Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 62

Aihe: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

  1. #21

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Mitkäs näistä nesteistä muka kalliita? :-[ kaikki kumminkin halvempaa ku tupakointi :
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Freedomsmoken nesteistä olen itse pitänyt. (Cherry Cola, Banana) Tosin taas Espresso on aika karseeta, ois pitänyt varmaan jotain Capucchinoa valkata.

    Taas Pink Spot Caramel Frappe on melko paskaa. Outoa koska Pink Spotin nesteitä pidetään jonain jumalan lahjana. Velholta ton tilasin, ehkä sitten vanhentunut tai jotain. Haisee kyllä hyvältä, mutta höyry maistuu jollekin eltaantuneelta suklaalta. Vähänkuin mullalta. Kerran sain ton jotenkin maistumaan hyvältä, tiedä sitten pulloa olen kyllä ravistellut ja tuuletellut mutta ei tunnu maku paranevan.

    Wizard Mix Vanilla (Kiinan halpis nesteitä), muuten ihan jees mutku 24 mg PG käy kurkkuu vähän turhan paljon. Maistuu vähän glögiltä tmv.

    Toscanamallista tilasin kuukausia sitten mentholpaketin jossa 10x10ml pulloja eri menthol ja minttumakuja ja kaikki on ihan höyryteltäviä ellei jopa hyviä. Hintaa noilla oli silloin reilu parikymppiä.

    Eli kaikenkaikkiaan niin hinta ei aina kerro laadusta tai ainakaan mausta.

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    24

    Re: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Itse olen myös suhteuttanut asian siihen rahankäyttöön mitä analogisilla meni, eli muutama euro "parempiin" nesteisiin ei tunnu missään, etenkin kun aloituspaketin mukana tilaamani Dekangin peruslitku hävisi kuus-nolla mille tahansa toisessa höyryttelyelämäni tilaussatsissa tulleisiin premium-nesteisiin verrattuna. Jos voi kerran tästäkin oikeasti nauttia, niin miksi tyytyä bulkkikuraan?
    Mennäänkö takapakkia vai vejetäänkö etupakkia?

     
     
  4. #24

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Itse en ole ees päässy vielä kalliita kokeilemaan. Dekanging ja @37 nesteillä ollaan menty. Suosikiksi on noussut Dekanging eri hedelmä maut, varsinkin Pineapple eikä se Vanillakaan pahaa oo vaikka ei hirveesti vanilijaa muistutakkaan. Isoin virhe mitä alussa tein oli, että tilasin kaikki nesteet 24mg. Nehän oli sitten aivan liian ärjyjä. Kovasti olen himoinnut libertyltä noita Vermillon River nesteitä, mutta vielä en ole raaskinut tilata.

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Tilattu 220ml nestettä kokeiluun: http://www.liquido.pl/, hinta 47 euroo postikuluineen. Halpaa on. Maku ja toimitusnopeus selviää lähipäivinä.
    Itse olen kyllä sitä mieltä et tuo hinta suhteessa makuun ei kerro kyllä yhtään mitään. Ns. kalliimmista laatunesteistä on löytyny ihan yhtä paljon paskanmakusia kuin hapiksistakin. Näähän on niin makuasioita ja loputonta kokeilua. Laadustahan emme voi tietää muuta kuin sen mitä myyjä/valmistaja kertoo. Toki jos lujasti uskoo et esim. että VR:t, FSUSA:t yms. on hyviä niin sitten ne on. ( Jotkut kieltämättä on).

     
     
  6. #26
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Ei se hinta aina sitä kerro mikä sattuu omaan suuhun, PSV:n Blu spot on kieponu kaapissa vissiin kuukauden eikä meinaa loppua millään... Sama homma VR sitruuna räjähdys, ei uponnut sitten niin millään, vielä vähemmin hard lemonade. Mutta tulipahan testattua.

     
     
  7. #27
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Olen suhteellisen tyytyväinen joihinkin joyetechin litkuihin jotka on peleonilt about 7 ja puoli euroa 30ml ja aina välillä otan kokeeksi jotain noita hypetettyjä brändäily nesteitä joissa on kalliimpi hintalappu.

    En aio supportoida sen enempää tätä ilmiselvää litkujen brändäily kilpailua.

     
     
  8. #28
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Itse pidän premium nesteistä ja olen iloinen että niitäkin voi saada edullisesti.
    Tässä hyvä esimerkki:

    Pink Spot Vapors (esim. Libertyltä) = 120 ml valmiiksi sekoitettuna 73,50 €
    Pink Spot Vapors tiiviste 4 * 5 ml + 100 ml Inawera VPG pohja = 120 ml samaa tavaraa itse sekoitettuna 21.95 €

    DISCLAIMER: Mahdollisia postikuluja, kanta-asiakaspisteitä tai alennuskoodeja ei ole huomioitu laskelmassa, joten se on vain suuntaa antava.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    VR sitruuna räjähdys, ei uponnut sitten niin millään, vielä vähemmin hard lemonade. Mutta tulipahan testattua.
    Sama täällä, on tossa kasassa varmaan pari muutakin "premiumia".. Bargainvaporin halpikset kelpaa oikein hyvin

    Ps. se greippi ei sitten maistu greipille vaan enemmän imo sekamarjalle mutta hyvin höyryää silti

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    ^Jos grapea meinaat, niin se on rypäle; grape fruit on greippi.

     
     
  11. #31
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Samaa mieltä monien kanssa siitä että ei se hinta tunnu kertovan maun hyvyydestä juuri mitään. Siksi sekoitan itse, lähinnä Libertyn ja Healthcabinin makutiivisteistä. Mulle kun on myös aika tarkaksi muodostunut noi pohjat; kotona 80% VG @ 5mg nic, reissussa 15mg ja talvella 70% PG. Vermillion Riverit jäi kaappiin.

    Esim Libertyn Rich Pipe on aivan mainio. Ja Healthcabinin Chestnut. Libertyn kaneli oli myös kanelifanille unelma, mutta se on yleensä Libertyltä loppu. HC:n kaneli puolestaan aika hirveä, eikä lainkaan kanelin makuinen. Kookos on toinen jossa on huikeita eroja. Löytyispä jostain Totally Wickedin kookoksen maku kivemmilla postimaksuilla.

    Ja Libertyn Black Fire, mainio iskevyys, toimii jonkun makeamman kanssa upeasti.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Jos grapea meinaat, niin se on rypäle; grape fruit on greippi.
    Huppista joo, meni vähän sekasin

     
     
  13. #33
    vähän myöhänen vastaus mutta varmaan ihmiset vielä lukee tätä keskustelua..
    no mun mielestä jos voin vapotella alle kahella eurolla Valeota (saksalaista) pullon tai kymmenkertasella hinnalla Haloa (amerikkalaista) niin valitsen joka kerta Valeon.. se juju on vaan siinä että löytää suosikkimakunsa, mulla se on mentoli tupakka (ice tobacco) täältä

    t. tyytyväinen asiakas :P

     
     
  14. #34
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Mulle on aina hieman ollut epäselvää mitä oikein on premium nesteet ja mitä ihmettä on HE-laitteet.
    No muutamien halpanestekokeilujen jälkeen totesin että on halvempaa ostaa vähän kalliimpia nesteitä.
    20€/30ml pullo ei mun mielestä ole vielä mitenkään kallista, ellei vertaa itsetehtyihin nesteisiin. Jos joku on mun nestearvosteluja lukenut, niin olen laittanut sinne hinnan /10ml. Kun mulle ei nestettä mene vielä niin paljon, että noilla hinnoilla oltaisiin röökiaskin hinnoissa, niin halvempaa se siihen verrattuna on. Eikä rahan säästö ollut se juttu miksi röökaamisen tähän vaihdoin.
    Noi kaikkein halvimmat nesteet ei useimmiten maistu sille mille pitäisi, ne ei välttämättä kestä tehoja, tai niissä on makuvaihtoehdot omaan makuun huonoja. En ole hirveästä kiinnostunut pelkän mansikan mausta, mutta joissain nesteissä se menee. Noi muka kalliit nesteet mitä olen tilannut on ollut todella suurella prosentilla erittäin hyviä ja maistuneet sille mille kuuluu. Totaalisia huteja on tullut vain yksi ja pari sellaista mitä ei ollut niin hyviä kuin kuvittelin, tosin maistuivat kyllä sille mitä lupaavat.

    Sehän on vaan hienoa, jos joku löytää hyvät nesteet sieltä halvimpien nesteiden joukosta. Itse en yksinkertaisesti jaksa nähdä sitä vaivaa. Helpompi tilata suhteellisen varmoja nakkeja, vaikka ne maksaa muutaman euron enemmän. En tietenkään tilaa mitään homejuuston makuisia nesteitä, koska ne on premiumia ja odota että yhtäkkiä tykkään homejuustosta (esimerkki kärjistetty).
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä wapes's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94
    Itselläni on semmonen makuaisti että mitä yksinkertaisempi sen parempi joten sen takia oon ollut suuri capellan ystävä ja muitakin halpoja nesteitä tullut höyryteltyä. Monia premium nesteitä on maistettu mutta omaan suuhun on liian vahvoja makuja, tulee ällötys todella nopeesti.

     
     
  16. #36
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Itse olen n. vuoden verran höyrynnyt vain yhden maun laimeita makuja. Itselle sopii parhaiten, joten DIY sopii itselle parhaiten. Vielä kun vg-pitoinen ja pumpulit aiheuttavat erilaisia oireita on valinta helppo. Aiemmin tulikin testailtua kaikkea mahdollista mutta näillä omilla pärjäilee parhaiten.

     
     
  17. #37
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Halvimillaan löytäny haloa 30ml/15€ nii ei oo niin kallistakaan. Ja kyllä näitä muitakin ns premium nesteitä löytää kohtuu hintaan esim HOL 60ml/27€. Et mielummin tilaan itte parempaa laatua vaikka se ei täysin natsais omaan suuhun lopulta. On nii monta kertaa tullu tilattua sellaista kuraa et itku meinannu tulla. Toki huomannu et mitä pitempää höyrynnyt sitä enemmän haluaa kohti täydellisiä kumpupilviä

     
     
  18. #38
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 08:08.

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Itellä menee capellan, flavor westin ja TPA:n yksinkertaiset hedelmänmakuiset diy-nesteet ja melkeinpä päivittäin about milli tai alle jotain kalliimpaa ns jälkiruokamakua näistä suosikit tullu mr goodvapelta muutamat ja space jamilta venus

    Aluks menin niitten kalliimpien kanssa mutta DIY tulee sen verran halvemmaksi ja löytäny jo niin monia tiivareita jotka on tosi hyviä niin kalliimmat sit sopii herkutteluhetkiin, joita tulee siis kuitenkin päivittäin pitää vaan koittaa olla kalliimpiin kyllästymättä joten sen takia en koko päivää niitä halua höyrytellä

     
     
  20. #40
    Ihan sama onko premiumia vai pirkkaa, kunhan on hyvää. Mulla on kohtalaisen tiukat preferenssit liemille: 2,5€/10ml valmista maksimihinta, max VG ja muovipullossa. Jos jokin noista jää täyttymättä niin jätän yksinkertaisesti ostamatta: perse ei kestä liian korkeaa hintaa, naama liian korkeaa PG-pitoisuutta ja hermot lasipipettipulloja.

    Siksipä en juurikaan tutustu näihin "premium" jenkkinesteisiin, vaan läträän tiivareiden kanssa.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •