Sivu 148 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4898138144145146147148
Tulokset 2,941 - 2,958 / 2958

Aihe: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi esavuke 5% Myymälä Riihimäellä

  1. #2941
    Kauppiaaseen saa jatkossa yhteyden hänen valitsemillaan tavoilla, tällä foorumilla ei. Myös mahdolliset uudet kauppaa koskevat ketjut tullaan poistamaan.

     
     
  2. #2942

    Riihimäkeläistä Kaupan käyntiä....!

    Kokemus Riihimäellä toimivasta sähkötupakka kaupasta, ja toiminnasta. Tein tilauksen netin välityksellä 20.6.2014, tilasin joitakin makutiivisteitä ja sitten kaksi tankkia, Russian91:siä, no nesteet tulivat ihan hyvin jo seuraavalla viikolla, toimitusaika n.4pv, mutta tankkeja ei silloin ollut ja jälkitoimituksena 10 päivän päästä tulee, hieno juttu ja tulikin ajoillaan. Siitäpä se kaikki alkoi, tankkeja tuli vain yksi, soitin ja kerroin , pyysivät vielä s.postin kyseisestä asiasta, tankki tuli sitten, mutta kas kas ilman sisuskaluja, jälleen sähköpostia asiasta, pyysivät lähettämään tankin heille ni minä saisin uuden, tein työtä käskystä lähi Valtsuun missä matkahuollon piste ja ei muuta kuin tankki pussiin ja Riihimäelle, maksoi 7.50ekee.. Aikaa menee viikko mitään ei kuulu, ja lähetän s.postia kysellen tankkini kohtaloa javastaus tuli jossa kerrotaan ettei ole mutta kun tulee haluanko mustan vai kiiltävän, ei ku haluan saman ns.satiinipintaisen, no odotus jatkuu tankkia ei kuulu, taas s.posti kyselyitä, vastaus enkö muka ole saannut, no ei ole heillekkään pakettia ole tullut, voisinko lähettää kuvat kuitista jotta selvitetään sekä tutkitaan missä ovat, teen näin ja vielä linkin missä näkyy että paketti seisoo hänen lähi Siwassa, seuraavaksi tulee tekstiviesti matkahuollosta jossa minua odottaa lähettämäni paketti ja saan maksaa taas 7.50 siitä että tankki on käynnyt Riihimäellä seisomassa parisen viikkoa ja tulee takas. Soitto ei ystävällisiä sanoja... Tässäkö on miehen Suomalainen rehellisyys, kiinasta olis kontillinen tullut tässä ajassa, nyt on 4.8.2014 onko kohtuullinen odotusaika, mitä olette mieltä Riihimäellä toimivasta Sähkötupakka kaupasta tämän perusteella....? No lopputulos olen 45euroa köyhempi vailla toimivaa tankkia...

     
     
  3. #2943
    Tässä luettavaa, ehkä vastaus kysymyksiin löytyy täältä:

    http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/11...ihimaella.html

     
     
  4. #2944
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Kuluttaja-asiamiehen luo menisin jo itse tekemään valitusta. Tai poliisille rikos ilmoitusta. Vaikka kyse noinkin pienestä summasta, niin siltikin rahalle pitää saada vastinetta.

     
     
  5. #2945
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Surullisen.yleistä tolta kauppiaalta.

    Mitkä sisuskalut siitä russianista puuttui?

     
     
  6. #2946
    Rikosilmoitus vaan menemään.

     
     
  7. #2947
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ammattimies on ammattimies.

     
     
  8. #2948
    Paska liike kaikkiaan. Saamieni kokemusten perusteella en tuolta enää koskaan tilaa mitään. - Viimeinen niitti oli, kun tilasin Kayfun Lite-kloonin jonka vastuslangan kiinnitysruuvit pyörivät tyhjää. Kauppias pyysi lähettämään takaisin. Uuden pisti tilalle, tässä kloonissa vastaavasti pohjan täyttöruuvi oli mitä sattuu. Jätin höyrystimen laatikon pohjalle muistuksena siitä, että Arizonasta ei koskaan kannata mitään tilata.

     
     
  9. #2949
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260
    njooh halvalla ei yleensä saa mitään toimivaa

    -JJ

     
     
  10. #2950
    Puuttu se kuppi mikä tulee setupin päälle sekä siihen tuleva putki mikä menee suukappaleelle.

     
     
  11. #2951
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eli mitäs tekemistä halvan tuotteen laadulla ja kauppiaspalautteella on keskenään?!?
    Tuskinpa kukaan kauppias niitä erikseen alkaa läpikäydä.
    Itselläni ei ole ollut Arizonan kanssa mitään ongelmia, tosin ei ole tarvinnut palautusasioissa olla yhteydessä.
    KGO & Twist

     
     
  12. #2952
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli mitäs tekemistä halvan tuotteen laadulla ja kauppiaspalautteella on keskenään?!?
    Tuskinpa kukaan kauppias niitä erikseen alkaa läpikäydä.
    Itselläni ei ole ollut Arizonan kanssa mitään ongelmia, tosin ei ole tarvinnut palautusasioissa olla yhteydessä.
    On siinä varmaan ainakin sellainen ero että jos ostat sen halvan tuotteen kauppiaalta mitä kiinnostaa pitää asiakkaan ostokokemus positiivisena, niin se hyvä kauppias hoitaa pikaisesti asiat kuntoon parissa päivässä, sen sijaan että että menisi tuollaiseksi vatuloinniksi mitä aloittajalla.

     
     
  13. #2953
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Tytöt on varmaan pakkaillu... Paska juttu kyllä.

     
     
  14. #2954
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    olinki itse siinä kahvilla kun kävit palauttamassa sitä ryssää. toivottavasti nyt on toimiva ato kädessä. jussi noh on mikä on. kasvotusten oikein leppoisa kaveri. itsetulee käyttötiivarit ym haettua suoraan siitä kun 500m päässä kauppa on.
    kovin olen yrittäny neuvoa ja antanutki neuvoja miten hoitaa hommia ostajan kantilta. parempaan suuntaa se on mennyt kokoajan verrattuna vaikka 1v taaksepäin

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  15. #2955
    venemies on eri mies

     
     
  16. #2956
    Höyryttelijä Pikku-MiCi's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    42
    Itse en kyseisestä kaupasta ole saanut kun positiivista palvelua. Eilenkin kävin, tänään ja huomenna menen uudelleen. Muutaman kerran olen "takuuasioissa" vieraillut ja AINA ne on hoidettu joko korjaamalla tuote samantien tai vaihtamalla uuteen. Osa ostamistani tuotteista kun on klooneja Kiinasta niin ei niille voi olettaakkaan, että ihan sitä parasta laatua olisivat. Vika on joka kerta ollut tuotteessa EI kauppiaassa. Suosittelisitko arizona.fi kaverille? : KYLLÄ

     
     
  17. #2957
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    52
    Tuolla tuo tuotevalikoima on vähän silleen painottunut, että väkisinkin jossain vaiheessa menee aina sukset ristiin jonkun kanssa. Ite oon ostanut muutaman kloonin tuolta pilkkahintaan ja pikkasen on joutunut aina näitä viilaamaan ennenkuin on saanut toimiviksi. Ja toimivanakin nämä ko. kympin kahden laitteet ei oikein tyydytä siten kuin jotkut "laadukkaan oloiset", joihin saa yleensä vielä ihan alkupeäisvaraosiakin jos ongelmia alkaa esiintymään.

     
     
  18. #2958
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lisättiin tää Riihimäkiketju tähän samaan. Keskustelu päättyköön jälleen kerran aiheen osalta.
    Olkaa kauppiaaseen suoraan yhteydessä, mutta ei tämän foorumin kautta. Kiitos.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •