Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 26 / 26

Aihe: Mistä kannattaa tilata ?

  1. #21

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Jeppajee, vehkeet tuli ja lataukset takana ja muutama tunti pössyttelyä takana.

    Kurkku ei tykkää kovin hyvää kun tätä pitää imeä kuin pientä ihmistä. Kurkkutuntuma on melkein olematon ja höyryn määrä vaihtelee (pitää kokeilla tuota toista atomihöpöttäjää).
    Medium nikotiini pötköä joutuu melkein putkeen imemään, 10min päästä on jo niksat. High pötköä en ole vielä kokeillut kuin parin hatsin verran, perus pikkuniksat koko ajan päällä.

    Osaako joku kertoa onko noissa puteleissa nikotiinia ja jos on niin minkäverran ?

    http://www.totallywicked-eliquid.com...r-product.html
    Pelkissä DV-makuaineissa ei ole nikotiinia eikä niitä muutenkaan voi (kannata) sellaisenaan höyrytellä. Tarvitset lisäksi mautonta nikotiininestettä johon sekoittaa sitä tai sitten voit ostaa valmiiksi sekoitettuja DV-nesteitä missä ilmoitetaan aina nikotiinimäärä selvästi.

    Olet ilmeisesti ostanut automaattisen Joye510:n? Voisit kokeilla manuaalista akkua (napilla aktivoituvaa) ja ehkä myös low resistance atomisoijaa paremman tuntuman aikaansaamiseksi.

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Kiitos nopeasta vastauksesta.

    Minulla on toi Joye510 manuaalisella akulla.

    Eli kannattaako minun ostaa tuohon isompi akku ja tuo "low resistance atomisoija" ?

    Miten noi usb johdot toimivat, luin jonkun arvostelun sinulta ettei ollut kovin hyvä. Onko tullut parempia tuohon versioon ?

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Kiitos nopeasta vastauksesta.

    Minulla on toi Joye510 manuaalisella akulla.

    Eli kannattaako minun ostaa tuohon isompi akku ja tuo "low resistance atomisoija" ?

    Miten noi usb johdot toimivat, luin jonkun arvostelun sinulta ettei ollut kovin hyvä. Onko tullut parempia tuohon versioon ?
    Osta Ego/Tornado/Riva mallin akku tai pari. Maksaa muuten 5 kpl paketeissa ostettuna vain 5 puntaa/kpl. Mahtava kampe kokoonsa nähden. Isompi modi alkaa olla jo kömpelö.

     
     
  4. #24

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Kiitos nopeasta vastauksesta.

    Minulla on toi Joye510 manuaalisella akulla.

    Eli kannattaako minun ostaa tuohon isompi akku ja tuo "low resistance atomisoija" ?

    Miten noi usb johdot toimivat, luin jonkun arvostelun sinulta ettei ollut kovin hyvä. Onko tullut parempia tuohon versioon ?
    Isompi akku ei varsinaisesti tuo lisää tehoa, pitemmän käyttöajan vain. Onhan se hyvä hankinta mutta ei se alkuperäiseen ongelmaasi auta. Passthrough-johdot on vissiin vähän "pois muodista" kun näitä isompia akkuja on tullut mutta johdot on niin halpoja että kokeile vaan jos luulet että sitä tulee käytettyä. Joye:n valmistamia passthrough johtoja en ole kokeillut.

    Oletko muuten kokeillut ottaa pitempiä, jopa 4-5 sekunnin imaisuja? Jos sähkötupakkaa käyttää kuten oikeaa tupakkaa niin höyryt jää väkisinkin heikoiksi jos ei käytössä ole juurikin LR-atomisoijaa tai 5-6V modia. Voi myös olla että ne kokeilupatruunat ovat hiukan kuivahtaneet eikä niistä saa enää kovin hyvää tuntumaa sen takia.

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Kiitos vastauksista taas.

    Imut parani kun ottaa pitempiä imuja ja odottaa hetken imaisua ennen kuin imasee kun painaa nappulaa.

    Ongelma tällä hetkellä on mulla on 5 pulloa tuota edellä mainittua nikotiinitonta maku nestettä ja vain starter packin nikotiinit.

    Noi kokeilut nyt jää tauolle hetkeksi taas kun lähden kuukaudeksi töihin. Mutta tuolta eestistä niitä näyttäisi saavan, otan muutaman osoitteen ylös jos kerkeisi käymään maissa.

    Kiitos taas paljon, nyt olen taas vähän viisaampi

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Mistä kannattaa tilata ?

    Tornado/Egoon on nyt saatavilla usb johdolla ladattava 650mAh akku jota voi käyttää sekä suoraan passthroughna tai sitten kun on ladattu niin myös mukaan otettavana akkuna. Tilattavana suoraan Jantyn verkkokaupasta. Hinta suolaset 25 dollaria tjsp.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •