Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 88

Aihe: Höyryä vai ei?

  1. #21
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Höyryä vai ei?

    Mukavaa luettavaa
    Jos et ole vielä tilannut drippailua varten atoa, kannattaa katsastaa http://www.avidvaper.com/hh-357-long...-510-atomizer/
    Maku, höyry, käyttömukavuus ja kesto aivan omaa luokkaansa. Eli vaikka hinta on kova yhdestä atosta, niin jotkut on kehunu jopa 8kk käyttöikää!!

     
     
  2. #22

    Vs: Höyryä vai ei?

    Uhm.. tota, Inaweran tilaus saapui. Toimitus oli nopea, posti oli hiukan potkinut laatikkoa, mutta ei ollut onnistunut rikkomaan yhtään pulloa. Onneksi.

    Onkohan mulla ollut jonkun asteinen jakomielihäiriö, kun mä tein tilausta ??? Tulee vaan mieleen, kun tutkin noita pulloja, ja ihmettelen että mitä kaikkea sitä oikein tuli tilattua. Ja mihinköhän mä ne kaikki kuvittelen pistäväni? Muutama tuoksahtaa aika oudolle. Esim latakia. Ei mitään havaintoa mikä se luulee olevansa. Tai mihin kuvittelin sitä sotkevani. En mä ollut juovuksissa. Ihan varmana en.

    Vaihe numero yksi: lantrataan 36 mg VPG smoke base laihemmaksi. Mutta mihin? ÖÖh, ei mulla olekaan yhtään tyhjää 30 ml:n pulloa. 20 ml:n pullossakin on tavaraa. 10 ml:n pullo taitaa olla isoin mitä tyhjänä löytyy.

    Mutta mistäköhän me meinasin kokeilla noita mun myrkkyjäni? Kun ei edelläänkään ole sitä drippausatoa. Onkohan noita jossain kotimaisilla kauppiailla, muutakin kuin perus Ego tankki atoa? Just nyt en jaksa ruveta selaamaan. Eikä oikein tarvitsisi tilaillakaan. Vakuutusyhtiön rahoja ei ole näkynyt, laskin että tänään viimeistään ovat tilillä, ilman pääsiäistä olisivat olleet viime viikon torstaina.

    Ehkä rupean puljaamaan noitten nesteitten kanssa huomenna. Ja alan valmistella illallista. Sitten voikin käyttää koirat pihalla. Ja painua nukkumaan, jotta jaksaa taas aamulla herätä klo 04:00.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche
    Onkohan mulla ollut jonkun asteinen jakomielihäiriö, kun mä tein tilausta ??? Tulee vaan mieleen, kun tutkin noita pulloja, ja ihmettelen että mitä kaikkea sitä oikein tuli tilattua. Ja mihinköhän mä ne kaikki kuvittelen pistäväni? Muutama tuoksahtaa aika oudolle. Esim latakia. Ei mitään havaintoa mikä se luulee olevansa.
    Jos olet rantalomia miettinyt tilatessasi?
    Nääh, latakia taitaa tässä yhteydessä olla kuitenkin syyrialainen tupakkamaku.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche
    Vaihe numero yksi: lantrataan 36 mg VPG smoke base laihemmaksi. Mutta mihin? ÖÖh, ei mulla olekaan yhtään tyhjää 30 ml:n pulloa. 20 ml:n pullossakin on tavaraa. 10 ml:n pullo taitaa olla isoin mitä tyhjänä löytyy.
    Täh, eikö kaikilta naisilta löydy lääkekaapista lähes tyhjiä yskänlääke- sun muita yrttitippa- yms. puteleita? Pengo pengo!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  4. #24

    Vs: Höyryä vai ei?

    Kun ei ne mun putelit tyhjene Vein joku aika sitten pussillisen lääkkeitä (parasta ennen 2008-2011) takaisin apteekkiin, ja toinen pussillinen on jo tullut niitä kerättyä. Samalla mun tarttee varmaan tosta keravan apteekista ruikuttaa sitä Stoppi-pakettia. Joo, mä ostin kyllä ruiskun ja neulan nesteiden lantraukseen. Mutta tuo neula on liian OHUT. Ei imaise VG:tä millään lailla.

    No, mittasin VPG:tä 3 ml ja saman verran PG:tä ja kaadoin ronskisti VG:tä arvioiden määrän, millilitra sinne tai tänne, ei kai se nyt haittaa (toivottavasti mun kemian maikka ei lue tätä :-\)

    Sitten tutkimaan esansseja. Ensimmäisenä pääsi kokeiluun FA:n Sunset Mellow. Haisee tolkuttoman pahalle. Kuten kaikki muutkin tupakkamausteet. Lähinnä hajusta saatoin päätellä että tuo on jonkun sorttista tupakan tapaista, muutoin ei mitään hajua mitä tuli tilattua :

    No niin, foorumilta olin lueskellut, että noita esansseja laitetaan 10-20%. Joten päätin ottaa varman päälle. 10 tippaa base-nestettä ja 1 tippa sunset Mellow esanssia. Sekoittelin ja ravistelin pulloa ja hätäisesti sitten maistelemaan. Hyi hel.. Rupesin viisaana tässä vaiheessa googlettelemaan nettiä että mitäköhän myrkkyä oikein olinkaan tilannut. Tässä vaiheessa jopa ymmärsin valmistajan sivuilta vilaista, että FA suosittelee 1% annostelua. No joo, tuo saattaa jopa pitää paikkansa.

    Nyt olen lisännyt basea vähän kerrassaan lisää, ja vieläkin maku on vain ja pelkästään kuvottava tuhkakuppi ja aivan liian vahva sellainen. Maku antaa ymmärtää että siinä voisi olla jotain mukavaakin, jos saisin siitä tehtyä sopivan annostuksen. Ehkä mä kaadan ton maustetun litkun tohon mun base-pullooni ja testaan sen jälkeen uudestaan. :P


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #25

    Vs: Höyryä vai ei?

    Voi pirskutta rallaa.. poltin sitten ilmeisesti Kickin Se on mykkä, dead, kaput.... Uusi saa odottaa, tän hetken budjetti ei riitä.

    Inaweran makujen kanssa rupesin tieteelliseksi, eli lukemaan. ECF forumiltahan sitten löytyikin hyvä vinkki kuinka käsitellä noita voimaakkaampia makuja (FA:n tupakkamaut ja Inan Wera Garden sarja).

    Otetaan 0,5 ml Inan makuainetta
    4,5 ml basenestettä (nikotiiniton)

    Näin on saatu 10% makuaine. Tästä on paljon helpompi lantrata haluttu neste kuin tosta vaffasta. Lueskelin myös muutamia mielenkiintoisia reseptejä, vaikka totesin että mulla ole niihin yhteenkään kaikkia aineita, ainakin joku puuttuu. Pitänee hankkia vielä jossain vaiheessa Chocolate ja Toffee makuaineet kokeiluun. Mutta niillä ei ole kiirus, mulla on tarpeeksi litkuja pitkäaikaisiin kokeiluihin.

    Toi Noalox ja drippiato nyt edelleenkin on listalla ykkösinä. Ehkä mä jossain vaiheessa saan aikaiseksi tilata ne. Uusi Kick, no ei niitä ole missään myynnissäkään, ja se saa odottaa ens kuun puolelle. Tai ainakin kunnes vakuutusyhtiön rahat tulee.

    Nyt on kokeilussa Inan Pineapple. 10% suhteella siitä tuli laihaa, laitoin jotain 15% niin tuli parempaa. Nyt ensitestailussa mutta sää jäädä maustumaan, testaillaan sitä myöhemmin lisää.

    Eipä mulla sittenkään ollut niin paljon niitä tyhjiä pulloja kuin mä kuvittelin. Hidastaa huomattavasti nesteiden sekoittelua. Mutta nyt yks 20 ml:n pullo tyhjeni ja tuli pestyä, siihen lantraan lisää niksa basea, perusnesteiden sekoitteluun. Tai ehkä mä teen pelkkää niksatonta, ja lisään niksat vasta kun maku on muuten kohdillaan. Taitaa toi VG ja PG olla kuitenkin halvempia kuin niksat. Ja niitä ei tullikaan taida pysäytellä, jos Euroopasta tulevat.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #26
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    56

    Vs: Höyryä vai ei?

    Tuota kickiä voisi kokeilla korjata varmistamalla, ettei sen ARM-piiri ole kärvähtänyt. Hyvässä tapauksessa siitä on mennyt pelkästään virransyötön puolelta jokin osa ja sen pystyy kyllä korjaamaan ihan vain tilaamalla ja tinaamalla alle 5e osan.

    Sähöröökit + tarvikkeet + kokeilut: n.700e

     
     
  7. #27

    Vs: Höyryä vai ei?

    Tota kiitosta vaan vinkistä...

    Mutta mikäköhän tuo ARM-piiri on? ja tinaus? Ei mitään hajua

    Mä osaan laskea liuslaskuja, elektroniikasta mä en ymmärrä hölkäsen pöläystä. Tai no, kyllä mä Ohmien kaavan yms perusteorian tiedän sähköopista, mutta en kyllä mitään muuta. Ehkä lähtee Kick kohta postikulujujen hinnalla ekalle, joka haluaa tutkia sen sisuksia tarkemmin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    56

    Vs: Höyryä vai ei?

    No juu, tuo kyllä vähän varmaankin rajoittaa sitä korjausintoa ARM-piiri on se mikroprosessori, joka ohjaa tuota jännitettä. Ovat kyllä valinneet aika tehokkaan prosessorin, tuolla kickin LPC1311-piirin tehoilla lentäisi 100kpl avaruussukkoloita. Itseasiassa samaa teholuokkaa kuin pentium-prosessori. Voipahan käyttää paskaa koodia ja hyvin yksinkertaista feedback-systeemiä tehojen laskentaan. Ei lopu voima kesken...

    No juu, mutta tosissaan. Jos tuo piiri on palanut, laitteella ei tee enää mitään. Sitä ei yksinkertaisesti pysty korjaamaan ilman valmistajan lähdekoodeja. Mutta jos jokin niista tehoelektroniikkapiireistä onkin kärvähtänyt, korjauksen pitäisi olla läpihuutojuttu. Vanha osa irti, uusi tilalle.

    Sähöröökit + tarvikkeet + kokeilut: n.700e

     
     
  9. #29
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Höyryä vai ei?

    Kehuit kovasti kauppaa josta Kickin ostit ja kyselivät peräänkin, että oletko ollut tyytyväinen.
    Käsittääkseni Kickissä on kuitenkin jonkin sortin takuu ja pitää sisällään oikosulkusuojat ym. turvapiirit.

    Voisit heittää kyselyn tuonne kauppaan, että onko toi kyrvähtäminen normaalia? Hyvässä lykyssä saat uuden tilalle! =)

     
     
  10. #30

    Vs: Höyryä vai ei?

    Toi on ainaskin hyvä idea, heittää sinne viesti...

    Olin hiukan yllättynyt, kun piiri, jossa piti olla jokin suojaus, oli se joka kärvähti, mutta Bolt jaksaa paukuttaa edelleenkin hyvin. Näköjään yksinkertainen on kaunista, ja ehkä turvallisinta mun kaltaiselle idiootille. :-[


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Höyryä vai ei?

    Jos et uutta saa(tai vaikka saisitkin), niin mä voin lunastaa ton itelleni, tai jos haluat, voin katsoa josko tuosta saa toimivan pelin jonkun osan vaihtamalla ja lähettää takas sulle, jos maksat postit + tarvittavat osat.

    Ihan hirveän tiukalla aikataululla en tuota korjausta voi luvata, kun lähden viikon päästä kuukaudeksi jenkkeihin, mutta jos ei sulla hirveetä hoppua ole niin ihan mielenkiinnosta voisin tuota laitetta tutkailla.

     
     
  12. #32

    Vs: Höyryä vai ei?

    Laitoin juuri viestiä Happy Vaperille ja kerroin kuinka kävi, ja kysyin onko heille tulossa uusia varastoon. En ruikuttanut uutta tilalle, ei mun mielestäni liiikkeen tarvitse maksaa asikkaan tyhmyyttä. Jos jotain tarjoavat, se on extremeä jo.

    Katsotaan mitä sanovat, ja haluavatko nähdä ton palikan. Jos ei, niin voin sen sulle lähettää. En mä siitä ainakaan toimivaa saa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Höyryä vai ei?

    Happy Vaper on vain välikäsi noille ja veikkaan että Evolv osaa kyllä hoitaa takuuasiat mallikkaasti.
    Darwiniinkin annetaan 2 vuoden takuu elektroniikalla ja vuoden takuu akulle.

    Tietysti sitten asia on erikseen, jos kyse on jostain extreme user errorista - pesin sen vedellä tms.

     
     
  14. #34

    Vs: Höyryä vai ei?

    Eipä taida takuu korvata käyttäjän tyhmyyttä...

    Sain pahoittelut. Mutta enpä paljon muuta odottanutkaan.

    Ohjeissa kerrotaan kuinka päin akku laitetaan. Ja kerrotaan myös että takuu on voimassa vain jos noita ohjeita noudatetaan.

    Suojapiirikin taitaa suojata Kickiä vain jos ato on viallinen, ainakin jos mä mitään englantia ymmärsin.

    No se siitä. Uutta Kickiä ei tällä hetkellä tule, tämän kuun rahat on käytetty jo nesteisiin. :P



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #35

    Vs: Höyryä vai ei?

    Ugh.. tarvinnee jossain vaiheessa päivittää e-savukkeisiin käytettyjä rahoja. Kun viitsin. Taidan odotella että säästötkin nousee vähän ennen kuin suoritan ynnäykset (kuitit on kyllä kaikki tallessa).

    Huusin sitten E-smokelta kickin. Kiitos siitä. Tuli ripeästi, ja nyt taas kahvisotkukin maistuu. Valitettavasti vain se tuntuu tukkivan karton tosi nopiaan. Kohta alkaa mullakin kartojen keittely.

    Ja budjetti näyttää häränpyllyä. Pitihän tuolta HC:ltä alesta muutama karto tilata, bogeja ja kangereitakin testiin. Kun halavalla sain.

    Tänään saapui wizin tilaus. Vihdoinkin sai Bolt noaloxia jengoihinsa. Oli jo raukka parka sen tarpeessa. Nyt ei enää narise ja kitise vaan kääntyy kivasti. Mahdanko mä kokeilla tota seuraavaksi myös auton renkaiden muttereihin. Kun se yksi halvatun rengas ei aukene. Että ajellaan nyt pari päivää 3 kesärengasta/1 talvirengas setillä. Jos kytät tulee vittuilemaan, isken niille rengasavaimen kouraan. "Herrat on hyvät ja auttaa, mä vaihdan renkaan heti, kun joku höllää pultteja."

    Tuli myös 1 kpl 306 LR atoja. Tämähän maistuu ihan mukavasti. Taitaa vaan vaatia vähän sisäänajoa/harjoittelua. Välillä kurlaa, välillä tulee dryhittejä pahasti. No makujen testailuun mä ton hommasinkin, enkä kokopäiväiseen käyttöön. Testissä myös PSV:n English toffee. Pitihän sitäkin pullollinen kokeilla, kun oli alennuksessa. Maku on erittäin erikoinen. Tuota toffeinen kyllä. Pidänkö siitä vai en, en ole vielä varma. Menee tämä ainakin drippaillen silloin tällöin. Mutta ei kyllä koko päivä höyryttelyyn.

    Tänään myös korkkasin käyttöön Peleonin paketin mukana tulleen lahjuksen, joku clearo, mikä lienee. Sen suhteen odotukset eivät olleet kovin korkealla, kun niistä olin täällä vähän imartelevia palautteita lukenut. No, enpä sitten pahasti pettynytkään. Taidanpa imeä neulalla litkut takaisin tosta clearosta ja viskata sen oikeaan osoitteeseen, meinaan roskiin. Ei pihise eikä pöhise, ei makua eikä höyryä.

    Huomenna, jos riittää energiaa, vois koittaa väsätä pari uutta makua. Tilasin meinaan wiziltä kans pari tyhjää pulloa. Ne kun on ollut kummasti kortilla. Huomenna vois kokeilla lakritsi-anis sekoitusta. Mutta sitä ei taida uskaltaa mun tankkeihin iskeä. Ehkä jossain vaiheessa täytyy harkita tota rosterista tankkiakin. Mutta tän kuun höyryttelybudjetti tuli jo käytettyä. Myös jotain hedelmä makua pitäis kokeilla. Ja testata noita tupakkamakuaineita. .. onhan tuolla puteli poikineen odottamassa testiin pääsyä. Voi ton aton kanssa vaan olla testailu vähän helpompaa kuin bogen kanssa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #36

    Vs: Höyryä vai ei?

    Uutena DIY-nesteenä pääsi käyttöön vadelma. Ja minun kohdallani, harvinaista kyllä, sellaisenaan. Yleensä pidän enemmän sekoituksista kuin puhtaista mauista, mutta tämä on hyvää tälläisenään. Siis Inan makuaine, Inan Pvg pohjaan sekoitettuna.

    Ei ole kauheasti ollut aikaa testata uusia makuja. Näytöt olisi maanantaina ja tiistaina, ja olen tämän viikon jo ihan kipsissä jännittänyt niitä. Eilen täysi päivä töissä, sen jälkeen illaksi kouluun Pumput & Kompurat kertaukseen. Meitä oli peräti 2 aktiivista eksynyt paikalle, joten saimme räätälöityä opetusta. Onneksi olin vähän valmistautunut tähän, ja mulla oli pari vienoa kysymystä. Kuten: "eeh, miten toi kevennetty käynti nyt oikein menikään? :-[" Kiitosta vaan maikalle kärsivällisyydestä. Nyt ehkä onnistun tiistain koppikuulusteluun (suullinen kuulustelu) saakka pitämään tärkeimpiä perusasioita päässäni. Sain jotain tolkkua tolkuttomaan aineeseen kuitenkin, joten kysyttäessä osasin selventää, että ei tossa kompurassa voi käyttää kevennyttyä käyntiä, kun siinä on kuulaventtiili. Ehkä mä en ole täysin haaskannut aikaani viimeiset pari vuotta.

    Maanantain koetehdasajo rassaa jo etukäteen. Ihan kiva, kun isosta alan firmasta on 4 kaveria tarkkailemassa. Parempi onnistua, jos sinne ajatteli joskus hakemuksia lähetellä.

    C= n/V
    n = m/M

    noi vois olla avuksi labrakokeeseen, jos liuksia meinaa tehdä. Jatkoa tietty seuraa, jos 37% HCL :stä pitäisi tehdä 0,1M liuos.

    Englantiin en ole ehtinyt valmistautua, rukoilen että englannin ope on vapaalla, eikä ilmesty pyytämään, että selostaisin englanniksi tislauskolonnin toimintaperiaatteen.

    Pumppaus pitäisi sujua. Kytketään kolme keskipakopumppua sarjaan tai rinnan, ja pumpataan vettä astiasta toiseen annettujen ohjeiden mukaan PI-kaavion mukaan linjaten.

    Huomenna viimeinen tilaisuus kerrata tislauskolonnin ja pumppausaseman toiminta. Löysin vihdoin viimein ton koetehtaan putkistomerkintätavan. Se olikin SFS:n mukainen, eikä ANSI:n mukainen. Nyt on vähän hajua mitä 139-RGL-12-NP6-SS tarkoittaa. Noi rajat on tietty hankalia, laittaako kolonnin keskiosan rajat HH 120, H 102, L 95 LL 85. Alarajalukitusta ei ole, ylärajalukitus on, ja keskiosan lämpö nousee aika rajusti, kun se glykoli lähtee kiuhumaan.

    Tota joo, mä palaan paremmalla ajalla nesteiden (e-nesteiden :P) pariin. Nyt nukkumaan.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  17. #37

    Vs: Höyryä vai ei?

    Näytöt on ohi, nyt helpottaa elämä pikkuisen. Arvosanatkin tuli ihan kohtuullisia. Mutta kyllä mä niitten eteen tein töitäkin.

    Ei ole nyt oikein saanut hyviä nesteitä aikaiseksi. Täältä foorumilta jostain luin DIY-lakritsin ohjeen: anista, lakritsia ja mentholia. No mulla nyt ei sattunut oleen mentholia, vaan minttua, mutta samahan tuo. Tai sitten ei. Tai ainakin sitä minttua oli liikaa. Vaikka laitoin 2 anista, 2 lakua, 1 minttua. Lisäsin niksabasea ja lisää lakua ja anista. Ja uudelleen, ja uudelleen. Loppujen lopuksi seos oli jotain sinne päin, mutta suhteista ei enää hajuakaan. Seuraavaksi kokeilen sovinnolla 10 lakua, 5 anista, 1 minttua suhteilla ja katson mihin sillä pääsee.

    Nyt olen koittanut saada Cuban supremesta jotain aikaiseksi. Lisäsin siihen vaan ihan liikaa pähkinää. En ole varma onko pähkinä sen kanssa väärä valinta, vai onko sitä vaan liikaa.

    Rinnalla olen koittanut sekoittaa omppua. Eipä sekään maistu. Lisäsin siihen muutaman tipan caramellia. Joo, ei kiitos. Nyt harkitsen sekoittaa tuon omena ja Cuban supreme sekoitukset keskenään. Eipä siitä ainakaan pahempaa tule, kuin mitä yksinään ovat. Ja ehkä tippa sweeteneriä joukkoon.

    En ole juuri nyt edes kämmännyt näitten höyryttimien kanssa. Mitä nyt atoon tiputin vahingossa vahvaa cuban supremea. Se ei todellakaan maistunut hyvältä . Ja mulla on taas kerran tyhjät pullot loppu Kaveri onneksi lupasi lähettää tyhjiä pulloja, ettei tarvi niitä lähteä tilaamaan. Nyt tarttee vaan pitää ostohalut kurissa. Kun en tarvitse mitään just nyt.

    Ego twist voi päästä jossain vaiheessa ostoslistalle. Tuskin nuo ego-akut ikuisia on. Mutta kyllä nuo kaksi pitäisi jonkun aikaa riittää varalaitteina.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #38
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Höyryä vai ei?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Tuskin nuo ego-akut ikuisia on. Mutta kyllä nuo kaksi pitäisi jonkun aikaa riittää varalaitteina.
    Tähän on pakko kommentoida, että omat kokemukset eGoista ovat olleet todella masentavia. Ensimmäisestä kärähti laturi (kuumeni ladattaessa, suli, meni rikki ja rikkoi akun) ja toinen meni rikki 2 vrk aikana. Siitä sain tosin rahat takaisin (Wizardilla ollaan asiakasystävällisiä)

    Kuitenkin, satojen höryttelijöiden mielestä ego on mitä erinomaisin pieneksi ja halvaksi laitteeksi, tiedän toki itsekkin sen. Kavereilla egot on toiminu yli 4kk ilman ongelmia. Twisti on varmasti hyvä

     
     
  19. #39

    Vs: Höyryä vai ei?

    Tuntuu noiden Egojen laadussa olevan huomattavia eroja. Mulla on kaksi Terveystalosta tilattua, ovat palvelleet nyt 3 kuukautta. Töissä mulla on ego mukana, kotona ja muualla Bolt. Boltillakin alkaa olla ikää kohta 3 kuukautta. Myös laturi kummallekin on toiminut toistaiseksi moitteettomasti. Onneksi niitä on kaksi erillistä tuotetta. Jos toinen pamahtaa, jää vielä toinen. Tosin mun tuurilla se hajoaa/häviää samoin tein, ja viikon loppuna. Varmaan jusssina. Kun ei ole Hakalan kioski eikä särkän kivijalkamyymälät auki.

    Nyt kokeilen sekoittaa jotain hedelmälitkua. Kun se pahuksen vattupullo on hävinnyt mustaan aukkoon. ??? Persikkaa, mausta päätellen. Lisäsin siihen pari tippaa sweeteneriä ja aavistuksen french vanillaa. Ei huono, mutta ei kyllä suosikkinestekään. Taitaa saada jäädä odottelemaan pöydän reunalle pari päivää uusintatestausta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #40

    Vs: Höyryä vai ei?

    Persikka on kypsynyt pullossa ja alkaa maistumaan varsin makoisalta. Vadelma-tiiviste pottu loistaa poissaolollaan. Epäilen Koirat&kissat salaliittoa, Bess on hännällään huiskaissut sen alas jostain pöydän reunalta, johon olen sen varomattomasti unohtanut, ja kissat ovat pyöritelleet sen sen jälkeen jonkun pöydän/lipaston alle.

    Voitin sitten Hanuksen modin huutokaupan. Nyt odotellaan uutta peliä kotiin. Näyttää siltä että ego (2 akkua, laturi) ja muutama karto + tankki lähtee kaverille aloituspakkaukselle. Iäkkäämpi leidi arvostaa hieman huomaamattomampaa laitetta. Varsinkin, kun hän on virallisesti lopettanut tupakoinnin. Ego piiloutuu näppärästi taskuun ja käteen. Ja onhan se varsin toimiva peli. Uudet akut/laturit siihen ovat myöskin kohtuuhintaisia. Hänelläkin tota tupakkaa palaa, ja rahat on niukassa. Toivottavasti alkaa säästöjä tulemaan.

    Mulla on ollut LR 306 ato uusien nesteiden maisteluun. Yleensä olen aloittanut testailun egon nokassa. Nyt kun on käytössä bolt+kick / ja kohta Hanus-modi, täytyy keskittyä ja muistaa säätää voltit/watit. Ettei se kärähdä. Tarvinnee jossain vaiheessa etsiskellä jotain HV atoa maisteluun, niin helpottaa elämää. Kaikki rakennettavat vaan on pois laskuista. Mä en osaa, en pysty, en kykene.

    Nyt on testailussa Cuban supreme/vanilla/coffee mix. Maku ei ole vielä valmis, ei huono, mutta ei myöskään riittävän hyvä. Luulen että annan nesteen asettua muutaman päivän, ja jatkan testailua.

    Nyt pitää ehtiä tilata akut tuohon Hanus-modiin. Kommentteja tulee kehiin, kunhan pääsen sitä testailemaan. Tilasin sen pääosin porukan tietäjien kommenttien perusteella, luettuani porukoiden kehuja Hanuksen tuotannosta. Onhan hänen triidissään selostettu mitä se on syönyt. Mutta en mä jaksa perehtyä mikä Kiss ja mikä TNT piiri on Onneksi täällä on noita paremmin tietäviä. Laite kuulostaa toimivalta, on sopivan pieni ja käytäntö näyttää kuinka se pelittää.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •