Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 112 / 112

Aihe: Paras kahvinmakuinen neste?

  1. #101

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Liquan coffee on ihan ok makuista...mutta jos siinä olisi vielä voimakkaampi tuo kahvin maku niin se olisi mainiota. DV:n Café Brasillianoa oli mielestäni aikoinaan ihan hyvää mutta mitä olen viimeksi tilannut niin ihan outoa tököttiä tuli...tosi väkevä maku ja kahvista ei ollut tietoakaan. En tiedä onko makuaistissa jotain vikaa mutta myös samoin kävi tuon dekangin mochan kanssa....maukas neste oli viimeksi ihan soopaa. No dekangilla toki ymmärtäisi että tulee mitä sattuu!!

    Tuo liquan neste kyllä paranee kun lisää tankkiin arominestettä esim cafe espressoa "XO:n muistaakseni koska noista pikkuputelien etiketistä häipyy noi tekstit pois hetkessä"

    Hangsenin 24mg cappuccino oli ennen hyvä neste ...mutta jotain meni pieleen tehtaalla ja järkyttävää mönjää ollut jo pitemmän aikaa....tulee kuulemma takasin LF:n myyntiin kun laatu on palannut takasin. Kaikki mitä myydään nykyään on 18 mg cappuccinoa ja se on ihan eri tavaraa kuin 24 mg. Täysin tiskivettä mun makuuni ja se pätee myös dekangin mochan suhteen. Mielummin sitä tilaisi noita laimeampia nikotiininesteitä mutta maku senkuin laimenee samaa tasoa. Jagerin kanssa sama asia 24 on hyvää 18 ei ...

     
     
  2. #102

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Uutena testattuna WizMix Coffee, joka on myös ok. Maitokahvi, laimeahko. Tosin muita alemmalla nikotiinimäärällä varastosaldollisesti haasteellisesta myyjästä johtuen. Liqua Coffee putoaa nyt alemmas. LC:n papuiluun kypsyy turhan pian, kun taas WMC kestää parin päivänkin töhöttelyputkia. LC+WMC täydentävät toisiaan hyvin saman tankin sisällä.

    Puolittainen testi ehdittiin tehdä myös Perfumer's Apprentice Mocha -liemellä, mutta teknisistä ongelmista johtuen tästä suurin osa katosi eri paikkoihin, mm. pitkin pöytää. Pikamaistelun perusteella ihan ok. 100 % VG. Kermainen ja paksu kahvi. Lisäkermalla. Johon on dipattu HK:n sinistä. Erikoinen. Ei kamalan kahvinen, mutta siis ehdottomasti kyllä kahvia. En tiedä mistä tuo nakki siihen tulee. Kahvimakuna johonkin puoliväliin tämä sijoittuu.

    VRCC, DVCB, WMC, LC, PAM ja muut hännillä.

     
     
  3. #103
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    House of Liquidin Brasileiro on paras kahvimaku, mitä itse olen maistanut

     
     
  4. #104

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Tän hetkinen ehdoton suosikki. Joko Toscana Mallilta tilattun...niiden sekoittamana "tosi tuju maku" tai sitten itse sekoitettuna LF:ta...Coffee Kona...siinä neste josta todella pitää tai inhoaa sitä. Ite kun en pahemmin muita höyryttele kuin kahvinmakuja...ei viitti tilata kun jää lojumaan kaappeihin..niin tänhetkisistä kahveista voimakkain ja paras maku.

    http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...pprentice.html

    tai sitten tilaa Libertyltä nikotiininestettä ja perfumers apprenticen aromia coffee kona niin tulee halvemmaksi!! tosin ei tuo paljon maksa toscana mallilta valmiinakaan.

    toi coffee kona aromi on muuten niin voimakas että se pelastaa monet paskanmakuiset kahvinesteet mitkä jääneet lojumaan kappeihin.

     
     
  5. #105

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-jooseppi Näytä viesti
    En tiedä mistä tuo nakki siihen tulee.
    Jos höyryttelet bogella, niin vika voi olla siinä. Uusilla bogeilla joskus tulee jotain palanutta pekonin makua

     
     
  6. #106

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Jos höyryttelet bogella, niin vika voi olla siinä. Uusilla bogeilla joskus tulee jotain palanutta pekonin makua
    Niilläpä hyvinkin. Kiitos vinkistä, täytyy ottaa tuo myöhemmin uudelleen maisteluun. Tuon nakkimaun lisäksi yksi boge paloi totaalisesti ja maistui kuolemalta, millä saattoi olla psykologinen vaikutus (pelonsekaiset odotukset) seuranneisiin maisteluihin.

     
     
  7. #107

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    House of Liquidin Brasileiro on paras kahvimaku, mitä itse olen maistanut
    Ehdoton komppaus tälle. Caramelized cappucino ja cafe brasiliano on ollu mun makuun molemmat ihan liian makeita ja synteettisen makusia. Tää on kun hörppis espressoa rantakuppilassa Sisiliassa sikaria poltellen... Lähtee kyllä heti tilaukseen kunhan varsinaisesti tulee myyntiin, samplepullo meni jo...

    Periaatteessa siis tupakkapohja ja kahvia, mutta se tupakka on tosi taustalla, tuo vaan mukavasti kuivuutta ja maanläheisyyttä mukaan.

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Laatikossa lojus varmaan päälle 20ml Virgin Vaporin Kona Coffee Milkshakee. Ei vaan toimi ei sitten millään. Saattasin olla tuon ehkä halukas lahjoittamaan kiertoon korvauksetta.

    Muutamia kaffemakuja testannu ja kaikki ollu aika jäätävän hirveän makusia.

     
     
  9. #109

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Mä en oikeastaan muuta käytä kuin kahvinmakuja. harva niistä on hyviä mutta coffee kona on mainion makuista etenkin itse valmistettuna. Siis PA:n coffee kona. Jos laiska on niin sitä saa myös halvalla valmiina toscana mallin sekoituksena.....alussa se oli mainiota mutta maku alkoi hiipua ja tuli itte alkaa väsättyä sitä ja nostettua tuota aromin prosenttia. 20 % aromiosuus on ihan hyvä sekoitus. Ite vetelen noita 24 mg nikotiinisekoituksia.

    Itse nää nesteet kannattaa tehdä niin säästyy rahaa ja tietää mitä saa!! ku löytää hyvän maun niin mitä sitä rahaa tuhlaa ja tilailee 20 euron pulloja millä ei ole mitään käyttöä sitten. Jokunen pullo ja euro mennyt hukkaan ku tilaillut noita eri merkkejä ja soosseja.

    Tuo on hyvää itse tehtynä:

    http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...pprentice.html

     
     
  10. #110
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Halon Cafe Mocha on jotenkin uponnut viimeaikoina vaikka en erityisesti kahvimakuisista sooseista ole tykännyt...ällömakeat ei toimi ollenkaan ja toisissa taas se kahvin maku on ollut jotenkin synteettisen oloinen...tietysti Halo alkuun maistui perinteisen parffyymiseltä mutta kun kunnon tuuletus oli takana niin kummasti rupes maistumaan.Tosin tämäkin on sellainen että jos koko ajan imuttaa niin aika äkkiä kyllästyy mutta kahvikupin päälle imaistuna ihan mainio..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #111
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    48
    Kaikki kahvinesteet poikkeuksetta mitä olen testannut ovat olleet enemmän tai vähemmän maultaan ihan syvältä. Hiljattain ostin People's Vapen Manifestoa ja hyi! Tuoksuu kyllä ihan meillyttävälle, mutta höyryssä maistuu lähinnä VG ja joku epämääräinen maku. Tämä siis Aspire BDC:stä imailtuna, kait se jotenkin tukkii atopään, kun on niin paksua tavaraa, muuttuu se nestekin ajan myötä clearossa vaaleammaksi. Yläkoilillisesta clearosta maistuu hieman paremmalta. Oon kyllä ravistellut pulloa ja vähän tuuletellutkin, mut eipä ole ainakaan toistaiseksi auttanut.

    Nyt, kun tuli People's Vapea haukuttua niin Cosmonaut on kyllä erinomaista!
    Viimeksi muokannut Satou; 22.08.14 kello 10:41.

     
     
  12. #112
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Ecigwizardin, rich bean rocket aivan pirun hyvää, muistuttaa vanhaan aikaan syötyjä sokerisia kahvipapuja. Miten tätä saisi itse sekoiteltua ?!?

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •