Sivu 109 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 95999105106107108109110111112113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,161 - 2,180 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2161
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Settings->Data usage->Wi-Fi ainakin OnePlussassa.
    Jotain sieltä näkyy, mutta tää Moto näyttää tuoreimmat tiedot väliltä 9.7.2017-6.8.2017 ja silloin mulla oli vielä wifi sallittu paikannuksessa kun silloin se ei kuluttanut paljoa virtaa

    Ohjelmakohtaisesti olen käynyt kaikkien oikeudet läpi ja turhat oikeudet olen kieltänyt??

    Joku softa, joka keräis tarkat tiedot wifin käytöstä olis hyvä

    Edit: Tää korjaantui itellään. Luuri vissiin bugitti, eikä tyhjentänyt vanhoja kulutustietoja kuten olis pitänyt aina latauksen jälkeen...
    Viimeksi muokannut arskaxx; 27.08.17 kello 22:07.

     
     
  2. #2162
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Kas, nythän löytyi ketju jossa vois kysäistä: Oukitek K3 ( https://www.e-ville.com/fi/3126-suom...e28c40cd0b729a )

    Ainakin vois kehuskella että tuossapa on 4 kameraa ( Nokia 8 on kai 3) ja 6000mah akku, näyttökin 5,5"
    Kuinka tärkeä esim tulevaisuudessa on NFC? ja kaksi kameroista on 2mp kaksi 13mp

     
     
  3. #2163
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Muuhun en ota kantaa mutta älä helvetissä e-villen ylihintoihin sorru.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  4. #2164
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Mielenkiintoista, kännykkä ilman akkua???

    https://techcrunch.com/2017/09/13/th...d-radio-waves/

     
     
  5. #2165
    Sonyn z3 simahti kamera viikko sitten. Tilattu kameran vaihto jospa se siitä lähtis tulille.
    Jos ei, niin sit pitäs ehkä jotain uutta alkaa tähyilemään.


     
     
  6. #2166
    Onko android oreossa jotain niin uutta ja mullistavaa, että kannattaisi jättää puhelin ostamatta johon sitä ei tule saamaan?

     
     
  7. #2167
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Sonyn z3 simahti kamera viikko sitten. Tilattu kameran vaihto jospa se siitä lähtis tulille.
    Jos ei, niin sit pitäs ehkä jotain uutta alkaa tähyilemään.
    Kameran vaihto ei auttanut.
    Jospa sitä alkais metsästämään uutta sonya.


     
     
  8. #2168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Kameran vaihto ei auttanut.
    Jospa sitä alkais metsästämään uutta sonya.
    XZ1 compact tuli tänään kätösiin. Nythän se hintakin on jo sopiva.
    Saa alkaa räpläämään muutakin kuin itteään.
    Viimeksi muokannut Zavuke; 11.01.18 kello 16:59.


     
     
  9. #2169
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    XZ1 compact tuli tänään kätösiin. Nythän se hintakin on jo sopiva.
    Saa alkaa räpläämään muutakin kuin itteään.
    Ihan kelpo peli ja mukavan kokoinen, ollut reilun kuukauden käytössä. Karvan vaille neljäsataa maksoi tuo riemu.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  10. #2170
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Mun ensimmäinen kännykkä oli Motorola Personal. Eka puhelin, jonka sai alle tonnilla (995) vuonna 1994

    Millaisia muilla???
    133504.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #2171
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Nokia 1161 ja vuosi taisi olla -96/-97. Ikää 8-9 vuotta. Silloin eka omassa luokassa joka sai puhelimen.
    Pari vuotta myöhemmin otettiin pois pariksi kuukaudeksi koska silloinen Radiolinja sekoili laskutuksen kanssa ja tuli 500mk lasku. Seuraava puhelin siitä olikin naapurilta saatu upouusi 8210 kunnes pukki toi 3310. 8210 oli silloin ihan tolkuttoman kallis ja ihmettelen vielä tänä päivänäkin miten naapurin ukko malttoi antaa sen minulle. Toki pieni luurihan se timpurin kädessä oli, mutta se että muksuja olin leikittämässä/vahtimassa muutamia kertoja ei kuitenkaan maksa noin kallista puhelinta.

    Siinä omaa puhelunhistoriaa, tota voisi jatkaa mutta ketäpä se kiinnostaa...

     
     
  12. #2172
    Nokia 5110 oli eka.
    Olihan se jotain aivan käsittämätöntä kun sai ekan oman kännykän.
    Sen jälkeen varmaan yli tusinan saman merkin puhelimia ollut. Pari viimeistä ollut Sony merkkiä.
    nokia-5110.jpg


     
     
  13. #2173
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Hommasin ekan kännykän vasta vuonna 2000. Punajuuren värinen Eriksson. Samaista merkkiä oli muutama muukin putkeen. Sellainen turkoosi läppämalli oli kiva, jonka mallia en kuollaksenikaan muista. Akut noista porsi harvinaisen nopeasti. Muistan vielä ajat, jolloin kännykkä oli statusesine. Se saatettiin nostaa julkisella paikalla korvalle, vaikkei kukaan edes soittanut Nykyään kännykät kuuluvat jo spurgujenkin vakiovarustukseen.

     
     
  14. #2174
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Eka kännykkä työn puolesta -94. Muistaakseni oli jonninmoinen Philips ja akunkesto huimaavat n. 4 tuntia.

     
     
  15. #2175
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Joku Panasonic ~1994. Paska oli

     
     
  16. #2176
    Ensimmäinen puhelin oli joku Motorolan jättiluuri ulos vedettävällä antennilla. Akku oli muistaakseni kaksi kertaa paksumpi kuin itse puhelin Ei voinut lähettää viestejä mutta pystyi vastaanottamaan ja muistaakseni noin kymmenelle numerolle muistitilaa.
    Ensimmäinen ''nykyaikainen''(siis silloin joskus) känny oli Nokian 5110. Tämä käytössä kunnes sain ostettua omilla rahoillani ensimmäisen oman puhelimen, 3310 matopelit ja kaikki. Space Impact <33
    Sen jälkeen ollut järkyttävä kasa lähinnä Nokian luureja mutta jokunen muukin muilta merkeiltä.
    Älyluurit kun joskus tulivat niin niitä on ollut kymmenisen kappaletta. Lähinnä kaikki ollut noin satasen perusluureja ja paskoja sellaisia lähinnä kavereiltanu lainattuja/saatuja tai kaljoihin vaihdettu. Nyt Sony Xperia e4G kohta pari vuotta käytössä ja pitäisi kohta varmaan puhelinta alkaa etsimään kun tuosta menee kohta takuu umpeen.

     
     
  17. #2177
    Ensimmäinen vehjes oli Saloran arp puhelin,joka ny ei kyl ollu kännykkä. Toisaalta kun olen radioharrastaja,niin samoille taajuuksille pääsi muillakin radioilähettimillä....
    Ensimmäinen puhelin joka jäi mieleen oli 880.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  18. #2178
    Ensimmäinen kosketus kännyköihin oli töissä, missä oli käytössä Mobira Talkman, se näppärä "kevyt" salkkumalli.
    Ekan oman kännykän ostin joskus 90-luvun alussa, mallia en muista, mutta Nokialainen se oli.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #2179
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Minulla on vasta toinen älypuhelin kierroksella. Ensimmäinen oli HTC Desire. Nykyisellään on iPhone 5 joka ollut julkistamisesta asti ja toimii vieläkin. Tässäkin asiassa olen myöhäisherännäinen. Puhelinta ei ole tarvetta vaihtaa kuin kalsareita.

     
     
  20. #2180
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mun eka kännykkä oli Ericssonin joku GF-mikälie jossa oli vaihdettava etulevy, vuonna -97 se tais olla. Makso muistaakseni jotain 1700, vai oliko jopa enemmän? Sen jälkeen on ollut Benefonia ja Siemenssiä ja vaikka mitä. Yhtään Nokiaa en ole omistanut.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •