Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 53

Aihe: DealExtreme (DX.com)

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    DealExtreme (DX.com)

    Tilasin tänään Deal Extremestä kaikenlaista krääsää, mukaanlukien Egon.
    Myöhemmin vasta tajusin, että noi tankit on valmiiksi täytettyjä. Saattaa siis jäädä tulliin kun eivät tule ETA-alueelta vaan Kiinasta?

    Onko muilla kokemuksia tuolta tilaamisesta yms? Arvosteluiden perusteella ton pitäisi olla ihan perustoimiva ego t.

    http://www.dealextreme.com/p/egot-qu...-flavor-111509

    Hintahan tossa on kyllä kohdallaan. 23 euroon kaksi atoa, akkua, viisi tankkia ja usbilaturi. Kunhan vaan tulee perille.

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    49

    Vs: Deal Extreme

    Itse olen tuolta tilaillut akkuja ja kaikenlaista muuta krääsää. Toimitus ajat on suhteellisen pitkät, 3-4 viikkoa. Niin ja jos toi sun tilaus sisältää nikotiinia niin vaara on et jää tullin haltuun :-\

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Deal Extreme

    nikotiinia tai ei, sanoisin että sulla on 70% mahis ettei jää tullii jos summa jäi reilusti alle tullirajan.

     
     
  4. #4

    Vs: Deal Extreme

    Tuskin jää, jos lähetyksen arvo vaan jää alle 43 euron.
    Varaudu tosiaan odottelemaan jokunen viikko. DX:stä ei kamat ihan nopeasti tule. 11.1. tilattu lähetys saapui 2.2. perille.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  5. #5

    Vs: Deal Extreme

    Ainahan se paketin arvo jää alle tullirajan. En muista oisko ikinä yli 15€/$ pakettia tullu kiinasta.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  6. #6

    Vs: Deal Extreme

    Kaksi tilausta olen itse tehnyt. Ensimmäinen tilaus tuli kuudessa viikossa ja tavara rikki (ei kuljetuksessa vaurioitunut). Piti lähettää tuo rikkinäinen Englantiin ja kuukausi kesti, että tuli rahat lähetyskuluista tilille ja luvattiin lähettää uusi tavara(Kiinan uusivuosi vaikutti tähän aikaan). Tästä ei ole vielä tullut lähetysilmoitusta, mutta odotellaan.
    Toinen tilaus kesti saapua yhdeksän viikkoa. En ole vielä jaksanut testata toimivuutta, koska ostin jo samat tavarat muualta kun oli jo uusi modi käsissä, mutta akut ja laturi uupui.

    En usko, että tulen käyttämään jatkossa kyseistä kauppaa jos saman tavaran tai vastaavan saa hankittua jostain muualta :-\

     
     
  7. #7
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Deal Extreme

    Juu, niin kuin aiemmin mainittiin toimitusaika on aivan uskomattoman pitkä...ainakin mun kohdalla kävi. Toimitus kesti yli 1kk. Luulin ostaneeni amerikasta, mutta huppista keikkaa lähteys lähti kiinasta
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513

    Vs: Deal Extreme

    Tuolta tilattu useita kymmeniä kertoja.
    Toimitusaika noin +/- 1kk
    mm.optiikkaa,akkuja,kännykän tarvikkeita ja yksi e-savukekkin tuli nic,patruunoineen(näillä patruunoilla ei tehnyt kyllä mitään) mutta laitteella aloitettiin höyryttelyt.
    Noilla hinnoilla vai täytyy ottaa riskejä,joskus tulee ihan ok tavaraa ja toisinaan ei.
    Ja takuut kannattaa unohtaa heti alkuunsa.
    Suurin osa tilaamista rojuista on kyllä ajanut asiansa ja tilaan varmaan jatkossakin.
    Mutta en höyryttelyyn liittyvää...



     
     
  9. #9

    Vs: Deal Extreme

    Mikähän v*ttu dx:ää nyt vaivaa. Normisti tilaukset lähteny parin päivän sisällä ja ollut perillä 2-3 viikossa, mutta nyt tökkii.

    Tilaus sisään 29.2 ja uusin päivitys tilasta on tämä:
    "6.3.2012 12:41:38 PrepareShipment Update order status for put fulfilling order"

    Aika kauan tuntuu menevän pakkaamisessa.

    Pitää varmaan perua koko tilaus ja tilata samat kamat ebay:stä.

    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Deal Extreme

    No, mulla on tilaus laitettu DX:ään 1.2. eikä ole vielä mihinkään lähtenyt, eli ei välttämättä kannata pidättää hengitystään.. :P

     
     
  11. #11

    Vs: Deal Extreme

    Sulla on kyllä hyvät hermot, jos yli kuukauden oot odottanu pelkkää postitusta

    Mulla on tuolta reilu 10 tilausta takana ja aina kaikki ollut perillä 3 viikossa. Nyt taitaa olla niin kovat jonot kiinalaisen uudenvuoden jäljiltä, että menis varmaan kesäkuuhun ennenkuin tavara saapuu Joten laitoin suosista cancel order. Toivottavasti tulee refund nopsaa takasin paypal tilille, että saa tilata kamat ebaystä.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    513

    Vs: Deal Extreme

    Ei kyllä näin kauan ole mennyt kertaakaan...
    Akkuja ja muuta roipetta.
    Tilattu. 18.1.2012
    AkuistaShipment Sent 29.1.2012
    Eipä näy akkuja ja muut kilkkeet odottaa vielä keräystä.
    Muuttunut sekavammaksi noi sivut ja ennen tuli s.postiin seurantakoodia.

     
     
  13. #13
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Deal Extreme

    Pikkasen tuolla on nyt viivettä itse jätin tilauksen sisään 27.1 tavarat postitettiin Suomeen päin ma 5.3 eli vielä tässä odotellaan akku-lähetystä saapuvaksi

    - Jyrki

     
     
  14. #14
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Deal Extreme

    voi olla mahdollista et viimeinen päivä viimekuuta tehty tilaus ja ei näy koko tilaus mun account tiedoissa???
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  15. #15

    Vs: Deal Extreme

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    voi olla mahdollista et viimeinen päivä viimekuuta tehty tilaus ja ei näy koko tilaus mun account tiedoissa???
    Mulla oli sama juttu, että accolla ei näkynyt. Mutta kun syötti sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa olevan til.nro:n ja sähköpostiosoitteen tuonne "track single order" http://www.dealextreme.com/accounts/ pääsee näkemään tilauksen tiedot.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  16. #16
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Deal Extreme

    09/01/2012 06:26:21 tilasin Deal Extremestä pari USB-piuhaa ja pikkusälää

    Tilaus edelleen Prepare Shipment tilassa.

    Tänään siis tulikin täyteen 2kk odottelua, eikä tavara ole edes lähtenyt sieltä vielä..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #17

    Vs: Deal Extreme

    No edes jotain tapahtuu nopeaa dx:än kanssa. Tuli äsken vahvistus, että tilaus on peruttu ja rahat laitettu tulemaan takaisin paypalin kautta
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  18. #18
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Deal Extreme

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Mulla oli sama juttu, että accolla ei näkynyt. Mutta kun syötti sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa olevan til.nro:n ja sähköpostiosoitteen tuonne "track single order" http://www.dealextreme.com/accounts/ pääsee näkemään tilauksen tiedot.
    itse asiassa löysin tilauksen tuolta dxn saitilta ja se on shipped jo mut samalla tilauksella on 2 volttinäyttöä, 2 soshine 2800mah li-ion akkua ja pari usb host palikkaa. Tilaushetkellä kaikkia oli varastossa mut nyt näyttää että ovat postittanu vain nuo volttinäytöt - mitä vit**a.

    Taidan tästälähin tilata rojuni muualta ku ei aina jaksa säätää.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  19. #19
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Deal Extreme

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    voi olla mahdollista et viimeinen päivä viimekuuta tehty tilaus ja ei näy koko tilaus mun account tiedoissa???
    Katoikko siitä "Experience our new account management (beta)" täpän alta kanssa?
    On muute dx menny niin alamäkeä ja hinnatkaan ei enää halboja, ite siirryin tilaan sälää buyincoins.comista.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Deal Extreme

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No, mulla on tilaus laitettu DX:ään 1.2. eikä ole vielä mihinkään lähtenyt, eli ei välttämättä kannata pidättää hengitystään.. :P
    Noniin, tänään tuli ilmoitus, että pitäs olla postitettu. Enää tarttis odotella "15-20 päivää"..

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •