Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Kuin savuna ilmaan..

  1. #21

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Jos en ihan läpiä päähäni puhu, niin toi bogen karto imee n. 0,9 ml nestettä. Noin 20-25 tippaa nestettä olis yksi milli, vaihtelee nesteestä riippuen. Että tiputellen sitä saa jonkun aikaa tiputella. VG pohjaiset nesteet myös taitavat olla paksuja ja imeytyvät vielä hitaammin kuin PG nesteet. Joku taisi sanoa niitä yönkin yli imeyttäneensä. Itse kanssa tuossa videossa esitettyä menetelmää suosin täyttöön, se on niin helppoa. Kärähtäneelle kartolle ei valitettavasti ole paljoa enää tehtävissä.

    Tsemppiä, toivottavasti alkaa sujua.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #22
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    itse olen täyttänyt boget ja muutkin kartot ensimmäisellä kerralla niin että nestettä tulee läpi useita tippoja ja antanut vielä puolisen tuntia muhia täytön jälkeen ennen käyttöönottoa. eka täytöllä nuo halpiskartot joiden nimelliskapasiteetti on ~1,5ml on vetänyt melkein 2ml eikä läpi ole tullut kuin pari tippaa. ensimmäinen täyttö helpoin joko ruiskulla tai kondomimetodilla, sen jälkeen sitten tiputtelemalla jatkotäytöt.

     
     
  3. #23
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Samahan se millä vekottimella höyrystelyn aloittaa mutta yleensä käy sitte niin et kun hommaan innostuu, tupakka tuntuu olevan mennyttä elämää...ja haluaa kunnon höyryjä, makua ja ei jaksa koko ajan olla litkua täyttämässä ja akkuja latailemassa niin....pian sulla on myös joku iso "putkipommin" näkönen vekotin suupielessä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #24

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Vaikka poltatkin noin vähän analogisia niin 650mAh akku on kuitenkin parempi käytössä kuin pienemmät, höyryää paremmin ja kestää paremmin.
    e-cig: best electronics

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •