Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Keskipohjanmaa
    Viestit
    18

    Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    15 vuotta ja 15 tupakkaa päivässä tuli poltettua eli alotin siinä 14 vuotiaana (en tosin heti polttanu 15 päivässä).
    Lopetus yrityksiä on takana useita mm: nikotiini laastareilla,purkalla, tableteilla. Champix kuurinki kokeilin ja ei onnistunu. Tupakanpoltosta oli tullut selkeä elämäntapa jota ilman oli päivärutiinit aivan sekaisin.

    Kun tilasin sähkötupakan en tod. odottanut tupakanpolton loppuvan näin kuin seinään. Jo 11 päivää ilman tupakkaa ja mikä parasta, ilman minkäänlaisia vierotus oireita eli en voi kuin olla erittäin yllättynyt ja onnellinen.

    Muutamat asia ovat tosin vaatineet hieman totuttelua:

    # Ei tavitse välttämättä mennä ulos savuttaan (höyryttään) jos ei halua
    # Sytkää ei tavitse etsiä ympäri taloa
    # Tupakkien riittävyydestä ei tarvitse huolehtia (kauppareissuilla, töissä ym)
    # Ei tavitse syödä suuta raikastavia pastilleja yhtenään (kylään, töihin ym. mentäessä)
    # Mainostauoilla ei tarvitse kiirehtiä pihalle tai laittaa ohjelmia vähä väliä stopille.
    # Koira pitää muistaa päästää erikseen pihalle

    Nämä nyt ainakin tähän mennessä tuottavat rutiineihin hämmennystä.

    Ja tänään kävin sitten siivoamassa ulko-oven vieressä olevan tuhkakupin ja sen ympäristön.. Olin tuhkiksen peityttyä lumen alle alkanut painamaan tumpit siististi kupin ympärille/päälle lumen alle. Ja voi kamala mikä löyhkä ja sotku sieltä paljastu. Oikein pahaa teki katsoa sitä tumppien määrää siinä. Vaikka ennenki on omia tumppeja keräilly nii hajuaisti taitaa olla paranemaan päin.. Vielä pitäs autosta käydä keräileen ne kymmenet tyhjät askit mitä sine on kertyny.

    Nyt on oikeesti semmonen fiilis, etten enää koskaan tule polttamaan tavallista tupakkaa.


     
     
  2. #2

    Vs: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    Mulla ihan samat kokemukset ku sulla, paitsi mul ei oo koiraa Kyllä tupakka (ja varsinki tumpit) haiseekin pahalle! Jatketaan samaan malliin!

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    Täysin samat ajatukset, ja omistan myös koiran, joka meinaa unohtua ulos pakkaseen kun ei muista laskea sisälle :-[ Eilen tuli 3 viikkoa täyteen savuttomuutta ja hyvältä tuntuu.

    Tsemppiä kaikille tulevaisuuteen, kuten kirjoitit niin tuskin on edes vaikeaa.

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Keskipohjanmaa
    Viestit
    18

    Vs: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Mulla ihan samat kokemukset ku sulla, paitsi mul ei oo koiraa Kyllä tupakka (ja varsinki tumpit) haiseekin pahalle! Jatketaan samaan malliin!
    Ja todellakin jatketaan. Miettyttää vaan, että kuinkahan sitä nyt höyrähtä ja alkaa tilaileen välineistöö ja litkuja.. Ku kattelin noita muiden keräilemiä varustuksia nii alko hirvittään.

    Ite oon hommannu vasta Genesiksen 510 kitin ja pitihän sitä jo mennä uus parempi höyristin + erimakusia nesteitä tilaamaan..
    Mutta avomies on mielissään ku Hänen ehdottama sähkötupakka autto mut eroon tupakasta (se ei ite oo koskaan polttanu). Sen kaverilla oli sähkötupakka ja siitä se idea sille sitte tuli, että hommataan mulle kans.

    Ja näin sitä nyt höyrytellään ja ei haise emäntä enää röökille.
    Maut on kyl höyryissä ollu kohillaan vaikka vaan Genesiksen gold&silveriä sekä tupakan-ja kahvin
    makuja olen kerenny vasta höyryttää. -- lisää on jo tulossa velholta. Jeijj!

     
     
  5. #5

    Vs: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    Heh, just laskeskelin paljonko on menny rahaa tähän höyrähtämiseen... Aika paljon!

    Ite oon keskittynyt höyrytteleen lähinnä hedelmämakuja ja semmosia ku noi tupakkamaut on ollu tähän asti ihan hirveitä. Mut kokeilemalla kaikkee löytää ne omat suosikit

     
     
  6. #6
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Jälkien siivousta tupakanpolton lopettamisen jälkeen.

    Allekirjoitan kaikki paitsi koiran ulkoiluttamisen, varsinkin eeppiset piilosleikit sen sytkärin kanssa...

    Itseänikin on kyllä hämmentänyt ettei tee sitä analogista mieli. Hyvä näin. Tsemppiä ja hyviä höyryjä

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •