Tulokset 1 - 1 / 1

Aihe: French Vanilla (Crystal liquid)

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    French Vanilla (Crystal liquid)


    Crystal Liquid French Vanilla


    Hinta ostohetkellä: 19.99$ (30ml)
    Ostopaikka: http://www.electronic-cigz.com/frenchvanilla.html
    Alennuskoodi: ecf 5% off
    Nikotiinipitoisuus: 16mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus: lasipullo + pipetillinen tuttikorkki

    Tämä neste tuli mukana ostaessani samasta putiikista Powerpal -nimellä myytävän Deluxekitin, johon kuului ladattavan askin lisäksi muutama täytetty hylsy sekä kaksi kokonaista m-401 mallin laitetta.
    Itse askista ja laitteesta saatan tehdä myöhemmin erillisen arvostelun, mutta keskityn tässä itse mehuun, koska sitä on myytävänä myös erikseen parilla kympillä (30ml + postikulut).

    Itse pullo mainostaa olevansa puhtaasti jenkkikamaa ja tulee tyylikkäässä lasipullossa. Pullon korkissa on itsessään pipetti ja tutti jolla nestettä saadaan pullosta. Pullo pysyy tiiviisti suljettuna, mutta itse pipetin pää on melko iso ja vaati totuttelua. Neste nimittäin valuu pipetistä helposti ympäriinsä ja kaikenlaiset täytöt kannattaa tehdä alustalla tai pullon korkin suun yläpuolella ettei nesteitä ole jokapaikassa.
    Tämä setin ainoa huono puoli on totuttelun jälkeen kyllä osoittautunut myös hyvin käteväksi kostuttaessa atomisoijaa suoraan pipetin päästä. Kun aikoinaan aloittelin tätä hommaa, niin täyttelin pikkiriikkisiä m-4* sarjan hylsyjä itse ja tällä nesteitä valui helposti yli. Nykyään kuitenkin kostutan atomisoijaa suoraan e-nesteeseen ja pipetin päässä oleva tippa on niin iso, että atomisoijaa on helppo tavallaan "dipata" siihen. Yksi tippa tuntuu olevan sopiva määräkin kostuttaa koko atomisoija verrattuna esim pienempiin 10ml ENjuicen pulloihin jolloin tippoja saa puristella 5-6 kappaletta saadakseen "kierukan" sopivan kylläiseksi (näitä suomennoksia on hauska keksiä lennossa...).

    Maku on kuivahko ja hienostuneen laimea mutta aavistus vaniljaa on taustalla. Höyryä tulee rutkasti, mutta kurkkukosketus voisi olla ainakin 401:llä suurempikin.
    Kaikista toistaiseksi kokeilemistani nesteistä tämä on kuitenkin toistaiseksi paras. Se on hienostuneen yksinkertainen ja tätä voisin helposti nautiskella lopun elämää jos ei muuta olisi tarjolla. Neste antaa laadukkaan vaikutelman ja tätä tarjoaisin malliksi ystävilleni ennen kuin löydän hyvän tupakkamaun.


    9/10

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •