Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 88

Aihe: Höyryä vai ei?

  1. #61

    Vs: Höyryä vai ei?

    Juu, tää kaveri ihastui heti ensi silmäyksellä tohon. Ehkäpä jonain kauniina päivänä hän on jonottelemassa omaansa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #62
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Höyryä vai ei?

    pitäsköhän laitta ennako lista varoille

     
     
  3. #63
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Tilasin myös TW:ltä parit uudet makuaineet: vadelma (hukkasin inan vadelmatiivisteen), kookos, jota käytettiin siinä kilpailun voittaneessa nesteessä, mutta enpä nyt löydä sen reseptiä, ja mango, marshmallow, hazelnut.
    Etsitkö kenties tätä reseptiä? http://www.e-savuke.com/forum/index....93092#msg93092

     
     
  4. #64

    Vs: Höyryä vai ei?

    Just tota, suur kiitokset. Ja joo, olis pitänyt kaivaa toi resepti, eipäs mulla ole exoticia eikä passion fruitiakaan, passion fruit vaihtui viime tipassa mangoon. No ehkä mä sovellan tosta oman version, odotellessa seuraavaa tilausta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #65

    Vs: Höyryä vai ei?

    Hoh hoijaa, pitäisköhän joskus keskittyä ja miettiä mitä tekee.

    Hermostuin noihin steel bogeihin, kun niistä 2 tai 3 ekaa oli vinkuiita sorttia. Järjetön ilmanvastus, vinkuu ja hinkuu ja saa imeä apinan raivolla. Kaivelin sitten vanhasta lootasta pinkin bogen, ja aloin kuoria tarraa. Sitten hinkutin liimajämiä pois. Viimein oli boge valmis, nestettä kortsuun ja boge lillumaan.

    Tankissa oli vielä tippa nestettä, mutta meinasin, että kyllä mä ton tosta vaihdan. En edes kovin paljon saanut nesteitä pihalle. Mutta tottakai mä sen väärästä päästä lykkäsin, niin että akkupää oli ulkona. Joo, no, varovasti tiputtelemaan nestettä tankkiin. Just kun sain tankin täytettyä, aivotkin alkoi toimia. Oliskohan kannattanut ennen täyttöä tehdä reiätkin :-[

    Joopa joo, kiskoin bogen puoliksi ulos ja aloin vääntää reikiä summamutikassa. Yllätys yllätys, että vain puolet nesteistä tuli ulos tässä vaiheessa. Jos mä tätä tahtia aion noita litkuja kaataa vaatteilleni/pöydälle niin mun tarttee varmaan saman tien tilata lisää pohjanesteitä. Vaikka niitä vasta hiljan lasti tulikin.

    Boltin elvytys ei ole edistynyt. Tää autottomuus kaaos vähän pukkaa päälle. Viime yön 4 tunnin yöunet ei oikein riitä mulle. Joten taitaa olla parempi kipittää nyt jo kiltisti nukkumaan. Tai en herää lainkaan, kun kello soittaa 02:00.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #66

    Vs: Höyryä vai ei?

    Avan juttuja on kiva lukea!
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri
    Avan juttuja on kiva lukea!
    Niin on, tarinoita elävästä elämästä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  8. #68

    Vs: Höyryä vai ei?

    Sättäreiden klubin puheenjohtaja ilmoittautuu viimeisine kuulumisineen.

    Kemistin sääntö numero yksi: tarkista pullon kyljestä että sinulla on oikea pullo
    Kemistin sääntö numero kaksi: tee työsuunnitelma, ja kirjaa ylös kaikki työvaiheet

    Juu ei, mähän olen niin ammattilainen, miksi suotta vaivautua. Näin lauantai-aamuna on hyvää aikaa ruveta kehittelemään jotain nestettä. Viimeiset Inan VPG power smoket käyttöön, huolellisesti pipetoiden. Sitten päälle PG:tä sopiva määrä, sekin Inan pullosta. VG:tä pitikin jo sitten ottaa TW:n hiljan saapuneesta lastista. Pullon korkki kiinni, ja ravistellaan. Kerään pohjaneste putelit takaisin paikoilleen.

    Uhm.. Gliceryna farmaceutyczna.. tota, ei toi kuulosta PG:ltä :-[. Joo ei, nyt mulla on sitten 30 ml:n pullo lähes pelkkää VG-basea, n. 15 mg:sta. Mutta en mä tota halua. Tuota tuota. Otetaan TW:n 72 mg titanium ice esille. Onpas hankala lapsilukko korkki. Vihdein viimein saan sen auki. Vielä lisää ihmettelyä, miten saan nesteet pois sieltä. Jaa, mukana on pipettikorkki, se paikoilleen. Sitten lisäämään lisää niksaa. Nyt mulla on noin 40 mg:sta VG-pohjaa, ja täysi pullo. Otetaan uusi pullo, lisätään tätä pohjaa, ja ruvetaan lisäämään PG:tä mukaan.

    Lopputuloksena jonkun vahvuista PG-VG-niksapohjaa. Kaiken säätämisen ja sähläämisen jälkeen veikkaan, että niksapitoisuus on 10-20 mg. Mutta ehkä mä pidän pienen tauon, ennen kuin rupean sähläämään makuaineiden kansa. Hengitän syvään ja hitaasti, juon lisää kahvia, ja koitan ottaa aivot mukaan. Etten nyt seuraavaksi kaada jotain valmista nestettä tohon makutiivisteen sijasta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #69

    Vs: Höyryä vai ei?

    No niin, säädin Jalippon Malibu Sunrisesta oman version, kun eihän mulla ollut kaikkia tarvittavia aineksia. Mango sai korvata passion hedelmän, ja exoticin tilalle tiputtelin 2 tippaa sitä sun tätä. Nyt olen eilisestä alkaen maistellut tätä, ja pohtinut mitä mieltä siitä olen. Lähinnä tulee mieleen, että taitais olla aika suorittaa perusteellinen puhdistus mun drippailu-atolle. Tässä atossa tulee kaikilla nesteillä jokin paha sivumaku. Eihän tää ato ole ollut vielä kuin 4-8 viikkoa satunnaiskäytössä, ei kai se nyt jo vaadi jotain puhdistusta ???

    Neste kuitenkin vaikuttaa siltä, että taidan uhrata sille yhden karton + tankin parin päivän kypsyttelyn jälkeen.

    Kick ei edelleenkään potki Nyt olen koittanut sekä hiekkapaperilla että kynsiviilalla hangata mutta ei auta, ei. Kai se on uskottava että sekin on entinen elämän muoto. Kyllä nyt vatuttaa, olis sitten hajonnut ennen kuin bolt rupes temppuilemaan. Nyt mulla on bolt kunnossa, mutta ei siihen sopivia akkuja. 18500 on liian lyhkäset ilman kickiä

    Kissa koittaa tällä kertaa sabotoida mun kirjoitusprojektiani, ja vaatii saada olla sylissä. Aiemmin Miss Tsekki (koira) koitti sabotoida nesteiden luomisprojektia. Ilmestyi mun sivulleni kaiken aikaa likainen sukka suussaan. Enkä mä voinut edes karjaista sille että häviä, kun olen just tän viikkoa työstänyt sille esineiden tuomista. No joo, oppi meni perille, kyllä se oppi. Luovutusasento ei ole vielä täydellinen, istuminen esine suussa on älyttömän vaikeaa, mutta vaihe kerralllaan.





    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #70

    Höyryä vai ei?

    Outoa? Koska bolt on 18500 modi Oletko hävittänyt alkuperäisen jousen?

     
     
  11. #71

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Outoa? Koska bolt on 18500 modi Oletko hävittänyt alkuperäisen jousen?
    Jep jep, sisällä hot spring joka on sopiva kickin kanssa. Alkuperäinen oli sitä luokkaa vino, että heitin sen mäkeen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #72

    Vs: Höyryä vai ei?

    Oh hoh hoijaa, mihin tää aika on vierähtänyt? Töissä, töissä ja töissä. Välillä 13 tunnin työpäiviä, välillä normimittaisia, 6 päivää viikossa. Ahneena olen tehnyt kaikki mahdolliset ylityöt. Välillä jotain koiratouhuja, miss Tsekki sai leikkiä työkoiraa, ja vetää pulkkaa laskiaisriehassa. Seuraava pulkan veto olis käsittääkseni ens viikonloppuna.

    Mulla ilmeisesti DIY-neste uraa aloittaessa iski ahneus ja hulluus. Tossa noita tiivareita on jotain 40-45 välissä, enpä jaksa tarkemmin inventoida. LorAnnin butterscotts on jo tyhjennetty ja parista muustakin pohja lähestyy. Lähes puolet on kuitenkin kokeilematta, ja osaa kokeiltu kerran pari.

    Pohjanesteitä tilailin just lisää Inalta. Ja pari makuainepulloakin tuli mukaan. Tota butterscotch-tiivaria tarttee jostain tilata lisää jossain vaiheessa.

    Kick on pätkinyt sen jälkeen kun uitin sen koiran vesikupissa. Tänään koitin hiukan kynsiviilalla hioa noita kontaktipintoja. Toimii vielä, sen jälkeen. Mutta niinhan se muutenkin toimii siihen saakka kunnes lakkaa toimimasta. Tää on mulla järjestyksessä 4. kick. Mutta vain yksi niistä on ihan omineen pätkinyt, kaksi käräytin, ja tämän viimeisen version uitin. Joten ei kannata niiden laadusta ehkä tehdä syvään luotaavia johtopäätöksiä. Käyttäjästä kylläkin: rähmäkäpälä mikä rähmäkäpälä.

    Boltin varavehkeenä toimii aina lavatube mini. Vanha ja ostettu käytettynä täältä voorumilta. Edelleen se lava toimii ja pelittää ihan oppikirjan mukaisesti. Silti mä en edelleenkään vaan pidä siitä. Pääsyy lienee akkukesto. 18350 akku (AW IMR) tyhjenee luvattoman nopeasti. Ja kun mulla ei edelleenkään ole niitä kuin parit kipaleet. Enkä ole viitsinyt hankkia lisää, kun mielessä on ollut hankkia tuosta moitteettomasti pelaavasta laitteesta eroon ja jatkaa tappelua nikottelevan kick-bolt yhdistelmän kanssa. Jaa niiin, LT naittaa itselleen kaikki kartot. Mitä sen päähän on upotettu, ei enää toimi muitten pelien kanssa. Bolt ja hanuksen rakentamat VV laitteet eivät ole noin nirsoja, niitten kartotankkeja voin surutta vaihtaa keskenään.

    Akun upea Marski-modi on jäänyt vähemmälle käytölle. Koska takakansi on löystynyt ja tippuu aina paikaltaan. Marski-modi käyttää samoja 18350 akkuja, mutta tuntuu että sen kanssa akku kestää huomattavasti kauemmin. Mene ja tiedä, Marskista en tiedä voltteja, ne on säädetty näppituntumalla. Ja kun sen vaatiman kapean tankin takia sillä on ihan omat nesteen, maun perusteella arvosteluakaan ei ole tullut tehtyä.

    Tiputin tossa just eilen LT:n permannolle. LT kesti pudotuksen ansiokkaasti, jos muutama naarmu tulikin lisää, mä en niitä edes huomaa. Muovinen tippi vaan tykkäsi kyttyrää, ja poikkesi. Oli sen jälkeen pikku homma kaivella tipin jämät karton päästä.

    Mun teki kauheasti mieli palkita itseni jollain uudella lelulla. Haaveilin tosta EA-modista. Mutta ketjua pitkään ja hartaasti tutkittuani joillain käyttäjillä ilmenneet ongelmat romutti ton haaveen. Ei toi napin irrotus ja huolto multa varmaan edelleenkään sujuisi.

    Myös noita rebuildableja olen tossa katsellut ja tutkaillut. Mutta edelleenkin epäilen riiittäisikö mulla kärsivällisyys ja näppäryys pelata niitten kanssa. Ehkä joskus onnistun pääsemään johonkin miittiin, jossa voin paikan päällä katsoa kuinka joku vääntää setupin. Harkitsen sen jälkeen uudestaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #73
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Höyryä vai ei?

    Sä sitte onnistuit? tuhoamaan mun vanhan kickin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #74

    Vs: Höyryä vai ei?

    Muutaman päivän kuivattelu uiton jälkeen: toimi hetken kunnes alkoi pätkiä. Nyt hiottu kontakteja (joku tunti puoltoista sitten). Toimii vielä, sen jälkeen. Katsotaan kuinka kauan. En vielä suostu myöntämään tota tuhotuksi versioksi


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #75
    Annetaan rikkinäinen mini lavatube. Päällä oleva "korkki" on irronnut ja myös musta piuha on irti korkista.

    Tuli käytyä Lahti-miitissä, kun kerrankin olin vapaalla. Pitää kattoa kuinka työvuorot menee Vapefestin aikoihin. Aiemmin meillä oli 7 viikon kierto, mutta viimeiset pari kuukautta mulla on ollut ihan omat listat, kun harjoittelen uudelle linjalle. No vaativampi homma, himpun verran parempi palkka.

    Akun marski-modi on päässyt takaisin aktiivi-käyttöön. Vaikka toi irtoileva takakansi ärsyttääkin. En mä muista mitä elektroniikkaa se on syönyt, mutta 18350 akku kestää kiitettävän kauan. Myös ihan UltraFire. Tilasin kokeeksi EVodin, ja sehän napsahtaa nätisti tohon. Tietty tulee vähän ulos, mutta minitankin kanssa meni hermot: bogea ei saa kammettua ulos helpolla, mutta sen sijaan jompi kumpi cappi aukeaa, ja nesteet on sylissä. Tää Evod tuntuu toimivan ja täyttävän tehtävänsä. Onhan tuo säiliö pieni, mutta täyttäminen on helppoa. Pitänee tilata vaihtopäitä lisää. En mä ainakaan ilman kädestä-pitäen-opastusta yritäkään ruveta omaa settiä siihen väsäämään.

    Kaksi kappaletta muoviboxi-modeja päätti hajota yhtä putkea. Toisessa mulla oli ollut jostan syystä 510-ego-liitin, en muista kokeilinko sillä jotain MDCC vai mitä. No adapteri päätti jäädä pysyvästi kiinni liittimeen. Kun sen lopulta nitkutin irti, liitinkin höltyi, todennäköisesti piuhat on löystyneet/irti. Kokeillessa tulittaa kerran, ja sen jälkeen mykistyy. Akkuja olen eri pareja kokeillut, ei auta.

    Toisessa on ihan samanlaiset oireet, mutta liitintä en ole onnistunut irrottamaan. Ei mitään havaintoa mikä sitä vaivaa. Mutta kun ei toimi, niin ei toimi.

    Bogen kartot osoittivat taas laatunsa, eilen iskin bolttiin ja EA-modiin tuoreet aamulla. Toinen kärähti jo iltapäivästä. Onneksi ei ollut yhden laitteen varassa. Sen takia ton EVodinkin kokeiluun otin, kun välillä palaa käpy noitten kartojen laatuvaihteluun.

    Hankintalistalla olis nelipaikkainen laturi, jotain muuta kuin TR. Mulla on kaks kakspaikkaista TR sirinöineen päivineen. Kummastakin on alkuperäinen laitejohto kärähtänyt ja kaivelin jostain jemmasta jotkut vanhat laitejohdot tilalle. Toimivat huomattavasti paremmin. Mutta tässä vanhassa 50 luvun murjussa ei ole pistorasioita kuin minimaalinen määrä. Ja mulla on jo entuudestaan jatkojohto helvettiä joka puolella taloa. Joten 1 nelipaikkainen vois olla mukavampi. Varsinkin kun viime aikoina on noille työpäiville välillä kertynyt mittaa. Silloin kun on kotona valvomassa, pitäisi saada kaikki akut ladattua kerralla.

    Ehkä pitää vieläkin lisää hankkia noita akkuja. Muutaman jo tilasinkin. Boximodeilla tottui että kaksi 14500 akkua antaa virtaa pitkään. Eipä yksi 18500 akku kickin potkimana todellakaan kestä yli 24 tuntia.

    Tuntuu että toi vanhempi kick on kanssa vähän konstikas. Kyllä se nyt toimii, kun kerran päivässä/joka toinen päivä hiukan näyttää kynsiviilaa kontaktipinnoille. Siinä vaiheessa kun alkaa pätkiä, vaikka on tuore akku kehissä. Ens alkuun yks ongelma oli ihan oma tyhmyys, kun ei tajunnut kuinka nopeasti noi akut hiipuu. Aiemmin toi boxmodi oli ykköslaitteena. Nyt kun bolt/EA saavat palvella kaiken aikaa, noi 18500 akut hiipuu hyvin nopeasti.

    EA-modin mukana mulle tuli Oddy. Ens alkuun se toimi. Sitten uteliaisuuttani purin sitä hiukan, sen jälkeen se ei olekaan enää toiminut. Kaitpä mä kasasin sen jollain lailla väärin. Ehkä jaksan jossain vaiheessa yrittää paneutua sen sielun elämään. Tai sitten en. Eipä mulla ole nyörejäkään millä yritellä tehdä omia setuppeja.

    Tartteis varmaan tehdä nesteitä vähän isompi pläjäys kerralla. Kun ne aina päätyy käyttöön aika pian sekoittamisen jälkeen. Yleensä muistan ruveta kokkailemaan, kun edellisestä erästä alkaa pohja paistaa. Kait pitäisi tehdä tuplasatsit kerralla.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #76
    Hiio hei, ei tarvinnut lähettää koiria postiljoonin kinttuun. Postipate kantoi tänään Puffin paketin kotiin. Mukana oli myös dreami, jotta nyt pääsee sättäämään.

    Dreami testiin ensin valmis setupilla. Koittaessani avata sitä, avasinkin vahingossa pohjan ja jousi pomppi ulos, ei sentään lattian rakoon. Ei mitään havaintoa miten päin se siellä oli, tais dreami-postissa lukea, mutta just nyt en jaksa koko triidiä lukea uudestaan. Valmissetup näyttää mun kokemattomiin silmiin ihan siistiltä. Langat on vähän pitkiä. Keskimmäiset langat hehkuu kauniin punaisena, ihan reunimmaiset oikein ei. Vähän nestettä suoraan langalle ja testaamaan. Olikohan se jotain 2,78 ohmia näytön mukaan.

    Tuleehan sieltä jotain makua (akkujännitteellä). Sitten toisella laitteella ja varovaiset 4,3 V. Uh huh, pahaa palanutta pukkaa. Arggh.

    No aika tarttua tositoimiin, silicaa, ja jottain metallilankaan kehiin, ja alkuperäinen setup irti. Tein sen huolellisesti riittävän keskellä keittiön pöytää, jotten hukkaa noita prikkoja. Ja sitten suhertamaan. Yhm.. ton rautalangan taivuttaminen oli vielä vaikeampaa kuin kuvittelin. Jonkun näköinen erittäin epämääräisen näköinen suhero siitä tuli. Onneksi ei ole kameraa, ei tarvitse ottaa valokuvaa todistusaineistoksi kansalle.

    Mittauksessa tolla suherolla on vastusta 2,48 ohmia. Vähän enemmän kuin oli tarkoitus. No, mekaanisen patterikotelon päähän. Uh.. savua tulee ja pahaa hajua, mutta ei noi langat kyllä hehku kauniisti. No enpä mä kyllä tosta suherosta uskonutkaan. Saas nähdä kuinka monta uusintayritystä tarvitaan ennen kuin mä saan ensimmäisen mitenkään päin toimivan.

    Tosta mä voin ihan ittekin kuvitella bongaavani niin monta virhettä. Lanka tais keretä menemään miljuunaan kertaan mutkalle ynnä muuta. Mutta nyt taidan mennä välillä saksimaan koiralle kesäturkkia, ennen kuin raukkaparka läkähtyy kuumuudessa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  17. #77
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Laita ~1mm paksunen neula sinne silican sisään tukemaan siksi aikaa kun käärit vastusta sen ympärille; huomattavasti helpompi tehdä nätti setuppi ja samalla neula estaa kiristämästä vastusta liian tiukalle.

     
     
  18. #78
    Tänään leikitty vihdoin viimein lisää dreamin kanssa. 4 yritys alkoi tuottaa jonkun näköistä tulosta. 2.58 ohmia modi näytti. Langat hehkuivat vihdoinkin tasaisesti. Tänään siis leikittiin neula apuna. Auttaa ainakin mua huomattavasti.

    Höyryä tossa tuli ekalla koekäytöllä ihan julmetusti, kastelin langan kuivapolton jälkeen suoraan. Maku, en tiedä onko toi nyt sitä silican makua, vai maistuuko tää neste vaan tolta tässä laitteessa. Pidempään kun koittaa imuttaa, alkaa tulla palaneen makua. Voipi tossa vieläkin olla pahanlaisia wickausongelmia. En mä ton kanssa kyllä kotoa mihinkään lähtisi. Mutta tästä on hyvä jatkaa.

    Onneksi sain sen jollain lailla toimimaan, tilasinpa sitten vahingossa XL bogeja, enkä tavallisia. Hyvä minä. Täytyy ottaa pitkät käyttöön välillä, vaikka yleensä en ole käyttänyt enää käyttänyt muita kuin arctic tankkia.

    Pohjanesteitä tuli tilattua lisää, alkoi varasto huventua huomattavasti. Onneksi on tossa noita valmiiksi väsättyjä sentään parin viikon tarpeisiin. Tosin uutta pitää saada kypsymään, ennen kuin vanhat loppuu.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #79
    Dreami alkaa enimmäkseen toimimaan. Edellinen setup palveli ahkerassa käytössä viime viikon perjantaista. Eilisestä tuntunut että maku alkaa hiukan hiipua, vaikka edelleenkin toimii. Uusi setuppi näprätty, toinen versio onnistui. Mene ja tiedä mikä tossa ekassa taaskin tökki, 0,08 ohmia näytti mittari. Niin näytti tälle toisellekin, kunnes tiukensin toista pinniä. Sitten oli 1,88 ja toimiva.

    En mä näillä mun setupeilla mitään tajunnan räjäyttäviä kokemuksia saa perusbogeen (siis toimivaan ) verrattuna saa. Mutta mun vakiolitkulla bogesta alkaa paras maku hävitä kahden päivän jälkeen. Tässä siis reilusti yli puolet pidempään maku säilyy hyvänä. On siis hintansa ja vaivan väärti.

    Ärsyttävin piirrehän tässä on tuo säiliön pienuus. Sitähän muutkin ovat kommentoineet. Ehkä pitää sitä lasitankkia harkita. Mun peruslitkuihin ei kuulu tankintappajat, ja niitä voi aina lykätä pro-tankkiin sitten. Toi uppgrade palikka ei kauheasti kiinnosta, kun se kuulemma on sitten todella iso.

    Ihan mukavasti tää tän hintaiseksi laitteeksi tähän asti on pelittänyt. Ja helppo tapa tutustua itserakennettavien maailmaan. Suosittelen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #80
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Täällä sama peli nyt käytössä, olin unohtanut koko Dreamin olin noiden ennakko tilajien joukossa, ja vaihdoin sen tuohon rosteri malliin. Ajatelin tuohon piippu projektiin, mutta ei ole ollut intoa siihen hommaan.
    Kun nyt Heimolta ostin modatun Naturalin eikä tuo Pro tankki pelannut sen kanssa, niin muistin Dreamin, hyvinhän tuo puhisee Puffin kenkä nauhaa tuplana ja 0.25 neljä kierrosta neula tukena, ohmeista ei tietoakaan. Köh Köh liian tujua 12mg !!! Pitää laimentaa! Onhan,,,,, Tämä aika Piiiiiitkä putki 18650 akulla, ei viitsi noita vara akkuja mukana kantaa niin tällä mennään
    Onnistuiskohan tuo Mesh wickki? Hintansa Hau kkuu kyllä! Vaikka tankki on hieman pieni.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •