Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Avun tarpeessa! lavatube paketti

  1. #1

    Avun tarpeessa! lavatube paketti

    L-tube 2.1 body / Modit / Elektrosavu.fi
    Olen päätynyt että tuosta tulee ensimmäinen modini.

    Voisiko joku linkkaillla samalta sivulta kaiken mitä tarvitsee paitsi clearon?
    jos en ole väärässä niin vain akut ja laturi? mitkä akut tuohon miniin käy tuolta sivulta?
    kiitoksia jo etukäteen

     
     
  2. #2
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    http://nosmoke.mycashflow.fi/product...ube-21-2200mah

    Tuolta tulis kaks akkua mukaan että tarvis ruksia vain laturin lisäksi jos clearo jo on ja nestettä. Savullakin kyllä kit oli mutta vain mini, modiakin tais olla vain mini.

     
     
  3. #3
    Joo, mutta nimenomaan elektrosavulta pitäisi paketti saada ja hakusessa nimenomaan mini... kyseessä kimppatilaus siksi savulta.

     
     
  4. #4
    Yhteydenotto / Elektrosavu.fi

    Soita myymälän aukioloaikana linkissä olevaan numeroon, apua/neuvoja saat varmasti.

     
     
  5. #5
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Tilaat sen elektrosavun kitin ni siin on kaikki mitä tarvit.
    Japa japa

     
     
  6. #6
    Lavatube 2.1T kit
    no jos mä nyt tän tilaan nii mähän en ilman esimerkiksi bogen kartoja tee tolla kartotankilla mitään? mikä tulee mukana..
    ja toimiiko toi lavatube ollenkaa evod glassin kanssa missä 2 ohmine dual coili?
    mitä voltteja voi antaa?
    Viimeksi muokannut Jopevaan; 03.08.14 kello 00:21.

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jopevaan Näytä viesti
    Lavatube 2.1T kit
    no jos mä nyt tän tilaan nii mähän en ilman esimerkiksi bogen kartoja tee tolla kartotankilla mitään? mikä tulee mukana..
    ja toimiiko toi lavatube ollenkaa evod glassin kanssa missä 2 ohmine dual coili?
    mitä voltteja voi antaa?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Yhteydenotto / Elektrosavu.fi

    Soita myymälän aukioloaikana linkissä olevaan numeroon, apua/neuvoja saat varmasti.
    Ihan oikeesti, soitat maanantaina aamupäivällä tuonne ja kerrot/kysyt asiat jotka askarruttaa. Aivan varmasti saat näin oikeat vastaukset kaikkiin kysymyksiin, jotka tilauksessa mietityttää.

    Elektrosavulle aikanaan itsekin soitin, kun olin tekemässä ekaa tilausta näiden laitteiden osalta. Asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua sain silloin puhelimitse, tuskin se asiakaspalvelu on sen jälkeen ainakaan huonontunut...?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •