Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 112

Aihe: Paras kahvinmakuinen neste?

  1. #81

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Itse en käytä paljon muuta kuin kahvinmakuisia nesteitä!! Jonkun verran noita eri valmistajien kahveja tullut testattua!!

    Ehdoton 1 on freedom smoken:coffeexx...todella vahva pelkkä kahvin maku ilman makeaa ja rasvan makua eikä mitään pistävää nikotiinin makua...mustan kahvin maku. Haittapuolena on että pänikkä ei kauan kestä kun sitä on mukava jatkuvasti höyrytellä ^-^

    2 on DV:coffee brasiliano...tosin hemmetin imelä makea maku sivumakuna....olisi mainio maku jos tuo kahvi olisi voimakkaampana.

    3 jakaa Hangsenin cappuccino ja dekangin mocca....yleensäkin nuo ovat ainoita kinuski nesteitä mitkä menettelee!!

     
     
  2. #82
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    57

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kerokaas paras CAPPUCCINO maku??on tullu aika paljon ostettua libertyn omaa CAPPUCCINO Pg:tä mutta sitä ny ei oo ollu hyllyssä varmaan 4kuukauteen!!

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    32

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Tilasin just VR:n Caramellized Cappuccinoa eli toivon, että se on se. Sitä on kyllä haukuttukin aika paljon.
    Muiden arvioita on kiva lukea, mutta koskaan ei tiedä ennen kuin itse maistaa. Kahvimauista olen testannut Cafe Brasilianoa, joka on liian kuiva ja samalla jotenkin liian imelä. Libertyn Original sarjan Cappuccino maistuu jokseenkin samalta kuin saman lafkan Chocolate, eli ei cappuccinolta, eikä suklaalta, mutta menettelee. Pink Spotin Baileys & Coffee nesteeseen mulla on viha-rakkaussuhde, enimmäkseen kuitenkin viha.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    T-Juice:en Java Juice! Sen parempaa kahvi/cappuchinoa ei löydy! piste!

     
     
  5. #85
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    57

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Itellä on kans tota VR:n Caramellized Cappuccinoa ihan ok!mutta ei mikään paras kyllä ja kämppää sai tuulettaa kaks tuntia et sai sen hajun pois..jäi meinaan leijailee aika vahvasti ympäristöön!!

    Mistä tota t-juicee sais tilattua??

     
     
  6. #86
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?


     
     
  7. #87
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    57

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kiitti!! Pitääpäs pistää tilaukseen noita muitakin nesteitä.. vaikuttaa aika asialliselta kaupalta!

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    86

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Hienoa että täällä on muitakin kahvimakujen ystäviä! Itselle ei sovi mitkään makeat nesteet, jostain kumman syystä moiset yskittää aivan perkeleesti. Dekang - Coffeeta kärytän 24/7 ja on ehdottomasti suosikkini kaikista mauista mitä olen maistanut. Tosin olen vielä aika aloittelija näiden makujen suhteen. Seuraavaksi aattelin heittää tilaukseen Doppio ospresson ja premium cafe brasilianon.

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anaalitunkki Näytä viesti
    Hienoa että täällä on muitakin kahvimakujen ystäviä! Itselle ei sovi mitkään makeat nesteet, jostain kumman syystä moiset yskittää aivan perkeleesti. Dekang - Coffeeta kärytän 24/7 ja on ehdottomasti suosikkini kaikista mauista mitä olen maistanut. Tosin olen vielä aika aloittelija näiden makujen suhteen. Seuraavaksi aattelin heittää tilaukseen Doppio ospresson ja premium cafe brasilianon.
    Toi Premium Cafe Brasiliano oli ainakin omaan makuun ihan ökymakeeta...Doppio on maultaan erinomainen kahvi, mutta koostumukseltaan kovin hankala kun ei tahdo mennä kartoon sitten millään (PG/VG & VG testattu), drippailemalla toimii hyvin.

    Suoriltaan en ole toimivaa hyvää kahvia löytänyt, mutta kun noi kaikki litkut olen laittanut yhteen puteliin ja antanut hautua muutaman päivän niin avot, kyllä kelpaa. Sekaisin siis Coffee xx, Premium Brasiliano ja Doppio. Suhteella 40ml,30ml,40ml

     
     
  10. #90
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    86

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja -ih- Näytä viesti
    Suoriltaan en ole toimivaa hyvää kahvia löytänyt, mutta kun noi kaikki litkut olen laittanut yhteen puteliin ja antanut hautua muutaman päivän niin avot, kyllä kelpaa. Sekaisin siis Coffee xx, Premium Brasiliano ja Doppio. Suhteella 40ml,30ml,40ml
    Kiitos sekottelu ohjeesta! Pitääkin testailla tuolleen! Ja täytyy vielä harkita ton bralisilianon laitaa, jos se kerran kovin makea on. :/ Kun ei putoa oikein noi makeat nesteet missään määrin, osasta tulee joku maata kaatava yskä. Ja osa muuten vaan etoo.

     
     
  11. #91
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    4

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    olen uusi höyryttelijä ja minulla on tuota cafe coffeeta. ihan hyvää mutta haluisin testata jotain muitakin. kun kaveri sano että ei tuo atomisaattori ole mikään hirveen hyvä tässä ego akussa

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Onko kukaan kokeillut tehdä kahvitiivistettä itse uuttamalla? Tekisi mieli jossain vaiheessa kokeilla esim Kulta Katriina tiivistettä

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  13. #93
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    86

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Freedom Smoke USA:n Cappucino Smooth, nam nam. :P

     
     
  14. #94
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    24

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Enjuicen vg-phojaisista kahvimauista tällä on jäänyt vakiotilaukseen "Espresso Mocha Primo" (karskimpi aamuhöyryttelymaku) ja "Black Label Coffee Supreme" (smoothi baileyskahvimainen jäkiruokamaku).

    Mennäänkö takapakkia vai vejetäänkö etupakkia?

     
     
  15. #95

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Tuota finnvapen myymää 18 mg Liquan kahvia kannattaa kokeilla. Ihan hyvän makuista.

     
     
  16. #96
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marcuz Näytä viesti
    T-Juice:en Java Juice! Sen parempaa kahvi/cappuchinoa ei löydy! piste!
    Täysin samaa mieltä !
    The world is yours

     
     
  17. #97

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kahvi on iloinen asia, joten on vain kohtuullista, että höyryttelen kahvinmakuisia nesteitä sikäli kun kahvinjuonnilta suinkin kerkiän. Ja kuinka ollakaan, olenkin tässä hetkisen juuri tuprutellut muutamaa kahvinmakuista nestettä. Juon paljon kahvia. Suodatinkahvia, pannukahvia, automaattikahvia, kahvia, kapselikahvia, toista suodatinkahvia, sitten syön muutaman pavun ja sitten taas kuutta muuta kahvia, noin hieman kärjistäen.
    • Vermont Vapor Café au lait: Ok. Melko mieto ja makeahko maitokahvi. Ei huono. Mieto. Hienostunut. Ehkä jopa laiha. Hieman kuivakka. Hieman city-hipsterin kahvia.
    • Vermillion River Cafe coffee: Ok. Tummempi paahto. Kuiva hieman pohjaanpalanut pannukahvi ilman sokeria. Pienen posliinikupin viimeinen hörppy, johon tulee mukaan tuota hienoa suussa aavistuksen karheaa kahvinpurua.
    • Liqua coffee: Ok. Papuisempi maku. Melko paksua kahvia, hyvässä mielessä. Ei maitoa. Tasapaksu, hyvä ja tukeva.
    • Decadent Vapours Cafe Brasilliano: Ok. Makeampi tumma kahvi. Kevyempi.
    • Freedom Smoke USA Capuccino Smooth: Ok. Vaikea sanoa onko tämä nyt capuccinoa. Tarvitsisi hieman lisää kahvia, ja hieman lisää makeutta. Kyllä tästä vielä kahvimaun tunnistaa mutta ei paljon. Myönnetään että smooth on oikea arvio. Kevyt tuulahdus maitokahvin suuntaan.

    Loppujen lopuksi jokainen kuitenkin maistuu enemmän tai vähemmän kahville. Tällöin on selviö, ettei yksikään pääse kaatopaikan täytteeksi. Näistä maistelluista järjestys jossa purkit tyhjenevät on kuitenkin seuraava: LC, VRCC, DVCB, VVCAL, FSUSACS.

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Kahvimakuihin kans tykästyneenä Decadent Vapours Café Brasilliano maistuu mulle kahvimauista kaikkein parhaimmalle. Ehdoton ykkönen. Liqua coffee on toiseksi parasta. Libertyn XO coffeeta + Vermillion River Cafe coffeeta + Vermillion River Caramellized Cappuccinoa + Wizard mixin Coffeeta, noita kaikkia maistoin ensin yksitellen, mutta mikään niistä ei oikein napannu. Pistin sitten noita kaikkia neljää sekaisin (yhtä paljon kaikkia), niin siitä sotkusta tulikin yllättävän hyvän makuinen yhdistelmä.

     
     
  19. #99

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cisco Näytä viesti
    Kahvimakuihin kans tykästyneenä Decadent Vapours Café Brasilliano maistuu mulle kahvimauista kaikkein parhaimmalle. Ehdoton ykkönen.
    Tälle peukku
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #100
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: Paras kahvinmakuinen neste?

    Menee vaan hiukan työlääksi löytää tuota Decadent Vapours Café Brasillianoa 30 ml pullossa. Libertyn ja Welhon sivut huutaa eioota. Damn.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •