Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 88 / 88

Aihe: Höyryä vai ei?

  1. #81
    No joo, ei toimi dreami, ei. Tais olla lyhytaikainen unelma se. Olen nyt muutaman päivän koittanut väsätä uutta setuppia. Ei ole millä tarkistaa ohmit, mutta ei lähe langat hehkumaan, vaikka kuinka päin koitan väkertää. Nappi ja aton alaosa kyllä kuumeni.

    Tänään nyt kaivoin ton aton pohjan auki. Uhm.. eipä ole vertailukohdetta, mutta mulla on muistikuva, että toi jousi oli pidempi eikä ihan noin musta. Näyttää siltä kuin joku olis nuijinut sen kasaan ja polttanut kanssa.

    Ehkä mä tyydyn noihin kartotankkeihin ja evodiin/protankkiin. Paitsi että samana päivänä kun dreami oli uuden setupin tarpeessa, niin oli myös kaikki f..n muutkin laitteet. Protankkiin laitoin uuden atopään, kärähti heti pakasta vedettynä. Karton kanssa ihan sama juttu, eka oli kuollut ja kokeiltaessa. No nyt rupee evodin päätkin olemaan vähissä. Tarvinnee tilata niitäkin lisää.

    Kaksi modia myös rikki. Taitaa toi EA-modi olla ainoa mulle sopiva, sen hajottaminen voisi olla jo pikkuisen työläämpää. Pitänee katella jotain uusia modeja taas vaihteeksi.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #82
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Se jousi on menny oikariin ja palanu sekä lyttääntyny. Sen takia ei ota kontaktia
    Itekin poltin 2 dreamin jousen kun ne kiristysvaiheessa otti kontaktia väärään kohtaan.
    Noita jousia löytyy vaikka mistä tai joku oli tehny ce4 keski tolpasta siihen palan.

     
     
  3. #83
    Osaakko sanoa minkälaista jousta pitäis kattoa? kai mä jonain päivänä rupean sitä taas värkkäämään, kunhan ei enää sauhu nouse korvista . Ainakin löytyi syy miksei setup toimi, vaikka näyttää päällisin puolin ihan "kelvolliselta mun väkäämäksi".


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #84
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ite otin puretusta tietokoneesta. Siihen käy melkein mikä vaan saman mittakoon jousi.

     
     
  5. #85
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Se alkuperäinen jousi toimii sulakkeena. Mikä tahansa muu jousi ei välttämättä toimi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #86
    Eli? Olisko edelleen ideoita mistä mä voisin katella tohon toimivaa jousta? Vai heitänkö dreamin romukoppaan?


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  7. #87
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Laita osote privana ni lähetän tommosen jousen sulle.
    Toimii myös sulakkeena, äsken sain huomata sen.
    Ja muutenki melkein jousi kuin jousi menettää kimmoisuutensa ja lyssähtää jos oikariin menee.

     
     
  8. #88
    Pff.. pitkään palvellut EA-modi (1-versio, ostettu aikoja sitten käytettynä joltakulta) ei toimi. Höyryä ei tule, mutta nappi vaan kuumenee. Lueskelin tossa EA-mod-ketjua, ja enpä ole ainokainen kellä on moinen ongelma ollut. Tossa nappia olen hypistellyt ja yrittänyt ymmärtää kuinka tuon prikan voisi edes yrittää saada ehjänä ulos? Ei ainakaan mun taidoillani onnistu. Varmaan se jousi on tässä reilun vuoden käytön aikana kerännyt itsensä täyteen paskaa. Setupissa ei pitäisi olla vikaa, kun sama ilmenee muillakin kuin atoilla ton nokassa. Muutenkin kaikki varalaitteet kosahtaa, kuten tavallista mun käsissäni. Kohta Mister on ainoa kun vielä toimii ja kukkuu. Ja yks vanha ego-tikku. Kohtahan sitä palataan lähtöjuurilleen: ego ja arctic . Tuijottelen nyt muutaman päivän tota EA:n nappia ja yritän hypnotisoida ton prikan ehjänä pois. Tosin jousen kunnosta ei myöskään ole mitään takeita. Ehkä sitä pitää jotain uutta laitetta harkita, mutta olen niin täysin pudonnut kehityksen kelkasta.

    Kunkkareihin en sitten päässyt, kuin perjantaina, mutta Lahden raviliiga ei saanut varsaa.

    Vihdoin viimein soitin Romu-rekan hakemaan vanhan autonraadon & muuta sekalaista metallisälää pois pihaa rumentamasta. On tuolla vieläkin kaikkea epämääräistä, mutta jostainhan se on aloitettava pihan siivous. Parempi näin helteillä ja alkaa varautua ens talveen ja mahdollisiin runsaisiin lumiin. Kaikki mahdollinen epämääräinen sälä on saatava pihalta pois. Tartteis myös tilata joku lafka kaatamaan muutamakin puu. Tulee vaan kalliiksi, kun osa niistä on liian lähellä taloa. Onhan tälläisillä helteillä tästä varjosta iloakin. Mutta täällä on turhan hyvät olosuhteet hyttysille.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •