Sivu 108 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 85898104105106107108109110111112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,141 - 2,160 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2141
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt löysin sentään 103 sivua käyttöohjeitakin netistä... Tämän puhelimen osto ei kylläkään tainnut olla aivan järkevää kun tässä on vain 1,5 ramia ja akku vain 2300mah. Ei oo huomispäivän puhelin. Mahtuu kyllä tällaisen paksun miehen isojen housujen etutaskuunkin kesällä 4,7 tuuman näytöllä mutta olisi kannattanut satsata enemmän rahaa ainakin ramin ja akkukapasiteetin takia varmaan... mutta se on nyt myöhäistä. Heräteostoksena ostin

     
     
  2. #2142
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    6.01 versio on mullakin mutta tässä Samsung A3:ssa tuo on jossain muualla piilossa. Sulla ilmeisesti Huawein puhelin?
    Moto G3, jossa melkein "puhdas" Android. Samsungi on muutellut Androidia omiin tarkoituksiinsa

     
     
  3. #2143
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Moto G3, jossa melkein "puhdas" Android. Samsungi on muutellut Androidia omiin tarkoituksiinsa
    Niissä uusissa Nokian Android-puhelimissakin on puhdas Android. Totuin tähän (LG) Nexus 5:ssa ja nyt kun vaihdoin Huawei P9 Liteen, jossa valmistajan oma versio Androidista, niin mielestäni käytön sujuvuus ei ole N5:n tasolla. Jos/kun uusien Noksujen mainospuheisiin on luottamista, niin lupailevat myös jopa kuukausittaisia (turva- yms) päivityksiä ja tämä on mielestäni toteutuessan toinen iso valtti.

     
     
  4. #2144
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Niissä uusissa Nokian Android-puhelimissakin on puhdas Android. Totuin tähän (LG) Nexus 5:ssa ja nyt kun vaihdoin Huawei P9 Liteen, jossa valmistajan oma versio Androidista, niin mielestäni käytön sujuvuus ei ole N5:n tasolla. Jos/kun uusien Noksujen mainospuheisiin on luottamista, niin lupailevat myös jopa kuukausittaisia (turva- yms) päivityksiä ja tämä on mielestäni toteutuessan toinen iso valtti.
    Saattaa olla et seuraavaksi ostan ensimmäisen Nokia merkkisen puhelimeni, juurikin tuon puhtaan Androidin ja luvattujen päivitysten takia
    Nokia 6 siis kiinnostaa, mut katellaan nyt, tää Moto kumminkin pelittää vielä hyvin....

     
     
  5. #2145
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    6.01 versio on mullakin mutta tässä Samsung A3:ssa tuo on jossain muualla piilossa. Sulla ilmeisesti Huawein puhelin?
    Samsung S6, Android 6.01: Asetukset - Google - Tietoturva
    Viimeksi muokannut Mimoza; 03.03.17 kello 08:37. Syy: Liikaa lainauksia...

     
     
  6. #2146
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kiitos Mimoza!!! Sieltä se löytyi!

     
     
  7. #2147
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kiitos Mimoza!!! Sieltä se löytyi!
    Kumma, ettei mun ohjeella löytynyt, vaikka oli ihan sama?

     
     
  8. #2148
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kumma, ettei mun ohjeella löytynyt, vaikka oli ihan sama?
    Mulle varmaan pitää takoa sama asia kahteen kertaan ennenkuin tajuan...

     
     
  9. #2149
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla alkaa olla jo ikää ja paljon harmaita aivosoluja vissiin... Ja voin sanoa että tosi vaikeaa on opettaa älykännyköitä ja tietokoneita mun about 70 vuotiaille vanhemmille jotka ei oo mua paljon enemmän kuin 20 vuotta vanhempia...

     
     
  10. #2150
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Ei kai se ole oppimiskyvystä kiinni, he on tulleet toimeen ilman tietokoneita jne. on enemmänkin oppimishalusta.
    Itselläni on vähän samaa, vaikka nuorena miehenä olin tietokoneista kiinnostunut nyt ottaa aikaa vaikkapa koneen kopan avaaminen, ostin pöytäkoneeseen lisää muistia ja se lojui laatikossa varmaan viikon ja sitten niitä piti asetella erilaisiin asennuksiin että alkoivat toimia yhdessä, siis uudet ja vanhat kammat, vielä pitäisi paikantaa kovan äänen lähde, joko tuulettimet (hiljeni hiukan kun putsasin konen) tai joki kovalevy on aikansa lopussa

     
     
  11. #2151
    Tässähän on jo reipas sata sivua, miksi omppu vehkeet on hyviä. Hyvin palvelleen 4s, tilalle/rinnalle on nyt saatu 5s!
    Vieläkin on kakkonen ja 3:nen iskussa, ei niillä kyllä mitään ohjelmallisesti tehdä mutta toimivat.
    Näitä uusia, kutonen ja seiska en kyllä osta, hinta on posketon!

     
     
  12. #2152
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla alkaa olla jo ikää ja paljon harmaita aivosoluja vissiin... Ja voin sanoa että tosi vaikeaa on opettaa älykännyköitä ja tietokoneita mun about 70 vuotiaille vanhemmille jotka ei oo mua paljon enemmän kuin 20 vuotta vanhempia...
    Mä vedän osa-aikatyönä tietokonekursseja yli 50-vuotiaille, siitä oppii tietynlaisen lähestymistavan
    Ja opetin mun äitiä (s. 1945) käyttämään puhelinta ja tablettia, ennenkun viimesin aivoinfarkti vei melkein koko näön.

     
     
  13. #2153
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ei kai se ole oppimiskyvystä kiinni, he on tulleet toimeen ilman tietokoneita jne. on enemmänkin oppimishalusta.
    Itselläni on vähän samaa, vaikka nuorena miehenä olin tietokoneista kiinnostunut nyt ottaa aikaa vaikkapa koneen kopan avaaminen, ostin pöytäkoneeseen lisää muistia ja se lojui laatikossa varmaan viikon ja sitten niitä piti asetella erilaisiin asennuksiin että alkoivat toimia yhdessä, siis uudet ja vanhat kammat, vielä pitäisi paikantaa kovan äänen lähde, joko tuulettimet (hiljeni hiukan kun putsasin konen) tai joki kovalevy on aikansa lopussa
    Totta tuo oppimishalu nimeomaan. Ja varmaan pitää olla se oikeanlainen lähestymistapa kuten Mimoza esitti :-) Minullakin tuo oppimishalu on vähentynyt ja taidot ruostuneet sen jälkeen kun kaveri kuoli keuhkosyöpään jo vuosia sitten. Nyt ei ole ketään kaveria jonka kanssa pähkäilisin älykännyköitä eikä tietokoneita enää jota silloin tuli hänen kanssaan harrasteltua useinkin.

     
     
  14. #2154
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Alkoi SGS3LTE näyttämään lopun merkkejä. Mikäs olisi bueno seuraaja? Täytyypi löytyä helppo roottaus ja vaihdettava akku koska minä en maksa sen vaihdattamisesta. Ei saa olla ZTE tai HTC.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  15. #2155
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Nykypäivänä on käytännössä mahdotonta löytää puhelin jossa akun saa vaihdettua itse. Tai no, saahan sen vaihdettua itse kun jaksaa repiä puhelimen auki, mutta takuu siinä menee.

    LG:llä on joitain nevöhöörd-malleja mutta eri asia onko niistä mihinkään.

     
     
  16. #2156
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Alkoi SGS3LTE näyttämään lopun merkkejä. Mikäs olisi bueno seuraaja? Täytyypi löytyä helppo roottaus ja vaihdettava akku koska minä en maksa sen vaihdattamisesta. Ei saa olla ZTE tai HTC.
    Tuossa maikkarin jutussa muutama... Haluatko vaihtaa akun? 5 älypuhelinta, joissa se on vielä mahdollista - Lifestyle - MTV.fi

     
     
  17. #2157
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Sonyn vekottimet muuten voitti Barcelonassa parhaan älyluurin ja laitteen palkinnot.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #2158
    Käyttääkö kukaan noita akunsäästö sovelluksia? Esim greenify. Onko mitään hyötyä?

     
     
  19. #2159
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Miten saa Androidissa selville mikä käyttää Wifiä, vaikka se on kytketty pois päältä ???
    Olen vielä sijaintiasetuksissakin laittanut, et käytetään vain gps:ää paikannukseen. Akun käyttöä kun seuraa, niin wifi komeilee silti ykkösenä virrankulutuksessa

     
     
  20. #2160
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Miten saa Androidissa selville mikä käyttää Wifiä, vaikka se on kytketty pois päältä ???
    Olen vielä sijaintiasetuksissakin laittanut, et käytetään vain gps:ää paikannukseen. Akun käyttöä kun seuraa, niin wifi komeilee silti ykkösenä virrankulutuksessa
    Settings->Data usage->Wi-Fi ainakin OnePlussassa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •