Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: indulgence

  1. #1

    indulgence

    elikkäs tänään tuli tullipostista haettua tämmöinen modi, mukana paketissa tuli 2kpl irc18350 900mah 3,7 v ladattavaa akkua 401,901,510 ja 801 atomisoijien adapterit ja 801:n atomisoija 5 tyhjää (filtteriä) ja verkkovirta laturi ensivaikutelma on kiinalaiseksi modiksi aika hyvä nappi pelittää hyvin 510,901 ja 801 tuottaa ainakin kiitettävästi höyryä 401 en ole vielä saanut testattua kun ei ole kyseistä laitetta vielä,akun kesto jää nähtäväksi mutta jos spekseihin on uskomista niin pitäisi pelittää aika pitkään hankin tämän laitteen sen monipuolisuuden ja suhteellisen edullisen hinnan vuoksi (ns duuni patukaksi) tällä haavaa peukut pystyyn suosittelen! luonnollisesti jos jotain ongelmia ilmenee, palaan astialle.

     
     
  2. #2

    Vs: indulgence

    tässä lisäystä arvosteluun kokemani perusteella..akut tuntuvat kestävän minulla kohtuullisessa käytössä n 1.5vrk. laitteen katkaisija osa (n1/4 osa laitteesta) on muuttunut mataksi ja ns kromi kiilto kadonnut joten laite on n viikossa muuttunut sen näköiseksi etten sitä ainakaan kirjahyllyyn esille laittaisi (pinnoite tuntuu olevan kehno) kauneusvirheitä lukuun ottamatta laite käy ja kukkuu hyvin..

     
     
  3. #3

    Vs: indulgence

    no niin, hankin tuohon edellämainittuun laitteeseen em:stä hv atomisoijia ja tupla patteri kotelon nyt paukuttaa 6veenä semmosta löylyä että jos se ei riitä niin ei sitten mikään, tosin maku noista tehoista kyllä kärsii mutta kokeilemisen arvoinen juttu...suosittelen!

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: indulgence

    Olen itsekin tota modia pitkään miettinyt ton lisäpalikan ja usb-läpiviennin kanssa. Oliko toi kromi siis jotain maalia joka on hilseillyt pois? vai pystyykö kiillottamaan? Sulla oli se silver-malli ilmeisesti?

     
     
  5. #5

    Vs: indulgence

    kromi ei oo hilseilly pois vaan on ikäänkuin hapettunut joten varmasti kiilloittamalla saa taas uuden veroiseksi se vaan yllätti kuinka nopeasti pinta mattaantui alle viikossa, itse laite on ikäänkuin krominen mutta tilaamani tupla patteri kotelo tuli vähän niinkuin pronssin värisenä ja se on pysynyt hyvänä..

     
     
  6. #6
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: indulgence

    Tuli eilen tilattua tuo peli kiinasta, saivat sen jo nyt postiin ja innolla odotan. Kiitos arvostelustasi!

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206

    Vs: indulgence

    En nyt keksinyt yhtäkkiä muutakaan paikkaa hehkuttaa kyseistä laitetta.
    Indulgence V3 libertyltä saapui tänään, 901 adapterin ja LR 901-T aton kera.. Aijaijai.. aivan loistavaa, täytyy sanoa.
    Toki mainittakoon myös se että tähän asti höyrytellyt reilu kolme kuukautta, 901-T atoilla, lähinnä 280mAh akulla.. :P
    Oon melkosen taivaissa tällä InduV3 + LR901T yhdistelmällä, voi olla että joutuu lantraamaan mehut tuonne 10mg tuntumaan, että pääsee nautiskelemaan runsaista höyryistä hieman pidemmissä rupeamissa, tulee meinaan siihen malliin tuota kurkkutuntumaa näillä 18mg litkuilla

    Arvostelun aattelin itsekin rustata, jahka pääsen koe-ajamaan cartojen kanssa.. (joita en myöskään oo vielä testannut)

    EDIT: Niin tosiaan, TrueFire P18650 2000mAh akkuna.
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  8. #8

    Vs: indulgence

    Kyllähän tuo V3 on hitosti takapakkia V2 versioon. Oikein ihmettelin, että tämäkö on joku päivitys ???

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206

    Vs: indulgence

    No jotain tollasta oon olevinaan lueskellut, mutta voisitko virkistää muistiani, että mikäs tosta V3:sta sitten tekee niin kehnon V2 verrattuna.. ???
    Itse olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen (vuorokauden käyttökokemuksella)
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •