Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Onko kukaan tehnyt ce5 lle ite uutta vastusta?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    55

    Onko kukaan tehnyt ce5 lle ite uutta vastusta?

    Ajattelin palata takas ego-tikkuihin. Tällä kyselen että onko kukaan tehnyt ce5 n omaa vastusta? Ite kun tota clearoo oo itse ikinä kohdannut. Evodiin ja pro tankkeihin oon itse joskus aikoinaan kyllä väsäilly. Mutta omasta mielestä ko. Kangerit oli aika peestä..

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Finlandwolf Näytä viesti
    Ajattelin palata takas ego-tikkuihin. Tällä kyselen että onko kukaan tehnyt ce5 n omaa vastusta? Ite kun tota clearoo oo itse ikinä kohdannut. Evodiin ja pro tankkeihin oon itse joskus aikoinaan kyllä väsäilly. Mutta omasta mielestä ko. Kangerit oli aika peestä..
    Oon tehny, sama periaate kuin evodeissa. Pumpulit laitoin silican tilalle ja omasta mielestä tuli parempi kuin alkuperäinen.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Finlandwolf Näytä viesti
    Ajattelin palata takas ego-tikkuihin. Tällä kyselen että onko kukaan tehnyt ce5 n omaa vastusta? Ite kun tota clearoo oo itse ikinä kohdannut. Evodiin ja pro tankkeihin oon itse joskus aikoinaan kyllä väsäilly. Mutta omasta mielestä ko. Kangerit oli aika peestä..
    On helpohko homma ja ohjeita löytyy vaikka youtubesta. Aika halvalla ja helpolla pääsee kun tilaa valmiita coileja joissa wick lanka. Tilaa sopivilla ohmeilla ja hienosäätää, jos tarvii, purkamalla kierros,pari wickin ympäriltä pois tai lisää jota ei oo tarvinnu tehdä.
    Itse pidän topcoilia parempana kun lämpimämpi höyry eikä nestekään niin lämpene. Makuasioita ja riippuu vähän nesteestäkin.

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    55
    Kiitos tiedoista. Oon alkanu vähän provariin/russianiin kyllästyyn (tai oikeestaan setin kokoon). Ja ce5 clearosta joskus emännän kaverilta höyryt vetässy ja vaikutti ok setiltä. Tarvii laittaa tilaukseen ja modi nurkkaan tai tänne myyntiin.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Olen tehny, ei ole mitenkään sen vaikeampaa kuin johonkin protankkeihinkaan. Sama metodi periaatteessa.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •