Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 92

Aihe: Apteekkariliitto barikadeilla

  1. #61
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sulo Näytä viesti
    Tänään apteekista VG:tä ostamassa, niin tuttu "täti" kertoi, ettei tota saa enää myydä esavukekäyttöön. Eli sana sähkö-/esavuke on pannassa kokonaan apteekeissa.
    No mie sain VeeGeet ja pari ruiskuu kyllä.
    Missä päin suomessa?

     
     
  2. #62
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    12

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Missä päin suomessa?
    Oulun naapurikunnassa. Lienee koko maassa nykyisin?

     
     
  3. #63
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Minä hain 1 ja 2ml ruiskuja ja kymmenen neulaa tänään ja ihan e-savuke käyttöön.Kysyin tuosta mahdollisesta "kiellosta"Apteekkarilta itseltä ja sanoi,jotta on tullut SUOSITUS ei siis mitään kieltoa eli joka Apteekki päättää itse myykö se vai ei.Uudenkaarlepyyn Apteekki myy myös e-savuke käyttöön kaikkea.

     
     
  4. #64
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    männä kesänä meikäläinen osti glyserolia saippuakuplien tekoa varten, ihan oikeesti
    en ollu silloin vielä sähkönortista kuullukkaan

     
     
  5. #65

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    En edelleenkään tajua, miksi mitään käyttötarkoitusta pitää kertoa tuotteelle, joka ei ole millään lailla luvan varainen. Eipä Tampereen apteekeissa minulta kyllä olla kysyttykään. Jos kysytään, niin nostatan metakan ja vaihdan apteekkia

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    En edelleenkään tajua, miksi mitään käyttötarkoitusta pitää kertoa tuotteelle, joka ei ole millään lailla luvan varainen. Eipä Tampereen apteekeissa minulta kyllä olla kysyttykään. Jos kysytään, niin nostatan metakan ja vaihdan apteekkia
    Juurikin näin ja täsmälleen. Metelin nostaisin, ei multa kaupassakaan kukaan kysy mihin maitoa tarvitsen. Ja kyselläänkö apteekissa buranan perään, ei.

     
     
  7. #67
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    on se kyllä kumma jos joutuu pipettejä ostaessa valehella ettei käytä e-savukkeeseen -_-

     
     
  8. #68
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    65

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Täällä Kekkoslovakiassa on joskus meno ihmeellisempää kuin Ameriikan ihmemaassa. Onhan näitä käyttötapoja useita mm. hyönteismyrkyn annosteluun tai kannabiksen piikitys. Kyllä itse ainakin aion pitää huolen siitä että farmaseutilla menee jauhot suuhun. Rujolla ulkonäöllä saa plussapisteitä ja saanti on varmempaa kuin ravitsemusliikkeessä.

     
     
  9. #69
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    e: :P

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    124

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Ite oon ja niin reilun näkönen pitkätukka (omakuva muuten tossa thumbnailissa), ettei oo paikallisessa apteekissa mitään kyselty, kun oon vaihtanu buranat ruiskuihin ja lääkepulloihin.

    eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

     
     
  11. #71

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Mä luulin, että Clapton se siinä huonokuntoisena irvistelee . Tolla naamalla saa kepeästi mitä vaan ja nopeasti !

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Tulin kanssa törmänneeksi tähän hauskaan ilmiöön, että mihis ruiskuja ja vg:tä, ettei vaan sähkötupakkaan.. Lupansin lykätä koko flindan glyseriiniä suoraan suoneen fimean hyväksymänä kerta-annoksena. Piti kävellä seuraavaan apteekkiin.

     
     
  13. #73
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Jos ois pokkaa nii sanois että "huumeisiin menee" . Sen verran pieni kylä että en kyllä kehtaa (sana leviää, paskaa niskaan), ku mummot katto tuimasti ku 1ml piikitöntä ruiskua ostin.

     
     
  14. #74
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    ^ Koitin tuota viimeksi kun olin ostamassa tarpeeksi pitkiä ja isoja neuloja jotta saisin 120 ml jääkaappikylmästä vg nesteestä otettua ilman että ruiskua tarvitsee tunkea pulloon.
    Ei mennyt läpi.. Kuulemma liian iso neula huumeiden piikitykseen, laiska kun olen niin tunnustin että askarteluun.. askarteluahan se näiden nesteiden kanssa on?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    ^ Koitin tuota viimeksi kun olin ostamassa tarpeeksi pitkiä ja isoja neuloja jotta saisin 120 ml jääkaappikylmästä vg nesteestä otettua ilman että ruiskua tarvitsee tunkea pulloon.
    Ei mennyt läpi.. Kuulemma liian iso neula huumeiden piikitykseen, laiska kun olen niin tunnustin että askarteluun.. askarteluahan se näiden nesteiden kanssa on?
    onhan se jonkunlaista näpertelyä aina ;P olisit sanonu että käytät semmosia aineita joka on paksua ja pitää saaha syvälle ja joista ei vielä oo kukaan kuullutkaan vitsi vitsi

     
     
  16. #76
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Kiitos vinkistä, ensi x sanonkin noin
    Btw. Apteekin täti selitti että näitä isoja neuloja ostaa pikkutytöt tehdäkseen lävistyksiä.
    No.. pikkutytöksi ei muut ole vielä luulleet ja läväreitten tekovehkeet on jo..

    On tämä Kekkoslovakia/Suomalia meininki vaan jotain ihan omaansa
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Kävin kanssa neulaa ja ruiskua ostamaan apteekkiin ja tyttönen kysyi, että mihin tarkoitukseen ostan... No askartelutarkoitukseen vastasin ja hän jatkoi tivaamista, notta tarkemmin pitäisi kertoa... Hetken aikaa vastailin samanlailla ja lopuksi sanoin, että huumeiden käyttöönkö pitäisi sanoa, että minulle sellaisen myisit, eikä silloinkaan myynyt... Loppujen lopuksi myönsin, että sähkötupakan tankkaukseen menee ja eikö likka lähtenyt hakemaan erilaisia neuloja näytille saman tien... hohhoijaa...

    Loppu kaneettina mainitsin maksaessani, että ettekös ole saaneet viestiä, että sähkötupakki tarkoitukseen ei saisi myydä neuloja ja ruiskuja, mutta myyjä ei vastannut kysymykseeni, vaan vaieten myönsi asian.

    Näin siis Tampereella
    Eij jaksa aina päivitellä...

     
     
  18. #78

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Sano että sulla on diabeetikko koira, ja tarttee piikittää . Tosin ei mulla ole mitään havaintoakaan käytetäänkö siihen mitään samantyyppistäkään neulaa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #79
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla


    Ainakin diabeetikko-ihmisiin käytetään niin pieniä neuloja, ettei niistä varmana mene mikään e-savukeneste läpi. Ihme että niistä ylipäätään menee mikään läpi, tai että niissä on mitään sisäistä reikää. Niin pieniä ovat ne neulat.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #80

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Pahus, täytyy munkin keksiä uusi selitys, jos neuloja tarttee hakea :P


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •