Sivu 106 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696102103104105106107108109110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,101 - 2,120 / 2302

Aihe: Kännykät

  1. #2101
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vaan oli turun skanssissa niin mahtava naispuolinen myyjä että asensi ilmaiseki mulle uuteen kännykkään panssarilasin ja laittoi kortit sisään ja katsoi että puhelin lähti toimimaan. Sanoi että yleensä ottavat rahaa palvelusta mutta hän ei ottanut. Kiitin kovasti ja sanoin että tällaista palvelua en ole vuosiin nähnytkään! Ensi kerralla kun käyn sielläpäin niin vien ruusun hänelle. Mahtavaa saada täyttä ja mukavaa palvelua nykyään!
    3953627E00000578-3846932-image-a-1_1476784160737.jpg?

     
     
  2. #2102
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Oli niin nätti nainen että tuskin mua halus

     
     
  3. #2103
    Niin mieki omasta emännästä ajattelin. Mut kuinkas kävikään...

     
     
  4. #2104
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ennen oli mulla painoa jo 100kg ja tupakin jättämisen jälkeen painoa on tullut 20kg lisää... Siinä saa olla aika ihrasta tykkäävä nainen jos mut haluaa!

     
     
  5. #2105
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Oli niin nätti nainen että tuskin mua halus
    Ruusun jälkeen voi olla eri juttu

    Ettei ihan OT:ksi mee, niin ekasta Huaweista kärähti latausportti ja toiseen tuli ongelma et puhelut/tekstarit ei tullu mulle perille, vaikka kenttää oli ja muutenkin näytti yhteys olevan kunnossa

     
     
  6. #2106
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ehkäpä myyjä oli tyytyväinen siihen kun en kiukutellut hajonneesta puhelimesta..? Siis sehän ei koskaan ole myyjän vika jos puhelin hajoaa ja siksi en yhtään kyllä kiukutellut

     
     
  7. #2107
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jaa... No nyt mulla on samsung A3... ja kohta varmaan kuuluu että se on ihan paska..? Vaan en kyllä suostu laittamaan isoja rahoja älykännykkään kun tosi harvoin kännyllä edes netissä käyn. Navigaattorina käytän mielellään kuitenkin.

     
     
  8. #2108
    Höyrykonkari Darth vape's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    DS-1 Orbital Battle Station
    Viestit
    126
    Noniin nyt puhelin-ekspertit sanokaapas mulle että mikä puhe elin ois hyvä 100-200€ väliltä.

    Kriteerit:

    -ANDROID JÄRJESTELMÄLLÄ.
    -hyvä kamera
    -kestää pientä koheltamista.
    -Kosketus näyttö

    Puhelinta käytetään vain soitto/tekstareihin ja välillä kuvien räpsimiseen. Joten kaikki nuo inttervepsit ja numeroGeet on ihan yhdentekevää.

    Täl hetkel oon katellu samsungeita ja huaweita..

     
     
  9. #2109
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mä ottaisin Sony XA:n. Enemmän rammia ku 2016 A3:ssa ja laadukkaampi ku J5.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #2110
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Olen ollut todella tyytyväinen nykyiseen Moto 3g puhelimeeni. Melko varmaan ostaisin Moto 4G:n seuraavaksi. Tosin menee yli budjetin eli n. 220€ Elisalla, jostain saa varmaan halvemmallakin?

    Edit: Tuo mainittu Sony XA vaikuttaa mielenkiintoiselta

     
     
  11. #2111
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Eipä tuossa XA:ssa oikein muuta vikaa ole kuin surkean kokoinen akku ja sen kestoa tuo vanhalla 28nm valmistusprosessilla tehty järjestelmäpiiri ei auta. Näytön resoluutiokin nykypäivälle vähän tuhnu mutta ei kai se niin vakavaa.
    "Harmi" että olet juuri nyt sitä luuria ostamassa, 2017 versio A3:sta olisi aika täydellinen mutta ei kyllä sen nykyisellä hinnalla. Menee ainakin puoli vuotta että se hinta on järkevällä tasolla.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  12. #2112
    Höyrykonkari Darth vape's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    DS-1 Orbital Battle Station
    Viestit
    126

     
     
  13. #2113
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    ---Puhelinta käytetään vain soitto/tekstareihin ja välillä kuvien räpsimiseen.---
    Tuo nyt tuskin paljon vaati rammia tai näytön pikseleitä...

    Mutta asiaan: Honor 7 on ollut työluurina nyt reilut puoli vuotta, ja ensimmäiseen Androidiin olen kyllä tyytyväinen. Ainoa isompi vika vain ettei ole Windows

     
     
  14. #2114
    Höyrykonkari Darth vape's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Sijainti
    DS-1 Orbital Battle Station
    Viestit
    126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taski63 Näytä viesti
    Tuo nyt tuskin paljon vaati rammia tai näytön pikseleitä...

    Mutta asiaan: Honor 7 on ollut työluurina nyt reilut puoli vuotta, ja ensimmäiseen Androidiin olen kyllä tyytyväinen. Ainoa isompi vika vain ettei ole Windows
    Juu. Honor 7 on täl hetkel tähtäimessä. Nyt vertailen samanlaisiin että missä paras hintalaatusuhde. Täl hetkel honor 7 on ylivoimasesti hintalaatusuhteeltaan toisiin verrattuna parempi.
    En oikein uskalla noita gearbestin kiinan puhelimia tilailla kun niistä ei tiedä.. Itellä on ollu tosiaan aina vaan niitä nokialaisia niin kiva ois vaihdella ja kokeilla muitakin.

     
     
  15. #2115
    Nokia skeida kasojen jälkeen olen ollut tosi tyytyväinen Oukitel K6000 Pro:hon, akku kestää normi käytössä noin puoltoistaviikkoa (6000mAh) , puhdas android kutonen ilman mitään valmistajan kikkareita ja tukeva kuin mikä,
    kerran putosi vajaasta metristä kivilattialle ja ei mitään vaikka olin ihan sata varma että meni näyttö.

    Juu ja tuli Gearbestin EU varastolta.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  16. #2116
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Mulla on ollu Honor 7 reilun vuoden, tai oikeastaan niitä on ollu kaksi ku ensimmäinen tippui vessanpönttöön... Mut hyvä puhelin, ainut vika on että ku käyttää kahta sim-korttia niin ei voi laittaa muistikorttia. Ja kun toiseen sim-korttiin tulee puhelu samaan aikaan kun puhut toisella niin soittaja ei tiedä että puhelin on varattu ja luulee että jätät vastaamatta, sekä kuuluu koputusääni koko sen soiton ajan. Pikkuvikoja mutta ärsyttäviä, toki jos ei tarvitse kahta sim-korttia niin ei ole noita ongelmia...

    Kamera on hyvä ja akku kestää minun käytössä päivän, tallennustilaa sais vaan olla enemmän. Mutta onneksi on pilvipalvelut... Seuraavaksi aattelin hommata Huawein Mate 9 Pron kunhan vähän halventuvat, lähinnä kameran ja sen tallennustilan takia...

     
     
  17. #2117
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Tohon käyttöön Honor 7 lite on käypä vaihtoehto, jos kiinasta alkaa tilailemaan niin vaikka Xiaomi Redmi 3S
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  18. #2118
    Tervakeuhko Mattero's Avatar

    Liittynyt
    02/2017
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    3
    Olikohan syyskuulla 2015 kun Samsungin S4 pukkas näkymättömän toimintasavun pihalle, reippahan vuoden vanhana. Verkkokaupan kautta vauhtimutka ja sieltä tarttui mukaan Honor 6, jolla näppäilen edelleen.

    Loistava puhelin, ilman suojakuorta tuntuu todella heiveröiseltä mutta puhelimen rauta yllättää. Kamera myös yllättää kun riittävästi valoa.

    Kunhan tämä leviää joskus, niin Honor aikas suurella todennäköisyydellä tuloo tilalle. 7, 7 lite, 8, 8 lite.. aika näyttää.

     
     
  19. #2119
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Saaks täällä kysellä ja ihmetellä älykännyköiden sovelluksista? Vai onkohan jossain täällä oma ketju niille? Mä olen tumpula näiden koneiden kanssa ja olis kysyttävää ainakin sovelluksesta.

     
     
  20. #2120
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Ei se nyt väärinkään ole täällä kysellä. Vaikea kuvitella, että täältä pelkille sovelluksille tarpeeksi höpinää erilliseksi ketjuksi riittäisi.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •