat kädet pitään olla, näkökykyä unohtamatta Puhumattakaan siitä minkälaisen silica rihman siitä vastuksen läpi saisi vetästyä.

     
     
  20. #220
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Reo Grand

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Eipä mua ainakaan hirveästi ole vakuuttanut nämä mun nykyiset kiukaat Granden nokassa. IKV canon ja XLR maku on aikas olematon kartoon verrattuna. Canon joko kurlaa tai dry hittiä, oikean nestemäärän saavuttaminen tuntuu aika tasapainoilulta. Edellisen nesteen maku kummittelee taustalla pitkään. Yllättäen Joytechin 510 toimii parhaiten ja ei ole niin kranttu neste määrän suhteen.

    IO6 on vielä matkalla, joten toivotaan että se lunastaa potin.
    Sama oli itsellä, VG ei kurlannut maku ja sauhu ok, PG 50/50 jo kurlasi, sitten huomasin nuo pienet letkun pätkät ja jo rupesi toimimaan mainiosti, kannattaa kokeilla pitäisi olla mukana nykyisin nuo pienet kuristus letkut.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •