Sivu 25 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152122232425
Tulokset 481 - 494 / 494

Aihe: Sinkkuketju

  1. #481
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sanna Näytä viesti
    On toki tuttuja, muttaku ei jaksa. Hirvee vaiva. :P Ja tässä suhteessa on ollut niin hyvää seksiä, että vituttaa jo valmiiksi, että joutuu testaamaan jotain paskoja panoja, ennenkun natsaa. >.<
    Totta kyllä, tuskin osuu ekalla kohdalle.
    Tarvii sanoo et kyllä se oli se seksi mikä mut pysäytti emännän kohdalle. Vertailupohjaa rupesi oleen pienen valtion väkimäärän verran ja totesin että nyt on niin pieni mahdollisuus enää löytää parempi että nyt on parempi pitää kiinni.
    Onneksi natsas sitten muutenkin.

    e. Ja sun kannattaa sitte ainakin alle 30:set unohtaa vallan. Se on katsos niin että mitä vanhempi sonni sitä kovempi sarvi!

     
     
  2. #482
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    -
    Viimeksi muokannut Sanna; 04.10.16 kello 22:23.

     
     
  3. #483
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    No ei sit mitään
    Aijaa.

     
     
  4. #484
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sanna Näytä viesti
    Aijaa.
    Vanha sanonta "parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa"
    Tai ehkä ei sittenkään ?

     
     
  5. #485
    Höyryttelijä Sanna's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Vanha sanonta "parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa"
    Tai ehkä ei sittenkään ?
    No tuo kyllä pitää paikkansa.
    Viimeksi muokannut Sanna; 04.10.16 kello 22:11.

     
     
  6. #486
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    seksi/pano/rakasteluhommat on sellaisia jotta niistä tervejärkinen mies pysyy mahdollisimman kaukana, ne sotkee vaan pään...

    nikkarointi, autojen virittely tai moottoripyörien tuunaus on tervehenkistä ja kehittävää puuhaa jokaiselle sinkkumiehelle, siinä puuhastellessa ei edes sexi tule mieleen ja sitä paitti, todella kovat hemmot ei pane, paneminen on nössöjen hommaa...

     
     
  7. #487
    mulla on tässä kauhee dilemma, kun työkaveri (nainen tietty) jahdannu mua monta viikkoa ja kohta loppuu tekosyyt poikamiehellä että miksi pitäisi aina sanoa ei kun se on tulossa käymään. erehdyin kerran meinaan heikolla hetkellä sanomaan, että kyllä minäkin siitä tykkään. nytkin se tossa pommittaa viestillä, ja kohta varmaan tulee vastattua että tule vaan käymään. ei mua haittais että se on työkaveri, ellei oltais niin pienessä firmassa töissä. toimitilat on tyyliin 200m2, että väkisinkin ollaan kokoajan näköyhteydessä. se on sitten vittumaista jos ei natsaakkaan ja ollaan riidoissa kohta.

     
     
  8. #488
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Don't shit where you eat.

     
     
  9. #489
    Elämä on niin lyhyt,että ei kannata jarrutella. Mikään ei kaduta jälkeenpäin kuin hukattu tilaisuus.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #490
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    mulla on tässä kauhee dilemma, kun työkaveri (nainen tietty) jahdannu mua monta viikkoa ja kohta loppuu tekosyyt poikamiehellä että miksi pitäisi aina sanoa ei kun se on tulossa käymään. erehdyin kerran meinaan heikolla hetkellä sanomaan, että kyllä minäkin siitä tykkään. nytkin se tossa pommittaa viestillä, ja kohta varmaan tulee vastattua että tule vaan käymään. ei mua haittais että se on työkaveri, ellei oltais niin pienessä firmassa töissä. toimitilat on tyyliin 200m2, että väkisinkin ollaan kokoajan näköyhteydessä. se on sitten vittumaista jos ei natsaakkaan ja ollaan riidoissa kohta.
    Sääntö numero 1: Älä sekaannu työkaveriin
    Sääntö numero 2: Katso sääntö nro 1

    No okei mun duunissa on 3 pariskuntaa (eiku neljä), jotka on tavanneet työpaikalla ja onnellisesti kimpassa... Saman verran on sit niitä eronneita..
    Jos homma ei onnistu ja vaikkei riitaa tulisikaan, niin silti jotenkin kiusallinen tilanne varsinkin jos kaikki muutkin duunikaverit tietää tilanteen ??

    Nimim. Kokemusta on
    Viimeksi muokannut arskaxx; 23.04.16 kello 22:08.

     
     
  11. #491
    tätä on tullut mietittyä monelta kantilta, ja en oo oikein päässy kovin pitkälle. alanvaihto on paskana olevan polven takia edessä (nykyduunissa aika paljon jaloillaan olemista, ehkä 70% työajasta), mutta onko se taas sitten milloin. jos ei olisi asuntolainaa rasitteena, niin olisin varmaan jo lähtenyt opiskelemaan ja ottanut tuosta duunikaverista eukon itelleni. on tää ihmisen elämä välillä vaikeaa

     
     
  12. #492
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    mulla on tässä kauhee dilemma, kun työkaveri (nainen tietty) jahdannu mua monta viikkoa ja kohta loppuu tekosyyt poikamiehellä että miksi pitäisi aina sanoa ei kun se on tulossa käymään. erehdyin kerran meinaan heikolla hetkellä sanomaan, että kyllä minäkin siitä tykkään. nytkin se tossa pommittaa viestillä, ja kohta varmaan tulee vastattua että tule vaan käymään. ei mua haittais että se on työkaveri, ellei oltais niin pienessä firmassa töissä. toimitilat on tyyliin 200m2, että väkisinkin ollaan kokoajan näköyhteydessä. se on sitten vittumaista jos ei natsaakkaan ja ollaan riidoissa kohta.
    Vitostason liimautuja, VARO!
    Jo ite olisin samassa tilanteessa niin.....mitäs luulette? Syntinenhän olet jos et kiimaista auta.

     
     
  13. #493
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    tätä on tullut mietittyä monelta kantilta, ja en oo oikein päässy kovin pitkälle. alanvaihto on paskana olevan polven takia edessä (nykyduunissa aika paljon jaloillaan olemista, ehkä 70% työajasta), mutta onko se taas sitten milloin. jos ei olisi asuntolainaa rasitteena, niin olisin varmaan jo lähtenyt opiskelemaan ja ottanut tuosta duunikaverista eukon itelleni. on tää ihmisen elämä välillä vaikeaa
    Ai siis oot oikein harkinnut vakaviakin naisen suhteen. Anna nyt ihmeessä mennä. Paska katua tekemättömiä.

     
     
  14. #494
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Muistin mää oikeen et tällanenki lanka oli.
    Meitsikin ilmoittautuu nyt foorumin sinkkujaostoon. Yks 12 vuoden ajanjakso on ny elämässä takana ja tarttee ruveta kattoon eteenpäin uusin silmin.
    Viimenen vuos elämässä on ollu sellasta hullunmyllyä ettei saakeli mitään rajaa, eikä syy ole parisuhteen, vaan ihan kaiken muun. Tää ero tuli nyt vain pisteeksi iin päälle.
    Onneks kaikki näyttäis nyt menevän eteenpäin kohtuullisen hyvällä vauhdilla. Sunnuntaina ruvettiin asiaa puimaan, keskiviikkona tehtiin päätös ja tänään jo onnistuin saamaan uuden asunnon, ja vieläpä miellyttävän sellaisen. Joulun jälkeen pääsee kantamaan romut uuteen kämppään ja katselemaan asiaa jo vähän etäämpää.
    Eihän tämä mikään mieltä ylentävä tilanne ole ollut, ja aluksi kirpaisikin ihan helvetisti. Mutta jo parin päivän jälkeen päätöksestä olen täysin varma et tää oli ainoa oikea ratkaisu, molempien kannalta parhaaksi. Mut saapa nähdä viä, sit kait se kaikki oikeen realisoituu ku ensimmäistä yötä nukkuu uudessa asunnossa.

     
     
Sivu 25 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152122232425
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •