Sivu 11 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #201
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Kännykät

    Sib: joo hyvin pärjättiin ennen koko kännyköitä, hyvin pärjättiin ringolla ilman tekstiviestejä,
    ja vcrrällä ennen tallentavaa digiboxia, mutta mitäs niillä piuhoillakaan ko ilmanki pärjää..?
    Ja ei meän mettäkämpän vanhassa radiossa ole RCAata, saatikka ees 3.5mm sisääntuloa.
    Mutta kyllähän Mäkkaiveri keinot keksii... Hyvvee juissia kaikille ja kohta jussiaki!

     
     
  2. #202

    Vs: Kännykät

    *syvä huokaus* Kait mun tartteis jossain vaiheessa tän vanhan nokialaisen tilalle hankkia uusi kännykkä. Tähän saakka olen vältellyt noita älypuhelimia ja kosketusnäyttöisiä kuin ruttoa.

    Mä puhun puhelimessa ja paljon. Mulla on kavereita siellä sun täällä, nähdään harvemmin, soitellaan paljon. Joskus lähettelen tekstiviestejä. Mutta nippa nappa mun vanhat nakkisormet taipuu siihenkään.

    Nykyisessäkin kännyssä on jokin kameran tapainen. Yhtään kuvaa en ole sillä ottanut. Muutaman kerran vahingossa saanut kameran päälle. Eli kamera ei ole kovin tarpeellinen.

    Ehkä mä meen kattelemaan noita Doro senioripuhelimia


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #203
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Kännykät

    Mulla on sormissa volyymiä sen verran että peukalolla saa perusnäppäimet pohjaan
    kaikki kerralla, sillä mieki vierastin kosketusnäyttöjä, mutta hyvin sitä oppi tuollaki
    kirjotteleen.

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Kännykät

    Nokia 5530 käytössä ollu kohta 3 vuotta, ei varsinaisesti mitää pahaa sanottavaakaa ja hyvin oppi näpyttelee tolla kosketusnäytöllä. Ehkä kuitenkin ainut miinus mitä tosta vois antaa ihan perus käyttöö ajatellen että aika helposti naarmuuntuu ajan kanssa ja esim. välillä tuntuu että saa vähä voimalla painaa jotain kohtaa että ottas komennon vastaa.

     
     
  5. #205
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    Sib: joo hyvin pärjättiin ennen koko kännyköitä, hyvin pärjättiin ringolla ilman tekstiviestejä,
    ja vcrrällä ennen tallentavaa digiboxia, mutta mitäs niillä piuhoillakaan ko ilmanki pärjää..?
    Ja ei meän mettäkämpän vanhassa radiossa ole RCAata, saatikka ees 3.5mm sisääntuloa.
    Mutta kyllähän Mäkkaiveri keinot keksii... Hyvvee juissia kaikille ja kohta jussiaki!
    Tuskin siinä teidän mettäkämpän vanhassa radiossa on äänenlaatuakaan...

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  6. #206
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Kännykät

    no okei. älkää laittako n8sia, älkääkä fm-lähetintä, on siten kaikilla helepompaa

     
     
  7. #207

    Re: Kännykät

    Htc desire hd löytyy. Alkaa olee sen verran vanha paska jo, et kohta pitää varmaan vaihtaa

     
     
  8. #208
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Kännykät

    N9:n käyttikselle ilmestyi uusi päivitys
    Hyvin olen tällä pärjäillyt vaikka Lumia onkin ihan saman näköinen,
    ai niin tuo näyttö on jopa isompi tässä kuin Lumiassa kun siinä on
    ne 3 kiinteää näppäintä näytön ala reunassa

     
     
  9. #209

    Vs: Kännykät

    Oma uskollinen zte blade tipahti muutama viikko sitten lattialle ja tietenkin näyttöön tuli koko näytön levyinen halkeama. Aiemmin se on lennellyt monta kertaa ilman damagea, mutta nyt tuli kuitenkin hyvä syy ostaa uus luuri.

    Ajattelin, että pakko päästä kokeilemaan hehkutettua androidin MIUI rommia, joten tilaukseen meni Sony Ericsson Xperia Arc S. Perusteluina: kohtuuhintainen, riittävän hyvät ominaisuudet ja kamera sekä MIUI:n virallisesti tukema puhelin. Puhelimen saavuttua heti roottaus ja miui rom sisään.

    Nyt parin viikon käytön käytön jälkeen tuomio: itse puhelin on hyvä, mutta miui käyttis aivan mahtava. Ei tuu enää cyanogen modia ikävä, mikä oli bladessa käytössä. Todella viimeistelty android rom mukavalla käytettävyydellä ja muutenkin kaikki tarpeelliset ohjelmat suoraan "out of box". Suosittelen, jos vaan löytyy miui:n tukena android luuri.

    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...ypuhelin-musta
    http://en.miui.com
    http://www.rollemaa.org/arkisto/2011...vas-on-rajana/
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  10. #210
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kännykät

    Näpräilyyn jos on taipumusta niin näyttöjä(kin) saa halvalla Kiinasta ja ei todellakaan ole vaikea vaihtaa. Itse ostin näyttörikkoisen Huawein taannoin ja uusi kosketusnäyttö taisi maksaa 11€ posteineen... Tosin ensimmäinen tullut näyttö ei ottanut kosketuksia oikein mutta uusi tuli tilalle mukisematta ja nyt toimii.

     
     
  11. #211

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Näpräilyyn jos on taipumusta niin näyttöjä(kin) saa halvalla Kiinasta ja ei todellakaan ole vaikea vaihtaa. Itse ostin näyttörikkoisen Huawein taannoin ja uusi kosketusnäyttö taisi maksaa 11€ posteineen... Tosin ensimmäinen tullut näyttö ei ottanut kosketuksia oikein mutta uusi tuli tilalle mukisematta ja nyt toimii.
    Joo kyllä tuo blade on tarkotus ite korjata varapuhelimeksi. Ebay:stä näyttää löytyvän osat halvalla, kun itse näyttö on ehjänä ja ainoastaan se kosketuspaneeli on halki. http://www.ebay.co.uk/itm/ZTE-Blade-...#ht_2561wt_989
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  12. #212
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Kännykät

    Itellä ollut Samsung Galaxy S2 nyt kohta vuoden, ja pitää kyllä tyytyväinen olla. Varsinkin nyt ICS-päivityksen myötä puhelimen käytettävyys on huippuluokkaa, eikä töki! Tosin katse on jo tulevassa iPhonessa. Voi olla, että joutuu sen hankkimaan. Edellinen iPhoneni oli 3G, joka kyllä sekin oli oiva peli.

    Screenshotti "desktopista" nykysessä luurissa (vakio ROM sisällä):



    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  13. #213
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    Screenshotti "desktopista" nykysessä luurissa (vakio ROM sisällä):
    noin viikko sitten tullut päivitys N9, aikaisemmassa päivityksessä tuli jo nuo alikansiot aloitus-sivulle,
    ei tarvii pitkää listaa pyöritellä, viimeisimmässä päivityksessä tuli mm panoraamakamera

    Tässäkin saa kaappauksen kuvaruudulta N9

     
     
  14. #214

    Kännykät

    Täältä löytyy, näköjään, kommunikaattori ja joku muukin Nokia malli on tuo antenniliitäntä sitä luokkaa jotta siihen sopis 510 oikein hyvin Nyt joku pääkaupunkiseudun modaaja kerjuulle, niin saadaan Nokia höyrytin

    En siis käytä moisia, ovat jäänteitä. Toimivat kyllä, tai ainakin toimivia olivat siirtyessään eläkkeelle Saiskohan tommosesta kommunikaattorista oikein rahaakin nykyään?

     
     
  15. #215
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Kännykät

    ^Tuostahan voisi tulla hauskakin modi.
    Jos on mittojensa puolesta järkevä laitos, niin voisin ottaa työnalle.

    Edit. On tossa vielä 2 käyttämätöntä buusteria ja VV350, josta ajattelin sisukset laittaa kiertoon, kun on niin avuton kuori siinä..

     
     
  16. #216
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    68

    Vs: Kännykät

    Niin tippui sgs3 taskusta keittiössä istuessa. noin 50cm korkeudelta. näyttö yläkulmasta säröille. Eikait siinä. Korjaus teki 82€. Pelkäsin kalliimmaksi tulevan. Ihme juttu kuin sgs1 tippui sen miljoona kertaa eikä tullu mitään.


    Tuosta säästöstä nyt en menis takuuseen :-p

     
     
  17. #217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42

    Vs: Kännykät

    Huawei x5 löytyy taskusta ja hyvä on ollu. Kestää iskua ihan erilailla kun muut puhe-elimet on kestäny. Kuoret alkaa olla vaan aika hajalla/täynnä syviä naarmuja kun töissä tuppaa lenteleen asfaltilla tuo luuri

     
     
  18. #218
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Kännykät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Tuostahan voisi tulla hauskakin modi.
    Jos on mittojensa puolesta järkevä laitos, niin voisin ottaa työnalle.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Täältä löytyy, näköjään, kommunikaattori ja joku muukin Nokia malli on tuo antenniliitäntä sitä luokkaa jotta siihen sopis 510 oikein hyvin Nyt joku pääkaupunkiseudun modaaja kerjuulle, niin saadaan Nokia höyrytin
    Mikä ois hienompaa kun 3310HH ?
    Oispahan selkeesti suomalainen modi.

     
     
  19. #219
    Höyryttelijä Reddi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    94

    Vs: Kännykät

    Tällä hetkellä puhelut ja tsättäilyt hoidetaan valkoisella ZTE Bladella.

     
     
  20. #220
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    22

    Vs: Kännykät

    Desire HD meni kiertoon jo muutama kuukausi sitten, tilalle tuli Sonyn Xperia S, pirun tyytyväinen oon ollu luuriin. Akunkesto ICS-päivityksen myötä loistava, kamera on yllättvän hyvä ollakseen puhelinkamera ja mitäs nyt, ihan kivannäkönenki toi on.
    Enemmän tai vähemmän höyryn voimalla jo vuodesta 2012.
    Modit: Chinaray X & SIGELEI 100W
    Atot: RSST Pyrex & Onslaught #230
    Nesteet: WVS W#X, Copsa Jugo Diablo & Extreme One

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •