Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Tulokset 341 - 351 / 351

Aihe: Joyetech Delta / Delta 2

  1. #341
    Tuosta uudellensetupoitavasta atopäästä kysyisin, kuinka paksua vastuslankaa käytätte? - Kokeilin muutamaa 1,0 ohmin FT:ltä tilaamaani NR-R-NR-vastusta, mutta kärähtivät heti. Pari koevastusta olen vääntänyt .32-langasta, mutta tuntuu hiukan ohuelta.

    Ja antakaas joku sopiva 'resepti' (mikä sopiva reiän koko, mikä lanka, montako kieppiä...!).

     
     
  2. #342
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    86
    Mun versio on 3mm kuro koilerilla .40mm lankaa 5-7 kieppiä, pieni venytys että ovat ihan snadisti irti toisistaan (hoituu, jos käytät niitä reikiä etkä vedä ruuvien ympäri), sitten pancake-wick japsipumpulilla (mulla on Labo-merkkistä).

    Ei tää ihan paras setup ole varmasti, koska harvoin kestää yli 26W tehoa, mutta toimii mulla "riittävän hyvin".

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Millaista setuppia ootte värkänny rba-päähän? Ite yritin tehdä puoli ohmista 0,5 langalla kaiffari-tyyliin, eli langat ruuvin alle, muttei siitä tullut mtn. Oliko liian paksua lankaa vaan pitääkö tyytyä laittamaan ne sinne koloihin?

    E: ei onnistunut siis siksi kun langat eivät vaan jääneet ruuvin alle.

    EE: tuossa yllähän noita oli, ei jaksanut kännykällä alkaa selailemaan.

     
     
  4. #344
    Olen johkin kuukauden käyttänyt Delta II:sia. Valmisatot pelittävät hyvin, pari viikkoa keposasti kukin. - Kolme kappaletta on tullut hankittua uudelleen'koottavia', hyvin toimivat valmisasetuksilla. Mutta sitten kun rekentelen uuden vastuksen ja pumpulit, en ole saanut toimimaan kunnolla: kosteutan uuden puuvillavickin ja alkuhöyryt tosi hyvät mutta sitten alkaa maistumaan palaneelta. Olen kyllä katsonut pariinkin kertaan ohjevideon mutta en ole ilmeisesti saanut imukykyistä asetusta aikaiseksi. Mikä vikana, olisiko antaa jotain jippoa, että saisi puuvillan imemään kosteutta riittävästi? Nesteenä 90% VG, PG:stä kovia allergiareaktioita...

    Vai kannattaisiko harkita koko Delta-kannan vaihtamista vaikka ONEen tai takaisin Nautilukseen...?

     
     
  5. #345
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Mikä vikana, olisiko antaa jotain jippoa, että saisi puuvillan imemään kosteutta riittävästi? Nesteenä 90% VG, PG:stä kovia allergiareaktioita...
    Edelleen Ei ole toistaiseksi mennyt perseelleen tuolla metodilla.

     
     
  6. #346
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    12
    Olen erittäin aloittelija näissä, mutta mitä olen tehnyt väärin kun delta 2 sylkee nestettä suuhun jos ottaa yli 2 sekunnin imuja? eGo one megalla ei ollut tuollaisia ongelmia kun se oli kaverilta lainassa.

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Töhä Näytä viesti
    Olen erittäin aloittelija näissä, mutta mitä olen tehnyt väärin kun delta 2 sylkee nestettä suuhun jos ottaa yli 2 sekunnin imuja? eGo one megalla ei ollut tuollaisia ongelmia kun se oli kaverilta lainassa.
    Ilmasäätöä isommalle tai nestesäätöä pienemmälle? Jos ilma säätö on pienellä suhteessa nesteen säätöön, tulee tankkiin alipainetta joka imee liikaa nestettä coilille. Tehon nostokin voi auttaa jos on varaa nostaa. Liian pienellä teholla coili ei höyrystä nestettä samaa tahtia kun sitä coilille tarjotaan.

    Kokemusta tuosta tankista minulla siis noin kymmenen testi-imun verran. Joku tuohon tankkiin paremmin perehtynyt voi varmaan kertoa valistuneempia arvauksia.

     
     
  8. #348
    En tiedä onko sopiva ketju mutta kokeillaan.

    Ostin kokeeksi tuollaisen Delta 19:n, joka on siis yliohminen perustankki ja vaikuttaa oikein soivalta peliltä. Probleemana on, että akuistani vain Provari mini antaa Deltalle virtaa. Sigelei ja Vamo eivät tunnista tankkia ollenkaan. Onkohan tämä ihan normaalia?

     
     
  9. #349
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    En tiedä onko sopiva ketju mutta kokeillaan.

    Ostin kokeeksi tuollaisen Delta 19:n, joka on siis yliohminen perustankki ja vaikuttaa oikein soivalta peliltä. Probleemana on, että akuistani vain Provari mini antaa Deltalle virtaa. Sigelei ja Vamo eivät tunnista tankkia ollenkaan. Onkohan tämä ihan normaalia?
    Sigeleissä ja Vamossa taitaa olla keskipinni sen verran alhaalla, ettei Delta saa kontaktia.. Nautiluksella sitä ei huomannut kun jousitettu nasta (vajaa milli pelivaraa).....

    Pitäis varmaan kokeilla itekin tuota Deltaa

     
     
  10. #350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sigeleissä ja Vamossa taitaa olla keskipinni sen verran alhaalla, ettei Delta saa kontaktia.. Nautiluksella sitä ei huomannut kun jousitettu nasta (vajaa milli pelivaraa).....

    Pitäis varmaan kokeilla itekin tuota Deltaa
    Jo nyt on perkules. Silmämääräisesti kontakti"tappi" on samanpituinen. Ärsyttävää!

    Mutta joo, itse Deltasta en vielä anna revikkaa mutta alkutuntuma oli erittäin positiivinen. Tiukka vastus, paljon höyryä.

    Edit. Deltan tappi on huonolla työntömitalla katsottuna tosiaan noin millin lyhyempi kuin esim. Nautilus minissä, ja Provarissa näistä kolmesta akuista matalin aukko. Liian lyhyt tappi, need I say more.

    Ulkomaan revikassa Delta 19:ää oli käytetty jonkin iStickin kanssa. Ei viitsisi ostaa sisäänrakennettua akkua kuitenkaan.
    Viimeksi muokannut SVK; 08.11.15 kello 18:28.

     
     
  11. #351
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    En tiedä onko sopiva ketju mutta kokeillaan.

    Ostin kokeeksi tuollaisen Delta 19:n, joka on siis yliohminen perustankki ja vaikuttaa oikein soivalta peliltä. Probleemana on, että akuistani vain Provari mini antaa Deltalle virtaa. Sigelei ja Vamo eivät tunnista tankkia ollenkaan. Onkohan tämä ihan normaalia?
    Problem solved. Vika korjaantui vaihtamalla atopää uuteen. Vinkki tähän tuli ystävälliseltä kauppiaalta.

    Delta 19 on siis 1.4/1.6 triple/dual coil -valmisvastuksilla toimiva pienehkö tankki, 3,5 ml tilavuus ja leveys Nautilus Mini -luokkaa (19 mm?). Altatäytettävä, portaaton ilmansäätö pohjaosassa. Sopivan tiukka imuvastus jopa ilmansäätö auki (!). Näppärän tuntuinen toistaiseksi. Atopäiden kestosta ei toki vielä mitään tietoa.

     
     
Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •