Tulokset 1 - 20 / 20

Aihe: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

  1. #1

    Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Pidetään tulosketju puhtaana, täällä voi keskustella äänestyksestä. Laskuvirheilmoituksia ja muita sekalaisia protesteja otetaan myös vastaan

    Omasta mielestäni tuloksissa ei mitään suuria yllätyksiä ollut. Ainut ehkä että oma suosikkini Gummy Bears ei pärjännyt paremmin. Dekangin RY4 jakaa porukan aika hyvin kahtia.

     
     
  2. #2

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Ilmiselvästi jengi elvisteli. Aloittelijatkin vetävät testin mukaan vallan Haloota ja Vermillionia. Todellisuus on Dekangia. ( olin rehellinen )

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    En ollut maistanut Freedom Smoken RY4 extra flavour 24mg nikotiinilla mutta nyt löyty se minun ihmettelemä HYVÄ RY4 maku.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Ilmiselvästi jengi elvisteli. Aloittelijatkin vetävät testin mukaan vallan Haloota ja Vermillionia. Todellisuus on Dekangia. ( olin rehellinen )
    No kyllä ne Halot taitaa ihan oikeasti maistua hyvältä myös aloittelijoiden suissa. Positiivistahan se on, jos jengi aloittelee noilla eikä millää kuravelleillä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  5. #5

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    jaaa...siinä oli jotain palkintojakin. onnea voittajille!!
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Kyllä parhaat nesteet tulee Freedom Smokelta suoraan Jenkeistä.No tämä minun mielipide,mutta missä saa itse valita VG/PG suhteen ja nikotiinipitoisuuden sekä laitetaanko extra makua??

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Kyllä parhaat nesteet tulee Freedom Smokelta suoraan Jenkeistä.No tämä minun mielipide,mutta missä saa itse valita VG/PG suhteen ja nikotiinipitoisuuden sekä laitetaanko extra makua??
    Mutta eihän saa tilata nikotiinillista nestettä? Ellei sit oo hyvä tuuri, ettei jää tulliin.
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Juu ei kannata tilata yli tullirajan sillä 100% varmuudella jää tulliin.Minulla tullut Jenkeistä 17 pakettia ja 2 jäänyt tulliin.Tulli vain ilmoitti jotta ei sallittu ja sillä hyvä molemmilla kerroilla.Mutta paras laatu on tuolla ja lisää tulossa.

     
     
  9. #9

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Ilmiselvästi jengi elvisteli. Aloittelijatkin vetävät testin mukaan vallan Haloota ja Vermillionia. Todellisuus on Dekangia. ( olin rehellinen )
    Tai sitten Dekangilta/Hangsenilta ei vaan löydy sellasia killerimakuja joista kaikki tykkää ja suosittelee? Hiukan vajaa 50% kaikista äänistä meni kuitenkin näiden kahden firman tuotteille eli kyllä niitä testailtu ainakin on.

     
     
  10. #10
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    uittunen, mää oon ainoo joka kiskoo FlavourArtsin Royalii, meh.
    kiitos vizu, iso urakka, suoritettu 110%

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Oma inhokki oli huonoin, mulla on siis hyvä huono maku :P

    Kiitokset ViZille urakasta!

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Mikots's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kiuruvesi
    Viestit
    181

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Kiitokset ViZille urakasta, ja satunnaislukugeneraattorille VaporAlleyn lahjakortista!

     
     
  13. #13
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    ainiin attanas, onnea woittajille. (prkl)
    JJ, älä sit hätäile kun teet tilauksen Flavourartsiin, menee minimissään 1-3vkoa että edes postittavat.
    Ne tekee tilaukset aina käsin kerrallaan, näin olen ymmärtänyt.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Onnea voittajille!

    Ihme, että Menthol onnistui olemaan noin hyvällä sijalla. Spearmint on kuitenkin samanlainen raikas, mutta makua enemmän.

    UUTTA KILPAILUA KEHIIN!

     
     
  15. #15

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Kilpailuideoita saa esittää Mielellään sellaisia joissa järjestäjä ei joudu laskemaan kolmea tuntia tuloksia (kuten tässä äänestyksessä)

     
     
  16. #16

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Hyvä äänestyshän tuo oli. Mulla mielipiteet näistä nesteistä vaihtelee kyllä. Nyt olisin omalta kohdalta äänestenyt osittain toisin. Riittävän kauan höyryttelee miltei mitä litkua tahansa, niin maistuvuus vähenee. Joku toinen sit taas maistuu paremmalta. Hitosti tuntuu olevan myös semmosta tilanteeseen liittyvää mieltymystä. Aamulla maistuu eniten joku röökimainen, esmes FA-Royal. PItkään aamuisin oon sitä höyrytellyt, nyt alkanut vähän tökkimään. Jotain muuta välillä, niin hetken päästä tuokin sitten taas maistuu.. Sano siinä nyt sitten paras.

     
     
  17. #17
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Ilmiselvästi jengi elvisteli. Aloittelijatkin vetävät testin mukaan vallan Haloota ja Vermillionia. Todellisuus on Dekangia. ( olin rehellinen )
    Täysin samaa mieltä, jos ensimmäisen kerran olisin keuhkoihini halon tuotteita imenyt, en koskaan olisi lopettanut tupakin polttoa, täysin yliarvostettua kurraa koko halo, elekää nyt suuttuko, mut näin on näpykät sanoi nypykät (ja nypykäthän on edes mennyt bändi jos ette tienneet)

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #18

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Halot on kyllä persoonallisia, mutta en itse mitään käyttäs jokapäivä-käytössä ainakaan vielä, mut herkutella voi välillä. No, vielä Bella ja Smooth pitää varmaan testata, capu ja puoliöinen omena kyllä uppoaa ja nyt jo torque tuuletuksen jälkeen. Aluks kun tuntu, että Prime on se juttu, mut nyt ei uppoo, liian makeeta ja sitähän on tietty isompi pottu laatikon pohjalla... ääh.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Laitetaan ehdotus, että runokilpailu aiheesta. Toisena vaihtoehtona kuvakilpailu.

     
     
  20. #20
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977

    Vs: Keskustelua/kommentteja e-nesteäänestykseen

    Kentucky Applewoodin linkki tulossivulla rikki tässä uusi

    http://www.uk-eliquid.co.uk/products...lewood-eliquid

    edit.

    Näyttäis olevan useampi muukin linkki rikki
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •