Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 62

Aihe: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15

    Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Eli tömmönen tuli mieleen kun lueskelin ostopaikoista ja nesteiden hinnoista et kuinka moni pitää laadukkaista ja hiukka kalliimmista kuin halvoista mutta ei niin laadukkaista.itse suostun mielellään maksaan muuteman euron enemmän hyvästä eli pidän laatua ykkösenä ! Kertokaa itse mielipiteet oletko hinnan perässä kulkija vai laadukkaampien metsästäjä ?
    eGo 900mAh battery , DCT-cartomizer , Boge-cartomizers , Lavatube

     
     
  2. #2

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Halvallakin voi saada hyvää, mutta nämä hommat tuppaavat aina riistäytymään hyppysistä, joten tilillä on syytä olla katetta, jos ei muuten, niin luottopuolella

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Se nyt vähän riippuu, että mitä itse pitää laadun kriteerinä. Halvallakin saa jotain hyvää omasta mielestäni. Jotkut halvat ja kalliit voivat tulla ihan samasta tehtaasta, samalta linjalta eri etiketeillä.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Oma kokemus on, että jotkut halvat yhden maun perusnesteet ovat ihan oikeasti hyviä. Vastapainoksi jotkut taas aivan karmeita. Yrityksen ja erehdyksen kautta löytynee ne omaan suuhun sopivat.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  5. #5
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Halpisnesteistä Joyetechit ja jotkut Dekangit (black tea lähinnä) olleet hyviä. Muita en ole vielä testannut.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Löytyy hyviä halpojakin.. Itse oon tykästyny Halon nesteisiin.

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    38

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Itse ainakin ollut tyytyväisempi kiinan halppismehuihin, kuin jenkkilässä valmistettuihin Halo -nesteisiin. Ainakin torque56 ja tiki juice olivat sen luokan paskaa omaan makuuni, vaikka ainakin torqueta täälläkin moni on ylistänyt. Olen myös huomannut, että monessa jenkkinesteessä tulee sellainen omituinen kanelin sivumaku, saattaa ehkä toimia joillekkin, mutta ei minulle.

     
     
  8. #8
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    1

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Tervehdys arvoisat höyrytoverit!

    Mistä ootte kiinamehuja tilaillut, onks iso ero Euro/US-mehuihin? Ite kattelin tossa, et kiinanmaalta sais aika huokeella litran juissia, mut onks ne ihan kuraa?

     
     
  9. #9
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Lähes kaikki Euroopassa myydyt on Kiinan mehuja

     
     
  10. #10

    Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Ja suosituin jenkki on Euroopan nesteitä

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Kokeilin tuolta http://ego2.pl/en/6-liquidy-plyny muutamia nesteitä, omaan suuhuni uskomattoman hyviä, ( Joker varsinkin) paksuhkoja myös, ei mitään litkuja. Runsas pilvi ja mukavan pehmeä maukas maku. Liqua on Ritchyn tuote jota arvostavat kovastikin tuolla maailmalla. Eikä ole hinnalla pilattu. Lähetyskulutkin n. 4e ja perillä 5vrk.

     
     
  12. #12
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    itsellä löytynyt hyvä ja halpa allday-vape (joyetech icemen vg) ja pari muuta halpaa joita tulee enimmäkseen vedeltyä, nyt sitten neljä putelia noita "parempia" tilattuna ikään kuin karkkipäivä-nesteiksi. eli arkena halpaa

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Juu, ja kun on halpaa ni se on vähän niinku venäjänpuolella tankates: oho,pari litraa ryöpsähti yli mut ei se mitään.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Näin kroonisesti köyhänä on tyydyttävä halpoihin nesteisiin, etenkin kun niitä kuluu kohtuullisen paljon. Dekangin puoli-ilmaisiin petyin pahasti, mutta @37-merkkisiin halpiksiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Maistuvia hedelmäisiä, ei ollenkaan Dekangin oksennusmaista taustamakua.

     
     
  15. #15

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    mulla sama juttu että halpoihin koska nestettä todellakin menee 20ml 5 päivässä

     
     
  16. #16

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Ne onkin Kroatialaisia, hra Ferron mukaan eurooppalaiseen standardiin tehtyjä. Mulle eivät jostain syystä maistuneet mutta naapuri tykkää.

     
     
  17. #17

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    itse olen todennut, että halpa ei aina ole täysin verrannollinen huonoon nesteeseen. Toisin sanoen halpa vs laatu ei ole mielestäni oikein aseteltu? halpa vs. kallis? Makuasioista on paha kiistellä.

    Joskus tekee mieli herkutella Halon kalliilla nesteellä ja sitten taas kyllästyy ja herkutteluun käykin taas halpa dekang. Mulla on aina vähintään kymmentä eri makua varastossa juurikin tämänlaisia tilanteita varten. Ehkä samaan tyyliin ruokavalion kanssa, siis että ei koko ajan maistu sama vaan kaipaa siinäkin vaihtelua.

    Välillä haaveilen herkullisen tunkkaisesta tupakan mausta ja toisinaan taas tekee jotain freessiä mieli. Tupakassa en huomannut moisia vaihteluja vaan tasasen tunkkasta palli mallia aina vaan, nami nami.

     
     
  18. #18
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Pitäis melkein aina päästä kokeilemaan, ennenkuin halpaa tilaa. Alussa kävi niin, että halpispurkkeja oli kaapit jo niin täynnä, ettei muuta mahtunu. Tiedä sitten tuliko halvaks vai kalliiks, mut jos on puol litraa lientä, eikä mikään oikeen maistu. Omalla kohdalla oon kyllästynyt todella nopeasti alussa hyvälle maistuviin liemiin ja kavereille joutunut jakamaan loput. Premium litkut taas maistuu kuukaudenkin päästä varsin hyville. Tällä hetkellä käytössä Vermillionin vanilla, premium blend, key lime, malibu pineapple, maplewood. Halolta Tribeca, Captain Jack, Midnight apple ja HX3.
    Matkalla suomeen: Haloa, Vermillionia ja uutena kokeiluna Papillon organic sekä halpa mutta kehuttu El toron Cigarillos naturales.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    35

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Ite tuli tehtyä virhe kun tilasin easyliquidiltä halpoja easyn ja kokon nesteitä. Suurimmaks osaks kauheeta kuraahan ne oli.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    120

    Vs: Halvat nesteet vs. Laatu nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja takari Näytä viesti
    Ite tuli tehtyä virhe kun tilasin easyliquidiltä halpoja easyn ja kokon nesteitä. Suurimmaks osaks kauheeta kuraahan ne oli.
    Vapo-tarjous tuli hyväksikäytettyä, eli 10x10ml törppöä HALAVALLA, ja ainaki nuo mitä oon kerenny maisteleen, on yllättäny tosi positiivisesti.

    Pelekkiä EASY:n litkuja ovat mitä otin.

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •