Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: eGo-tc...

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    eGo-tc...

    Terve!
    Ajattelin laittaa uuden aiheen koskien eGo-tc härpäkettä. Tuli tuollainen hankittua suomi-kaupasta.En ole nähnyt täällä käsiteltävän tätä laitetta, joten tarvitsisin muilta käyttäjiltä tietoa. Mistä olette ulkomailta tilanneet tc-malliin sopivia atoja ja kartoja? Passaako tuo nikotiiniton-verkkokaupan kasattava( aton putki,head ym. erikseen) ato tähän tc-malliin? Olen yrittänyt poistaa noista atoista( sibb 77:n ohjeen mukaan) tuon kärkipiikin ja putsata ja kuivapolttaa langan,mutta en ole saanut piikkiä enään takaisin laitettua. On ikäänkuin löysä ja ei jää paikoilleen. Voiko näitä edes hajoittaa osiin? Onko vastaavaa atoa myynnissä, joka passaa heittämällä, niin ettei ole mitään ongelmia ja sellainen, jossa tuo putsaus onnistuu.P....le,kun viikon välein simahtaa tuo ato ja kalliiksi käy. Näitä kyseleepi muuten tyytyväinen höyryttelijä...3kktakana ilman analogista....ei tee edesmieli,tää on hauskempaa.

     
     
  2. #2

    Vs: eGo-tc...

    En tiedä saako mainostaa mutta tuolta löytyy eCO-TC osaa ja jos oikeessa olen niin melkein mikä vaan 510 härpätin käy tollasella 510-510 adapterilla

    http://www.esauhut.fi/
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    vi...ttaa

    Nyt on niin lähellä, että en lähde vetäsemään yhtä analogista!!!
    Olen käyttänyt nyt viikon verran ego-tc höyrystintä. Tänä aamuna mulla on jo kolme kertaa vuotanut tankki atomisaattoriin. Mistä helvetistä tää johtuu. Oon mielestäni laittanu korkin tankkiin kiinni kunnolla. Sitten muutaman henkosen jälkeen ei vaan enää tuu hatseja ja kun katson, niin kappas tankki onkin melkein tyhjä. Oon jo kerran vaihtanu kuivan atonkin tilalle, mut eipä tunnu auttavan. Osaako kukaan auttaa... Teenkö mä aloittelijana jotain nyt väärin, kun alku on kuitenkin mennyt ihan hyvin, eikä tämmösiä ongelmia oo ollu. Kiitos etukäteen avusta.

     
     
  4. #4
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: vi...ttaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja s_a_u_h_u Näytä viesti
    Osaako kukaan auttaa... Teenkö mä aloittelijana jotain nyt väärin, kun alku on kuitenkin mennyt ihan hyvin, eikä tämmösiä ongelmia oo ollu. Kiitos etukäteen avusta.
    Arvelen että tankkien korkkien reikä on liian iso. Vaihda korkkia ja tee se reikä aluksi käsin vaikka jollain neulalla/tms.
    Onko ne tankkien korkit kovia vai pehmeitä? Ulkomaan voorumilla väittivät että kovat ei vuoda, taasen pehmeät...
    Jännä juttu kun tuota Ego-TC:tä mainostetaan vuotamattomana.

    Varmuudeksi kun ei teistä koskaan tiedä:
    http://esauhut.mycashflow.fi/page/3/ego-t-ohje


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: vi...ttaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Arvelen että tankkien korkkien reikä on liian iso. Vaihda korkkia ja tee se reikä aluksi käsin vaikka jollain neulalla/tms.
    Onko ne tankkien korkit kovia vai pehmeitä? Ulkomaan voorumilla väittivät että kovat ei vuoda, taasen pehmeät...
    Jännä juttu kun tuota Ego-TC:tä mainostetaan vuotamattomana.

    Varmuudeksi kun ei teistä koskaan tiedä:
    http://esauhut.mycashflow.fi/page/3/ego-t-ohje

    Oon tehnyt etukäteen korkkeihin pienet reijät. Ei kai tässä auta muu, kun koittaa kestää... Kiitos vastauksesta..

     
     
  6. #6
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: eGo-tc...

    Ennekuin meet vetämään analogista,ite ainakin oon vetänyt ilman suukappaletta suoraan atosta savut, tiputtamalla 5-6 tippaa nestettä suoraan atoon. En myöskään käytä pelkkiä pg-pohjaisia nesteitä, koska tiputtavat helpommin atoon, varsinkin jos pitää taskussa suukappale alaspäin.Kannattaa ehkä huuhdella atot ja kuivata sekä varmistua siitä, että reikä on varmasti ehjä,ettei ole rispaantunut reunoilta. Itse tilasin toisesta ( en samasta, mistä laitteen ostin)kaupasta noita a-mallin atoja, mutta kurluttivat nestettä aton läpi,eikä aton nasta koskettanut lainkaan akun nastaa. Meni siis suoraan läpi, ilman höyrystystä. Jos vaikka nämä auttais, aloittelija minäkin...

     
     
  7. #7
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    4

    Vs: eGo-tc...

    Siis piti sanomani,että jos pitää taskussa suukappale ylöspäin...korjaus

     
     
  8. #8

    Vs: eGo-tc...

    Otappa yhteyttä asiakaspalveluun niin katsotaan homma kuntoon... mikäli tuo on meiltä ostettu.

    https://esauhut.zendesk.com/anonymous_requests/new

    Itsellä on noiden kanssa enempi ongelma että käy kuivana, kun on liian VG pitosta nestettä.
    Jos tuo on vain yhdellä atolla tapahtuvaa, niin vaihdetaan ato... jos tuota tapahtuu useammalla, niin sitten on kyllä jossain muualla vika.
    eSauhut - Linkki poistettu Laura Terhon pyynnöstä :)

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •