Sivu 5 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 351

Aihe: Joyetech Delta / Delta 2

  1. #81
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ei kai tämä kauheasti kurlaa, kun imun saa aika väljäksi säädettyä, ja tehoa vaatii aikalailla. Tällähetkellä tasan 20W, ja vois jopa antaa enemmän, mutta akku sais luvan riittää loppuillan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #82
    Millaisilla wateilla olette tätä ajaneet? Mietin vaan että meneekö itelle liian rajuiksi laitteet.. Nimimerkillä "eGoista eroon haluava"

     
     
  3. #83
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja elbimbo Näytä viesti
    Millaisilla wateilla olette tätä ajaneet? Mietin vaan että meneekö itelle liian rajuiksi laitteet.. Nimimerkillä "eGoista eroon haluava"
    18-22W on melkeimpä löytynyt parhaat löylyt omasta mielestä riippuen nesteistä tietysti.

     
     
  4. #84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    18-22W on melkeimpä löytynyt parhaat löylyt omasta mielestä riippuen nesteistä tietysti.
    Ok, eli "hieman" tuntuisi äkkiseltään, että löyly on next level kamaa verrattuna eGo-T akkuun

     
     
  5. #85
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Enpä oo ego-tikuilla kokeillut? 15W varmaankin melkolailla minimi nesteellä kuin nesteellä.

     
     
  6. #86
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mulla meksu+potkuri II joka potkii sen 15w
    Kyllä tää riittää työ/reissukäytössa.
    Kotona kuritellaan gennyjä & drippereitä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    5
    Mulla alkaa Delta vuotaa mehuja pihalle kurlauksen jälkeen. Viikon olen käyttänyt ja 2-3 kertaa päivässä mehut pihalla, mehut tulee pihalle imuaukoista.

     
     
  8. #88
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Juu. Näyttäs toi viimeinen milli tulevan ominvoimin pihalle. Noh, tämä on siis viiden millin tankki... Matkalaitteen status hieman kärsii, eipä tämä nyt sitten niin huoleton olekkaan kuin toivoin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    5
    työni takia ei pysty pitämään settiä (evic supreme + Delta) taskussa/pakissa, joten paras paikka pakun penkkienvälissä pystyssä. Tauolla imee autoon höyryy... kurlaa ja mehut pihalla, ketuttaa välillä nämä "laitetestit". Paras tankki tähän mennessä on tuo Nautilus Aspire 5ml, mulla niitä kaks ja toimii tosi hyvin, mut pienil wateil 7-10w

     
     
  10. #90
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulla on ollu Delta niin vähän aikaa etten mitään kikkoja ole edes ajatellut. Voishan sitä tietysti koittaa laittaa ilmansäädön kiinni kun Deltaa ei käytä. Aina kun käytän, niin ilmansäätö on täysin auki. Täydellä tankilla tämä ei vuoda, vajaalla kyllä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    5
    Mä epäilen höyryputkentiivistettä mitä vasten ato tulee, aina putsauksessa huomaan että tiiviste on jotenkin päin kettua, mut en oo varmaa siitä, voi olla liian ohut tiiviste tai muuten vaan viallinen. Kaverilla Delta toimii mainiosti 30w box modilla

     
     
  12. #92
    elikkä ollut jonku 3kk käytössä toiminut moitteettomasti 70pg30vg suhteil
    eile menin laittaa 95vg:tä ja sen jälkeen alkanut vuotamaan aivan saatanasti tankki menee tyhjäks jos kaataa kylelleen päät vaihettu pariin otteeseen(uudet) ei auta, sillonkun suostuu toimimaan ni höyryää välillä niinkuin pitää ja välillä tulee ihankun pelkkää pgtä kurkku tuntuma aivan älytön ja savua ei tule juuri ollenkaan, välillä just päin vastoin savuaa aivan pirusti ja kurkus ei mtn... mikä tuota vaivaa.

    EDITTIÄ: laitoin höyryputken ja aton väliin 2 protankin atopään tiivistettä ja siihen loppu fuskaaminen.

     
     
  13. #93
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    7
    itellä on ollu 1kk käytössä joyetech delta joyetech evickin kanssa ( kyllä se vanha joyetech missä ei ole tehoja kun 11w )
    käytän kokoajan 11w ja toimii vähän huonosti mutta toimii kuitenkin, aikasemmin oli käytössä Aspire vivi-s, delta ei vuoda ollenkaan ( jos vaan muistaa täyttää tankin heti kun alkaa kurlaamaan vähänkään )
    kohta on itelle tulossa 100w modi ja sit pääsee kokeilemaan kunnolla miten toi delta toimii, mutta nyt ainakin olen erittäin tyytyväinen ollu!
    olen myös testannut kaverin groove II 15w ja sillä potkii jo vähän paremmin mutta ei taida tuo 15w oikein vielä riittää kunnolla
    mutta kohta ( varmaan viikon - 2 viikon sisään ) pääsen testaamaan sitten 20w tai yli että miten potkii

     
     
  14. #94
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Mä oon kummissani hiukan näistä kurlaus- ja vuoto-ongelmista nyt.. olen tässä nyt kuukauden päivät tuota yhtä käytellyt himassa pääatona itse miksatuilla 20pg/80vg nesteillä ja toinenkin ollut nyt muutaman viikon kierrossa. Olen saanut kyllä hiukan kurlutusta aikaan tankin ollessa viimeisillään, mutta olen siinä vaiheessa vain täyttänyt tankin. Laite on pyörinyt tuossa sohvalla ties missä asennoissa enkä ole tippaakaan nestettä saanut vuotamaan tuolta. Ilmasäätö kummassakin täysin auki.
    18-22w oon noita ajellut.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  15. #95
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    50/50 nesteissä viimeinen milli tulee itsestään pihalle. 80vg mehu pysyy tankissa loppuun asti.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #96
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    7
    itellä toi delta on vuotanu muutaman kerran ilmareijistä.... en kyllä syytä tiedä että miksi

     
     
  17. #97
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    50/50 nesteissä viimeinen milli tulee itsestään pihalle. 80vg mehu pysyy tankissa loppuun asti.
    Ok.. eli jatkan tällä linjalla



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Loistopeli tää kyllä on, nyt vaan eilen jostain syystä ekan kerran oli kussut taskuun lirun. Voi olla, että aika vaihtaa vaan atopää, onhan se jo pöhissy kohta 3 viikkoa, ilman merkittäviä makuhäiriöitä tai muitakaan ongelmia.

     
     
  19. #99
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Voisin epäillä et jos kerran vuotaminen tapahtuu vasta silloin kun on noin 1ml jäljellä tankissa, niin kallistaessa niin vähäisellä nestemäärällä vain yksi nesteaukko atopäästä on nestepinnan alapuolella jolloi loput nesteaukot ovat ns. auki joista mahdollisesti ilma pääsee tankkiin ja tämän seurauksena nestettä valuu ulos.

    Oma johtopäätös tämä, koska ainakin kaiffarissa jos topcäpin ja imuputken välinen o rengas fuskaa niin nesteet tulee heti ekan/toisen imasun jälkeen pihalle. Jos joku on erimieltä, tell me.

     
     
  20. #100
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Nyt 70ml:n jälkeen alkaa maku heikentyä. Hyvä suoritus mun mielestä. Oon tosin skipannu muutaman sukupolven klearoja tästä välistä, viimeisin tais olla vivi nova mitä testasin. Vivillä ei ainakaan tehdas setupeilla tämmösiä määriä imeskelty. Ei tää palaneelta viäläkään maistu, muttei myöskään siltä miltä pitäis. Peukkua Deltalle taas.

    edit: olihan mulla evod. Se oli huono.
    Viimeksi muokannut Teppa; 09.09.14 kello 15:05.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •