Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 33

Aihe: Tensai 18350 700mah 14A

  1. #1
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631

    Tensai 18350 700mah 14A

    18350 IMR LiMn Teho-akku Tensai 700 mAh 14 A - Ei suojapiiriä - Flat-top - Akkula.fi

    Kokemuksia? Purkuvirta ainakin aika omaa luokkaansa tuossa koossa

     
     
  2. #2
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hyviä akkuja, pesee efestin purplet mennentullen. On näistä ollu juttua muuallakin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #3
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Ai, en oo huomannut. Pitänee sit varmaan pari tilaa testiin.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Ite tilasin näitä 18500 koossa. Josko huomenna pääsis jo kokeilemaan.

     
     
  5. #5
    Ollut Juhannuksesta asti 18350 ja 18500 koot testissä ja ainakin omat aw imr akut hakkaa mennen tullen. Tosin niistä tuoreimmat taitaa olla huhtikuulta mutta kuitenkin. Pikku hiljaa vaihtelen varmasti kaikki aw pois ja siirryn noihin akkuihin.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #6
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Joo kyllä itse kans tullut siihen tulokseen et näitä jokunen kiertoon lisää. Vertailukohtana ollu enempi mjxot jotka eivät mitenkäänpäin pärjää näille. Hinta aikalailla sama. Aw:lle selkeä kilpailija,mut en mene vielä ainakaa hehkuttamaan paremmaksi. n.2kk käyttöä ~30-35 lataus sykliä takanapäin.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    täällä tuollainen 18500 tensai testissä. yksi sykli takana. 3.8v oli virtaa ja kahdet henkoset otin 1ohmin setupilla ja tuloksena 2.5v jännitettä jäljellä. onkohan viallinen paristo vai vaatiiko pitkän sisäänajon?

     
     
  8. #8
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Vialliseltahan tuo vaikuttaa, ei mun Tensait vaatinu sisäänajoa.

     
     
  9. #9
    Onkohan muilla sama homma kun täällä? Eli toinen noista 350 akuista on toleranssien yläpäässä. Aavistuksen verran pidempi kuin toinen verrokki. Vertasin myös noita Purple-akkujen pituuksia ja niistä yksikään ei ole noin pitkä. Ero on aika mitätön, mutta 4nine putkessa sillä on paljonkin merkitystä.

    4ninessä joutuu laittamaan magneetin sinne akkuun kiinnitettävään läpyskään. Muuten napin liikerata on turhan pitkä ja vetää helposti shorttia kun nappi menee poikittain. Tuo toinen Tensai menee muuten tuonne, mutta tulittaa helposti itsekseen.

    Oliskohan jossain ohuempia magneetteja kuin nämä? Korokemagneetti akulle 1kpl/4kpl/10kpl / Akut, laturit ja akkutarvikkeet - Akut MODeihin / PUFF Näissä siis koko 4x1mm. Ilman magneettiakaan tuo ei pelaa kunnolla.

     
     
  10. #10
    Sain kaverilta tollasen Tensain 18500 kokoisen, ei mitään hajua kuinka paljon latauksia takana (ei kymmeniä syklejä kuitenkaan) Olen itse tykännyt kovasti noista Efestin Purple 18500- akuista ja fanipojaksi jo leimautunut...mutta kyllä tuo Tensai pesee jos vaan kestää latauksia saman, ajattelin tilata kyllä testiin ihan uuttakin akkua, hinta on Akkulassa mainio
    .

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    42
    Sain tänä päivänä setin tuollaisia 350 Tensaita ja ompa kyllä hyvän terhakan tuntoisia akkuja! Mulla on tähän asti ollut punaisia Efestejä käytössä, nimellistilavuudeltaan 1100 ma, ei vissiin kovin laadukkaita kun muutamassa viikossa menivät siihen kuosiin ettei edes ekat höyryt olleet kovin teräviä. Eka Tensai on putkessa ja se on jo kestänyt kahden Efestin verran ja yhä on terävät höyryt vaikka sen milliampeerit on vaan sen 700. On näköjään aika iso tuo laatuero...aika näytää kuinka nämä kestää mutta hyvältä vaikuttaa.

     
     
  12. #12
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Mulla pari näitä testissä nyt. Toista en oo vielä testannut, mutta käyttöön otettu yksilö tuntuu toimivan paremmin toisen latauskerran jälkeen...

     
     
  13. #13
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Tilasin tommosset akut, niin onko ne sopivia mekaaniseen jossa on 0,6 ohminen setuppi kiinni?

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Tilasin tommosset akut, niin onko ne sopivia mekaaniseen jossa on 0,6 ohminen setuppi kiinni?
    Laskennallisesti nuo kestää 0.3ohmisen setupin tuolla 14 amppeerin purkaamisella

     
     
  15. #15
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hruogan Näytä viesti
    Laskennallisesti nuo kestää 0.3ohmisen setupin tuolla 14 amppeerin purkaamisella
    Oukei, hyvä tietää

     
     
  16. #16
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Joko joillain on pitkäaikaiskokemuksia näistä? Mulla tuntuu parin kuukauden vanhat akut menettäneen jo tehoaan, ei modin putsauskaan pitkälle auttanut. Meanwhile jo reilusti yli puoli vuotta vanha AW IMR vaan potkii edelleen kuin uusi.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Ei mitään ongelmia ja noin. 2kk menty melkein päivittäisellä käytöllä

     
     
  18. #18
    Tuli vähän aikaa sitten Akkulasta näitäkin, ei huomattavaa eroa AW akkuihin, tosin ite näitä ajelenki mekaanisella+ kayfun josa 1.1ohminen setuppi... Pari päivää sitten autoreissula, olin ottamasa akkua kotelosta niin tuntu lämpöseltä, otin kotelosta ja kohta alako kunnola kuumenemaan. Lähti pikasesti ikkunasta metikkoon... En tiä mitä sille oikein tapahtu. AWt pysyy käytösä 350 koossa jatkossakin.

    Edit: Tosin, kyllähän maanantai kappaleita voi kaiken merkkisisä akuisa olla.

     
     
  19. #19
    maaco
    Vieras
    Mulla on ollu nyt 2kpl näitä käytössä, Danissa ja G-Tubessa kiertänyt. Ei pahaa sanottavaa kyllä vielä muutaman viikon käytön jälkeen. Pari lataussykliä omat vaati, että akkukestoa alkoi löytyä. Jäävät jatkossa Danissa pyörimään, kun 18500-kokoiset vastaavat ottavat paikkansa G:stä.

     
     
  20. #20
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:27.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Akut ja laturit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •