Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 92

Aihe: Apteekkariliitto barikadeilla

  1. #1
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Apteekkariliitto barikadeilla

    Noniin. Kävin eilen ostamassa ensimmäisen nistiruiskun. Helppoa se ei ollut :
    Apteekki nro 1. Marssin sisään ja kysyn tiskiltä oikein mukavan oloiselta tytöltä injektioneulaa. "-Ikävä kyllä meillä ei ole." Tässä tilanteessa paljastin että olisin tarvinut sähkötupakan täyttämiseen, ja siitä seurasi noin 15min keskustelu aiheesta. Kävi ilmi, että apteekkariliitolta on tullut 2.2.2012 virallinen kielto myydä apteekeista mitään mitä käytetään sähkötupakointiin. Kyseinen apteekkari tosin oli täysin puolellani, ja sanoi että jos heillä olisi ollut, niin toki hän minulle olisi myynyt johonkin muuhun tarkoitukseen näitä neuloja. Lopuksi neuvoi vielä läheisen toisen apteekin josta kuulemma löytyy ja kertoi muutaman syyn jolla niitä saa ostettua

    Apteekki nro 2. Marssin sisään ja etsin ensimmäisen vapaan apteekkarin. Pokkana alan selittämään pienoismallista jota rakennan ja nyt pitäisi alkaa maalaamaan. Tarvitsisin sellaista ruisku-neula-yhdistelmää jolla saisin sekoiteltua niitä pienenpieniä maalipurkkeja ja siis sekoiteltua niitä värejä. Tässäkin välissä täti kyseli tarkennuksia että mihin siinä sitä neulaa tarvitsen. Myöntyi kuitenkin ja lopulta marssin ulos apteekista tyytyväinen virne naamalla.

    Tämä vinkkinä kaikille jotka meinaatte vastedes ostaa neuloja, glyseriiniä, tms apteekista. Vastaisuudessa tullaan aina kysymään syy mihin sitä tarvitsette, ja jos ei pätevää syytä ole, tuotteet jää saamatta. Eläköön apteekkariliitto!!

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Kyllä ruiskuja saa helpomminkin kun tärisee pikkasen ja tuumaa mihin täti luulee sitä tarvitsevan
    Ei ole kyllä ikinä kysytty mihin tarvitsen kun olen ostellut.No kaippa näytän iihan narkkarilta.heh

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä GaryBang's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    53

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Samaan ilmiöön jouduin itse törmäämään juuri. Aiheesta enemmän toisaalla.
    Muttemmä näitä höyryttelyjä kummiskaan lopettais...

    Wismecit Geek Vapen tankeilla toimii kivasti.

     
     
  4. #4

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Noniin. Kävin eilen ostamassa ensimmäisen nistiruiskun. Helppoa se ei ollut :
    Apteekki nro 1. Marssin sisään ja kysyn tiskiltä oikein mukavan oloiselta tytöltä injektioneulaa. "-Ikävä kyllä meillä ei ole." Tässä tilanteessa paljastin että olisin tarvinut sähkötupakan täyttämiseen, ja siitä seurasi noin 15min keskustelu aiheesta. Kävi ilmi, että apteekkariliitolta on tullut 2.2.2012 virallinen kielto myydä apteekeista mitään mitä käytetään sähkötupakointiin. Kyseinen apteekkari tosin oli täysin puolellani, ja sanoi että jos heillä olisi ollut, niin toki hän minulle olisi myynyt johonkin muuhun tarkoitukseen näitä neuloja. Lopuksi neuvoi vielä läheisen toisen apteekin josta kuulemma löytyy ja kertoi muutaman syyn jolla niitä saa ostettua

    Apteekki nro 2. Marssin sisään ja etsin ensimmäisen vapaan apteekkarin. Pokkana alan selittämään pienoismallista jota rakennan ja nyt pitäisi alkaa maalaamaan. Tarvitsisin sellaista ruisku-neula-yhdistelmää jolla saisin sekoiteltua niitä pienenpieniä maalipurkkeja ja siis sekoiteltua niitä värejä. Tässäkin välissä täti kyseli tarkennuksia että mihin siinä sitä neulaa tarvitsen. Myöntyi kuitenkin ja lopulta marssin ulos apteekista tyytyväinen virne naamalla.

    Tämä vinkkinä kaikille jotka meinaatte vastedes ostaa neuloja, glyseriiniä, tms apteekista. Vastaisuudessa tullaan aina kysymään syy mihin sitä tarvitsette, ja jos ei pätevää syytä ole, tuotteet jää saamatta. Eläköön apteekkariliitto!!
    kyl sua on viety ku pientä possua,olisit pyytäny priviissorin paikalle ja sit apteekkarin.neulat ja ruiskut on VAPAATA KAUPPATAVARAA.ja joka helvetin apteekissa on neuloja vähä munaa tohon touhuun...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  5. #5
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Ostin glyserolia ja muutaman ruiski+neulasetin, kysyttiin mihin tarkoitukseen,vastasisn että olen niin allerginen että joudun itse tekemään shampoot ja saippuat itse, kun valmiista saan niin pahan ihottuman. Ja hyvin toimii.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #6

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Eipä tuo ole mitään uutta. Muutama vuosi sitten mulle ei haluttu myydä askorbiinihappoa koiralle. Kun ei apteekin virkailija ollut koskaan kuullutkaan että sitä koirille voisi tarvita. Jos olisin ostanut 10 kertaa kalliimman putelin nimellä C-vitamiini eläimille, homma olisi ollut kunnossa.

    No mä taidan noi neulat ja litkut tilata ulkomailta, niin ei tarvitse taas virkaintoisen apteekin virkailijan kanssa jankata.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Kyllä Lappeenrnnasta sai narkkivehkeet ostettua ilman sen kummempaa selittelyä.

    *Minä: Päivää, pitäisi saada injektio ruisku ja neuloja siihen? Onko niitä neuloja minkä kokoisena?

    *Apteekin tyttö: Juu, mihin tarkoitukseen tulossa?

    *Minä: Sähkö tupakan täyttämiseen tarvitsen enkä ole koskaan aikaisemmin moisia ostanut.

    *A t: Odotappas minä katson.

    Tyttö meni toiselle puolelle liikettä katsomaan vetolaatikostosta. ja huutaa sieltä, minkä kokoisen ruiskun ja neulan tarvitset, kun täällä on kahta kokoa?

    *Minä: Öö... Otan molemman kokoisia.

    Tässä vaiheessa oli jo muutama ihminen tullut taakseni jonottamaan. Pikkuisen katselivat pitkään kun kuulivat että ruiskuja oon oon ostamassa

    Se tyttö tuli siihen tiskille takas ja alkoi kyselemään sähkötupakasta, minä näytin hänelle. Kummasteli että ompas se iso (Siis se e-tupakki)

    Täytynee seuraavaksi käydä kysymässä PG:tä


     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    63

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Itse ajattelin käyttää ensi kerralla molekyyligastronomiaa.

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    minä: "iso ruisku tylpällä neulalla"
    apteekkari: "saako olla muuta?"


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    kinkkua sualaamassa....

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Millanen neula siihen btw on paras? Noi mitä sain on tommosella kiilakärjellä. Ja neula on niin vietävän pieni, puhdas vg ei mee läpi muutenku hampaat irvessä puristamalla ja sillonki tulee tippa / 5sek. Mut ei kai se paljoo isompi halkaisijaltaan voi olla et saa vanuun survottua...

     
     
  12. #12
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Suattaap olla että tässäki on maakuntakohtaisia eroja, ainakin täällä pk-seudulla ovat kuulemma tarkkoina tällasten "säädösten" kanssa...

     
     
  13. #13

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Eipä ole koskaan ruiskua ja neulaa ostaessani kysytty käyttötarkoitusta. Tälläkin viikolla kävin ostoksilla.

     
     
  14. #14

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Nistit saa puhtaita ruiskuja ja neuloja ilmaiseksi mutta sähkötupakoitsijalle ei edes myydä? Taitaa vähän apteekkareita vituttaa kun eivät pääse voittoja kääriin tästäkin ja nicoretet jne. on kohta historiaa

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Millanen neula siihen btw on paras? Noi mitä sain on tommosella kiilakärjellä. Ja neula on niin vietävän pieni, puhdas vg ei mee läpi muutenku hampaat irvessä puristamalla ja sillonki tulee tippa / 5sek. Mut ei kai se paljoo isompi halkaisijaltaan voi olla et saa vanuun survottua...
    Varovasti tuon kanssa, kannattaa hommata vähän paksumpi. Kerran yhtä tiukan neulan kanssa sain neulan pamahtamaan paineella irti ja ruiskullisen salmiakkia silmään. Kirveli kivasti.
    Sinisen neulan (olikohan 0,65mm) oon huomannut tähän asti parhaaksi, neste (50-50-VPG ainakin) tulee hyvin läpi, mutta ei revi cartoa rikki. Täyttö ei tippakorkin kautta onnistu, vaan sitä varten on paksumpi tylppä neula.

    Lahdessa sai eräästä apteekista jopa listan neulavaihtoehdoista, vaikka ihan sähkötupakkaa varten myönsin ostavani.

     
     
  16. #16

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Vaaleanpunainen/pinkki neula on hyvä tankkien täyttelyyn ja nesteiden sekoitteluun.

     
     
  17. #17
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnA-konda Näytä viesti
    Vaaleanpunainen/pinkki neula on hyvä tankkien täyttelyyn ja nesteiden sekoitteluun.
    tänään hain rouvalle "rasvojen" sekotteluun juuri noita pinkkejä neuloja ja ruiskuja ja kyllä täytyy sanoa et pikkasen oli kiusallinen olo ku muut asiakkaat kurkki olan yli koko ajan...
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  18. #18
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Juu ne pinkit neulat parhaat tökätä VG nesteetkin.Muistaa pitää neste lämpösessä ennen käyttöä sillä jos pakkasesta ottaa niin ei mene edes vesiletkun läpi

     
     
  19. #19

    Vs: Apteekkariliitto barikadeilla

    Missä näitä apteekkeja löytyy missä ei myydä perus lääkeruiskusettiä asiakkaalle. ?

    JOS APTEEKIN SETÄ TAI TÄTI KYSYY KÄYTTÖTARKOITUSTA, NIIN SE EI SILLE KUULU TIPPAAKAAN. Vastata voi vaikka, että tiedätte tasan kaikki käyttötarkoitukset näille, joten valitkaa sopiva.

    Olen noita ruiskuja ostanut useita, jo aikoja ennen sähkötupakkaa, eikä ikinä olla kysytty mitään käyttötarkoituksesta. Tyhmään kysymykseen kannattaa tietenkin vastata tyhmästi esim: tarvitsen ruiskuja lisätäkseni liisteriä tapettiin, jossa on ilmakupla ja haluan huomaamattoman jäljen tai lisätäkseni auton vetoniveleen öljyä

    Tuo on juuri sellainen asia missä hiljaista asiakasta kyykytetään huonon päivän johdosta, tiukka vastaus vaan, niin eivät kysele toiste tyhmiä. Käsittämätöntä, että kehtaavatkin kysellä moisia, ruisku on kuitenkin monelle ihan jokapväistä elämää, eikä puhuta silloin edes huumeista. Älkää nyt stana antako kassatätien hyppiä silmille, joku roti sentään asioihin, oli kyseessä sähkötupakka tai ei.

     
     
  20. #20

    Apteekkariliitto barikadeilla

    Nih, tanan lampaat

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •