Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Mister 510 ongelmia

  1. #1

    Mister 510 ongelmia

    En tiennyt mihin mun pitäisi kirjoittaa tämä kysymys joten jos kirjoitin väärään paikkaan pyydään anteeksi.

    Minulla on ongelmia saamaan wickaus toimimaan kunnolla mister510:n kanssa. Olisi kiva saada vähän neuvoja. Mihin asti uriin pitäisi minun pistää puuvillaa? Mä saan joko ihan hirveät dryhitit tai sitten floodaukset enkä ole vielä löytänyt sellaisen "täydellisen" setupin. Nesteenä käytän 66% vg:tä ja micro coili on 0.8 ohmia.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Kai tää tuonne hybridi-osioon kuuluisi, vaikkakaan hybridistä ei kyse olekaan. Mutta itse ajelen samaista atoa about 0,5 ohmilla, vg-pitoisilla nesteillä. Käytän 0.45 kanthalia, tykkään tehdä sellaisen äkäisen ja pikaisesti hehkuvan 5-6 kiepin coilin kohtailaisen isolla halkaisijalla (oliskohan toi 2,5mm, joka tapauksessa isompi kuin 2.0mm). Nestesyöttöä avaan yleensä millin pari ekan merkkiviivan ylitse. Pumpulista teen "höyhenen", eli levitän pumpulitupon ilmavaksi ja pyöritän siihen terävän kärjen jolloin saan sen sujautettua nätisti coilin läpi ja pumpuli tulee juuri sopivan tiukalle coilin sisälle. Pumpulista menee nesteuriin ohuet soirot, mutta en tuki nesteuria kokonaan vaan painan kostutetun pumpulin vaikka neulalla nesteuriin jolloin neste pääsee kulkemaan vastukselle paremmin. Soirot kuitenkin jelppaa floodaamisen kanssa, samoin se että dekin päälle levittää pumpulin siten että nesteen kulku ilmareiälle on blokattu.

     
     
  3. #3
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Vaikka tuoho Mister ketjuun olisi voinut kirjoittaa, siellä turistaan niin hybrideistä kuin viisisataakympistäkin...

    Mutta kirjoitetaan nyt kun kerran aloitin. Itse laitan pumpulit nesteurien puoliväliin asti. Laitteena on hybrid, mutta ilmeisesti ato on molemmissa tismalleen samanlainen. Sen olen huomannut esimerkiksi Kaiffariin verrattuna, että pumpulin määrän kanssa saa olla aika tarkkana. Noihin nesteuriin tulevat pumpulin päät kannattaa "harventaa" eli otat pieniä haituvia pumpulia pois. Aluksi ohennat vaikkat 1/4 paksuudesta ja kokeilet että toimiiko. Jos ei niin sitten seuraavalla kerralla ohennat vähän lisää. Tämä siis silloin jos tulee dryhitit. Jos pumpulit lyö ihan nesteurien pohjalle niin silloin neste ei pääse kunnolla kiertämään -> dryhit.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Uncle Johnny's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    140
    Ite 510:ssä asettelen hitusen kostutetut pumpulit kannelle nesteurien yläpuolelle niin, ettei pumpulia ole urissa mutta sitä on sitten tarpeeks estämään ilmareiälle vuodot, ja hienosti on toiminut 60/40 - 75/25 vg/pg-nesteillä kun ei vaan avaa nestesyöttöä liikaa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •