Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 98 / 98

Aihe: BVSBiotech

  1. #81
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Tässä on tullut maisteltua minttusuklaata, pähkinää, kookosta ja ananasta. Parhausjärjestys:
    1.minttusuklaa
    2.kookos
    3.ananas
    4.pähkinä

    kaikki paitsi pähkinä ihan kohtuu hyviä nesteitä, hinta-laatusuhde aivan uskomattoman hyvä. Kuitenkin tämä pähkinä aiheutti oksennusrefleksin...ihan pähkinältä maistuu, kuumana ja tunkkaisena

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Mikä näillon pg/vg suhde?

     
     
  3. #83
    60/40 ainakin startsmogin sivuilla ilmoitetaan, biotechin sivuilta en löytänyt mainintaa. 80ml tuli tilailtua kokeeksi, ei ole kyllä kallista...

     
     
  4. #84
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Miten toi näyttää ku oisin tilaamassa 3 putelia jotka maksais yhteensä 10€ ja postarit euroopan aluelle 5€ ni The value of your order 61.30EUR? Hmm..

     
     
  5. #85
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Oisko zlotyi, vai mitä ne oli.
    Japa japa

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä Savupatonki's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Para Näytä viesti
    Oisko zlotyi, vai mitä ne oli.
    Kyl mie ne euroiksi vaihdoin ja ton summan perässäkin lukee EUR, mut 15€ on tosin n60 Zlotyy.. Kait se bugaa vaa. Kokeilemal selviäis

     
     
  7. #87
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    75
    Mulla oli sama jossai vaihees näytti yhteishinnaks 90€ jossai vaihees 0€. Oikee hinta oli about 23€. Mut ainaki paypalilta katos ny tuo 23€ ku maksoin.

     
     
  8. #88
    Tilaukseen lähti 18mg versioina seuraavat litkut:

    Refreshing Lemon
    Cold Coke
    Wild Strawberry
    Strawberry with vanilla

    Ens viikosta sitten varmaan kokemuksia. Halpaa oli ainakin, postikuluineen 20eur.

     
     
  9. #89
    5x20ml tuli kahvia ja cappuccinoa. Tilisiirrolla kesti toista viikkoa tulla, paypall paljon nopeampi. Olen tuohisuu ja kahvinesteiden suuri ystävä, joten arvosanana

     
     
  10. #90
    Nonniin nyt on höyrytelty tankillinen Cola with icea (eli ilmeisesti tuo cold coke) Kayfun lite microcoil+cotton setupilla. Maku ihan ok, sellainen "ei enempää, ei vähempää". Ei mikään nautinto, mutta hintalaatusuhteeltaan ihan käypää tavaraa. Kokeilen tällä viikolla noita muita mitä tilasin, mutta tähän mennessä sanoisin että e-nestesanakirjassa olisi mediocre kohdalla "BVS Biotech".

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    11
    tilasin bvs:n whiskey colan ja tiramisun. Cola oli hyvää ja tiramisu ehkä vielä parempaakin mutta lopuksi kangerin dual coilit menivät kaikki rikki tai ei ainakaan höyryä tullut. Onko muilla ollut samaa ongelmaa tiramisu nesteen kanssa? cola toimii kyllä hyvin.

     
     
  12. #92
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Toi fresh lemon maistuu! Tänää hain postista mun tilauksen, 6ML sininen DCT, Biotechin kiivi, mango, fresh lemon ja kokon fruit cocktail. Sekoittelin fruit cocktailia ja fresh lemon ja kyllä maistuu.

    EDIT: Toi cola maistuu puolen pullollisen jälkeen aivan paskalle. Tulee oikein pää kipeeks ku ottaa kymmenet höyryt.

     
     
  13. #93
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    29
    Itsellä tällä hetkellä Bvsbiotechin Ananasta ja omenaa,kummatkin 18mg.Molemmat on kyllä mun mielestä todella hyviä nesteitä,ja noita kahta tulee tällä hetkellä ehkäpä eniten höyryteltyäkin.Mun mielestä ainakin noista Bvs:n nesteistä saa paremmat höyryt,kuin vaikkapa Liquan nesteistä.Näin aika aloittelevana höyryttelijänä tuosta ananaksesta tuli kyllä heti tämän hetken suosikki.Tykkään.Seuraavaankin tilaukseen tulee varmasti mukaan pullo - pari Bvs:n nesteitä.

     
     
  14. #94
    Harmi kun ei ole VG-litkuja valikoimassa ;-(

     
     
  15. #95
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    1
    Onko porukka vielä tilaillu pankkisiirrolla bvs nesteitä tuolta sklepbvs.pl sivulta? Jos joku osaa sanoo että mitä saajan nimeksi ja mistä viitenumerot sun muut ni ois kovasti apua! Muualta ei tunnu enää bvs nesteitä saavan ja ite oon kovasti niistä tykänny.

     
     
  16. #96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janperi Näytä viesti
    Onko porukka vielä tilaillu pankkisiirrolla bvs nesteitä tuolta sklepbvs.pl sivulta? Jos joku osaa sanoo että mitä saajan nimeksi ja mistä viitenumerot sun muut ni ois kovasti apua! Muualta ei tunnu enää bvs nesteitä saavan ja ite oon kovasti niistä tykänny.
    Nuo maksutiedot tulee sähköpostiin. Siinä viestissä missä näkyy tilaus niin ala osassa on kaikki maksutiedot. Erikseen vielä muistaakseni tuli pdf-lasku. Nykyäänhän tuo noiden laskutus menee Dharma traden kautta.

    Itekkin oon kyllä tykänny BVS nesteistä, pääasiassa höyryää ice cold cola, mansikka vanilja sekä persikka perus 12mg ja makua piisaa hintaan nähden.

     
     
  17. #97
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1
    Paras omasta kokemuksesta on kyllä se Ice Fresh(Jään raikas) ja sen jälkeen tulee Black Currant (Mustaherukka)

    Lime Coke(Lime Cola) ja Lemon with Honey(Sitruuna Hunajalla) oli kyllä aika saippuaa Ja toi pelkkä Honey(Hunaja) on myös aika pahaa. En todellakaan suosittele näitä kolmea.

    Mut kyllä on ihan hyviä perus makuja kuten Strawberry/Wild Strawberry (Mansikka/Metsämansikka) ja Raspberry(Vadelma)

     
     
  18. #98
    viikossa tuli neste perille, maksu pankkisiirrolla, toimituksen tilan ilmottivat tunnollisesti sähköpostiin. hinta-laatusuhde 5/5

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •