Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 88

Aihe: Höyryä vai ei?

  1. #41

    Vs: Höyryä vai ei?

    Aikani selailtuani Suomikauppiaiden sivuja, tilasin Nikotiinittomalta akut tulossa olevaan Hanus-modiin. Kauppiaan valinta vei aikaa, mutta oli loppupeleissä helppo: vain yhdellä kaupalla oli tarvitsemaani kokoa. Mukaan lähti myös ego-510 adapteri ja MDCC paketti. Nämä ovat olleet minulla tähän asti täysin kokeilematta, ja nyt tuumailin että voisi olla hyvä aika. Sitä paitsi, Egoni lähtee uuteen kotiin, ja tuumailin että uusi omistajansa saattaisi arvostaa niitä enemmän kuin perus cartoja ja tankkia. Eikä mulla olisi ollut ylimääräisiä tankkeja mukaan pakattavaksi. Onhan niitä tossa 4 kappaletta, mutta kaikki käytössä ja tarpeellisia.

    Inaweran melonista tuli ihan hyvää: 3 ml 15 mg niksabase ja 5 tippaa melonia. Kyllä noissa Inan nesteissä mulle tuntuu riittävän ihan 10% vahvuudetkin. Neste saa kuitenkin odotella muutaman päivän käyttöönottoa.

    Tätä ei kait ääneen saisi sanoa, kun nesteiden välittäminen muille ei ole sallittua. Mutta egon mukana lähtee myös nesteet. On vähän myöhästynyt syntymäpäivälahja. Ja ilmeisesti saan jatkossakin huolehtia kyseiselle leidille nestearsenaalia.

    No uusista hankinnoista huolimatta (päivitetty) saldo on edelleen plussalla. Vihdoin viimein olen saapunut vaiheeseen, jossa tämä alkaa taloudellisesti kannattaa. Laitteistoa ei enää päivitetä kuin harkitusti silloin tällöin. Nesteissä pysyn DIY-linjalla, ja välttelen maistelemasta noita luksus-nesteitä. Ehkä ne ovat sen arvoisia. Mutta niin kauan kuin pysyn noissa omissa sotkuissa, en paremmasta tiedä. Ja Egoni tuleva omistaja on tässä ollut koekaniinina testaamassa kaikki mun sekoitukset. Hänellä on sitten samanlainen maku, omat suosikkini ovat maistuneet myös hänelle.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #42

    Vs: Höyryä vai ei?

    Ohoh, karto otti ja kuoli kokonaan. Yleensä ne alkaa maistua tunkkaiselta, mutta toi kappale ei pihahtanutkaan. No otin tilalle 3 ohmin bogen, vihdoinkin pääsen testaamaan sen kanssa tota Hanus-modia. Joo, rupes mun all-day-vapekin maistumaan. Aloitin varovaisella 4 voltilla, nyt 4,8 V mittarissa, ja hyvältä maistuu. Ilmeisesti edellinen oli LR versio. No, noi epämääräiset menee hyvin Boltin + kickin kanssa. Enkä viitsi tilata sitä laitetta jolla sai ohmit mitattua.

    Mistäköhän mä saisin ruiskun jossa on tarpeeksi pitkä neula? Ei meinaan toi ruisku riitä 100 ml:n pullon pohjalle. Ja menee sähläämiseksi kaataa PG/VG ja niksat 20 millin pulloon, että saa ruiskulla annosteltua. Miten muut mittaa 100 millin pullosta tavarat?

    Koitin sekoitella kirpeää hedelmää, vihreä omena + greippi. Kuulostaa hyvälle mutta ei maistu. Siinä on joku tunkkainen sivumaku. Ei ole tuotokset oikein onnistuneet viime aikoina. No, kahvi/vanilja/sikari on varma jokapäiväiseen käyttöön. Ja ananas/banaani siinä rinnalla hedelmämakuna. Noista muista ei okein ole vakinaiseen käyttöön ollut. Mutta kyllä mä vielä onnistun joku päivä kehittämään jotain kelvollistakin.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #43

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Ohoh, karto otti ja kuoli kokonaan. Yleensä ne alkaa maistua tunkkaiselta, mutta toi kappale ei pihahtanutkaan. No otin tilalle 3 ohmin bogen, vihdoinkin pääsen testaamaan sen kanssa tota Hanus-modia. Joo, rupes mun all-day-vapekin maistumaan. Aloitin varovaisella 4 voltilla, nyt 4,8 V mittarissa, ja hyvältä maistuu. Ilmeisesti edellinen oli LR versio. No, noi epämääräiset menee hyvin Boltin + kickin kanssa. Enkä viitsi tilata sitä laitetta jolla sai ohmit mitattua.

    Mistäköhän mä saisin ruiskun jossa on tarpeeksi pitkä neula? Ei meinaan toi ruisku riitä 100 ml:n pullon pohjalle. Ja menee sähläämiseksi kaataa PG/VG ja niksat 20 millin pulloon, että saa ruiskulla annosteltua. Miten muut mittaa 100 millin pullosta tavarat?

    Koitin sekoitella kirpeää hedelmää, vihreä omena + greippi. Kuulostaa hyvälle mutta ei maistu. Siinä on joku tunkkainen sivumaku. Ei ole tuotokset oikein onnistuneet viime aikoina. No, kahvi/vanilja/sikari on varma jokapäiväiseen käyttöön. Ja ananas/banaani siinä rinnalla hedelmämakuna. Noista muista ei okein ole vakinaiseen käyttöön ollut. Mutta kyllä mä vielä onnistun joku päivä kehittämään jotain kelvollistakin.
    Itse olen joko annostellut 100 millin pulloista nesteitä 30 millin droppereihin ja mitannut niillä, tai sitten laiskana vaan kallistanut pulloa ja imassut sieltä nesteen ruiskuun. Tuossa viimeisessä on tosin isompi sotkemisen mahdollisuus.

     
     
  4. #44

    Vs: Höyryä vai ei?

    No joo, ilmeisesti mun täytyy alkaa höyrytellä noita valmiita nesteitä, että saan tyhjiä 30 millin pulloja .

    Kemistin sääntö numero yksi, kirjaa ylös ja laita lappu pullon kylkeen. Auttaisi tietysti asiaa jos lätkäisisi sen lapun oikean pullon kylkeen . Tässä mä yritän imutella ananas/banaania, ja ihmettelen miten kummassa se maistuu vaan pähkinäiseltä tupakalta. Ajattelin jo että ato on rikki ja pohjaanpalanut, kun ei mun hetelmät voi maistua tälle. Muutaman päivän kypsymisaika on kummiskin parantanut tota tupakka/pähkinä-sekoitusta. Ei se vieläkään ihan mun maun mukainen ole, mutta huomattavasti parempaa.

    Olen lueskellut ECF-foorumia ahkerasti, niillä näyttää olevan suht aktiivista DIY sekoittelijaa, ja sieltä löytyy aina välistä hyviä vinkkejä. Kuten tupakkamaut tuntuvat vaativan jopa viikon kypsyttelyajan. Porukat ovat kuitenkin keksineet pika kypsytyskeinon: pullo astiaan, jossa on kuumaa vettä, kun vesi on jäähtynyt huoneen lämpöön, neste on valmista.

    Tarvinnee jossain vaihessa tilata muutama ato lisää nesteiden testailuun. Ei kiva sinä päivänä, kun mun ainokainen pamahtaa. . Tarttee vaan vähän pohtia mistä löytyisi kelvollinen valmis 2-3 ohmin ato, ei rakennettava. Mulla menis vaan hermo noitten rakennettavien kanssa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #45

    Vs: Höyryä vai ei?

    On se hyvä kun varautuu laiterikkoon, ja kantaa kahta vekotinta mukanaan. Vielä kun muistais jompaan kumpaan edes vaihtaa tuoreet paristot, saattais helpottaa. No, höyryttelin sitten kaverin egolla, kun omat kumpikin simahti. Kaveri saa samalla toimia testimaistajana.

    Sekoitin 10% melonia ja 1% minttua. Meloni oli hiukan liiankin makea yksinään. Noin pienenä annoksena minttu ei paina päälle, mutta hiukan vähentää makeutta. Siitä tuli ihan kelvollista.

    Toi FA:n Tuscan Reserve on aika outo maku. Valmistajan mukaan se on "parasta italialaista sikaria". En mä ole vielä onnistunut siitä minkäänlaista sikarin makua havaitsemaan. Lähinnä jotain hedelmäistä, jota en tarkemmin osaa määrittää. Saapi lojua tossa avonaisena odottamassa lisätestailua, tai sitten lisään pikkuisen makua. Katsotaan nyt.

    FA:n Sunset Mellow ei ollut yksinään namia. Sen sijaan coffee/vaniljan kanssa siitä tuli erinomaista. Mutta enpä mä ole vielä yhdestäkään tupakkamausta yksinään tykännyt, mun makuun ne on parhaiten toimivia sekoituksissa.

    Ööh, huusin sitten minilavankin ittelleni. Enhän mä sitä tartte. Lähinnä olin kait utelias. Toimiihan se, ihan odotetusti. IMR akku toimii luvatulla tavalla, ultrafiren 16340 akut ovat ihan luokattomia: pari henkäystä ja se oli siinä. Pitänee hankkia siihen pari akkua lisää. Olisko Trustfire vai IMR 18350 parempi?

    Easyltä tuli tilattua jotain LorAnnin tiivisteitä. Kun puoleen hintaan sai. Kovasti ovat niitä foorumilla kehuneet. Katsotaan miten mulle maistuvat. Onneksi mulla ei ole kiire. Tän synttärikampanjan ja foorumin kommenttien perusteella parempi istua rauhassa ja varautua odottamaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Ööh, huusin sitten minilavankin ittelleni. Enhän mä sitä tartte. Lähinnä olin kait utelias. Toimiihan se, ihan odotetusti. IMR akku toimii luvatulla tavalla, ultrafiren 16340 akut ovat ihan luokattomia: pari henkäystä ja se oli siinä. Pitänee hankkia siihen pari akkua lisää. Olisko Trustfire vai IMR 18350 parempi?
    Aito AW IMR on parasta mitä minilavalle voi tarjota, suosittelen.

     
     
  7. #47

    Vs: Höyryä vai ei?

    Joo, ehkä se toimii varalaitteena yhden akun kanssa, kunnes teen tilausta jonnekin, missä noita AW:takin on. Yhtä tai kahta akkua pelkästään en taida viitsiä tilata.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #48

    Vs: Höyryä vai ei?

    Omista laitteista Hanus-modi on kirkkaana listaykkösenä, akkujen keston ja riittävän helpon volttisäädön takia. Laite on muutenkin toimiva, ja järjellisen kokoinen. Bolt + kick tulee niukasti kakkosena. Boltin akkukesto on vaatimattomampi, joskin aivan riittävä. Jos vaan muistaisin vaihtaa ne tuoreet akut :-[ Boltin paras puoli on tietysti, että mun ei tarvi muistaa minkä ohminen karto on kyseessä, mulla on vielä muutama epämääräinen, joista en tiedä resistanssia. Nyt alkaa löytyä talosta enemmän 3 ohmisia.

    Minilava jää kirkkaasti varalaitteeksi. Volttisäätö on helppo. Mutta akut tuntuvan kyykähtävän uskomattoman nopeasti. Tulipa tuotakin testattua, toista ei tähän taloon tarvita. Minilava tuntuu myös painavan karton navat: siinä ollutta karto+tankkia ei saa enää suoraan käytettyä muissa laitteissa. Tähän saakka olen töihin napannut laitteen missä on freessi akku ja tankki täynnä. Lavan kanssa ei vaihto onnistukaan; Bolt ja hanus pyörittävät samaa kartoa sujuvasti vuorotellen

    Nyt on testissä ensimmäinen Lorann tiiviste. Arvoin summamutikassa yhden pullon. Ekan testauksen perusteella neste vaikuttaa varsin hyvältä. Vasta maisteltuani, aloin arpoa että mitäköhän tämä olikaan. Neljä putelia, joku pullosta vuotanut matkan aikana, ja tekstit liuonneet olemattomiin. Nestettä maisteltuani ja pohdiskeltuani mitäköhän mä tilasinkaan, tulin siihen tulokseen että tämä on English Toffeeta. Parempaa kuin PSV:n vastaava, tästä puuttuu joku ärsyttävä maku, ehkä se on se PSV:n pohjanesteen maku, josta muutkin ovat valittaneet. Jatketaan maistelua huomenna, ehkä tarvii tehdä litkua lisää, toi 1 ml saattaa loppua ennen kuin kunnon testaus on suoritettu.

    Hajutestin (ja ostoslistan) perusteella nimesin loputkin Lorannin pullot: Key Lime, chocolate ja Butterscotch. Mutta ne saavat jäävät odottamaan jussia testiin päästäkseen.

    Ai niin, mä näin ensimmäisen höyryttelyunen. Tai en oikeastaan höyryttelyunta. Tiputin töissä Boltin ja tankin lattialle, ja tankki särkyi. Ja mulla iski paniikki. Kuvittelin että mulla on lasitankki, ja kaikki särkyneet lasitapaukset pitää välittömästi ilmoittaa esimiehelle, ja keskustella seisokin tarpeellisuudesta/laajuudesta. Joo, ehkä hätävaran liioittelua, mutta yksikin asiakas kun löytää elintarvikkeistaan lasinpalasia, niin siitä tulee iso halo. No mun vois olla vaikea selitellä miksi mä kannan höyrytintä taskussani. Eihän meillä ole höyryttelyä kielletty. Mutta ottaen huomioon steriilitilatyöskentelyn, oletan, että se kielletään välittömästi, jos asia tulee esille.

    On meillä kielletty voimakkaat hajusteetkin, näkyvät tatuoinnit, korut, kellot ja yleensä kaikki omat tavarat työsalissa. Saippuaa ja desinfiointiainetta ei ole kielletty :P


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #49

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lähempi tutustuminen osoitti, että mulla oli työn alla chocolate hazelnut eikä english toffee. Hyvää se on kuitenkin, oli mitä tahansa. Pullon tippanokka on hieman hankala, lorahti nestettä iiso tippa. Sen jälkeen suklaan maku vallan hönki päälle, ja piti tiputtaa basea muutama tippa lisää.

    Toinen latureista taitaa olla entinen elämänmuoto, tai ainakin sen piuha, johdot repsottaa siihen malliin. Pahus sentään, mä en joka päivä ehdi latailemaan akkuja, ainakaan valvotusti. Ja kotiin en niitä uskalla jättää työpäivän ajaksi yksin lataamaan. Ehkä pitää laittaa toi TR-003 harkintaan, samalla voisi harkita AW-imr akkuja Hanus modiin. Nyt se toimii Trustfireillä, ja hyvin toimii niilläkin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #50

    Vs: Höyryä vai ei?

    ECF:ltä lainattu ja mukailtu resepti:

    6 tippaa caramel
    6 tippaa butterscotch
    6 tippaa mocca
    4 tippaa french vanilla
    2 tippaa cuban supreme

    n. 3,5 ml pohjanestettä (n 15 mg niksaa). Pohjanesteen määrästä en uskalla olla ihan varma. Kun lisäsin cuban supremen jälkikäteen, ja sen jälkeen piti lisäillä pohjaa lisää, ja vähän kaikkea muutakin.

    Avot, on hyvää. Mutta hiukan liian makeaa all-day nesteeksi, sen sijaan herkullista jälkiruokakarkkia. Isompaan satsiin vois kokeilla pikkuisen enemmän cuban supremea, mutta sen kanssa on oltava varovainen, sen annostelu on noin 1% luokkaa, tai maku on aika karsea.

    Nyt vasta mulle osui eka huono boge XL vastaan. Päivän yritin sitä imeskellä, mutta ei tullut makua eikä höyryä. Karto vaihtoon, ja johan rupes toimimaan. Aika hyvin kummiskin, on siitä muutama boge tullut käytettyä.

    Tiefighteriltä on tulossa parit lasiputket. Pitäähän niitäkin päästä kokeilemaan, vaikka salmari ei vakineste olekaan. Mutta sitrusnesteet on kova sana.

    Nyt mulla on huuto Hanus-modiin. Mutta katsotaan paljonko kilpailijoita ilmestyy, itse olen töissä huutokaupan loppuessa. Mun piti hankkia ProVari. Mutta en ole vielä pystynyt päättämään mini vai normaali, enkä väriä. Joten ehkä jatkan harkintaa vielä jonkunkin aikaa. Uus lila kyllä olis aika makee. Mutta kun en mä sitä välttämättä tarvitse. Rahanreikiä olisi muitakin: autoa tartteis huoltaa, tai etsiä ehkä vähän uudempaa. Nykyinen astra farmari on 90-luvun lopusta, ja kilometrejä on kertynyt jo 325 tuhatta. Hiukan olisi pikkuvikoja korjattavana ennen katsastusta: airbagin joku palikka (huoltomies tietää), ohjaustehostimestä öljyt falskaa, vaatis ilmeisesti pumpun vaihdon, ja se on vähän arvokkaampi. Täytyy harkita korjauttaako, vai hankkiako uudempi kosla. Muutoin auto olis vielä peruskuntoinen, ja pellitkin on vielä pysynyt kasassa. Olis kiva jos ton kanssa vielä vuoden pärjäis, vois talouskin ruveta pikku hiljaa kohentumaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #51

    Vs: Höyryä vai ei?

    Tää menee jo niin henkilökohtaiseksi, että jatkan mieluummin täällä, enkä Bolt ketjussa.

    Täällä voin :-[ rauhassa, kun ensin kyselen tyhmiä, ja sitten ehdin lukemaan bolt ketjun alusta loppuun, ja huomaan, että siellä on muutamaan kertaankin selostettu boltin rakenne ja huolto-ohjeet. Tosin sen +20 sivun lukemiseen yksi ilta vierähtikin, ja tällä viikolla nää vapaat on vähän niukassa.

    Etanolia on nyt purkillinen, ohjeet on luettu, ymmärtämisen kanssa voikin olla sitten vähän niin ja näin

    Se jousi. Multa löytyi työkalupakista kapeakärkiset pihdit, (älkää kysykö mitkä pihdit, ja miksi mulla on ne, ei hajuakaan, eikä niitä usein tule käytettyä) joiden kanssa lähdin foorumipostauksista rohkaistuneena yrittämään sen irti kiskomista. Pihtejä ei ole taidettu käyttää vähään aikaan, olivat kovasti jäykän oloisia. Tuumailin jo, että pitääkö mun ensin etsiä jostain mun aseöljypullo, että saan niitä vähän notkistettua. Mutta pienellä kuivaharjoittelulla ne notkistuivat vähäsen. Sitten yrittämään.

    Pihdit hiukan raolleen, ja yrittämään otetta jousesta. Tota, mutta kun ne pihdit on edessä, enkä mä näe niitten läpi sitä jousta. ??? Ne pihdit on myös vähän jäykät ja tunnottomat, en mä niitten kanssa tunne jos mulla on ote jousesta tai ei. Muutaman kerran sain jousesta kiinni, mutta ote lipsahti. Hetken kiroiltuani ja yritettyäni se jousi irtos sieltä myötäpäivään kiertämällä (kuten joku avulias kertoikin, kiitos siitä :-*).

    Putken pohjalla ja putkessa on pieniä hitusia punaista maalia. Uhm.. no siellä se on aina ollut. Kait. Mutta milläs tota putkea putsailisi? Aikani arvottuani leikkasin vanhasta t-paidasta sopivan kokoisen palasen, kostutin sen etanolissa, ja kiersin toisten pihtien varren ympärille. Se oli sopivan kokoinen työkalu, upposi putkeen. Putsasiko se mitään? Ei hajuakaan, ainakin toivon niin. Ainakin rätistä tuli likaisen näköinen.

    Sen jälkeen puhdas rätti, ja uitto etanolissa, ja pyyhkimään kierteitä. Kylläpäs ne oli likaiset. En mä ymmärrä miksi. Mä yleensä muistan olla laittamatta Bolttia siihen taskuun, missä mulla on koiran namit. Tosin virheitä aina sattuu. Ja onhan mun hiuksissa, taskussa ynnä muualla kaikkia männyn neulasia yms metsälenkin jälkeen.

    510-liittimen putsailin etanoliin kastetulla vanupuikolla.

    Pikaisen ja hätäisen putsailusession jälkeen oli aika yrittää uudelleen kasaamista. Ei, kytkinosan sisuksiin en koskenut. Ei ole uusia johtoja mitä vaihtaa, eika kuumaliimaa millä kiinnittää ne. Sen verran olin lukevinani, että ne piuhat helposti napsahtaa poikki, jos sen valkoisen plus-navan pidikkeen (mikä lieneekään viralliselta nimeltään tuo härpäke) ottaa irti.

    Uhm.. mahtuukohan toi jousi takaisin tonne? Ottaa kiinni reunoihin ja pistää hanttiin. Tungetaan, tungetaan. Kyllä se sinne lopulta uppos, mutta nyt on jousi ihan vinossa. En mä tiedä onks tossa jotain taikakonstia miten se sinne pitäis suoraan saada? Vai onks se aina ollut noin vinossa? Ei se pöydän päällä ainakaan noin vinolta näyttänyt ???

    No niin, paketti on taas kasattu, pöydälle ei jäänyt ylimääräisiä palasia. Nyt testataan. Kyllä siitä höyryt lähtee. Mutta päivän parin sisällä tiedän auttoiko toi mitään, vai jatkuuko ongelmat. Välillähän toi kapistus on pelannut jonkun aikaa ihan ok, kunnes se taas seuraavan kerran päättää tiltata.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #52

    Vs: Höyryä vai ei?

    Hoh hoijaa

    Boltin korjaus ei etene, jousi on edelleen vinossa. Posti ei kiikuttanut puffin pakettia kapean tankin ja vara 14500 akkujen kera. Kiitti vaan postin lajittelupalveluille.

    Nyt on kahteen hanus-modiin yhteensä 3 akkuparia. Toiseen vaihdoin hetki sitten freshit, toiset meni just tyhjäksi, mutta varapari on vielä laturissa.

    niksa- ja pohjanesteet alkaa olla vähissä. En mä ymmärrä mihin muka noi 100 millin pullot on kuivuneet. Kaitpa se on uutta tilattava Inalta.

    Tyhjiä pullojakaan mulla ei koskaan tunnu olevan. Mahtaaks mun koirat syödä ne? Tai pelata palloa niillä kissojen kera ja piilottaa ne. No kaks mä kyllä itse käräytin, mun piti lämmittää vettä kattilassa niitten pesua varten. No juu, ei noi muovipullot oikein kestä keittämistä. Kyllähän mä sen tiedän, mutta kun ne unohtui hetkeksi.

    Ainakin mä tiedän pysyä erossa kaikista rebuildable atoista. Kun yhen jousen saaminen suoraan paikoilleen tuntuu olevan mahdotonta.

    Ai niin, ja yhestä DCT-muovitankista pitäisi päätycappeja vähän veistellä. Eeh, joo. Ehkä mä kerkiän paneutumaan siihen ens viikolla joku päivä. Jos työpäivät ei veny 11-tuntisiksi.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #53
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Höyryä vai ei?

    Pakko tähän väliin mainita, että on aika kiva lueskella omien väkerrysten liikkeitä. Ja todella mukava on lukea, että niistä vielä pidetään. Ei ole siis turhaan tullut kiroiltua kolvin ääressä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  14. #54

    Vs: Höyryä vai ei?

    Eiköhän noista tällä palstalla kuulu vielä


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #55

    Vs: Höyryä vai ei?

    Grrr...

    Bolt päätti pistää eilen pelin poikki. En tiedä onko vika kickissä vai boltissa. Mutta ottaen huomioon, että bolttiin just vaihdettiin nappi ja jousi, ei siinä taida olla paljon muita palikoita jotka voisivat hajota. Mulla ei ole kuiteskaan yhtään 18650 akkua, jotta voisin kokeilla bolttia ilman kickiä. Enkä nyt sen takia viitsis kokeillakaan. Tällä kertaa akku oli taatusti oikein päin. Taidan viskata ton boltin romukoppaan, nyt meni hermo. Kait sitä vois testata kahdella 18350 akulla, mutta mulla ei taida vaan olla mitään sopivaa poltettavaa sellaisten volttien päähän.

    Enhän mä bolttia muuten välttämättä tarttis, mutta mulla on edelleenkin pino epämääräisia kartoja, joista ei hajuakaan onko ne 2 vai 3 ohmisia. Bolt + kick yhdistelmällä mun ei tarvinnut välittää, kick piti huolen hommasta.


    MDCC kesti käytössä vajaat kaksi päivää ja kaksi täyttöä. Ja sitten iski sikamainen palaneen maku. Otin taas bogen ja tankin käyttöön, mutta toi bogekin taitaa olla kakkoslaatua. Ilma kulkee huonosti, pihisee ja vinkuu kun sitä imeskelee, ja makua ja höyryä tulee heikosti.

    Koirat on reiíttänyt puolet mun tyhjistä pulloista. En mä tiedä mikä hinku niillä on niihin tullut.

    Nestelaatikosta löytyi jälleen kerran yks puteli ilman nimilapputarraa. Nyt yritän maistella että mitä ihmettä se vois olla. Tuntuu että se ei maistu yhtään millekään.

    TR-001 laturista piuha näytti olevan vähän heikossa hapessa. Tais vääntyä reissussa, kun se oli kassiin survottuna. (Ja eipä nuo taida paljon mitään kestää). Eilen vai toissapäivänä iskin laturin piuhan jatkojohtoon ja da-daa, iloinen valonväläys ja räsähdys. Kiskoin äkkiä piuhan irti töpselistä. Joo, no se oli koko johto poikki. Hetken tuumailtuani menin kaivelemaan yhtä romulootaa, ja sieltähän löytyi aivan hyväkuntoisen näköinen laitejohto. Ei mitään hajua missä laitteessa se on joskus ollut, en ole tainnut tuohon romulootaan koskeakaan viimeiseen pariin vuoteen. (Tai viiteen vuoteen ).

    Hanus ja Aku-modit sentään toimii niinkuin pitääkin. Jos boge suostuu toimimaan :'(

    Tilasin tossa joku aika takaperin TW:ltä 72 mg:sta niksaa, ja VG + PG-pohjaa. Inan 36 mg-neste rupeaa olemaan aika vähissä. Tänään pitäis sekoitella jotain litkua, mitä käyttää ens viikolla. Mä en oikein koskaan muista/ehdi tehdä ajoissa litkuja, että ne kerkoisivat seistäkin ensin.

    Ainakin inan bubble-gum oli tajuttoman pahaa. Vielä ei ole raksuttanut mihin sitä edes voisi sekoittaa. Nyt se on viikon seissyt, ehkäpä sitä uskaltaisi testata uudestaan.

    Tilasin myös TW:ltä parit uudet makuaineet: vadelma (hukkasin inan vadelmatiivisteen), kookos, jota käytettiin siinä kilpailun voittaneessa nesteessä, mutta enpä nyt löydä sen reseptiä, ja mango, marshmallow, hazelnut.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Höyryä vai ei?

    Onko jo löytynyt itelle sopiva napin käyttö tekniika onko muuten miten toiminut

     
     
  17. #57

    Vs: Höyryä vai ei?

    Toimii erittäin hyvin, yks kaveri vaan koitti vohkia sen . Peukalon käyttö jämähti mulle käyttöön. Mulla on tää pääsääntöisesti töissä salahöyryttelyssä. Se on niin pieni ja maastoutuu piiloon takin taskuun.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Toimii erittäin hyvin, yks kaveri vaan koitti vohkia sen . Peukalon käyttö jämähti mulle käyttöön. Mulla on tää pääsääntöisesti töissä salahöyryttelyssä. Se on niin pieni ja maastoutuu piiloon takin taskuun.
    Kai sanoit et homaa oma mut hyvä kun on pelittänyt

     
     
  19. #59

    Vs: Höyryä vai ei?

    Kyllä se omaa vähän himoitsis, mutta raha... hänellä kun on taloudellisesti erittäin tiukkaa tällä hetkellä, sai multa mun käytetyt ego-setin myöhästyneenä synttärilahjana.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #60
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Höyryä vai ei?

    Hyvä jos muutkin himoitsee (modia) mieltä lämmitää

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •