Tulokset 1 - 1 / 1

Aihe: Caramel Latte (ENjuice)

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Caramel Latte (ENjuice)

    Caramel Lattel


    Hinta ostohetkellä: 4.95£ (10ml)
    Ostopaikka: http://www.enjuice.co.uk/magento/def...valuevape.html
    Alennuskoodi: FINN89 5% off
    Nikotiinipitoisuus: 24mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus: muovipullo



    Arvosteltavana olisi ENjuicen neljästä ostamastani mehusta mielestäni huonoin. Odotin maun muistuttavan jotakin jälkiruoka-kahvia tai vastaavaa, kuitenkin niin että kahvi olisi jotenkin ollut maussa mukana.

    Enjuicen mehut tulevat muovipulloissa jotka eivät vuoda ja itse pullossa on pienireikäinen tippanokka josta on helppo annostella suoraan säiliöön tai itse atomisoijaan. Suutin on mielestäni juuri sopivan kokoinen, koska pulloa on hieman puristettava jotta neste tulisi ulos eikä se siis pääse sieltä vuotamaan omin avuin.

    ENjuice tarjoaa kaikista eri makuvaihtoehdoistaan edullisempaa ValueVape -sarjaa 5 punnalla (jota tämä edustaa) ja Premium -sarjaa 7,5 punnalla ja aineiden koostumus poikkeaa jonkin verran toisistaan. Premium -sarjassa on sekä pg että vg sekoitettuna keskenään. ValueVape on pelkkää pg:tä.

    Tilasin Caramel Latten alun perin 18mg vahvuisena, mutta se tulikin 24mg vahvuisena. Tästä huolimatta se ei anna juurikaan kurkkuvastinetta käytettäessä avonaisia m-4* mallin savukkeita.
    Maku on aluksi imelän makea, mutta yllättäen maku laimenee pian.

    Kokeilin nestettä myös Tornadossa joka on 510 atomisoijalla. Koska 510-malleilla on yleisesti tapana polttaa makua pois, niin tähän se yllättäen sopikin paremmin ja jopa minimaalinen kurkkukosketuskin syntyy. Voisin kuvitella, että 0mg vahvuudella tästä ei paljoakaan iloa irti saisi. Ainakin itse pidän, että myös kurkussa tuntuu jotakin.
    Kummassakin tapauksessa kostutin puhtaat atomisoijat suoraan pullon kärjestä ilman säiliöitä. Näillä pulloilla annostelu on helppoa.


    Tätä vaihtoehtoa en ostaisi uudelleen. Maku on liian imelä ollakseen selkeästi kahvia, toffeeta tai puhtaasti mitään erityistä.


    6/10
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •