Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Vamo Mukey ensitestit

  1. #1

    Vamo Mukey ensitestit

    Ny on testattu tämä kiinan ihme pikasesti. Näin uusvanhana höyryttelijänä totean että ko. modi on minusta hinta/laatusuhteelaan erinomainen. Se on toki valettua messinkiä(?) kromattuna ja jos olisi versio ilman kromausta olisin ottanut sen, koska tuo kromaus kai on aika ohut,eli kuluu käytössä nopeasti puhki ja tulee messinki alta näkyviin. Se toki ei käyttöä haitaa.

    Näyttö on minusta erit. selkeä OLED ja käyttäjärjestelmä selkeä. 510 liitin on jousitettu, joka on hyvä. Laitetta tuskin kannattaa usein purkaa/kasata, sillä pystyraudat/tolpat on rosteria ja se kuluttaa rungon messinkikierteet nopeasti. Purkaminen/kasaaminen ei ole tarvis kuin kerran, riippuen mihin päin haluaa näytön jne. Oikeakätiselle minusta se oli hyvä vakiona.

    Ainoa ongelma oli mulla (18650 akuilla) että kun laitetta heilutti, niin akun liitos katosi, joten laite meni kiinni(ja OFF tilaan). Akun jousea kun hieman pihdeillä pidensi niin ongelma katosi.

    Kierteet jne toimii hyvin, toki on kromattua ja ei voi verrata mihinkään korun kaltaisiin modeihin joita on sorvissa hiottu viimeiseen asti.
    Laitteella on painoa, mutta sitä itse ainakin kaipaan laitteelta joka on pöydällä, hennommat kun kaatuu jne. Kyllä tätä silti talvitakin taskussa kantaa hyvin, kesäpaidan taskussa ei!

    Miinuksena voisin mainita ettei alle 1.2 ohmin atot käy. Pieni miinus että laitosta ei saa ilman kromausta. Kuluneisuus ei toki mulle käyttöä haittaa, ns työkalujahan nää mulle on Tuolla on jotain hienoja modeja mullakin mitkä on vaan jääny nurkkaan ja osan oon jo myynyt ajat sit. Tää on hyvä kun pysyy pöydällä pystyssä ja on erillinen akku, eikä sisäinen/kiinteä.

    Itse ainakin olen sitä mieltä että tämä on hyvä ns peruspöytälaite, sinne saakka kun tehot vaan riittää.

    Mitäs te muut ootte mieltä joilla tää härpäke on? Vamoja on kai monella, mut entä tää "katkastu malli"?

     
     
  2. #2
    Nelisen viikkoa on Mukey ollut " ykköslaitteena " ja tosi tyytyväinen olen ollut. Minulla oli muuten sama ongelma akkukotelon korkin kanssa, pienestäkin kolauksesta katkesi kontakakti varsinkin nännittömillä 18650 akuilla mutta jousijooga korjasi tilanteen. Toinen miinus tulee suutuntuman perusteella reguloinnin kyykkäämisestä kun kolmannes akun kapasiteetista on näytön palkkimittarin mukaan varauksesta jäljellä, yleismittarilla mitattuna akussa on tällöin 3.5V - 3.6V jännitettä.

    Kyllä tätä suositella uskaltaa jos 15 kalkkarowattia piisaa.

     
     
  3. #3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja voodoo Näytä viesti
    Nelisen viikkoa on Mukey ollut " ykköslaitteena " ja tosi tyytyväinen olen ollut. Minulla oli muuten sama ongelma akkukotelon korkin kanssa, pienestäkin kolauksesta katkesi kontakakti varsinkin nännittömillä 18650 akuilla mutta jousijooga korjasi tilanteen. Toinen miinus tulee suutuntuman perusteella reguloinnin kyykkäämisestä kun kolmannes akun kapasiteetista on näytön palkkimittarin mukaan varauksesta jäljellä, yleismittarilla mitattuna akussa on tällöin 3.5V - 3.6V jännitettä.

    Kyllä tätä suositella uskaltaa jos 15 kalkkarowattia piisaa.

    Testasin nyt AW IMR 2000mAh akulla(sai muuten aika kauan vetää kämppää höyryyn), rääkkäsin laitetta kunnolla niin että kuumeni kunnolla koko härveli, kunnes oli tossa 3.6 voltissa akku. Luulin eka että kyse oli tuosta minkä sanoit, mutta laitoin uuden akun ja tajusin että tankin ato oli lopussa tiukasta höyryttämisestä. Vaihdoin aton ja ihan normaalisti toimi kun vertasin lähes tyhjään ja täyteen akkuun.
    Ehkä kun oikein ajattelemalla kokeili niin lievää huomiota tein samasta asiasta nyt kun oikein mietin. Mut jos tommonen ominaisuus on olemas, ni se toki on vain hyvin pieni miinus kun akku joka tapauksessa on aika loppu noissa lukemissa.

    Hyvä puoli laitteessa on myös että asetukset säilyy akun vaihdon yhteydessä. Ajattelin ottaa tämän laitteen jokapäiväseks "päälaitteekseni".

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    97
    Mitenköhän on, onnistuukohan mukeyn cappien sovittaminen tämä 35W vamon kanssa. Tällä saisi melko helposti controllipään päivitettyä astetta tehokkaampaan.

    $46.89 VAMO 35 Variable Wattage Mod - 7-35W / stainless steel / 1*18650 at FastTech - Worldwide Free Shipping

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cman Näytä viesti
    Mitenköhän on, onnistuukohan mukeyn cappien sovittaminen tämä 35W vamon kanssa. Tällä saisi melko helposti controllipään päivitettyä astetta tehokkaampaan.

    $46.89 VAMO 35 Variable Wattage Mod - 7-35W / stainless steel / 1*18650 at FastTech - Worldwide Free Shipping
    Tarkkaa tietoa ei sopivuudesta ole, mutta vaikuttaisi siltä, että sopisi. Ainakin Vamo V5:n osat sopivat Mukey'iin. - Tuon akkupesän löysäilyn sain korjattua kätevästi laittamalla lisäjousen (Clas Ohlsonin jousilaatikosta) jäykistämään alkuperäistä; moitteetta Mukey pelannut yli puoli vuotta.

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    6
    Noin viikon on ollut Fastechin SS-Mukey käytössä. Ainut pienen nurinan aihe on laitteen paino, varsinkin jos päälle tuuppaat kookkaamman aton. Kiina pulssia toki, mutta se ei oikeestaan haittaa varsinkaan kaiffarin tai expromaizerin kanssa. Kaikin puolin olen ollut tyytyväinen laitteeseen, varsinkin kun olen(näköjään)siirtymässää reguloitijen laitteiden pariin uudestaan. Mahtuu nyrkkiin kivasti ja on jotenkin mukavampi pidellä kuin boksimodi, subjektiivinen huomio cana-boxia myös käyttäneenä.

    Kaikin puolin käteen mukavasti istuva laite jos 15 kiinan hattiwattia tyydyttää vapotarpeet.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    46
    Reilun kuukauden mukeyVamoa käyttänyt ja on hyvin pelannut.Puffilta tilasin esittely-kappaleena olleen laitteen, kun vanha VamoV2 katosi kauppareissulla johonkin.Tuota muiden jo mainitsemaa jousta jouduin itsekin venyttämään vähäsen, koska virrat katkeili tärähdyksestä.Painavahkohan tuo on, mutta kotikäytössä se on mielestäni hyvä juttu.

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt aketeus's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    16
    Itse tilasin justiisa kyseisen modin ja hyvin on toiminut tämän viikon ajan ainakin. Tuota akun pätkimis onglemaa ei ole itellä esiintynt ainakaan vielä vaikka kerran kovan kolauksen ottikin betonille tippuessa, liekkö johtuu tuosta nastallisesta akku versiosta. Tässä yritin näitä eroavaisuuksia ettiä tuohon vamo v5 ja huomasin että v5:ssa on ilmeisesti tullut jonkunlainen käänykän laturi systeemi mukana(?) jota ei tässä mukeyssä tullut mutta onko kellään tietoa onko semmosta mahollista tämmöseen laitella?

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt aketeus's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    16

    edit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aketeus Näytä viesti
    Itse tilasin justiisa kyseisen modin ja hyvin on toiminut tämän viikon ajan ainakin. Tuota akun pätkimis onglemaa ei ole itellä esiintynt ainakaan vielä vaikka kerran kovan kolauksen ottikin betonille tippuessa, liekkö johtuu tuosta nastallisesta akku versiosta. Tässä yritin näitä eroavaisuuksia ettiä tuohon vamo v5 ja huomasin että v5:ssa on ilmeisesti tullut jonkunlainen käänykän laturi systeemi mukana(?) jota ei tässä mukeyssä tullut mutta onko kellään tietoa onko semmosta mahollista tämmöseen laitella?
    edit: mikäli ketään kiinnostaa niin löysin kuin löysinkin yllättäen tuon ominaisuuden kokonaisuudessaan. eli ato/tankki irti kokoanaan ja pitää + nappia pohjassa niin laitteen saa laitettua "mobile charge on" tilaan jolloin kun laitteeseen tökkäsee $6.52 Vamo Portable Moblie Phone USB Charger at FastTech - Worldwide Free Shipping tuommoisen kiinni niin pitäis saada kännykkää ladattua. tilaukseen ja testaamaan siis.

     
     
  10. #10
    Itellä on ko. latauspalikka ja kyllä se jakso puhelinta ladata ihan ok.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •