Sivu 5 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #81
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    62

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Mitäs sit ku sen on jo löytänyt ja menettänyt???
    nii ???

     
     
  2. #82

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Mitäs sit ku sen on jo löytänyt ja menettänyt???
    Se on paljon mahdollista... voi olla et itekki oon sielunkumppanini menettänyt. Mutta oon hyvin onnellinen, että sain elää hänen kanssaan edes pienen hetken onnellisena ja "muistoksi" jäi maailman ihanin tytär <3 Nauttikaa elämän pienistä hyvistä hetkistä!

     
     
  3. #83
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Sinkkuketju

    Vässykät . Hei elämä on... Välillä tulee kolhuja. Olisko elämä elämisen arvosta jos kaikki menis aina niinkun ite haluis? :

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Sinkkuketju

    Sitte se ei ehkä ollut "se oikea" Onhan se ikävää jos pitkäkestonen parisuhde loppuu mut pääasia että jää hyviä muistoja ja kivoja kokemuksia. Kyllä se sielunkumppani sieltä viel etee tulla tupsahtaa Koittakaa päästä yli ja nauttikaa elämästä sinkkuna. Tehkää jotaa kivaa, tai tyhmää tai mitä vaa mitä ette silloin voinu tehä, ylittäkää ittenne!! Älkää kotiin ainakaa jääkö, se on virhe.

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  5. #85

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja andetoto Näytä viesti
    Sitte se ei ehkä ollut "se oikea" Onhan se ikävää jos pitkäkestonen parisuhde loppuu mut pääasia että jää hyviä muistoja ja kivoja kokemuksia. Kyllä se sielunkumppani sieltä viel etee tulla tupsahtaa Koittakaa päästä yli ja nauttikaa elämästä sinkkuna. Tehkää jotaa kivaa, tai tyhmää tai mitä vaa mitä ette silloin voinu tehä, ylittäkää ittenne!! Älkää kotiin ainakaa jääkö, se on virhe.
    Kyllä se aika varmasti oli "se oikea", mutta joku päätti toisin ja saan yksin jatkaa maan päällä tyttäreni kanssa.. Mutta eihän ole poissuljettua että tapaisin jonkun jonka kanssa haluan elää elämäni loppuun asti. Voihan niitä sielunkumppaneita olla useampikin ku vain yks.

    Kotiin jääminen on melkein pakottava tilanne tällä hetkellä, kun ei ole lapselle vahtia joka menoon. Enkä kyllä jaksaiskaa mennä joka viikonloppu. On niin ihanaa nauttia tytön kanssa olemisesta ja tehä kaikkia "tyttöjen juttuja"

    Niin ja vielä selvennykseksi: Olen juuri toipumassa hankalasta parisuhteesta ja siksikin on ihan hyvä olla omillaan ainakin hetken aikaa

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Sinkkuketju

    Aikas pitkälti edelliseen yhtyen, poislukien se vaikea parisuhde.
    "Se oikea" on hitusen sen luokan käsite, että siihen en oikein osaa samaistua. Periaatteessa jokainen vastaantuleva suhde voi olla "se oikea", kunhan kemiat toimivat, suhteen eteen saa tehdä työtä ja tähdet sattuvat olemaan oikeassa asennossa.
    KGO & Twist

     
     
  7. #87

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Aikas pitkälti edelliseen yhtyen, poislukien se vaikea parisuhde.
    "Se oikea" on hitusen sen luokan käsite, että siihen en oikein osaa samaistua. Periaatteessa jokainen vastaantuleva suhde voi olla "se oikea", kunhan kemiat toimivat, suhteen eteen saa tehdä työtä ja tähdet sattuvat olemaan oikeassa asennossa.
    Totta, suhteen eteen saa aina tehdä työtä, olivat kemiat mitä tahansa. Eikä riitä, että vain toinen tekee työtä.

     
     
  8. #88
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Sinkkuketju

    Onhan parisuhde hieno asia, mutta sinkkuna sitä osaa paremmin arvostaa. Itse en ole ollut sinkku suhteellisen pitkään aikaan, mutta pystyn samaistumaan monien kirjoittajien tuntemuksiin. Omalla kohdallani olin aikoinaan liukumassa katkeraan ihmisrauniomaiseen olemukseen, jossa päällimmäiset tunteet olivat viha ja epätoivo...enkä oikeastaan osannut kuvitella nykyistä elämää sellaisenaan kuin se nyt on. Ennen asiat olivat täysin yhdentekeviä, en voinut menettää mitään, koska ei ollut mitään menetettävää...yllätyksenä tuli, että olen elänyt näinkin "vanhaksi". Kumma juttu elämässä on, että kun alkaa laittaa itseään enemmän peliin ja remppaa sen henkisen olemuksen kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan parempaan suuntaan - menin naimisiin ja meille syntyi poika...tätä kun mietin näin jälkikäteen niin en voi uskoa, miten helvetissä muka olen ansainnut mitään tällaista.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  9. #89

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aku Näytä viesti
    kotka on tunetusti täynnä sinkkuja
    Kotkat on sinkkuja.

     
     
  10. #90
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aku Näytä viesti
    kotka on tunetusti täynnä sinkkuja
    Poikkeuksiakin löytyy. Me ollaan vaimon kanssa molemmat Kotkasta ja kohta 12v kimpassa.
    Kotka on kyllä kiertopalkintojen luvattu maa (josta johtuen klamydia kiertää silloin tällöin)!

     
     
  11. #91
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Sinkkuketju

    Nyt et vissiin meinaa sitä bändiä?:P
    KGO & Twist

     
     
  12. #92
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Nyt et vissiin meinaa sitä bändiä?:P
    Juu en

     
     
  13. #93
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Treffipalsta

    Tähän vois tällätä sellasia visiittejä, joita arvon höyryttelijät tekevät muussa kuin omassa kunnassaan ja tahtois tavata uuden höyrystelijän.
    Vatuttaa kun toi trupuffinkin oli sohlaillut porissa bongailemassa typy... höyryttelijöitä. Ja itse olin ns vapaalla just silloin.
    Foto ois nasta kuva.

     
     
  14. #94

    Vs: Sinkkuketju

    täällä 22v sinkku, 6kk poika ja koira löytyy, syön terveellisesti, liikun, en juo alkoa kuin harvoin, oon fiksu ja filmaattinen, siivoan, teen ruokaa, leivon, silitän, oikein täydellinen kotiäiti. :-*
    Miehellä jos on kroppa ja naama kunnossa, siivoaa, tykkää lapsen ja koiran hoidosta, on avoin, huumorintajuinen, rehellinen, sosiaalinen, tykkää mökkeillä, on hyvä sängyssä, ei polta tai ryyppää tai käyttäydy uhkaavasti tai aggressiivisesti, ei omista epäilyttäviä naispuolisia-ystäviä, tekee muutakin kun istuu koneella ja hommaa itse elantonsa niin saa ilmoittautua!!!
    (kuvaustani vastaavaa henkilöähän ei tältä foorumilta voi löytyä, täysi mahdottomuus, mutta kunhan osallistuin hauskaan ketjuunne!)

     
     
  15. #95
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Sinkkuketju

    Täällä taitaakin olla enemmän kotkalaisia kuin olen luullut? :O

     
     
  16. #96

    Vs: Sinkkuketju

    Kyllähän näitä löytyy, mut taitaa olla vähiin päin varattuja

     
     
  17. #97

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sadeyes Näytä viesti

    Miehellä jos on kroppa ja naama kunnossa, siivoaa, tykkää lapsen ja koiran hoidosta, on avoin, huumorintajuinen, rehellinen, sosiaalinen, tykkää mökkeillä, on hyvä sängyssä, ei polta tai ryyppää tai käyttäydy uhkaavasti tai aggressiivisesti, ei omista epäilyttäviä naispuolisia-ystäviä, tekee muutakin kun istuu koneella ja hommaa itse elantonsa niin saa ilmoittautua!!!
    Onkoha tommosta miestä edes olemassa?? Jos löytyy useempiki nii ilmottele mullekki

     
     
  18. #98

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Onkoha tommosta miestä edes olemassa?? Jos löytyy useempiki nii ilmottele mullekki
    On ainakin mun päiväunissa.

    Miehet on ku yleisiä vessoja, joko varattuja tai täynnä p*skaa.

     
     
  19. #99
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Sinkkuketju

    no ei ruveta yleistämään muutaman paskan takia

     
     
  20. #100

    Vs: Sinkkuketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aku Näytä viesti
    no ei ruveta yleistämään muutaman paskan takia
    Kummasti ne paskaa täynnä olevat sattuu aina osumaan mun kohalle..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •