Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 145

Aihe: Magma dripperi on kyllä kone!

  1. #1

    Magma dripperi on kyllä kone!

    Ekaa RBA dripperia oli tarkotus ostaa ja semmosta ettei tulis pettymys joten aika kauan katoin eri vaihtoehtoja ja testejä eri laitteista. Päädyin Magmaan jota on kehuttu. No juu, voin sanoa että ihan tajuton laite! Siitä saa todella kuumat ja kunnon höyryt että ei tarttenu vetää ku pari kertaa ni mun tavallisilla nikollisilla nesteillä olin jo että ei voi enää jatkaa ku miedommilla aineilla ettei mee ihan pää pyörälle!

    Mutta laite on hyvä siinäkin mielessä että jos haluaa miedompaa, niin ilmareikiä säätämällä pienemmäksi saa pienempää höyryä, jossa tosin maku on jotain aivan muuta kun tavallisilla peruskartoilla/tankeilla. Maku on ihan eri ja kaikki maut saa voimakkaammin päin naamaa!

    Ite olin lukenut että tässä on pieni vuoto-ongelma ellei oo pystyasennossa (itellä tosin on aina kun käytän ostamaani boxia tähän), ni hioin dremelillä saman tien ilmanottoreikien ympärykset netin ohjeiden mukaan. Materiaali(rosteri) on tosin melko kovaa, joten kesti lähes tunnin että sai ns perushionnan tehtyä. Kokeilin vaakatasossa käyttää/säilyttää ja ei vuoda. Yleensäkin noi vuodot kai johtuu siitä kun jengi ylitäyttää näit drippereit ja tämä on helppo ylitäyttää kun tässä on kunnon "kuppi" nesteille.

    Tää mun on ns klooni ja ihmettelen miten laatu voi olla näin hyvää?! Täysin virheetöntä työtä ja lähikuvissa olen aitoa katsonut ja tätä mun, niin ei eroa ja onhan tää homma muuallakin huomioitu että ei erota aidosta. Tuleeko nää samasta tehtaasta kun alkuperäset?

    Joka tapaukses tää laite yllätti tehokkuudella niin paljon ettei voi ihan koko ajan höyrytellä..ostin tän siks jos tekee vähänkää mieli isompaa höyryä/tehoa ja tästä kyllä saa mulle ihan liikaakin jos haluaa.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Magma on hyvä! Yks suosikki drippereistä. Käytin aluks dual coileilla ja olin todella tyytyväinen. Sit katoin ripin videon ja huomasin et se tykkää singlecoilina enemmän. Pistin paksulla kanthalil singleks ja vau! Sehän pelittää. Käytän paljon eri drippereit ja magma on kyl jokapäiväses käytössä. Ite pidän siitä et siin on ne kierteet. Ei oo tullu montaa dripperii vastaan mis on kierteet, ja niist kierteistä, ne on laatutyötä! Niinkun koko magma! Ei voi kuin suositella. Maku on loistava. Ei mikään savukone niinkun plum veil sun muut, mut ei kaukana niistä. Se mikä siinä on se juttu, se on erinlainen. Siinä on mietitty tarkkaan miten lyödään uutta pöytään! Tää on jo suht vanha rda ku on ollu jo ittelläkin jonku aikaa. Mut sellanen joka ei pölyty kaapin nurkassa kun tulee "parempia" viikoittain. Monesta dripperistä voisin luopua, mut en tästä. Tulipahan avautua... No toivottavasti joku aloitteleva höyryttelijä saa jonkinlaisen käsityksen kuinka hyvä rda kyseessä.

     
     
  3. #3
    Juu, kuten sanoin, niin tää on mun EKA dripperi ja ajatelin ostaa heti hyvän ettei tule pettymyksiä ja monen monta tuntia kattelin eri laitteita ja testejä, mutta kun tän näin lopulta niin tajusin heti että tää vois olla hyvä kun siinä kaukalo ja koko muoto eri ku muissa. Sit hain netistä testejä ko laitteesta ja se oli siinä! Eka ajattelin Stillarea, Zenittiä tms vastaavaa jossa myös ilmansäätöjä käsittääkseni riittää jne.

    Itekkin oon ns yhden coilin mies ja tää on hyvä siihenkin kun siin saa ilmasäädöt yhdelle coilille ja homma pelittää HYVIN!. Uskomattoman pehmeät, mutta samalla tiukan lämpöset höyryt ja maku..huhu!

    Kokeilin nyt taas piruuttain perusatolla johon drippasin samaa nestettä ja kokeilin makueroa...siis makuero on kuin olisi eri neste kyseessä! Tästä magmasta saa ihan järkyttävän hyville koko maun esille verrattuna perusatoon!

    Ite pidän tästä myös siksi ett tämä on insinöörityön taidonnäyte siksikin, koska mitä vähemmän osia, sitä parempi minusta. Siis VAIN 3 erillistä osaa koko vehkeessä ilman tiivisteitä! JA toimii!

     
     
  4. #4
    Terve! Kun en drippereistä mitään tiedä, niin kysyn Toimiiko Magma miten wattisäätöisen kanssa? Mulla on EBox + Kanger Aerotank Mega -yhdistelmä tällä hetkellä ja nyt tuntuu siltä, että voisin alkaa setupeihin perehtymään. Maku on kuuleman mukaan loistava Magmalla höyryteltäessä, joten siitä plussaa!

    Tohottaminen yms. ilmeisesti onnistuu wattisäätöiselläkin?

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Toimii kyllä ja helppo myös boksilla kuivapolttaa.

     
     
  6. #6
    Minkä paksuista lankaa tuohon kannattaisi ottaa mukaan? Ajatuksena kokeilla ensin singlecoilina, mutta olisi hyvä jos samasta tavarasta saisi tehtyä dualin myös.

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Lainaus Alkuperäinen postaaja elbimbo Näytä viesti
    Minkä paksuista lankaa tuohon kannattaisi ottaa mukaan? Ajatuksena kokeilla ensin singlecoilina, mutta olisi hyvä jos samasta tavarasta saisi tehtyä dualin myös.
    mä käytän .32 kanthaalia microcoilina (9 kierrosta, 1.3 ohmia). toimii tosi hyvin.

    ja juu, onhan tämä huipputuote, ei ole ollut tarvetta katsella muita drippereitä. Tilasin tämän ohessa pari muutakin kehuttua dripperiä mutta ne jäi kaappiin pölyttymään. Kayfuninkin käytöstä luovuin ja tämä+ipv on ainoa käytössä oleva kombo.

    paljonko muuten teillä on tapana tiputella nestettä tuohon magmaan? Tuli vaan mieleen kun itse olen tiputellut n. 10 tippaa kerralla mutta varmaan enemmänkin kehtaisi.?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    mä käytän .32 kanthaalia microcoilina (9 kierrosta, 1.3 ohmia). toimii tosi hyvin.

    ja juu, onhan tämä huipputuote, ei ole ollut tarvetta katsella muita drippereitä. Tilasin tämän ohessa pari muutakin kehuttua dripperiä mutta ne jäi kaappiin pölyttymään. Kayfuninkin käytöstä luovuin ja tämä+ipv on ainoa käytössä oleva kombo.

    paljonko muuten teillä on tapana tiputella nestettä tuohon magmaan? Tuli vaan mieleen kun itse olen tiputellut n. 10 tippaa kerralla mutta varmaan enemmänkin kehtaisi.?
    Ilmeisesti käytät singlecoil-setuppina? Mikä sinulla on coilin halkaisija?

    Tuo nestemäärä olikin hyvä kysymys, kiinnostaa myös itseäni.. Kokeilemalla tietysti selviää, mutta kokemuksia tästäkin olisi kiva kuulla!

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    joo single. en muista halkaisijaa enkä pysty nyt tarkistaa, oisko ollu 2mm...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Kantsii ottaa 0,25mm ja 0,32mm kanthalia. Singlecoilit paksummasta ja dualcoilit/twistedit ohkasemmasta. Paksummasta dual coil jos tahtoo subohm.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Oli pakko katsoa oma tämän hetkinen setuppi. 0.35 ja 9-10 kieppiä, nopeesti vilkasin. Ohmit tais olla 1.2-1.3 vähän epätarkka arvio, mutta sinnepäin kumminkin, kyllähän te tiedätte.

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt Frosty's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    21
    Loistava rda mulla on täs 0.32 ohmin duall paralle coilit 0.32 kanthaalista ja lähtee höyryy ja makuu, kolmen millin ilmareijillä vetelen ja imasee sen 20-30 tippaa nestettä. Suosittelen
    P_20140927_101408.jpg

    Smok Cube XII, Diablo Reaver, Origen genesis V2MKII, Fogger V4.1, Derringer, Marquis

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Snipeti's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Frosty Näytä viesti
    Loistava rda mulla on täs 0.32 ohmin duall paralle coilit 0.32 kanthaalista ja lähtee höyryy ja makuu, kolmen millin ilmareijillä vetelen ja imasee sen 20-30 tippaa nestettä. Suosittelen
    P_20140927_101408.jpg
    Mikä on tuo laite jolla mittailet ?


    Mutant Tobeco | Sigelei 100 waT | Doge (clone), Igo - W, Zenith V2 RDA:T

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    5
    Ei varmaan pitäis lueskella näitä ennenku omat vehkeet tulee etanapostilla kiinasta.

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt Frosty's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Snipeti Näytä viesti
    Mikä on tuo laite jolla mittailet ?
    Se on puffilta tilattu vastusmittari, hyvin on toiminu! Tuossa linkki: Tobeco ohm-/vastusmittari atomisaattoreille

    Smok Cube XII, Diablo Reaver, Origen genesis V2MKII, Fogger V4.1, Derringer, Marquis

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    onko muut ratkassu tätä magman vuoto ongelmaa? ilmeisesti kerää niin paljon kondensiota kammioon että vuotaa tuosta hatun-ilmansäätörinkulan välistä, sekä välillä ilmareiästä

     
     
  17. #17
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    onko muut ratkassu tätä magman vuoto ongelmaa? ilmeisesti kerää niin paljon kondensiota kammioon että vuotaa tuosta hatun-ilmansäätörinkulan välistä, sekä välillä ilmareiästä
    Ei täytä ihan täyteen, niin sillä poistuu. Ja rauhottaa vähän pumpulin määrää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elbimbo Näytä viesti
    Ilmeisesti käytät singlecoil-setuppina? Mikä sinulla on coilin halkaisija?

    Tuo nestemäärä olikin hyvä kysymys, kiinnostaa myös itseäni.. Kokeilemalla tietysti selviää, mutta kokemuksia tästäkin olisi kiva kuulla!
    Mä laitan kammion melkein täyteen. Jos ajan sisään uutta pumpulia, niin täytän joka puolelta pinnan tasaiseksi n. 1mm alle reunojen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    0.8 ohmisella Sinkkucoililla ajellut ja pumpulia vain sen verran että yltää kammion pohjale. Semmoset 15 tippaa max tiputellut. häätyy tehä erilaista coilia kun pärskii niin pirusti, joten valuu aina kammion seiniltä ilmareikään ja käsille. Mut muuten aivan päällikkölaitos. Harvoin saa yhelläki coilila näin hyvin makua :-)

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Orimattila
    Viestit
    26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maxleijona Näytä viesti
    onko muut ratkassu tätä magman vuoto ongelmaa? ilmeisesti kerää niin paljon kondensiota kammioon että vuotaa tuosta hatun-ilmansäätörinkulan välistä, sekä välillä ilmareiästä
    o-rengas ilmansäätörinkulan ja kannen väliin ratkaisi mulla tuon ongelma. Kayfunin tankin tiiviste renkaat sopivan kokoisia. O-rengas jää näkyviin, mutta musta vauhtiraita rosteri pinnalla on ihan tyylikäs

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    Mistäs sais suht nopiasti magma kloonin? Klooninvihaajat älkää valittako haluan kokeilla kyseistä laitosta ennen kun päädyn aitoon.
    Puffilta oli ainakin loppu

     
     
Sivu 1 / 8 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •