Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 106 / 106

Aihe: Astma / keuhkoahtauma ja sähkösavuke

  1. #101
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pystymunkki Näytä viesti
    Tässä kotiuduttua lekurilta, spiron jälkeen, lekuri totesi että on lievää ahtaumatautia, kun kerroin että olen sähkösavutellut n. 3 kk ilman analogisia, totesi vain että on se parempi vaihtoehto. Vaikka parempi ilman, kun ei tiedä mitä niissä nesteissä on, totesi kyllä perään, että muutamat lääkärijärjestöt suosittelevat sähkötupakkia analogisen tupakin lopettamiseen tai sen sijaan...
    Mullekin on lääkärit sanoneet että pidä se sähkötupakki äläkä sorru savukkeeseen missään nimessä vaikka mulle on tullut painonnousua ja verenpainetta sen jälkeen kun lopetin savukkeen. Ja kyllä mä tunnen keuhkojen tilavuuden laajentuneen ja tupakkiyskäkin on 75% vähentynyt. Nämä hyvät jutut tuntui jo parin kuukauden jälkeen savukkeen jättämisestä aivan selkeästi. Höyry ehdottomasti parempi siis.

     
     
  2. #102
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Nythän on ollut puhettä mediassa esim. Aamuteeveessä lääkäri mainitsi että keuhkoahtauman aiheuttaa sähkösavuke nopeammin kuin normi tupakki. Porukoille hommasin juurikin siksi sähkövermeet että lopettavat röökin vetämisen. Ota nyt selvää mitä uskoa.. uskon kyllä että on tämä höyryttely huomattavasti terveempää ja jos pääse irti kokonaan nikotiinistä niin paras. Miten teillä jotka olette jo höyryttäneet sen 5 + vuotta että mitä negatiivisia /positiivisia kokemuksia? Miten irti pääsy kokonaan niksasta?

     
     
  3. #103
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:11.

     
     
  4. #104
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Itse olen nyt ollut kaksi vuotta plus kokonaan irti tupakasta ja höyrynnyt päivittäin n. 10 ml. Keväällä tein puhallustestaukset käyrille työterveydessä ja tulokset oli normaalit tupakoimattoman terveen miehen mukaiset. Tätä ennen 17 vuotta röökiä, joten en voi omalta osaltani kuin todeta, että tällä mennään.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #105
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Jänniä nyt nämä uudet uutiset sähkösavukkeesta että on hyvin vaaralista touhua jne. Pikkasen alkaa haiskahtamaan propagandalta kun ei valtio vielä saa pennin jeniä tästä touhusta. Aivan varma että jos kuppi kääntyy siihen että kaupat alkavat myydä laitteita ja nesteitä raskaasti valtion verottamana niin jokos se onkin hyvä vaihtoehto tupakin korvikkeeksi. En kyllä pitänyt uutisesta että nuoriso alkaa höyryttään ilman aikaisempaa tupakointikokemusta. No ainahan teinit on tupakkia ja muuta vetänyt. Nimimerk. Kokemusta on. Mihin oikeasti tämäkin uutinen on suunattu että nuoriso alkaa sähkötupakoimaan. Eikös se kuitenkin maailmalla tehtyjen lukuisten kokeiden mukaan ole huomattavasti terveellisempää kuin röökin poltto. Jotenkin ristiriitaista tällä hetkellä tämä suhtautuminen asiaan. Eli nuorison ei kannata sähkösavuketta opetella ollenkaan vaan jatkaa normi tupakan kanssa opettelua vaikka laitonta onkin. Kyllä tässä taas raha puhuu, ei muuta voi sanoa.

     
     
  6. #106
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    18
    Nytpä saa saatana 30 senttiä millilitralta... kiitos päättäjät!

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •