Sivu 101 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5191979899100101102103104105111151201 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,001 - 2,020 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #2001
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    Nautinnollinen kankkunen jatkuu vaan. Täytynee hakea pitsa kohta että sais mahan täyteen. Unetkin jääny parilta yöltä väliin. Tai ei viitsi edes kokeilla juuri, kivoja nää muutaman minuutin torkut ku heräät omaan huutoon
    No jospa tää olis jo voiton puolella...

     
     
  2. #2002
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    jos parit happamat riipasis

     
     
  3. #2003

    Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Nautinnollinen kankkunen jatkuu vaan. Täytynee hakea pitsa kohta että sais mahan täyteen. Unetkin jääny parilta yöltä väliin. Tai ei viitsi edes kokeilla juuri, kivoja nää muutaman minuutin torkut ku heräät omaan huutoon
    No jospa tää olis jo voiton puolella...
    Ota pitsa ja isopullo jaffaa kyllä se siintä voitonpuolelle kääntyy

     
     
  4. #2004

    Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66
    Hmm ...tuleeko 2 pullosta viiniä kovakin känni jos 2 henkilöä juo???......toisaalta ihan hyvä jos tulee niin ei tarvi tolkuttomia niitä viinaksia horia naamaan. Ite vetäsee yleensä jonkun 0.7l suomi viinan naamariin ja sitten ravintolaan ja kummasti sielläkin rahaa menee mreilusti kun paukkuja litkii!! hemmetin hienoa olisi että tulisi kunnon känni esim jostakin 15 paukusta mutta valitettavasti kyllä siihen joku 24 tarvitaan..toisaalta ei olisi kiva että tulisi känniin hemmetin pienestäkin määrästä koska siinä jäisi se juomisen ilo pois ....täytyyhän juomiseen varata kunnolla aikaa niinkuin muihinkin hyviin harrastuksiin!!
    No emännällä juuri semmoinen viinapää että kolme sidukkaa ja aivot narikkaan niin alusta asti suurimman osan join. Ja kittasin siinä kaljaakin. Mutta ei kyllä itselläkään, jos koko lavan aion juoda niin pitää varautua aamuun asti valvomaan. Tosin vatsassa alkaa usein aiemmin tökkiä kuin päässä. Siinä kuitenkin juomisen nautinto mielestäni sopivasti kohtaa ajankäytön Viinan kanssa harvemmin läträän suuria määriä. Sitä se on kun on tämmöinen 70 kg rimpula ja en tiedä, yksin ollessa en osaa oikein hyvin arvioida jurrini tilaa. Tänään näpyttelin lintukodon virtuaaliseen alkometriin nuita niin se arvioi kuitenkin parhaillani olleeni yli 2,5romillessa. Mutta toisaalta taas krapula loisti poissaolollaan joka kielisi jostain muusta Tiedä sitten ja väliäkö sillä, kunhan on mukavaa

     
     
  5. #2005

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Se on totta....hauskuuteenhan sitä viinaa pitää juoda!! Jos sitä juo vitutukseen tai muuhun ikävämpään syyhyn niin se onpi tuhoon tuomittu tie!!

    No ite olen tollanen 108 kg että kyllä sitä viinaa mahtuu roppaan...ikävä homma on että kun tota ikää alkaa tulla noi krapulat tulee aina vaan vittumaisimmiksi ja kestää useamman päivän. Yleensä kun tenuttelee vaikka pe ja la niin ensimmäinen ihmismäinen olo on vasta joskus keskiviikkona. Ja saatanan lanzoja saa syödä alkuviikosta että ei korventaisi niin helvetisti!!

     
     
  6. #2006

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Itteä huolestuttaa kun hädintuskin alkaa ikä kakkosella ja silti seuraava päivä on kunnon rymyämisen jälkeen lähinnä makoilua, niin miten sitten vanhana :/

     
     
  7. #2007
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Itteä huolestuttaa kun hädintuskin alkaa ikä kakkosella ja silti seuraava päivä on kunnon rymyämisen jälkeen lähinnä makoilua, niin miten sitten vanhana :/
    Tulee rymyttyä maltillisemmin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #2008
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Tässä nyt jo ties kuinka monetta päivää viiniä "maistelen" ja huomenna pitäis ajella jämsään hakemaan likka kotio.Suurin osa päivää tietty menny joka päivä ihan selevistä päin (enhän minä mikkään alkkis oo).Pitäis vissihin rajottaa jo.Emt..

    Ja juu..iän myötä krapulat pahenee.Ittelä alkoi siinä parinkympin korvilla se paheneminen.Saa nähdä paheneeko vielä vai pysyykö tässä.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  9. #2009

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Kyllä se krapula tuntuu ainakin itselläni olevan suoraan verrannollinen nautittuun määrää. Jos maltillisesti tissuttaa vaikka vähän useampana päivänä, niin ei siitä pahempaa kohmeloa synny. Vaikuttaahan se ikäkin. Jos tässä vähän alle viiskymppisenä vetäisi viikon putken ilman suurempia muistikuvia, niin ei varmaan ilman sairaalareissua selviäisi.

    En tiedä, onko jo mainittu, mutta analogisen vetämisen jälkeen krapulat ovat lieventyneet selvästi.

     
     
  10. #2010

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Ja juu..iän myötä krapulat pahenee.Ittelä alkoi siinä parinkympin korvilla se paheneminen.Saa nähdä paheneeko vielä vai pysyykö tässä.

    Voin kyllä kertoa sulle salaisuuden....kyllä ne siintä totaalisesti tulee pahenemaan ???

     
     
  11. #2011
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    114

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    hiukan etuajassa ollaan täällä,mutta pian oon kännissä varmasti.. senverran pahasti nyt vituttaa..

     
     
  12. #2012
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Mä olen nyt "virallisesti" ja erittäin todennäköisesti potentiaalinen massamurhaaja!

    Repikää siitä, hah hah mitä paskaa...

    VMP.

    Tokikin olen kännissä, mutta se ei vaikuta ko aiheeseen milläänlailla
    Disco Fuck Yourself

     
     
  13. #2013
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    114

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja numinous Näytä viesti
    Mä olen nyt "virallisesti" ja erittäin todennäköisesti potentiaalinen massamurhaaja!

    Repikää siitä, hah hah mitä paskaa...

    VMP.

    Tokikin olen kännissä, mutta se ei vaikuta ko aiheeseen milläänlailla
    Kerro toki hiukkan lisää että miksi tällainen johtopäätös on tullut,kukkahattutätikö sen diagnoosin teki?

     
     
  14. #2014
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Duunista tuli kenkää sen takia...

    Kavereiden kanssa töissä tulee höpistyä kaikkea typerää, esim. mitä tekisit jos tulisin rynkyn kanssa töihin ampumaan kaikki jne ...

    Duunikaverit ymmärtää noi jutut, mutta jotkut saatanan kusipäät kuulivat noita juttuja ja tietysti menivät sanomaan pomoille noista, että uhkaan tappaa kaikki :O..

    Mitä vittua oikeasti!
    Disco Fuck Yourself

     
     
  15. #2015
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    Onks tää joku vitsi?
    Ja ikää on:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #2016
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Ei tää mikään vitsi ole!

    Vai tarkoititko, että noi jutut on ihan törkeen rajuja tjsp?

    Ikää on 22v, eli nuori poika oon vielä .
    Disco Fuck Yourself

     
     
  17. #2017
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    No eipä ne vastuulliseen työelämään ainakaan kuulu : Tietinkin riippuu vähän että missä töissä mut..

     
     
  18. #2018
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    No huh huh, jos joku noista jotain vitun uhkauksia ottaa, varsinkin kun olen monta kertaa selittänyt, ettei mun juttuja kuulu ottaa tosissaan..

    Jotkut menivät vittuillakseen inisemään.

    Nooh... Ei voi mitään sille. Jos on niin vitun herkkänahkaisia, niin siinäpähän ovat.
    Disco Fuck Yourself

     
     
  19. #2019

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja numinous Näytä viesti
    No huh huh, jos joku noista jotain vitun uhkauksia ottaa, varsinkin kun olen monta kertaa selittänyt, ettei mun juttuja kuulu ottaa tosissaan..

    Jotkut menivät vittuillakseen inisemään.

    Nooh... Ei voi mitään sille. Jos on niin vitun herkkänahkaisia, niin siinäpähän ovat.
    Ei tainut kenkää tulla ihan lakipykälien mukaan..... voi tosta tehdä jutun... itse todennäkösesti tekisin...


     
     
  20. #2020
    Höyrykonkari numinous's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    112

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Ajattelin kysellä liitosta, että mitä sanovat ..

    Nyt ei mietitä sitä, vaan juodaan kaljaa !
    Disco Fuck Yourself

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •