Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 24

Aihe: Kuin savuna ilmaan..

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5

    Kuin savuna ilmaan..

    Heippa! Esittäydyinkin jo Tuore höyryttelijä esittäytyy -ketjussa, mutta pitäähän se oma päiväkirjakin perustaa!

    Elikkä olen uunituore höyryttelijä/sauhuttelija. Haluaisin lopettaa tupakoinnin. Pitkään olen miettinyt, että pitäisi lopettaa noiden syöpäkääryleiden polttaminen kun ei niistä ole muuta kuin haittaa.. Kahdeksan vuotta on tullut poltettua, 14-vuotiaasta asti. Useita lopetusyrityksiä takana, eli basic case. On tullut nikotiinipurkat, -pastillti ja -inhalaattorit kokeiltua - tuloksetta. Tupakkaa ei onneksi kulu päivässä yleensä kuin 1-4, joten se "hyvä puoli" tässä tupakoinnissani on..

    Sattumalta flunssa iski viime viikolla ja sitä kautta olin polttamatta pari päivää. Sitten kävin yhdellä savukkeella ja hyi hyi HYI miten pahaa se oli! Päätin et nyt saa luvan riittää tämä idiotismi.. Ja sattumalta tais Facebookissa kaveri puhua just sillä hetkellä höyryttelystään.

    Mähän siitä sitten innostuin ja heti seuraavana päivänä menin GreenSmoken myymälään ja ostin itselleni sähkötupakan kokeiltavaksi. Lainaan itseäni mitä mieltä olin viellä muutama päivä sitten tästä GreenSmoken sähkötupakasta: "Ja täähän on mahtava! Vielä kun saan nikotiinillisia nesteitä niin tää tulee ihan varmasti korvaamaan mun tupakoinnin! Tällä hetkellä höyryttelen ja käytän nikotiinipurkkaa/-pastilleja. Tällä combolla on vielä vähän hutera olo, mutta eiköhän se siitä muutu kun saan toisen -nikotiinillisen- leluni käyttöön. " Ilman perinteistä tupakkaa olin 5-6 päivää. Aluksi näytti siltä ettei paha tapa aio jatkua nyt kun olen päässyt sähkötupakan makuun, mutta kyllähän se siitä sitten retkahti taas..

    Suomen GreenSmoke sähkötupakat eivät tosiaan sisällä nikotiinia eikä siis kurkussa tunnu miltään.. Lisäksi nikotiinippurkka on vaan niin pahaa!! Ihmekös ettei napannu. Lähetin siis viikonloppuna tilauksen UK:n GreenSmokeen ja tilasin aoituspakkauksen ja nikotiinillisia patruunoita (oikea termi lienee cartomizer). Selailin mm. tätä foorumia ja sivustoa sekä muita tahoja ja en hirveästi kuullut positiivista sanottavaa GreenSmokesta. Tosin en ollut varma, että kohdistuiko negatiiviset kommentit molempiin lafkoihin, sekä Suomen että UK:n ja USA:n GreenSmokeen. Kyseessähän on kaksi täysin eri yritystä ja kaksi eri tuotetta.

    Otin siis "riskin". Syy miksi päädyin GreenSmoken tuotteisiin oli niiden tilaamisen ja käyttämisen helppous. Yritin katsella muita verkkokauppoja, mutta sopivan setin tilaaminen oli hyvin hankalaa! Hirveästi liikkuvia osia.. Enkä heti ensitöikseni sähkötupakoinnin tielläni jaksa ruveta säätämään nesteiden ja moniosaisten laitteiden kanssa, joten kaksiosaisuus ja vuotamattomuus oli mulle suuri kriteeri. Hinnalla ei tässä kohtaa mulle ollut väliä, mutta toivotaan nyt et laatu on sen arvoista.

    Savuttelu jatkuu kuitenkin kunnes postimies kuljettaa mulle paketin. Toivottavasti se tapahtuu pian..

     
     
  2. #2

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Se on kiva, että näitä G####e juttuja lappaa tänne

     
     
  3. #3

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Tervetuloa! Jokainen höyrytelköön millä tahtoo, pääasia että höyryttelee


     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Mukava että saadaan taas yksi Blogin pitäjäksi mukaan. Tervetuloa ja maukkaita höyryjä


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  5. #5

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Kertosäkeestä teemamusiikki blogille.

    http://www.youtube.com/watch?v=kTXR3eTeItE

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Se on kiva, että näitä G####e juttuja lappaa tänne
    Porttiteoria?

    Olen ymmärtänyt, että G********* on aikamoinen kirosana täällä, mutta mä mietin et onko loppupeleissä hyötyä vai haittaa siitä, että kyseinen merkki sensuroidaan eikä siitä keskustella ollenkaan. Kuin jos merkistä keskusteltaisi rakentavasti et minkä laatuinen kyseinen merkki oikeesti on. Se kertois kuluttajalle ehkä enempi jos joku oikeesti perustelisi et miks joku merkki on huono eikä vaan sensuroida ja lukita ketjuja. Eli perimmäinen kysymys, jos se on huono niin MIKSI se on huono. Aika vähän perusteluja löyty nimenomaan ton sensuroinnin ja ketjujen lukituksen vuoksi. Ainoostaan hinnasta oli noottia, mut muuten ei oltu eritelty muuta ku et "huono."

    Mut tjoo, ei oo mun foorumi. Kukin taplaa tyylillään. Mietin vaan et aletaanko munkin päiväkirjaketjua tulevaisuudessa sensuroimaan ja lukitsemaan jos puhun täällä GS:stä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Tervetuloa! Jokainen höyrytelköön millä tahtoo, pääasia että höyryttelee
    Aamen.

    Mä oon ihan noviisi vielä tän foorumin kanssa kun näitä ketjuja on niin paljon, joten olisko kenelläkään vinkata jotain muuta kaksiosaista ja vaivatonta merkkiä kuin **********?

     
     
  7. #7

    Kuin savuna ilmaan..

    Minäpä tarkoitin mitä kirjoitin
    Tervetuloa savuttomaan elämään.
    Toisten kokemuksia mukava lueskella. Itsellä noita pikkusia ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule

     
     
  8. #8
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Juu terve tuloa vaan,mua ainakaan häiritse pätkän vertaa millä ja mistä hankituilla vermeillä kukin pelaa, kunhan pysyy poissa tavan röökistä.Olenhan minäkin yhden aloittelija videon mukaan älyvapaa, kun höyryttelen provarilla.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    En tiedä tarkalleen mitä tolla kaksiosaisuudella tarkoitetaan tässä mutta... omat laitteeni kaikki ovat "kaksiosaisia". Akku + kartomisaattori tai akku + atomisaattori (tankki tai vanu). Tai no onhan noissa viimoisissa kolmantena osana toi täytettävä cartridge.. mutta eiköhän noi greenin tavarat ole samaa tasoa kuin muiden valmistajien 510 starter yms.. eli sillä pääsee alulle niinkuin itsekkin genesiksen 510 starter kitillä.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvostoliitto
    Viestit
    37

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja delasoul Näytä viesti
    Kertosäkeestä teemamusiikki blogille.

    http://www.youtube.com/watch?v=kTXR3eTeItE
    Itellä tuli kans sama biisi heti mielee.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    ei muutakuin utua putkeen

     
     
  12. #12

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Tervetuloa minunkin puolesta höyryttelyn maailmaan
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  13. #13

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eva Näytä viesti
    Suomen G********e sähkötupakat eivät tosiaan sisällä nikotiinia eikä siis kurkussa tunnu miltään.. Lisäksi nikotiinippurkka on vaan niin pahaa!! Ihmekös ettei napannu. Lähetin siis viikonloppuna tilauksen UK:n G********n ja tilasin aoituspakkauksen ja nikotiinillisia patruunoita (oikea termi lienee cartomizer). Selailin mm. tätä foorumia ja sivustoa sekä muita tahoja ja en hirveästi kuullut positiivista sanottavaa G********esta. Tosin en ollut varma, että kohdistuiko negatiiviset kommentit molempiin lafkoihin, sekä Suomen että UK:n ja USA:n G********een. Kyseessähän on kaksi täysin eri yritystä ja kaksi eri tuotetta.
    Patruunoista puhuttaessa tarkoitetaan cartridgejä. Mutta ne onkin ns. kolmen osan s-tupakkaan meneviä (Akku+Atomizer+Cartridge).
    Ja todennäköisesti tuo termi cartomizer on oikea (kun mainitsit, että kittisi on kaksi osainen).

    Hienoa, että päädyit vapotteluun, analogisten jatkamisen sijasta. Varoituksen sananen vain, noista "pikku tikuista" ei hirveästi irti saa. Ja kun lisäksi merkkinä on <kirosana niin ihmeitä ei voi luvata. Mutta kunhan nyt makuun pääset ja foorumia tutkailet, niin kyllä sinne postilaatikkoon vähän jotain parempaakin eksyy

    Ja kyllä, samoja pikkutikkuja nuo myyvät. Vaikkakin saattavat eri tehtaista tulla. Faktahan on, että nuo tikut ei vain riitä pitkällä tähtäimellä. Itse kokeilin pari viikkoa Genesiksen pikkutikkua ja totesin, että nyt saa riittää. Siitä se idea sitten lähtikin :P

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eva Näytä viesti
    Porttiteoria?

    Olen ymmärtänyt, että G********* on aikamoinen kirosana täällä, mutta mä mietin et onko loppupeleissä hyötyä vai haittaa siitä, että kyseinen merkki sensuroidaan eikä siitä keskustella ollenkaan. Kuin jos merkistä keskusteltaisi rakentavasti et minkä laatuinen kyseinen merkki oikeesti on. Se kertois kuluttajalle ehkä enempi jos joku oikeesti perustelisi et miks joku merkki on huono eikä vaan sensuroida ja lukita ketjuja. Eli perimmäinen kysymys, jos se on huono niin MIKSI se on huono. Aika vähän perusteluja löyty nimenomaan ton sensuroinnin ja ketjujen lukituksen vuoksi. Ainoostaan hinnasta oli noottia, mut muuten ei oltu eritelty muuta ku et "huono."

    Mut tjoo, ei oo mun foorumi. Kukin taplaa tyylillään. Mietin vaan et aletaanko munkin päiväkirjaketjua tulevaisuudessa sensuroimaan ja lukitsemaan jos puhun täällä GS:stä?
    Aamen.

    Mä oon ihan noviisi vielä tän foorumin kanssa kun näitä ketjuja on niin paljon, joten olisko kenelläkään vinkata jotain muuta kaksiosaista ja vaivatonta merkkiä kuin **********?
    Pros & Con's about GS:
    - Hintava
    - Todella hintava
    - Yli hintainen
    - Kotimaisen puljun keulahahmo ei ole tehnyt muuta kuin hallaa vapottelulle. Ulosanti saamatonta ja muutenkin takkuilevaa. Esitellään ainoastaan analogista muistuttavia malleja, jotka luovat mielikuvan, että kaikka vapokoneet näyttävät analogisilta. Joka puolestaan on edesauttanut viksujen päättäjien takertumista "kun se näyttää samalta kuin tupakka, pitää siis kieltää se".
    - Hintava
    - Yli hintainen
    + Kivijalkamyymälä

    Ja ketjuja EI lukita vain, koska niissä saatetaan mainita kyseinen pulju. Aihe vaan nyppii monia juurikin aikaisemmin kirjoittamasta syystä (on niitä muitakin, mutta tuossa nyt tiivistelmä).

    Mitä muita kannattaa harkita?
    Jos tikkuihin tykästyt, niin 510 280mAh+Boge LR cartomizer (LR syö akkua (JUU!))
    Jos suostut edes hiukan joustamaan, niin eGo 650mAh,900mAh,1000mAh,1100mAh+Boge LR cartomizer (tai vaihtoehtoisesti Smok Tech Dual Coil). Ja kaulusta kaunistamaan CONE.

    Siinä kaksi yleisesti suositettelemaani. Jälkimmäistä tietenkin enemmän suosittelen, koska akun kesto huomattavasti parempi.



    Eli ostoslista :
    -Startteri (valitsemallasi mAh arvolla)
    -Cone (jos eGo kitti, ja kitissä ei itsessään sellaista ole)
    -Boge LR cartoja
    -Smok Tech Dual Coil cartoja
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  14. #14

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Tervetuloa höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan. Vähän tylyhkön vastaan oton sait, syyttä suotta.

    Itse aloitin genesiksen startterilla, joka on yllätys yllätys, ihan vastaava peli. Paitsi manuaali akulla. Ekaa tilausta tehdessä hirveästi mietin että toi automaaatti kuulostais niin näppärältä. Onneksi satuin lukemaan, että toi automaatti on usein ollut epäluotettava. (Automaatti syttyy omia aikojaan ja kuluttaa muutenkin pienet akut loppuun.) Niinpä otin manuaalin, ja yllätys yllätys, ekan päivän käytön jälkeen napin painallus olikin jo hyvin luontevaa.

    Se mitä porukat eniten protestoivat on GS:n hinnoittelu. Itse sain genesiksen startteripaketin samaan hintaan. Mutta siihen pakettiin tuli sitten: 20 ml nesteitä, kaksi akkua ja kaksi atomisaattoria. Yhdellä akulla ei kauaa pärjää. Eipä kyllä kahdellakaan.

    510 setissä korpesi toi akunkesto. Nelisen tuntia, ja imu alkaa hiipua. Niillä ei sitten työpäivää selviä. Jo muutaman päivän perusteella höyryttely tuntui mun jutulta, mutta ei tällä laitteella. Myös noitten vanujen käyttö on hankalaa. Joka kerta kun höyryttelee, niihin pitää lisätä muutama tippa. Muuten tulee kuiva, palaneen maku suuhun. Täytön jälkeen joka toinen kerta sain nestettä suuhun, ja uh huh, se kirvelee kivasti, on kieli turta ja tunnoton sen jälkeen. Alkuun poltin fyllit valkoisiksi ja kuiviksi kolmesta cartridgestä, ennen kuin ymmärsin, että sitä nestettä tosiaan pitää lisätä joka välissä.

    Heitin fyllit mäkeen, ja yritin drippailla. ( tyhjä cartridge/suukappale irti, muutama pisara (n. 3-4) suoraan atomisaattoriin ja tyhjä cartridge takaisin.) No tälläkin menetelmällä sain joko kuivia sauhuja, tai pisaroita suuhun. Harjoittelun jälkeen drippaus sentään alkoi toimia, uutta savuketta kuumeisesti odotellessa.

    Vietin rutkasti aikaa tätä foorumia lukemalla, ja tilasin kiinasta 2 x 900 mAh akku, 2 x boge cartomizer 5/pkt (yhdistetty atomisaattori ja nestesäiliö), 2 x cone (koristeellinen kuori kierteiden päälle), ja drip tippi (suukappale, cartomizer saattaa kuumentua epämukavasti.)

    Uusi setti saapui tiistaina vihdoin ja viimein. Ja awot, tällä laitteella kyllä irtoaa ihan eri maailman höyryt. Eikä tarvitse kantaa laturia/vara-akkua joka paikkaan.

    Cartomizeriinkin silti pitää tota nestettä vielä lisätä varsin usein. Ainakin jos haluaa yhtä käyttää kauemmin kuin päivän pari. Joten cartomizerin ympärille sopiva tankki olis seuraava suunnitelmissa. Mutta ilman työkaluja ei niiden käyttöönotosta oikein tunnu suoriutuvan. Tässä vielä etsiskelen idioottivarmaa tankkimallia, jonka käyttöönotossa ei tartte pätkiä tankkia lyhkäisemmäksi. Kun ei ole dremeliä eikä rautasahaa.





    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Patruunoista puhuttaessa tarkoitetaan cartridgejä. Mutta ne onkin ns. kolmen osan s-tupakkaan meneviä (Akku+Atomizer+Cartridge).
    Ja todennäköisesti tuo termi cartomizer on oikea (kun mainitsit, että kittisi on kaksi osainen).
    Mulle noi cartomizerit, patruunat, cartridged ym. on vielä ihan hepreaa.. Vaikka olen niistä jo lukenu, mut ei noi enkunkieliset sanat merkityksineen jää mieleen. Ehkä se tästä. Enhän mä oo höyryttimiä tutkinu ku vasta viikon verran.

    Pros & Con's about GS:
    - Hintava
    - Todella hintava
    - Yli hintainen
    - Kotimaisen puljun keulahahmo ei ole tehnyt muuta kuin hallaa vapottelulle. Ulosanti saamatonta ja muutenkin takkuilevaa. Esitellään ainoastaan analogista muistuttavia malleja, jotka luovat mielikuvan, että kaikka vapokoneet näyttävät analogisilta. Joka puolestaan on edesauttanut viksujen päättäjien takertumista "kun se näyttää samalta kuin tupakka, pitää siis kieltää se".
    - Hintava
    - Yli hintainen
    + Kivijalkamyymälä
    Puhut siis vain Suomen GS:stä? Siihen kyllä yhdyn, että aika turhake tuo oston oli. Hyvä puoli oli et niillä tosiaan on se kivijalkamyymälä, josta pysty tosi nopsaa ostaa sen setin ja pääs heti kokeilemaan et onko se edes yhtään mun juttu.

    Mut entä GS UK & US? Mikä niissä on huonoa?

    Mut kiitos sulle Yakousei ihan mielettömästi kun jaksoit esitellä mulle noita eri malleja! KIITOS, KIITOS, KIITOS!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Tervetuloa höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan. Vähän tylyhkön vastaan oton sait, syyttä suotta.
    Tylyyn ja jopa sairaaseen käytökseen on tultu totuttua harrastuspiireissä ja onneksi lueskelin näitä ketjuja etukäteen, joten oli jotain aavistusta mitä on edessä jos alan puhua vihersauhuista. Kiitos sinullekin arvokkaista vinkeistä!



    Sitten mun höyryttelyihin.

    Tänään tuli postissa kaksi pakettia, toinen Green Smoke UK:lta ja toinen ecigwizardilta. Wizardin paketista kuoriutui mustan tupakka-askin näköinen pikkulaatikko (510 starter kit), 5 täytettävää cartridgeä sekä kaksi litkuputelia, joista toinen oli 15mg/10ml salmiakki ja toinen joku kaupanpäällinen USA mix 24mg. Jälkimmäiselle ei ainakaan tule käyttöä ja vahvasti epäilen, että salmiakki on minulle sittenkin liian vahva litku..



    Kit sisältää yhden atomisaattorin, yhden patterin, usb-laturin ja niitä putkiloita. Paketin kyljessä lukee "510 black Menthol 18mg" eli ne putkilot taitaapi sisältää Mentholia 18mg. *tässä välissä otin testinuuhkaisut ja testisauhut ja totesin lukutaitoni osuneen tässä oikeaan.. sekä totesin 18mg olevan aivan liian vahva minulle.. :* Paketissa lukee, että tän patterin voi lada jopa kahdeksan kertaa ja ohjekirjassa puhutaan 3-5 latauskerrasta. Eli joku pilipali vehje, mutta ei sen hintakaan päätä huimannut, alle £10.



    GS UK:n paketista kuoriutui niiden perus starter kit, jossa oli 2 eri kokoista patteria, usb- ja normilaturi, 1 "usb-tupakka" joka siis toimii johdon kautta, 5 cartomizeria (valitsin menthol 0,6%), ohjekirja ja membership card. Lisäksi ostin myös säilytysrasian, 2 pakettia 1,2% mentholia, yhden paketin 0% mentholia ja yhden paketin 0% vaniljaa. Jokaisessa paketissa on siis 5 cartoa. Starter kit oli £70 ja 4 pakettia erilaisia cartoja oli £33.



    Kokeilin 1,2% ja 0,6% mentholit ja totesin sen 1,2% olevan liian vahvaa mulle, mut 0,6% ehkä aavistuksen verran liian mietoa. Toisaalta kokeilin sitä 0,6% vasta sen 1,2% jälkeen joten voi olla et se 0,6% onki mulle hyvä sit loppupeleis. Tuli vaan aikamoinen kontrasti..

    Eli mulla on nyt hirmuinen määrä turhan vahvoja systeemejä ja ei mitään hajuu minne tungen noi...

     
     
  16. #16
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    no on tuo gs:n hinta aika suolainen edelleen vaikkein suomesta olekkaan mutta jos ite oot tyytyväinen niin hyvä ostos oli

     
     
  17. #17

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Voithan sä sillä 0% laimentaa noita 1.2% jos haluat. On kyllä aika hirveän hintaset nuokin vihersavut.

    edit: En osaakkaan vissiin lukea. Siis nuo kartot ovat valmiiksi täytettyjä?

     
     
  18. #18

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Tota, ehkä ostat jotain menthol nestettä 6 mg ja 18 mg. Miedompaa lykkäät noihin vahvempiin ja vahvempaa niihin miedompiin? :P

    En tiedä tosta setistä mitään, enkä osaa päätellä kuinka hyvin niitä voi uudelleen täytellä. Itse en ole vielä löytänyt kuin yhden valmiin maun, josta pidän sellaisenaan, joten yleensä sekoittelen eri litjuja ja koitan sekoitella oman maun mukaisen sekoituksen. Näin menthol tupakkaa iän kaiken poltelleena tupakka-menthol makuja sotkemalla (mentholia yleensä vain 1/3 - 1/5) tuntuu tulevan mulle parhaiten sopivat nesteet.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    5

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Tällä hetkellä mulla on kolme eri settiä. Löytyy ne aiemmin mainitut Suomen GreenSmoke:n ja UK:n GreenSmoke:n setit sekä nyt uusinpana settinä Riva 510 1100mAh manual battery + Boge low resistance cartoja. Nesteitäkin tuli samalla tilattua kymmenen eri makua. Yritin täyttää noita cartoja, mutta onnistuin vaan saamaan ne käräytetyksi. Neljä taisi jo mennä pilalle ja neljä olis vielä pilattavana.. Pudotin puteleista tippoja cartoon, puhalsin ylimääräiset nesteet pois ja aloin savuttelee. Kirjaimellisesti savuttelee kun nää tosiaan kärähti.. Mitäköhän mä mokasin..? Yritin myös neulalla ja ruiskulla, mutta mun löytämä ruisku oli liian paksu neulaan ja neste ei suostunu menee ruiskuun..

    Ja voisin vähän kertoa käyttökokemuksia näistä kaikkien vihaamista vihersauhuista.

    Suomen:
    +Liike Helsingissä
    +Eri värejä
    +Kevyehkö
    -Patruunat vuotaa todella helposti ja molemmista päistä
    -Hyvin kallis hinta
    -Hyvin huono hinta-laatu suhde, ei vastinetta rahoille
    -Nikotiinilliset nesteet pitää tilaa ulkomailta
    -Akun kesto ei ole mitä parhain

    Iso-Britannian:
    +Akun ja valmiiksi täytettyjen cartojen käyttö on hyvin helppoa
    +Akun kesto on suhteellisen hyvä kokoon nähden, ainakin verrattuna Suomen versioon
    +Ei vuotoja
    +Ei hirveän painava
    -Makuja on vain muutamia
    -Hyvin hallis hinta

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kuin savuna ilmaan..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eva Näytä viesti
    Pudotin puteleista tippoja cartoon, puhalsin ylimääräiset nesteet pois ja aloin savuttelee. Kirjaimellisesti savuttelee kun nää tosiaan kärähti.. Mitäköhän mä mokasin..?
    Luultavasti et laittanut tarpeeksi nestettä. Itse ainakin yllätyin siitä, kuinka paljon carton täytteet imi nestettä, kun ensimmäistä tänään täyttelin. Tuossa SiB77:n suomenkielinen video Bogen 510 carton täytöstä.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •